Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло (вершкове масло«Селянське» не менше 72,5%)
Очікувана вартість
1 393 000,00 UAH
UA-2020-05-21-004345-c fe7207060e004e1082c4c0e262344119
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Білюк

+380680449796 yonosvita-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Олена Білюк
+380680449796
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 08:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 15:20
Очікувана вартість: 1 393 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Місцезнаходження замовника: Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96 а Категорія замовника: орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограми
Вершкове масло «Селянське» не менше 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, Установи замовника (згідно додатку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 09:59
Перелік змін від 01.06.2020.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 5.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 2.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 1.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 6.docx
01 червня 2020 09:52
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 3.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 9.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 4.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 8.docx
01 червня 2020 09:52
ТД.doc
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 7.docx
21 травня 2020 15:12
протокол щодо прийняття рішення 12.pdf
01 червня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 09:59
Перелік змін від 01.06.2020.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 5.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 2.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 1.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 6.docx
01 червня 2020 09:52
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 3.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 9.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 4.docx
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 8.docx
01 червня 2020 09:52
ТД.doc
21 травня 2020 15:12
ТД.doc
01 червня 2020 09:52
ДОДАТОК 7.docx
21 травня 2020 15:12
протокол щодо прийняття рішення 12.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000046 ● 12d12492960a4e5a985f98cb88d0a15f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 17:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.05.2020 № 31

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 26.05.2020 № 31

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
6. UA-2020-05-21-004345-c 21.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Ковальчук Г.В.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уповноваженою особою управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради розглянуто запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зроблено наступні висновки: внести зміни до тендерної документації.

2020-06-01 11:47:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.

2020-06-04 09:40:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Віньковецький сирзавод 756 000,00
UAH з ПДВ
684 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 987 000,00
UAH з ПДВ
686 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СУХОГО ЗНЕЖИРЕНОГО МОЛОКА "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ" 844 200,00
UAH з ПДВ
714 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 13:55
Електронний підпис
16 червня 2020 13:53
Довідка МВС Шимков В.І.
05 червня 2020 14:06
Електронний підпис
05 червня 2020 13:40
51 Супровідний лист.pdf
05 червня 2020 13:40
48 Гарантійний лист ЗУ.pdf
05 червня 2020 13:40
47 Накладні 2019.pdf
05 червня 2020 13:40
47 накладні 2018р.pdf
05 червня 2020 13:40
47 Накладні 2017р..pdf
05 червня 2020 13:40
46 якісне масло.pdf
05 червня 2020 13:40
43санітарний паспорт.pdf
05 червня 2020 13:40
41 Виписка з ЄДР.pdf
05 червня 2020 13:40
38 накладні.pdf
05 червня 2020 13:40
38 Довідка про договора.pdf
05 червня 2020 13:40
35 Витяг з ЄДР юр.осіб.pdf
05 червня 2020 13:40
34 Асортимент 2020.pdf
05 червня 2020 13:40
32 Довідка банк..pdf
05 червня 2020 13:40
29 Акт перевірки.pdf
05 червня 2020 13:40
18 паспорт Шимков.pdf
05 червня 2020 13:40
28 Ящики для масла.pdf
05 червня 2020 13:40
19 Проект договору.pdf
05 червня 2020 13:40
16 Статут.pdf
05 червня 2020 13:40
28 Пергамент для масла.pdf
05 червня 2020 13:39
14 Лист- відгук.pdf
05 червня 2020 13:39
14 Договір 2019 р.pdf
05 червня 2020 13:39
14 Договір 2018 р..pdf
05 червня 2020 13:39
14 Договір 2017.pdf
05 червня 2020 13:39
13 Медичні книжкир 2020р..pdf
05 червня 2020 13:39
13 Медичні книжки водії.pdf
05 червня 2020 13:39
28 ГМО.pdf
05 червня 2020 13:39
28 Галузь атестації.pdf
05 червня 2020 13:39
26 Декларація масло.pdf
05 червня 2020 13:39
6 тех.паспорт.pdf
05 червня 2020 13:39
5 МТБ.pdf
05 червня 2020 13:39
4 Персональні дані.pdf
05 червня 2020 13:39
3 наказ на директора.pdf
05 червня 2020 13:39
2 протокол.pdf
05 червня 2020 13:39
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 22:56
Електронний підпис
08 червня 2020 22:42
Статут та Опис.pdf
08 червня 2020 22:42
Паспорт Код Ф.Н.Н..pdf
08 червня 2020 22:42
ЄДРПО та ПДВ.pdf
08 червня 2020 22:42
4 СА9090АВ.pdf
08 червня 2020 22:42
4 СА7396СІ.pdf
08 червня 2020 22:42
3 Декларація виробника.pdf
08 червня 2020 22:42
1 Пропоозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 10:53
Електронний підпис
05 червня 2020 10:47
Електронний підпис
05 червня 2020 09:38
Електронний підпис
05 червня 2020 09:37
лист дсту.PDF
05 червня 2020 09:37
листвключення витрат.PDF
05 червня 2020 09:37
цінова пропозиція.PDF
05 червня 2020 09:37
дезинфекція авто акти.pdf
05 червня 2020 09:37
довідка працівники.pdf
05 червня 2020 09:37
лист довкілля.PDF
05 червня 2020 09:37
довідка обладнання.PDF
05 червня 2020 09:37
установчі документи.pdf
05 червня 2020 09:37
проєкт договору.PDF
05 червня 2020 09:37
істотні умови.PDF
05 червня 2020 09:37
лист відшкодування.PDF
05 червня 2020 09:37
дезінфекція травень.PDF
05 червня 2020 09:37
протокол випроб 72,5%.PDF
05 червня 2020 09:37
лист ГМО.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Віньковецький сирзавод

ТОВ "АВІДАЛЬ"

ТОВ "ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЗАВОД СЗМ "МОЛОЧНИЙ ВІЗИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Віньковецький сирзавод
#00447681
Переможець 684 600,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 09:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Віньковецький сирзавод
#00447681
684 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 09:34
ДУ №4 до Д №248.pdf зміни до договору
19 березня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 16:23
ДУ №3 від 19.01.2021 до Д № 248 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
19 січня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 14:49
ДУ №2 від 14.12.2020 до Д №248 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 17:01
ДУ № 1 від 07.12.2020 до Д №248 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 11:11
Договір №248 від 30.06.2020 р..pdf укладений
30 червня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Найменування (номенклатура, асортимент): код ДК 021:2015 «15530000-2 Вершкове масло» Вершкове масло «Селянське» не менше 72,5 % - 107, 48 грн. за 1 кг. (6 500 кг)
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Пункт 3.1.1 договору Розділу 3 Ціна договору викласти у новій редакції: «Сума кошторисних призначень на 2020 рік становить - 623 059, 22 грн. (Шістсот двадцять три тисячі п'ятдесят дев'ять гривень 22 копійки) в т. ч. ПДВ - 103 843,20 грн 1.2. Пункт 10.1. Розділу 10 Строк дії договору викласти у новій редакції: «Цей договір набуває чинності з дня підписання і діє до 01.05.2021 р., а в частині зобов`язань до повного виконання зобов`язань процедури закупівлі в наступному бюджетному періоді на суму коштів не більше 20% вартості цього Договору, якщо видатки на це затверджені в установленому порядку».
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. договору Розділу 3 Ціна договору доповнити пунктом 3.1.2. та викласти його у наступній редакції: «Сума кошторисних призначень на 2021 рік становить - 124 611, 84 гри, (сто двадцять чотири тисячі шістсот одинадцять гривень, 84 коп.) в т.ч. ПДВ -20 768,64 гри.» У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника» у наступній редакції: « Управління освіти і науки Кам’янецьПодільської міської ради Адреса: 32300. м. Кам’янець-Подільський, вул.Північна, 96а. Код ЄДРПОУ: 02146937 Рахунок: UA3582.01720344240027000029078; UA518201720344231027200029078. Телефон: (03849) 30785 E-mail: osvita@kam-pod. gov.ua »
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1 Пункт З.і. договору Розділу 3 Ціна договору доповнити пунктом 3,1.2. та викласти його у наступній редакції; «Сума кошторисних призначень на 2021 рік становить - 3 438.40 гри, (три тисячі чотириста тридцять вісім гривень, 40 кеш.) в т.ч. MB - 573.07 грн.» 12, Дану додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін. 1.3. Дана додаткова угода ступає в силу з моменту її підписання Сторонами
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 626 497,62
UAH