Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти свіжі
Очікувана вартість
303 000,00 UAH
UA-2020-05-21-004511-c 2bbe58f9f8254e7fb1027517a66f00bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скляр Жанна Миколаївна

+380544523227 internatpnl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Сумської обласної ради Лебединський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189363
Місцезнаходження: 42200, Україна , Сумська обл., місто Лебедин, вулиця Калініченко, будинок 50
Контактна особа: Скляр Жанна Миколаївна
+380544523227
internatpnl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 15:29
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 15:29
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:52
Очікувана вартість: 303 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 030,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 кг
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1100 кг
Помідори свіжі ранні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Помідори свіжі пізні для консервації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1800 кг
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
900 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2800 кг
Капуста качанна рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2530 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1050 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1050 кг
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Калініченко 50, Лебедин, Сумська область, 42200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 15:37
Електронний підпис
21 травня 2020 15:25
Овочі ТД-2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-004511-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тарасенко Вадим Сергійович, Код ЄДРПОУ:2849307377
Дата подання: 12 червня 2020 16:00
Відхилення пропозиції переможця
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КУСОР Лебединський психоневрологічний інтернат від 12.06.2020 переможцем процедури закупівлі за предметом “овочі та фрукти свіжі” визначено ФОП Безкоровайного Романа Сергійовича (Далі – переможець)
Проте пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника, оскільки в її складі відсутні наступні документи:
- інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації та Додатку 2 до цієї документації;
- проект договоруДодаток 4.
- Копії технічних паспортів транспортних/транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка.
- Санітарно-гігієнічна оцінка або інший документ згідно діючого законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів та дозволяє підтвердити відповідність товару певним нормам. Надані сертифікати не на всі запропоновані товари.
- Підтвердження територіального органу Держпродспоживслужби про внесення до реєстру оператора ринку харчової продукції.
Звищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця підлягає відхиленню. Наголошую, що відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник забовʼязаний (а не має мраво) відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає тендерній документації.
На підставі вищезазначеного вимагаю відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 09:45
Розглянувши Вимогу по процедурі закупівлі відкриті торги UA-2020-05-21-004511-c.a1,
код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи, яка надійшла від фізичної особи підприємця Тарасенка Вадима Сергійовича , прийшли до слідуючого висновку:
1.Підстав для відхилення пропозиції немає.
2.Залишити без змін рішення тендерного комітету від 12.06.2020 р. щодо визнання переможцем
фізичну особу підприємця Безкоровайного Романа Сергійовича , код 3262803050, адреса: м.Суми, вул. Передова, буд. 21, кв.1, пропозиція 279870,00 грн. (двісті сімдесят дев′ять тисяч вісімсот сімдесят грн. 00 коп.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-004511-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тарасенко Вадим Сергійович, Код ЄДРПОУ:2849307377
Дата подання: 17 червня 2020 12:30
Про відхилення пропозиції переможця
Розглянувши відповідь (протокол засідання тендерного комітету Лебединського психоневрологічного інтернату (далі Замовник) від 17 червня 2020 року) ФОП Тарасенко В.С. дійшов висновку, що тендерний комітет недосконало розглядав документи, що надав ФОП Безкоровайного Романа Сергійовича (Далі – переможець).
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КУСОР Лебединський психоневрологічний інтернат від 17 червня 2020 року переможцем надано всі документи, що були вкакзані у скарзі ФОП Тарасенко В.С.
Проте дане твердження є недостовірним, оскільки в учасників є можливість в ознайомленні з усіма документами, що надані Переможцем і вони відсутні, а саме:
- інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації та Додатку 2 до цієї документації;
- проект договоруДодаток 4.
- Санітарно-гігієнічна оцінка або інший документ згідно діючого законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів та дозволяє підтвердити відповідність товару певним нормам. Надані сертифікати не на всі запропоновані товари.
- Підтвердження територіального органу Держпродспоживслужби про внесення до реєстру оператора ринку харчової продукції.

