Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання для НУШ (ноутбук, БФП, проектор, ламінатор)
Очікувана вартість
781 883,00 UAH
UA-2020-05-21-005651-c ● 69c66413b66143ecb134099ae76c2aee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145085 |
Місцезнаходження: | 68400, Україна , Одеська обл., Арцизький район, місто Арциз,, ВУЛ. Соборна, будинок 44 |
Контактна особа: |
Марина Мирза +380484532695 ar_osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2020 16:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2020 16:42 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 12:03 |
Очікувана вартість: | 781 883,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 909,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. (Згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Персональний комп'ютер вчителя (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 серпня 2020
—
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
27 штуки
Проектор мультимедійний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 серпня 2020
—
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
28 штуки
Ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 серпня 2020
—
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
28 штуки
Фабрика друку (принтер/сканер/копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 серпня 2020
—
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
27 штуки
Магнитно-маркерна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 серпня 2020
—
15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 08:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 08:36 |
Перелік змін.pdf | |
28 травня 2020 08:36 |
ТД Комп.обладнання зі змінами.docx | |
21 травня 2020 16:48 |
ТД Комп.обладнання.docx |
28 травня 2020 08:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2020 08:36 |
Перелік змін.pdf
|
|||
28 травня 2020 08:36 |
ТД Комп.обладнання зі змінами.docx
|
|||
21 травня 2020 16:48 |
ТД Комп.обладнання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 22 травня 2020 12:59
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:00
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день! З доставкою, підключенням та налаштуванням (в ТД це вказано).
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 25 травня 2020 13:20
Дата відповіді: 25 травня 2020 14:55
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розгядається питання заміни в ТД слів "офіційного представника" на "офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-21-005651-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 25 травня 2020 13:19
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2020 14:56
Тендерним комітетом буде здійснена заміна в ТД слів "офіційного представника" на "офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА"
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
779 200,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 16:07
|
Дод. угода № 3 до Договору № 23-06 від 23.06.2020 року.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2020 14:07
|
Дод. угода № 2 до Договору 23-06 від 23.06.2020.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2020 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 14:00
|
2020-07-02-12-42-17-01.jpg | зміни до договору |
02 липня 2020 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 16:35
|
Договір.pdf | укладений |
23 червня 2020 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 23/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в розділ 13 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Зміна розрахункових рахунків Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 23/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків поставки товару до 30 вересня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 23/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |