Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі та фрукти свіжі
Очікувана вартість
303 000,00 UAH
UA-2020-05-21-004511-c ● 2bbe58f9f8254e7fb1027517a66f00bb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Сумської обласної ради Лебединський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189363 |
Місцезнаходження: | 42200, Україна , Сумська обл., місто Лебедин, вулиця Калініченко, будинок 50 |
Контактна особа: |
Скляр Жанна Миколаївна +380544523227 internatpnl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 15:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 15:29 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 15:52 |
Очікувана вартість: | 303 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 кг
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1100 кг
Помідори свіжі ранні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Помідори свіжі пізні для консервації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1800 кг
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
900 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2800 кг
Капуста качанна рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2530 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1050 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1050 кг
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, Лебедин, вул.Калініченко 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2020 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2020 15:25 |
Овочі ТД-2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-21-004511-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тарасенко Вадим Сергійович, Код ЄДРПОУ:2849307377
Дата подання: 12 червня 2020 16:00
Відхилення пропозиції переможця
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КУСОР Лебединський психоневрологічний інтернат від 12.06.2020 переможцем процедури закупівлі за предметом “овочі та фрукти свіжі” визначено ФОП Безкоровайного Романа Сергійовича (Далі – переможець)
Проте пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника, оскільки в її складі відсутні наступні документи:
- інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації та Додатку 2 до цієї документації;
- проект договоруДодаток 4.
- Копії технічних паспортів транспортних/транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка.
- Санітарно-гігієнічна оцінка або інший документ згідно діючого законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів та дозволяє підтвердити відповідність товару певним нормам. Надані сертифікати не на всі запропоновані товари.
- Підтвердження територіального органу Держпродспоживслужби про внесення до реєстру оператора ринку харчової продукції.
Звищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця підлягає відхиленню. Наголошую, що відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник забовʼязаний (а не має мраво) відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає тендерній документації.
На підставі вищезазначеного вимагаю відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Розгорнути
Згорнути
Проте пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника, оскільки в її складі відсутні наступні документи:
- інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації та Додатку 2 до цієї документації;
- проект договоруДодаток 4.
- Копії технічних паспортів транспортних/транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка.
- Санітарно-гігієнічна оцінка або інший документ згідно діючого законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів та дозволяє підтвердити відповідність товару певним нормам. Надані сертифікати не на всі запропоновані товари.
- Підтвердження територіального органу Держпродспоживслужби про внесення до реєстру оператора ринку харчової продукції.
Звищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця підлягає відхиленню. Наголошую, що відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник забовʼязаний (а не має мраво) відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає тендерній документації.
На підставі вищезазначеного вимагаю відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 09:45
Розглянувши Вимогу по процедурі закупівлі відкриті торги UA-2020-05-21-004511-c.a1,
код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи, яка надійшла від фізичної особи підприємця Тарасенка Вадима Сергійовича , прийшли до слідуючого висновку:
1.Підстав для відхилення пропозиції немає.
2.Залишити без змін рішення тендерного комітету від 12.06.2020 р. щодо визнання переможцем
фізичну особу підприємця Безкоровайного Романа Сергійовича , код 3262803050, адреса: м.Суми, вул. Передова, буд. 21, кв.1, пропозиція 279870,00 грн. (двісті сімдесят дев′ять тисяч вісімсот сімдесят грн. 00 коп.
код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи, яка надійшла від фізичної особи підприємця Тарасенка Вадима Сергійовича , прийшли до слідуючого висновку:
1.Підстав для відхилення пропозиції немає.
2.Залишити без змін рішення тендерного комітету від 12.06.2020 р. щодо визнання переможцем
фізичну особу підприємця Безкоровайного Романа Сергійовича , код 3262803050, адреса: м.Суми, вул. Передова, буд. 21, кв.1, пропозиція 279870,00 грн. (двісті сімдесят дев′ять тисяч вісімсот сімдесят грн. 00 коп.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-004511-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тарасенко Вадим Сергійович, Код ЄДРПОУ:2849307377
Дата подання: 17 червня 2020 12:30
Про відхилення пропозиції переможця
Розглянувши відповідь (протокол засідання тендерного комітету Лебединського психоневрологічного інтернату (далі Замовник) від 17 червня 2020 року) ФОП Тарасенко В.С. дійшов висновку, що тендерний комітет недосконало розглядав документи, що надав ФОП Безкоровайного Романа Сергійовича (Далі – переможець).