Якщо перелічені документи наявні в тендерній пропозиції Переможця прошу вказати саме в якому файловому документі наявна дана інформація.


З вищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця підлягає відхиленню. Наголошую, що відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник забовʼязаний (а не має мраво) відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає тендерній документації.
На підставі вищезазначеного вимагаю відхилити тендерну пропозицію Переможця. У разі, якщо Замовник не змінить своє рішення ФОП Тарасенко В.С. вимушений буде повідомити правоохоронні органи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2020 14:39
Комунальна установа Сумської обласної ради Лебединський психоневрологічний інтернат на вимогу ФОП Тарасенка Вадима Сергійовича надає файлові документи з назвою (які є внаявності в тендерній пропозиції та які не бачить ФОП Тарасенко В.С.). Усі документи є в наявності у тендерній пропозиції ФОП Безкоровайного Р.С.,мають підпис та печатку). Додаток: тринадцять файлів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович 288 960,00
UAH з ПДВ
279 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРОСКУРНІК ОЛЕГ ВІТАЛІЙОВИЧ 301 860,00
UAH з ПДВ
282 895,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович 298 999,80
UAH з ПДВ
298 999,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 18:19
Довідка гарнатія
17 червня 2020 10:45
Довідка МВС
05 червня 2020 15:20
Електронний підпис
05 червня 2020 15:16
БРС 3.zip
05 червня 2020 15:16
БРС 2.zip
05 червня 2020 15:16
БРС 1.zip

Публічні документи

05 червня 2020 13:31
пропозиція доки.rar
05 червня 2020 13:31
якісні.pdf
05 червня 2020 13:31
тех. паспорт FORD.pdf
05 червня 2020 13:31
тех паспорт 7049.pdf
05 червня 2020 13:31
свід-во про реєстрацію.jpg
05 червня 2020 13:31
потужність.pdf
05 червня 2020 13:31
податкова декларація.pdf
05 червня 2020 13:31
паспорт.pdf
05 червня 2020 13:31
мед. книжка.pdf
05 червня 2020 13:31
лист-згода.pdf
05 червня 2020 13:31
лист-гарантія ст.17.pdf
05 червня 2020 13:31
код.pdf
05 червня 2020 13:31
єдиний податок.pdf
05 червня 2020 13:31
договір дез. обробка.pdf
05 червня 2020 13:31
довідка транспорт.pdf
05 червня 2020 13:31
довідка статут.pdf
05 червня 2020 13:31
довідка працівник.pdf
05 червня 2020 13:31
довідка оподаткування.pdf
05 червня 2020 13:31
довідка обробка ТЗ.pdf
05 червня 2020 13:31
довідка відомості ЄДР.pdf
05 червня 2020 13:31
довідка бенефіціар.pdf
05 червня 2020 13:31
відомості учасника.pdf
05 червня 2020 13:31
відгуки.pdf
05 червня 2020 13:31
витяг.pdf
05 червня 2020 13:31
витяг податкова.pdf
05 червня 2020 13:31
аналогічні договора.pdf
05 червня 2020 13:31
договір, специфікація.pdf
05 червня 2020 13:31
пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 14:31
Електронний підпис
05 червня 2020 14:30
овочі лебедин 2.rar
05 червня 2020 14:30
овочі лебедин 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Безкоровайний Роман Сергійович

ПРОСКУРНІК ОЛЕГ ВІТАЛІЙОВИЧ

ФОП Тарасенко Вадим Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович
#3262803050
Переможець 279 870,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 08:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович
#3262803050
279 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 08:41
Договір укладений
23 червня 2020 08:38
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 16:33
Д. у. 4 до 96..pdf зміни до договору
23 лютого 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 09:26
Д. у. 3 до 96.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 09:06
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:22
Д.у. 2 до 96.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:07
Д.у 1 до 96.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищеє 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML