Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для НУШ (ноутбук, БФП, проектор, ламінатор)
Очікувана вартість
781 883,00 UAH
UA-2020-05-21-005651-c 69c66413b66143ecb134099ae76c2aee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мирза

+380484532695 ar_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145085
Місцезнаходження: 68400, Україна , Одеська обл., Арцизький район, місто Арциз,, ВУЛ. Соборна, будинок 44
Контактна особа: Марина Мирза
+380484532695
ar_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 16:42
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 16:42
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:03
Очікувана вартість: 781 883,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 909,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. (Згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
Персональний комп'ютер вчителя (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
27 штуки
Проектор мультимедійний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
28 штуки
Ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
28 штуки
Фабрика друку (принтер/сканер/копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
27 штуки
Магнитно-маркерна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул.Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 08:36
Перелік змін.pdf
28 травня 2020 08:36
ТД Комп.обладнання зі змінами.docx
21 травня 2020 16:48
ТД Комп.обладнання.docx
28 травня 2020 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 08:36
Перелік змін.pdf
28 травня 2020 08:36
ТД Комп.обладнання зі змінами.docx
21 травня 2020 16:48
ТД Комп.обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 22 травня 2020 12:59
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:00
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день! З доставкою, підключенням та налаштуванням (в ТД це вказано).
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 25 травня 2020 13:20
Дата відповіді: 25 травня 2020 14:55
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розгядається питання заміни в ТД слів "офіційного представника" на "офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-005651-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 25 травня 2020 13:19
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2020 14:56
Тендерним комітетом буде здійснена заміна в ТД слів "офіційного представника" на "офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА"

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 779 200,00
UAH з ПДВ
779 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 781 878,00
UAH з ПДВ
781 878,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 09:51
ДПС до 13.06.pdf
12 червня 2020 09:51
Довідка.pdf.p7s
12 червня 2020 09:51
Довідка.pdf
12 червня 2020 09:51
Epson.pdf
12 червня 2020 09:51
Dovidka_20139556330560360282.pdf.p7s
12 червня 2020 09:51
Dovidka_20139556330560360282.pdf
05 червня 2020 21:10
Електронний підпис

Публічні документи

05 червня 2020 18:16
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
05 червня 2020 18:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРА.pdf
05 червня 2020 18:16
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 779 200,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
779 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 16:07
Дод. угода № 3 до Договору № 23-06 від 23.06.2020 року.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 16:05
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 14:07
Дод. угода № 2 до Договору 23-06 від 23.06.2020.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 14:00
2020-07-02-12-42-17-01.jpg зміни до договору
02 липня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 16:35
Договір.pdf укладений
23 червня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 23/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в розділ 13 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Зміна розрахункових рахунків Замовника.
Номер договору про закупівлю: 23/06
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків поставки товару до 30 вересня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 23/06
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 779 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 129 866,67 UAH)