Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ОСНКУ ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
548 350,00 UAH
UA-2020-05-21-003916-c ● 265913b4c5a04290b864ca51972407eb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188168 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, Вул. В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, 12 |
Контактна особа: |
Ірина Алпатова +380433221830 zmpnbi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 12:04 |
Очікувана вартість: | 548 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 741,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Овочі, фрукти
Процедура здійснюється відповідно до кошторисних призначень на 2020 рік
Процедура здійснюється відповідно до кошторисних призначень на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13700 кілограми
овочі ранньостиглі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В. Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20300 кілограми
овочі пізньостиглі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В. Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6450 кілограми
фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В. Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 14:19 |
Додаток_1.docx | |
26 травня 2020 14:19 |
Додаток_2.docx | |
26 травня 2020 14:19 |
Тендерна документація.docx | |
26 травня 2020 14:19 |
Додаток_3.docx | |
26 травня 2020 14:19 |
Перелiк_змiн.docx | |
21 травня 2020 14:43 |
Оголошення.pdf |
26 травня 2020 14:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2020 14:19 |
Додаток_1.docx
|
|||
26 травня 2020 14:19 |
Додаток_2.docx
|
|||
26 травня 2020 14:19 |
Тендерна документація.docx
|
|||
26 травня 2020 14:19 |
Додаток_3.docx
|
|||
26 травня 2020 14:19 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
21 травня 2020 14:43 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003916-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бригида О.В., Код ЄДРПОУ:3722304479
Дата подання: 18 червня 2020 14:30
Вимога з приводу неправомірного визначення переможця
Рішенням тендерного комітету від 10.06.2020р. ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" визнано переможцем закупівлі предмету ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-21-003916-c).
Вважаю таке рішення неправомірним та таким, що суперечить вимогам законодавства з публічних закупівель виходячи з наступного.
1. Відповідно до п.5.2.6. тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати «копію особистої медичної книжки водія (водіїв) та працівників, які будуть залучені до поставки товару».
Як вбачається з даної вимоги, Замовником встановлена пряма вимога надати в складі тендерної пропозиції копії особистих медичних книжок як мінімум одного водія та щонайменше двох працівників учасника.
Тобто, в результаті учасник повинен надати щонайменше три медичні книжки працівників, які будуть залучені до поставки товару.
Однак, ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не дотримався встановленої тендерною документацією вимоги і не надав в складі своєї тендерної пропозиції копії особистих медичних книжок як мінімум одного водія та щонайменше двох працівників учасника (разом - мінімум три медичні книжки).
Отже, тендерна пропозиція ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та є такою, що підлягає відхиленню.
2. П. 5.5. тендерної документації встановлено перелік документів, які Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Серед таких документів обов’язковим для подання є «довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель».
10.06.2020р. в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ".
Тобто, на виконання даної вимоги ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", мав би завантажити в електронну систему закупівель довідку видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше 10.06.2020р.
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", як переможець, 12.06.2020р. завантажив в електронну систему закупівель файл «документи переможця».
Звертаю увагу Замовника на те, що завантажена ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" довідка видана Департаментом інформатизації МВС України містить інформацію станом на 19.05.2020р., що суперечить прямій вимозі Замовника.
Тобто, ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", переможець процедури закупівлі, не надав в складі тендерної пропозиції довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель».
Отже, тендерна пропозиція ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та є такою, що підлягає відхиленню.
Відповідно до п.3 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, звертаюсь до Вас з вимогою:
1. Зареєструвати та розглянути дану Вимогу.
2. Скасувати рішення про визначення ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" переможцем по даній процедурі закупівлі.
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
4. Розглянути тендерні пропозиції наступних учасників.
5. Повідомити ФОП Бригиду О.В. у встановлений законодавством термін про результати розгляду даної Вимоги та прийняті рішення.
Розгорнути
Згорнути
Вважаю таке рішення неправомірним та таким, що суперечить вимогам законодавства з публічних закупівель виходячи з наступного.
1. Відповідно до п.5.2.6. тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати «копію особистої медичної книжки водія (водіїв) та працівників, які будуть залучені до поставки товару».
Як вбачається з даної вимоги, Замовником встановлена пряма вимога надати в складі тендерної пропозиції копії особистих медичних книжок як мінімум одного водія та щонайменше двох працівників учасника.
Тобто, в результаті учасник повинен надати щонайменше три медичні книжки працівників, які будуть залучені до поставки товару.
Однак, ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не дотримався встановленої тендерною документацією вимоги і не надав в складі своєї тендерної пропозиції копії особистих медичних книжок як мінімум одного водія та щонайменше двох працівників учасника (разом - мінімум три медичні книжки).
Отже, тендерна пропозиція ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та є такою, що підлягає відхиленню.
2. П. 5.5. тендерної документації встановлено перелік документів, які Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Серед таких документів обов’язковим для подання є «довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель».
10.06.2020р. в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ".
Тобто, на виконання даної вимоги ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", мав би завантажити в електронну систему закупівель довідку видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше 10.06.2020р.
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", як переможець, 12.06.2020р. завантажив в електронну систему закупівель файл «документи переможця».
Звертаю увагу Замовника на те, що завантажена ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" довідка видана Департаментом інформатизації МВС України містить інформацію станом на 19.05.2020р., що суперечить прямій вимозі Замовника.
Тобто, ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", переможець процедури закупівлі, не надав в складі тендерної пропозиції довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель».
Отже, тендерна пропозиція ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та є такою, що підлягає відхиленню.
Відповідно до п.3 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, звертаюсь до Вас з вимогою:
1. Зареєструвати та розглянути дану Вимогу.
2. Скасувати рішення про визначення ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" переможцем по даній процедурі закупівлі.
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
4. Розглянути тендерні пропозиції наступних учасників.
5. Повідомити ФОП Бригиду О.В. у встановлений законодавством термін про результати розгляду даної Вимоги та прийняті рішення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 10:07
Доброго дня! Тендерний комітет вирішив прийняти до уваги Вашу вимогу під час повторного розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Король Олександр Миколайович".
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003916-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бригида О.В., Код ЄДРПОУ:3722304479
Дата подання: 24 червня 2020 15:32
Вимога
Неправомірне визначення переможця в процедурі закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 14:20
Доброго дня! Ваша вимога прийнята до уваги та буде задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-21-003916-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2901823174
Дата подання: 06 липня 2020 16:29
Дата подання: 06 липня 2020 16:29
Оскарження неправомірної дискваліфікації
СКАРГА
на дії Замовника.
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-003916-c. ФОП "Король Олександр Миколайович" (код 2901823174) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації.
За результатами розгляду пропозиції ФОП "Король Олександр Миколайович", Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції (протокол засідання тендерного комітету № 8 від 26 червня 2020 р.).
Підставою для відхилення зазначено наступне – відповідно до частини 1 статті 31 Закону – абзац 1 п. учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цьго Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону (відповідно до протоколу).
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пунктом 5.2.6. Тендерної документації замовника, затвердженої Рішенням тендерного комітету від «21» травня 2020 року (із змінами від 26.05.2020 року), учасник повинен подати копію особистої медичної книжки водія (водіїв) та працівників, які будуть залучені до поставки товару.
Звертаємо увагу Колегії, що Замовником не вимагалось подати в тендерній пропозиції жодних довідок про водіїв чи працівників, наявність певної кількості працівників в учасника тощо.
ФОП "Король Олександр Миколайович", на виконання пункту 5.2.6. тендерної документації замовника, подано у складі тендерної пропозиції особисту медичну книжку видану на ім’я Король О.М. (файл від 04 червня 2020 21:08 «10. медична книжка.pdf») та посвідчення водія Король О.М. (файл від 04 червня 2020 21:08 «8. посвідчення водія.pdf»). Отже, Скаржником повністю дотримано та виконано вимогу тендерної документації Замовника на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тендерною документацією Замовника передбачено, що постачання товару (овочі та фрукти) повинно відбуватись дрібними партіями за заявками замовника (п.9 додатку 1 тендерної документації). Отже, Скаржник, як самозайнята особа, має можливість виконати умови поставок товару одноосібно, а саме - доставити товар до замовника, оскільки Король О.М. має водійське посвідчення, виконати всі розвантажувальні роботи самостійно та без залучення додаткових працівників.
Відповідно до ст.42 Господарського Кодексу України, Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Ст. 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП "Король Олександр Миколайович" безпідставним, таким що не відповідає умовам тендерної документації та ст. 31 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, оскільки Скаржником підтверджено кваліфікаційні критерії, визначені тендерною документацією - Замовник грубо порушив норми ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», та вчинив адміністративне правопорушення передбачене ст. 164-14 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення», а саме - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ФОП Бригида О.В.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, найбільш економічно вигідної, та укладення договору з Замовником у майбутньому,
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП "Король Олександр Миколайович" зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 8 від «26» червня 2020 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФОП Бригида О.В. зазначене у протоколі №10 від «03» липня 2020 року.
Додатки:
1. Копія медичної книжки Король О.М.
2. Копія посвідчення водія Король О.М.
З повагою
ФОП "Король Олександр Миколайович"
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 липня 2020 20:52
рішення від 09.07.2020 № 13351 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 20:51
Про перенесення розгляду скарги від 17.07.2020 № 10427.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 22:26
Про перенесення розгляду скарги від 20.07.2020 № 10600.pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 15:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2020 № 14135.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 18:47
рішення від 22.07.2020№14135.pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 18:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14135-р/пк-пз від 22.07.2020 р. Жмеринським психоневрологічним будинком-інтернатом виконано.
Дата виконання рішення замовником: 28 липня 2020 11:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
441 350,00
UAH з ПДВ
|
368 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Біла Наталія Вікторівна |
459 590,00
UAH з ПДВ
|
368 424,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бригида О.В. |
546 440,00
UAH з ПДВ
|
546 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2901823174 |
Рішення скасоване |
368 400,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 19:02
|
|
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2901823174 |
Рішення скасоване |
368 400,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 19:04
|
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2901823174 |
Рішення скасоване |
368 400,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 09:23
|
|
ФОП Біла Наталія Вікторівна #3046920825 |
Рішення скасоване |
368 424,62
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 09:23
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 липня 2020 00:00
|
ФОП Бригида О.В. #3722304479 |
Рішення скасоване |
546 440,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 09:23
|
|
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2901823174 |
Переможець |
368 400,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 13:21
|
Додаткова угода №3 до Договору №234.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 13:14
|
Додаткова угода №3 до Договору №234.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 14:26
|
Додаткова угода №3 до Договору №234.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 13:28
|
Додаткова угода №3 до Договору №234.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 13:16
|
Додаткова угода №2 до Договору №234.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 09:49
|
Додаткова угода №1 до Договору №234.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2020 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 16:24
|
Додаток №1 до Договору №234.pdf | укладений |
10 серпня 2020 16:21
|
Договір №234 від 10 серпня.pdf | укладений |
10 серпня 2020 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму Договору на 23480,00 грн. Ціна Договору становить: 344920,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, відповідно до бюджетного призначення по кошторису на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору на 40400,00 грн. Ціна договору становить: 385320,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору до 31.03.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Файл "Додаткова угода №3 від 20.01.2021 року" прикріплений з метою технічної можливості коригування ціни договору відповідно до укладених угод |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Файл "Додаткова угода №3 від 20.01.2021 року" прикріплений з метою технічної можливості коригування ціни договору відповідно до укладених угод |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |