Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за кодом CPV – 50110000-9 за ДК 021:2015 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів та спецтехніки)
Очікувана вартість
3 468 000,00 UAH
UA-2020-05-21-004347-c 07623a70f0624b10bcdce00bf5b9e714
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спірідонова Наталія Володимирівна

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Спірідонова Наталія Володимирівна
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:30
Очікувана вартість: 3 468 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань підготовки тендерних пропозицій – начальник відділу проведення тендерних процедур Репецька Катерина Євгенівна, телефон: (044)489-33-27, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com, З питань, пов’язаних з наданням консультацій за технічними характеристиками – начальник транспортного відділу Луцишін Олександр Юрійович, телефон: (044)489-33-56, Е-mаіl: avtogosp@blagoustriy.kiev.ua Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; Обсяг – технічне обслуговування і ремсонт 41 (сорока однієї) одиниці техніки Оскільки в електронній системі закупівель технічно не реалізовано можливість оприлюднення інформації, передбаченої чинною редакцією Закону України "Про публічні закупівлі" у повному обсязі – відповідна інформація відображається в електронній системі закупівель у графі «Примітки»: категорія замовника – третя категорія замовників, відповідно до п.3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», місцезнаходження: 03057 м. Київ, вул. Дегятрівська, 31, корпус 2 , а також оголошення додається окремим файлом. Місце надання послуг – СТО Виконавця у місті Києві
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 посл.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за кодом CPV – 50110000-9 за ДК 021:2015 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів та спецтехніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані послуги проводяться шляхом оплати Замовником у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Виконавця, що вказаний в цьому Договорі протягом 10 банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, який підписується уповноваженими представниками Сторін. Оплата за Договором здійснюється Замовником відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного Кодексу України та наявного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування цієї закупівлі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 17:07
Перелік змін 03.06.2020.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 7.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 6.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 5.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 4.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 3.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 2 Проект договору.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 1.docx
03 червня 2020 17:05
ТД ТО вантажні 03.06.2020.docx
03 червня 2020 17:05
Оголошення 03.06.2020.docx
03 червня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 17:07
Перелік змін 03.06.2020.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 7.docx
21 травня 2020 15:12
Додаток 7.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 6.docx
21 травня 2020 15:12
Додаток 6.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 5.docx
21 травня 2020 15:12
Додаток 5.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 4.docx
21 травня 2020 15:12
Додаток 4.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 3.docx
21 травня 2020 15:12
Додаток 3.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 2 Проект договору.docx
21 травня 2020 15:12
Додаток 2 Проект договору.docx
03 червня 2020 17:05
Додаток 1.docx
21 травня 2020 15:12
Додаток 1.docx
03 червня 2020 17:05
ТД ТО вантажні 03.06.2020.docx
21 травня 2020 15:12
ТД.docx
03 червня 2020 17:05
Оголошення 03.06.2020.docx
21 травня 2020 15:12
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автолайф Центр 3 442 037,62
UAH з ПДВ
3 407 357,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" 3 463 402,70
UAH з ПДВ
3 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 16:40
Електронний підпис
19 червня 2020 16:33
Довідка щодо ліцензії
19 червня 2020 16:33
Довідка щодо корупції
19 червня 2020 16:33
Довідка щодо реєстру
19 червня 2020 16:33
Довідка МВС
19 червня 2020 16:33
Довідка ДПІ
11 червня 2020 17:18
Електронний підпис
11 червня 2020 17:17
Акти виконаних робіт.rar
11 червня 2020 16:28
Електронний підпис
11 червня 2020 16:26
29Оригінал відгуку.pdf
11 червня 2020 16:26
28 Оригінал договору.pdf
11 червня 2020 16:26
26Листи згоди.pdf
11 червня 2020 16:26
19Опис до статуту 2019.pdf
11 червня 2020 16:26
18Статут 2019.pdf
11 червня 2020 16:26
15Проект договору.pdf
11 червня 2020 16:26
14Лист гарантія по ст 17.pdf
11 червня 2020 16:26
13Щодо дії ліцензії.pdf
11 червня 2020 16:26
4Протокол Водолага.pdf
11 червня 2020 16:26
3Наказ Водолага.pdf
11 червня 2020 16:26
2Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 16:26
9Сертифікат якості.PDF
11 червня 2020 16:26
8Сертифікат якості.PDF
11 червня 2020 16:26
ЕЦП.rar
11 червня 2020 16:26
Ліцензія-P7S.ZIP
11 червня 2020 16:26
Ліцензія-cades.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:17
Електронний підпис
10 червня 2020 17:17
Зміни до Гарантії 1760-20.zip
10 червня 2020 17:17
Гарантія 1760-20.zip
10 червня 2020 17:17
Tenderna propozytsiia.zip
10 червня 2020 17:17
Tekh vymohy, Vidpovidnist, Dovkillia.zip
10 червня 2020 17:17
Proekt dohovoru, zghoda z nym.zip
10 червня 2020 17:17
ISO, Sertyfikat DSTU, Metrstandart.zip
10 червня 2020 17:17
Dovidky st 17, Sanktsii, Pers dani.zip
10 червня 2020 17:17
Dok-ty na obladnannia, Dohovir orendy.zip
10 червня 2020 17:17
Dohovir utylizatsii.zip
10 червня 2020 17:17
Analoh dohovir Kyivreklama, akt , vidhuk.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автолайф Центр

ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Автолайф Центр
#35222000
Переможець 3 407 357,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Автолайф Центр
#35222000
3 407 357,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 17:39
ДУ 1 до Договору 118 від 06072020.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:39
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 13:29
Договір 118 автолайф.pdf укладений
06 липня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі внести зміни до п.4.1. Договору № 118 від 06.07.2020 року, виклавши п.4.1. Договору в наступній редакції: «4.1. Вартість цього Договору становить 3 401 373,79 грн. (три мільйона чотириста одна тисяча триста сімдесят три гривні 79 копійок), в тому числі ПДВ 566 895,63 грн. (п’ятсот шістдесят шість тисяч вісімсот дев’яносто п’ять гривень 63 копійки)». 2. Викласти Специфікацію до Договору № 118 від 06.07.2020 року в новій редакції, що додається. 3. У зв’язку із повним виконанням Договору № 118 від 06.07.2020 року, Сторони дійшли згоди припинити дію Договору № 118 від 06.07.2020 року з моменту набрання чинності цією Угодою.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 401 373,79
UAH (в тому числі ПДВ 566 895,63 UAH)