Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Набережна та прв. Партизанському в смт. Ярмолинці Хмельницької області
Очікувана вартість
2 164 471,40 UAH
UA-2020-05-21-004890-c f89c77d0f81f4f69a984a2f9648d5b9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стасюк Руслан Вікторович

+380385321833 yarm.selrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ярмолинецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 05399248
Місцезнаходження: 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, вулиця Центральна,14
Контактна особа: Стасюк Руслан Вікторович
+380385321833
yarm.selrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 13:34
Очікувана вартість: 2 164 471,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 822,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Річний план закупівель затверджений «21» травня 2020 року. Місцезнаходження Замовника: 32100, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, вул. Центральна, 14. Категорія: Відповідно до п.1 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Набережна та прв. Партизанському в смт. Ярмолинці Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році на строк не більше 90 календарних днів Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 13:39
Перелік змін - Додаток 1.docx
03 червня 2020 13:39
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
03 червня 2020 13:39
4.3. Додаток_3_Проект_договору(28).doc
03 червня 2020 13:39
4.2. Технічне завдання.docx
03 червня 2020 13:39
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
03 червня 2020 13:39
4. ЗТД Капітальний ремонт вул. Набережна.docx
21 травня 2020 15:49
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
21 травня 2020 15:49
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
21 травня 2020 15:49
4.2. Технічне завдання.docx
21 травня 2020 15:49
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
21 травня 2020 15:49
4. ТД Капітальний ремонт вул. Набережна.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-004890-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ДНІСТРОБУД, Код ЄДРПОУ:41328536
Дата подання: 18 червня 2020 14:33
Вимога до Замовника
Оскарження визначення переможця торгів
Скасована
Дата: 18 червня 2020 14:59
Причина: Помилка через відсутність документу на сервері
Номер вимоги: UA-2020-05-21-004890-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ДНІСТРОБУД, Код ЄДРПОУ:41328536
Дата подання: 18 червня 2020 15:02
Вимога
Щодо перегляду пропозиції та визначення учасника переможцем
Скасована
Дата: 18 червня 2020 15:07
Причина: Помилка при завантаженні документів
Номер вимоги: UA-2020-05-21-004890-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДНІСТРОБУД, Код ЄДРПОУ:41328536
Дата подання: 18 червня 2020 15:10
Вимога
Щодо перегляду пропозиції та визначення учасника переможцем
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2020 16:41
Доброго дня!
Тендерним комітетом уважно вивчено Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Відповідно до вимог п.п. 3.5.15. п. 5 Розділу ІІІ ТД, встановлено імперативну норму, що за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України, про що надається згода. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаної згоди, що не відповідає умовам ТД.
Таким чином,не надавши у складі пропозиції вищевказаної згоди, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до п.п. 5.1.6. п.1 Розділу V ТД, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Згідно п. 2.3. Розділу І ТД, особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації являється Чепрак Ю. В.
Разом з тим, згідно п.4. Оголошення про проведення Відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-21-004890-c/print/open/pdf) особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів являється Стасюк Р.В.
Однак, в тендерній пропозиції ТОВ ДНІСТРОБУД відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Стасюк Р.В.), що не відповідає вимогам ТД.
Аналогічна позиція висвітлена у позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року та РІШЕННЯ №7492-р/пк-пз від 17.04.2020 року. (копії відповідних рішень АМКУ додаються).
Щодо пропозиції ПП "А.М.А. ПЛЮС" повідомляємо, що згідно умов ТД, не вимагалось надання документів у складі пропозицій Учасників, які мають обов’язково містити реєстраційні номери та дати. Окрім того, додаткових вимог щодо інформації, яка має міститися у відгуках від контрагентів також не вимагалось, а тому пропозиція ПП "А.М.А. ПЛЮС" відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.

Документи подані скаржником

18 червня 2020 15:10
Вимога

Документи

23 червня 2020 16:40
рішення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-30-000009 ● e55230bbe9994db09156bcf7199e134a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 09:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.07.2020 № 46

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.07.2020 № 46
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2020-05-21-004890-c; 21.05.2020
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДНІСТРОБУД 1 406 651,99
UAH з ПДВ
1 406 651,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" 1 926 832,80
UAH з ПДВ
1 926 832,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "А.М.А. ПЛЮС" 2 101 920,00
UAH з ПДВ
2 101 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 17:59
Електронний підпис
10 червня 2020 17:04
Електронний підпис
10 червня 2020 17:03
Гарантійні листи.rar

Публічні документи

06 червня 2020 18:39
Електронний підпис
06 червня 2020 18:37
Статут оригінал.pdf
06 червня 2020 18:37
Проект договору.pdf
06 червня 2020 18:37
Паспорт _ код оригінал.pdf
06 червня 2020 18:37
Опис оригінал.pdf
06 червня 2020 18:37
Ліцензія оригінал.pdf
06 червня 2020 18:37
ДЦ.pdf
06 червня 2020 18:37
Довідки.pdf
06 червня 2020 18:37
Витяг ПДВ оригінал.pdf
06 червня 2020 18:37
Витяг з ЄДР оригінал.pdf
06 червня 2020 18:37
ВИПИСКА з ЄДР оригінал.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 18:59
Електронний підпис
24 червня 2020 18:58
довідка
24 червня 2020 18:58
довідка
24 червня 2020 18:58
МВС
24 червня 2020 18:58
документи переможця
10 червня 2020 13:29
Електронний підпис
10 червня 2020 13:28
Ярмолинці.rar
10 червня 2020 13:28
Установчі.pdf
10 червня 2020 13:28
Статут.rar
10 червня 2020 13:28
Договір Ярмолинці.rar
10 червня 2020 13:28
Договір Скаржинці.rar
10 червня 2020 13:28
Відгуки.rar
10 червня 2020 13:28
Scan 12.pdf
10 червня 2020 13:28
Установчі.pdf
10 червня 2020 13:28
Статут.rar
10 червня 2020 13:28
Договір Ярмолинці.rar
10 червня 2020 13:28
Договір Скаржинці.rar
10 червня 2020 13:28
Відгуки.rar
10 червня 2020 13:28
Scan 12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДНІСТРОБУД

ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"

ПП "А.М.А. ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДНІСТРОБУД
#41328536
Відхилено 1 406 651,99
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:46
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"
#41233649
Відхилено 1 926 832,80
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:49
ПП "А.М.А. ПЛЮС"
#33727116
Переможець 2 101 920,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "А.М.А. ПЛЮС"
#33727116
2 101 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:56
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 11:20
Договір укладений
01 липня 2020 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 101 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 350 320,00 UAH)