Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки, код 15511000-3 Молоко (Молоко пастеризоване)
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2020-05-21-003720-c 48d6deaae56f49eaaca9f16a6b2c75cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васютіна Ірина Олександрівна

+380617010614 sonechko.tender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький обласний спеціалізований будинок дитини "Сонечко" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499139
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Олімпійська, будинок 6а.
Контактна особа: Васютіна Ірина Олександрівна
+380617010614
sonechko.tender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 14:36
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 14:36
Початок аукціону: 09 червня 2020 13:21
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки, код 15511000-3 Молоко (Молоко пастеризоване)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23800 літр
ДК 021:2015 код 15510000-6 Молоко та вершки, код 15511000-3 Молоко (Молоко пастеризоване)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Олімпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 30 календарних днів після повної поставки товару згідно із рахунками та накладними у разі отримання Замовника бюджетних коштів, на підставі рахунку, видаткової накладної. Пiсляоплата 220 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:58
Тендерна документація.doc
21 травня 2020 14:58
Проект договору.docx
21 травня 2020 14:58
Оголошеня.docx
21 травня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:58
Тендерна документація.doc
21 травня 2020 14:58
Проект договору.docx
21 травня 2020 14:58
Оголошеня.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВВ-Профіт 498 372,00
UAH з ПДВ
498 372,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод" 535 500,00
UAH з ПДВ
535 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 15:27
Електронний підпис
05 червня 2020 15:21
Якісні молоко.pdf
05 червня 2020 15:21
федоненко профіт.zip
05 червня 2020 15:21
Ст.17.pdf
05 червня 2020 15:21
Склад Профіт 2020.zip
05 червня 2020 15:21
Санобробка авто.zip
05 червня 2020 15:21
Профіт ProZorro(н).zip
05 червня 2020 15:21
завізіон профіт.zip
05 червня 2020 15:21
Аналогійний договір.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 19:26
Електронний підпис
16 червня 2020 19:24
2 Довідка ДПІ.jpg
16 червня 2020 19:24
11 ЕксплДозвілВМЗ-мол.pdf
16 червня 2020 19:24
1 Dovidka_20155506670380950013.pdf
16 червня 2020 19:24
10 ВМЗщодоЛіценз.pdf
16 червня 2020 19:24
9 ПорушЗобовязДоговір.pdf
06 червня 2020 12:45
Електронний підпис
06 червня 2020 12:44
Електронний підпис
06 червня 2020 12:43
0 Пропозиція 51.pdf
06 червня 2020 10:55
Електронний підпис
06 червня 2020 10:54
1. СтатутВМЗ_20180926_AllStMerg.pdf
06 червня 2020 10:54
6.2 ЕксплДозвілВМЗ-мол.pdf
06 червня 2020 10:54
6.3.2 ВМЗ СанПаспортГАЗ.pdf
06 червня 2020 10:54
6.3 ДезОбробка.pdf
06 червня 2020 10:54
3.1.3 ОМК_Воронов_2020-06-13.pdf
06 червня 2020 10:54
3.1.1 ОМК_Асметкiн_2020-06-13-1.pdf
06 червня 2020 10:54
3.1.4 ОМК_Прозоров_2021-01-21.pdf
06 червня 2020 10:54
0 Пропозиція 51.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВВ-Профіт

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВВ-Профіт
#37622036
Відхилено 498 372,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 14:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод"
#38993915
Переможець 535 500,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод"
#38993915
535 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Доп угода №4.pdf зміни до договору
19 січня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:47
Доп угода №3pdf зміни до договору
19 січня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:43
Доп угода №2.jpeg зміни до договору
29 грудня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:59
Доп угода №1.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 14:22
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 11:43
Договір укладений
25 червня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст.41 п.5 п.п.1 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 43/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст..41 п.5. п.п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» Зменшення обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника,
Номер договору про закупівлю: 43/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 43/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 43/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML