Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13)
Очікувана вартість
16 365 438,80 UAH
UA-2020-05-21-006075-c 22e898ae8db84f37b848b6a0da246938
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дерен Станіслав Іванович

+380964928440 oozksmstychiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40334947
Вебсайт: http://tyachiv.osv.org.ua
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2
Контактна особа: Дерен Станіслав Іванович
+380964928440
oozksmstychiv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 08:05
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 08:05
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:17
Очікувана вартість: 16 365 438,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 827,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81827.19 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Площа даху - 2884,27 м.кв., площа приміщень, що підлягають капітальному ремонту 3849,11 м.кв., площа забудови - 2125,90 м.кв., загальна площа - 4188,77 м.кв.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м.Тячів, вул. Вайди,13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м.Тячів, вул.Вайди,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020  —  24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 3.3. До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує ______% від зобов’язань за даним Договором, що виникають в межах бюджетних призначень на 2020 рік у сумі ___________________ грн. (_______________ копійок) з ПДВ, з наступним погашенням його по закінченні в ________ термін, якщо Підрядник протягом _______ місяця (місяців) не використає аванс, він сплачує на користь Замовника штраф у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен наступний день протягом зазначеного терміну з дня отримання бюджетних коштів. Пункт 3.10. проекту Договору підряду: Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання акта приймання). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 11:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 11:43
ТД на капремонт даху та приміщень.doc
22 травня 2020 11:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 17:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 11:43
ТД на капремонт даху та приміщень.doc
21 травня 2020 17:45
ТД на капремонт даху та приміщень.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-006075-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП АрхІміджБуд, Код ЄДРПОУ:37638114
Дата подання: 17 червня 2020 17:12
Вимога
Невідповідність тендерній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 15:54
Замовником проведено розгляд вимоги до Замовника, що надійшла через систему електронних закупівель від ПП «АрхІміджБуд» код ЄДРПОУ 37638114 датоване від 17.06.2020 року та завантажене на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель о 17 год. 12 хв. ID: UA-2020-05-21-006075-c.b1 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
При цьому, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту ч. 1 ст. 24 Закону, будь-яка Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях оприлюднених Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-006075-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП АрхІміджБуд, Код ЄДРПОУ:37638114
Дата подання: 24 червня 2020 11:28
Не відповідність тендерній документації
Вимога
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

17 червня 2020 17:12
Вимога до Замовника

Документи подані скаржником

24 червня 2020 11:28
Вимога до Замовника

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000004 ● 873919ee6ae4426980008c0c844211ca
  • Статус: вирішено ● Дата: 22 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020 13:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

23.06.2020 № 24

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.06.2020 № 24
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-05-21-006075-c 21.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедура відкритих торгів за предметом закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація" (Капітальний ремонт покрівлі та внутрішніх приміщень Тячівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Гренджі-Донського в м. Тячів, вул. Вайди,13) відміняється у зв’язку з неможливістю усунути порушення, виявлені в ході аудиту

2020-07-03 10:29:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині надання інформації на вимоги учасників встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-07-07 09:46:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 13 577 700,00
UAH з ПДВ
13 577 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" 15 125 794,00
UAH з ПДВ
15 043 966,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АрхІміджБуд 15 557 767,20
UAH з ПДВ
15 125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 18:49
Електронний підпис
06 червня 2020 14:12
Електронний підпис
06 червня 2020 14:11
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
06 червня 2020 14:11
Dovirenist_Savchenko.zip
06 червня 2020 14:11
Dovidka pro nazvu.zip
06 червня 2020 14:11
Bankivska Licenzia.zip
06 червня 2020 14:11
203377_ГР_1614_81_827_19.zip
06 червня 2020 14:11
32. Сертифікат ISO.pdf
06 червня 2020 14:11
30. Лист-відгук.pdf
06 червня 2020 14:11
29. Довідки КБ-3 Брацлав.pdf
06 червня 2020 14:11
29. Акти КБ-2 Брацлав.pdf
06 червня 2020 14:11
23. Тех. паспорт.pdf
06 червня 2020 14:11
23. Лист-пояснення.pdf
06 червня 2020 14:11
17. Тендерна пропозиція.pdf
06 червня 2020 14:11
15. Опис документів.pdf
06 червня 2020 14:11
14. Статут учасника.pdf
06 червня 2020 14:11
11. Ліцензія з додатком.pdf
06 червня 2020 14:11
3. Довідки по ст.17.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 19:49
Електронний підпис
05 червня 2020 19:48
23. Кошторис.zip
05 червня 2020 19:48
18.1. ОПИС 2020.pdf
05 червня 2020 19:48
17. Ліцензія.PDF
05 червня 2020 19:48
13. Банківська гарантія.zip
05 червня 2020 19:48
3.4. Лист-відгук.pdf
05 червня 2020 19:48
3.2. Договір № 506.pdf

Публічні документи

07 червня 2020 15:20
Електронний підпис
05 червня 2020 14:32
Електронний підпис
05 червня 2020 14:26
Локальні кошториси.pdf
05 червня 2020 14:26
Локальний кошторис 2-1.pdf
05 червня 2020 12:32
Інформаційна довідка.pdf
05 червня 2020 12:32
Витяг з статистики.pdf
05 червня 2020 12:32
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 червня 2020 12:32
Уповноважена особа (1).pdf
05 червня 2020 12:32
Лист згода.pdf
05 червня 2020 12:32
Лист - гарантія.pdf
05 червня 2020 12:32
Довідка про субпіряд.pdf
05 червня 2020 12:32
Гарантійний лист 2.pdf
05 червня 2020 12:32
Підписаний_Лицензия (3).pdf
05 червня 2020 12:32
Підписаний_G0620-7673-GL_tender.pdf
05 червня 2020 12:32
Ліцензія з додатком.pdf
05 червня 2020 12:32
СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"

ПП АрхІміджБуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
Переможець 13 577 700,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
13 577 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:19
Кінець періоду оскарження: 14 липня 2020 00:00
Дата відміни: 14 липня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна процедури відкритих торгів у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель