Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ярмолинецька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 05399248 |
Місцезнаходження: | 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, вулиця Центральна,14 |
Контактна особа: |
Стасюк Руслан Вікторович +380385321833 yarm.selrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 2 164 471,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 822,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році на строк не більше 90 календарних днів | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 13:39 |
Перелік змін - Додаток 1.docx | |
03 червня 2020 13:39 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
03 червня 2020 13:39 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору(28).doc | |
03 червня 2020 13:39 |
4.2. Технічне завдання.docx | |
03 червня 2020 13:39 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc | |
03 червня 2020 13:39 |
4. ЗТД Капітальний ремонт вул. Набережна.docx | |
21 травня 2020 15:49 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
21 травня 2020 15:49 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc | |
21 травня 2020 15:49 |
4.2. Технічне завдання.docx | |
21 травня 2020 15:49 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc | |
21 травня 2020 15:49 |
4. ТД Капітальний ремонт вул. Набережна.docx |
03 червня 2020 13:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 червня 2020 13:39 |
Перелік змін - Додаток 1.docx
|
|||
03 червня 2020 13:39 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
|
|||
03 червня 2020 13:39 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору(28).doc
|
|||
03 червня 2020 13:39 |
4.2. Технічне завдання.docx
|
|||
03 червня 2020 13:39 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
|
|||
03 червня 2020 13:39 |
4. ЗТД Капітальний ремонт вул. Набережна.docx
|
|||
21 травня 2020 15:49 |
4.4. Додаток_4_Субпiдрядники.doc
|
|||
21 травня 2020 15:49 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
|
|||
21 травня 2020 15:49 |
4.2. Технічне завдання.docx
|
|||
21 травня 2020 15:49 |
4.1. Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
|
|||
21 травня 2020 15:49 |
4. ТД Капітальний ремонт вул. Набережна.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерним комітетом уважно вивчено Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Відповідно до вимог п.п. 3.5.15. п. 5 Розділу ІІІ ТД, встановлено імперативну норму, що за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України, про що надається згода. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаної згоди, що не відповідає умовам ТД.
Таким чином,не надавши у складі пропозиції вищевказаної згоди, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до п.п. 5.1.6. п.1 Розділу V ТД, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Згідно п. 2.3. Розділу І ТД, особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації являється Чепрак Ю. В.
Разом з тим, згідно п.4. Оголошення про проведення Відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-21-004890-c/print/open/pdf) особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів являється Стасюк Р.В.
Однак, в тендерній пропозиції ТОВ ДНІСТРОБУД відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Стасюк Р.В.), що не відповідає вимогам ТД.
Аналогічна позиція висвітлена у позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року та РІШЕННЯ №7492-р/пк-пз від 17.04.2020 року. (копії відповідних рішень АМКУ додаються).
Щодо пропозиції ПП "А.М.А. ПЛЮС" повідомляємо, що згідно умов ТД, не вимагалось надання документів у складі пропозицій Учасників, які мають обов’язково містити реєстраційні номери та дати. Окрім того, додаткових вимог щодо інформації, яка має міститися у відгуках від контрагентів також не вимагалось, а тому пропозиція ПП "А.М.А. ПЛЮС" відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-30-000009 ● e55230bbe9994db09156bcf7199e134a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 09:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.07.2020 № 46
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.07.2020 № 46
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2020-05-21-004890-c; 21.05.2020
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ДНІСТРОБУД |
1 406 651,99
UAH з ПДВ
|
1 406 651,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" |
1 926 832,80
UAH з ПДВ
|
1 926 832,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "А.М.А. ПЛЮС" |
2 101 920,00
UAH з ПДВ
|
2 101 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДНІСТРОБУД #41328536 |
Відхилено |
1 406 651,99
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 16:46
|
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" #41233649 |
Відхилено |
1 926 832,80
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 16:49
|
ПП "А.М.А. ПЛЮС" #33727116 |
Переможець |
2 101 920,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 11:20
|
Договір | укладений |
01 липня 2020 11:07
|