Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні електронні обчислювальні машини)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-05-21-004770-c 698b6d209b2b4d9094b7800d911fd2e4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плетмінцева Ганна Володимирівна

+380442050124 zakupki@oree.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ОПЕРАТОР РИНКУ
Код ЄДРПОУ: 43064445
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Контактна особа: Плетмінцева Ганна Володимирівна
+380442050124
zakupki@oree.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 15:45
Початок аукціону: 05 червня 2020 11:26
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Персональні електронні обчислювальні машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 611а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату в розмірі 100% від вартості Договору протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання Обладнання Постачальником, в разі відсутності зауважень до якості, комплектності та працездатності Обладнання. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві разом з Актом. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 15:40
Документація ПЕОМ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-004770-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38773345
Дата подання: 25 травня 2020 18:53
Щодо дискримінаційних вимог закупівлі
В умовах до закупівлі Замовник вимагає від Учасників наступний документ: «скан-копія, завірена підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, листа від виробника запропонованого Обладнання або офіційного представництва виробника такого Обладнання в Україні, який підтверджує повноваження Учасника щодо постачання запропонованого Обладнання.».
Ми вважаємо, що вищевказана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне. Більшість виробників комп’ютерного обладнання, в т.ч. й ноутбуків або представників товаровиробника передбачають видачу лише одного листа авторизації на тендер компанії, яка першою подала відповідний запит. Тобто тільки в одного учасника може бути лист авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, в результаті чого інших учасників потрібно буде відхилити за невідповідність вимогам документації конкурсних торгів. Також просимо зауважити, що надання виробником продукції торгів листів авторизації учаснику на участь у конкретних торгах не гарантує своєчасної та належної поставки товару, тому що виконувати зобов'язання стосовно поставки буде безпосередньо Учасник торгів, з яким у разі акцепту буде підписано договір на закупівлю обладнання.
На нашу думку, дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації. Звертаємо увагу на те, що у разі акцепту пропозиції, як найбільш економічно- вигідної, Учасник має змогу поставити обладнання у необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а також забезпечити гарантійне обслуговування товару, що може бути підтверджене відповідним гарантійним листом, виданим Учасником.
Також, для забезпечення виконання своєчасної та належної поставки продукції, Замовник має можливість передбачити в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі надання Учасником Замовнику гарантій виконання своїх зобов'язань за договором про закупівлі, зокрема, у вигляді банківської гарантії. На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити вказану вище вимогу з Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 травня 2020 18:34
Відповідно до Документації щодо проведення спрощеної закупівлі (далі - Документація) учасник у складі своєї пропозиції має надати скан-копію, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, листа від виробника запропонованого Обладнання або офіційного представництва виробника такого обладнання в Україні, який підтверджує повноваження Учасника щодо постачання запропонованого обладнання (далі – Лист від виробника). Вказана вимога включена до складу Документації з метою належного захисту інтересів Замовника для підтвердження того, що запропоноване Учасником обладнання постачається через авторизовані канали виробника обладнання, завдяки чому на запропоноване обладнання буде розповсюджуватись гарантія та сервісна підтримка виробника. Також ця вимога дозволяє захистити Замовника від постачання підробленого обладнання, обладнання яке було у використанні або обладнання, яке ввезене на територію України незаконним шляхом.
Також наголошуємо, що твердження, що виробники обладнання або їх офіційні представництва надають авторизаційні листи, які підтверджують повноваження учасника на постачання запропонованого Обладнання, лише одному учаснику закупівлі, не відповідає дійсності. Про це свідчить аналіз перебігу аналогічних закупівель, оприлюднених в електронній системі закупівель: у випадку коли декілька учасників пропонують обладнання одного й того самого виробника (наприклад DELL, HP або Lenovo), всі їх пропозицій як правило містять відповідні авторизаційні листи від такого виробника або його представництва. Відповідно вищевказана вимога не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" 445 800,00
UAH з ПДВ
445 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 447 000,00
UAH з ПДВ
447 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 22:39
Електронний підпис
03 червня 2020 22:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
Переможець 445 800,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 14:03

Документи

12 червня 2020 14:03
Електронний підпис
12 червня 2020 13:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41003486
445 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2020 14:03
Електронний підпис
12 червня 2020 13:58
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 14:00
Договір укладений
25 червня 2020 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 445 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 300,00 UAH)