Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ОСНКУ ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
548 350,00 UAH
UA-2020-05-21-003916-c 265913b4c5a04290b864ca51972407eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Алпатова

+380433221830 zmpnbi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188168
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, Вул. В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, 12
Контактна особа: Ірина Алпатова
+380433221830
zmpnbi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:04
Очікувана вартість: 548 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 741,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Овочі, фрукти
Процедура здійснюється відповідно до кошторисних призначень на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13700 кілограми
овочі ранньостиглі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В. Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20300 кілограми
овочі пізньостиглі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В. Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6450 кілограми
фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В. Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:19
Додаток_1.docx
26 травня 2020 14:19
Додаток_2.docx
26 травня 2020 14:19
Тендерна документація.docx
26 травня 2020 14:19
Додаток_3.docx
26 травня 2020 14:19
Перелiк_змiн.docx
21 травня 2020 14:43
Оголошення.pdf
26 травня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 14:19
Додаток_1.docx
21 травня 2020 14:43
Додаток_1.docx
26 травня 2020 14:19
Додаток_2.docx
21 травня 2020 14:43
Додаток_2.docx
26 травня 2020 14:19
Тендерна документація.docx
21 травня 2020 14:43
Тендерна документація.docx
26 травня 2020 14:19
Додаток_3.docx
21 травня 2020 14:43
Додаток_3.docx
26 травня 2020 14:19
Перелiк_змiн.docx
21 травня 2020 14:43
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-003916-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бригида О.В., Код ЄДРПОУ:3722304479
Дата подання: 18 червня 2020 14:30
Вимога з приводу неправомірного визначення переможця
Рішенням тендерного комітету від 10.06.2020р. ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" визнано переможцем закупівлі предмету ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-21-003916-c).

Вважаю таке рішення неправомірним та таким, що суперечить вимогам законодавства з публічних закупівель виходячи з наступного.

1. Відповідно до п.5.2.6. тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати «копію особистої медичної книжки водія (водіїв) та працівників, які будуть залучені до поставки товару».

Як вбачається з даної вимоги, Замовником встановлена пряма вимога надати в складі тендерної пропозиції копії особистих медичних книжок як мінімум одного водія та щонайменше двох працівників учасника.

Тобто, в результаті учасник повинен надати щонайменше три медичні книжки працівників, які будуть залучені до поставки товару.

Однак, ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не дотримався встановленої тендерною документацією вимоги і не надав в складі своєї тендерної пропозиції копії особистих медичних книжок як мінімум одного водія та щонайменше двох працівників учасника (разом - мінімум три медичні книжки).

Отже, тендерна пропозиція ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та є такою, що підлягає відхиленню.

2. П. 5.5. тендерної документації встановлено перелік документів, які Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.

Серед таких документів обов’язковим для подання є «довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель».

10.06.2020р. в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ".

Тобто, на виконання даної вимоги ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", мав би завантажити в електронну систему закупівель довідку видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше 10.06.2020р.

ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", як переможець, 12.06.2020р. завантажив в електронну систему закупівель файл «документи переможця».

Звертаю увагу Замовника на те, що завантажена ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" довідка видана Департаментом інформатизації МВС України містить інформацію станом на 19.05.2020р., що суперечить прямій вимозі Замовника.

Тобто, ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", переможець процедури закупівлі, не надав в складі тендерної пропозиції довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель».

Отже, тендерна пропозиція ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та є такою, що підлягає відхиленню.

Відповідно до п.3 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.

Враховуючи вищевикладене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, звертаюсь до Вас з вимогою:
1. Зареєструвати та розглянути дану Вимогу.
2. Скасувати рішення про визначення ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" переможцем по даній процедурі закупівлі.
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
4. Розглянути тендерні пропозиції наступних учасників.
5. Повідомити ФОП Бригиду О.В. у встановлений законодавством термін про результати розгляду даної Вимоги та прийняті рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 10:07
Доброго дня! Тендерний комітет вирішив прийняти до уваги Вашу вимогу під час повторного розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Король Олександр Миколайович".
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003916-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бригида О.В., Код ЄДРПОУ:3722304479
Дата подання: 24 червня 2020 15:32
Вимога
Неправомірне визначення переможця в процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 14:20
Доброго дня! Ваша вимога прийнята до уваги та буде задоволена.

Документи подані скаржником

24 червня 2020 15:32
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-21-003916-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2901823174
Дата подання: 06 липня 2020 16:29
Оскарження неправомірної дискваліфікації
СКАРГА на дії Замовника. Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-003916-c. ФОП "Король Олександр Миколайович" (код 2901823174) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі є ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації. За результатами розгляду пропозиції ФОП "Король Олександр Миколайович", Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції (протокол засідання тендерного комітету № 8 від 26 червня 2020 р.). Підставою для відхилення зазначено наступне – відповідно до частини 1 статті 31 Закону – абзац 1 п. учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цьго Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону (відповідно до протоколу). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне. Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пунктом 5.2.6. Тендерної документації замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету від «21» травня 2020 року (із змінами від 26.05.2020 року), учасник повинен подати копію особистої медичної книжки водія (водіїв) та працівників, які будуть залучені до поставки товару. Звертаємо увагу Колегії, що Замовником не вимагалось подати в тендерній пропозиції жодних довідок про водіїв чи працівників, наявність певної кількості працівників в учасника тощо. ФОП "Король Олександр Миколайович", на виконання пункту 5.2.6. тендерної документації замовника, подано у складі тендерної пропозиції особисту медичну книжку видану на ім’я Король О.М. (файл від 04 червня 2020 21:08 «10. медична книжка.pdf») та посвідчення водія Король О.М. (файл від 04 червня 2020 21:08 «8. посвідчення водія.pdf»). Отже, Скаржником повністю дотримано та виконано вимогу тендерної документації Замовника на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерною документацією Замовника передбачено, що постачання товару (овочі та фрукти) повинно відбуватись дрібними партіями за заявками замовника (п.9 додатку 1 тендерної документації). Отже, Скаржник, як самозайнята особа, має можливість виконати умови поставок товару одноосібно, а саме - доставити товар до замовника, оскільки Король О.М. має водійське посвідчення, виконати всі розвантажувальні роботи самостійно та без залучення додаткових працівників. Відповідно до ст.42 Господарського Кодексу України, Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Ст. 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Враховуючи вищевикладене, вважаємо рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП "Король Олександр Миколайович" безпідставним, таким що не відповідає умовам тендерної документації та ст. 31 Закону України «Про публічні Закупівлі». Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Крім того, оскільки Скаржником підтверджено кваліфікаційні критерії, визначені тендерною документацією - Замовник грубо порушив норми ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», та вчинив адміністративне правопорушення передбачене ст. 164-14 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення», а саме - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ФОП Бригида О.В. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, найбільш економічно вигідної, та укладення договору з Замовником у майбутньому, Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП "Король Олександр Миколайович" зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 8 від «26» червня 2020 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФОП Бригида О.В. зазначене у протоколі №10 від «03» липня 2020 року. Додатки: 1. Копія медичної книжки Король О.М. 2. Копія посвідчення водія Король О.М. З повагою ФОП "Король Олександр Миколайович"
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 липня 2020 20:52
рішення від 09.07.2020 № 13351 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 20:51
рішення від 22.07.2020№14135.pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 18:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14135-р/пк-пз від 22.07.2020 р. Жмеринським психоневрологічним будинком-інтернатом виконано.
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2020 11:07

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 441 350,00
UAH з ПДВ
368 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Біла Наталія Вікторівна 459 590,00
UAH з ПДВ
368 424,62
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бригида О.В. 546 440,00
UAH з ПДВ
546 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2020 18:12
Електронний підпис
02 серпня 2020 18:08
ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf
24 червня 2020 22:07
Електронний підпис
24 червня 2020 22:06
Документи.pdf
20 червня 2020 11:25
Електронний підпис
20 червня 2020 11:24
документи Король.pdf
20 червня 2020 10:30
Електронний підпис
20 червня 2020 10:29
Пояснення Король О.pdf
19 червня 2020 18:31
Електронний підпис
19 червня 2020 18:25
Король.pdf
12 червня 2020 19:36
Електронний підпис
12 червня 2020 19:35
документи переможця.pdf
04 червня 2020 21:15
Електронний підпис
04 червня 2020 21:08
44. Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 21:08
41. Проект договору.pdf
04 червня 2020 21:08
39. Довідка з ДПС.pdf
04 червня 2020 21:08
14. Лист-відгук.pdf
04 червня 2020 21:08
12. аналогічний договір.pdf
04 червня 2020 21:08
10. медична книжка.pdf
04 червня 2020 21:08
8. посвідчення водія.pdf
04 червня 2020 21:08
7. тех.паспорт на авто.PDF
04 червня 2020 21:08
6. Договір оренди авто.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 14:12
технічне завдання.PDF
04 червня 2020 14:12
тендерна пропозиція.PDF
04 червня 2020 14:11
ст.17.pdf
04 червня 2020 14:11
лист - пояснення.pdf
04 червня 2020 14:11
лист - згода.pdf
04 червня 2020 14:11
довідки.pdf
04 червня 2020 14:11
Довідки (2).PDF
04 червня 2020 14:11
Гарантійний лист.PDF
04 червня 2020 14:11
витяг з РПЄП.pdf
04 червня 2020 14:11
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Біла Наталія Вікторівна

ФОП Бригида О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2901823174
Рішення скасоване 368 400,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 19:02
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2901823174
Рішення скасоване 368 400,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 19:04
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2901823174
Рішення скасоване 368 400,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 09:23
ФОП Біла Наталія Вікторівна
#3046920825
Рішення скасоване
368 424,62
UAH з ПДВ
28 липня 2020 09:23
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 липня 2020 00:00
ФОП Бригида О.В.
#3722304479
Рішення скасоване 546 440,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 09:23
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2901823174
Переможець 368 400,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:42

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1) перелік виявлених невідповідностей: – учасником ФОП «КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» в складі тендерної пропозиції надано документальне підтвердження інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. в довідці №10 «Медична книжка» надано копію особистої медичної книжки водія. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. частина 5. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товару – Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти) (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2020-05-21-003916-c) (редакція від 26.05.2020 року): пункт 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: пункт 5.2.6. Копія особистої медичної книжки водія (водіїв) та працівників, які будуть залучені до поставки товару. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Копія особистої медичної книжки водія (водіїв) та працівників, які будуть залучені до поставки товару (п.5.2.6 ч.5 розділ 3). 2. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів (п.1.6 ч.1 розділ 3). Затверджено рішенням тендерного комітету від 19.06.2020 року протокол № 5

Документи

26 червня 2020 16:22
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

02 липня 2020 13:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2901823174
368 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 13:21
Додаткова угода №3 до Договору №234.pdf зміни до договору
19 березня 2021 13:18
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 13:14
Додаткова угода №3 до Договору №234.pdf зміни до договору
19 березня 2021 13:13
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 14:26
Додаткова угода №3 до Договору №234.pdf зміни до договору
20 січня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 13:28
Додаткова угода №3 до Договору №234.pdf зміни до договору
20 січня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:16
Додаткова угода №2 до Договору №234.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 09:49
Додаткова угода №1 до Договору №234.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 09:48
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:24
Додаток №1 до Договору №234.pdf укладений
10 серпня 2020 16:21
Договір №234 від 10 серпня.pdf укладений
10 серпня 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 23480,00 грн. Ціна Договору становить: 344920,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, відповідно до бюджетного призначення по кошторису на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 40400,00 грн. Ціна договору становить: 385320,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Файл "Додаткова угода №3 від 20.01.2021 року" прикріплений з метою технічної можливості коригування ціни договору відповідно до укладених угод
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Файл "Додаткова угода №3 від 20.01.2021 року" прикріплений з метою технічної можливості коригування ціни договору відповідно до укладених угод
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 385 320,00
UAH