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КУСОР Лебединський психоневрологічний інтернат від 17 червня 2020 року переможцем надано всі документи, що були вкакзані у скарзі ФОП Тарасенко В.С.
Проте дане твердження є недостовірним, оскільки в учасників є можливість в ознайомленні з усіма документами, що надані Переможцем і вони відсутні, а саме:
- інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації та Додатку 2 до цієї документації;
- проект договоруДодаток 4.
- Санітарно-гігієнічна оцінка або інший документ згідно діючого законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів та дозволяє підтвердити відповідність товару певним нормам. Надані сертифікати не на всі запропоновані товари.
- Підтвердження територіального органу Держпродспоживслужби про внесення до реєстру оператора ринку харчової продукції.
Якщо перелічені документи наявні в тендерній пропозиції Переможця прошу вказати саме в якому файловому документі наявна дана інформація.
З вищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця підлягає відхиленню. Наголошую, що відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник забовʼязаний (а не має мраво) відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає тендерній документації.
На підставі вищезазначеного вимагаю відхилити тендерну пропозицію Переможця. У разі, якщо Замовник не змінить своє рішення ФОП Тарасенко В.С. вимушений буде повідомити правоохоронні органи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КУСОР Лебединський психоневрологічний інтернат від 17 червня 2020 року переможцем надано всі документи, що були вкакзані у скарзі ФОП Тарасенко В.С.
Проте дане твердження є недостовірним, оскільки в учасників є можливість в ознайомленні з усіма документами, що надані Переможцем і вони відсутні, а саме:
- інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації та Додатку 2 до цієї документації;
- проект договоруДодаток 4.
- Санітарно-гігієнічна оцінка або інший документ згідно діючого законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів та дозволяє підтвердити відповідність товару певним нормам. Надані сертифікати не на всі запропоновані товари.
- Підтвердження територіального органу Держпродспоживслужби про внесення до реєстру оператора ринку харчової продукції.
Якщо перелічені документи наявні в тендерній пропозиції Переможця прошу вказати саме в якому файловому документі наявна дана інформація.
З вищевикладеного слідує, що пропозиція Переможця підлягає відхиленню. Наголошую, що відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник забовʼязаний (а не має мраво) відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає тендерній документації.
На підставі вищезазначеного вимагаю відхилити тендерну пропозицію Переможця. У разі, якщо Замовник не змінить своє рішення ФОП Тарасенко В.С. вимушений буде повідомити правоохоронні органи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2020 14:39
Комунальна установа Сумської обласної ради Лебединський психоневрологічний інтернат на вимогу ФОП Тарасенка Вадима Сергійовича надає файлові документи з назвою (які є внаявності в тендерній пропозиції та які не бачить ФОП Тарасенко В.С.). Усі документи є в наявності у тендерній пропозиції ФОП Безкоровайного Р.С.,мають підпис та печатку). Додаток: тринадцять файлів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович |
288 960,00
UAH з ПДВ
|
279 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРОСКУРНІК ОЛЕГ ВІТАЛІЙОВИЧ |
301 860,00
UAH з ПДВ
|
282 895,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович |
298 999,80
UAH з ПДВ
|
298 999,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович #3262803050 |
Переможець |
279 870,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 16:33
|
Д. у. 4 до 96..pdf | зміни до договору |
23 лютого 2021 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 09:26
|
Д. у. 3 до 96.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2021 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 11:22
|
Д.у. 2 до 96.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 11:07
|
Д.у 1 до 96.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 08:41
|
Договір | укладений |
23 червня 2020 08:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищеє 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |