Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
8 188 920,00 UAH
UA-2020-05-21-003697-b 27a84ade0f1847368ad70c88fc29b42d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 13:42
Очікувана вартість: 8 188 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»). (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного фонду регіонального розвитку та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17620, Україна, Чернігівська область, Варвинський район, с. Журавка, Майдан Центральний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:45
Річний план Журавка ЗОШ.pdf
01 червня 2020 15:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН Журавка ЗОШ.docx
01 червня 2020 15:45
ТД зі змінами Журавка ЗОШ ІІ черга.doc
21 травня 2020 17:48
Журавка ЗОШ ІІ черга.rar
21 травня 2020 17:48
Проект договору Журавка ЗОШ.docx
21 травня 2020 17:48
ТЗ Журавка ЗОШ ІІ черга.rtf
01 червня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:45
Річний план Журавка ЗОШ.pdf
01 червня 2020 15:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН Журавка ЗОШ.docx
01 червня 2020 15:45
ТД зі змінами Журавка ЗОШ ІІ черга.doc
21 травня 2020 17:48
ТД Журавка ЗОШ ІІ черга.doc
21 травня 2020 17:48
Журавка ЗОШ ІІ черга.rar
21 травня 2020 17:48
Проект договору Журавка ЗОШ.docx
21 травня 2020 17:48
ТЗ Журавка ЗОШ ІІ черга.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Схема віконних прорізів.
Дата подання: 21 травня 2020 18:03
Дата відповіді: 22 травня 2020 10:06
Доброго дня, Шановний замовник. Якщо Вам не буде складно, просимо викласти специфікацію віконних прорізів.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до умов тендерної документації учасники можуть ознайомитись з проєктною документацією за адресою: м. Чернігів, вул. Єлецька, 11, 2 поверх, каб. №1.
Щодо дати засвідчення копій
Дата подання: 22 травня 2020 10:53
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:41
Доброго дня! Чи можливо підкласти копії документів засвідчені 1.04.2020 року?
Відповідь: Доброго дня!
В тендерній документації не встановлено вимог щодо терміну давності засвідчення копій документів.
Щодо рівня заробітної плати
Дата подання: 22 травня 2020 11:33
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:45
Добрий день! Відповідно до чинного законодавства на сьогоднішній день рівень заробітної плати становить 9954,78 грн. Який рівень заробітної плати врахований в кошторисі?
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з наказом Міністрества регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018р № 196 «Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» учасник при складанні ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) встановлює розмір кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Підтвердження техніки
Дата подання: 24 травня 2020 15:10
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:58
Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації Учасник торгів повинен доказати, що він володіє або забезпечує себе можливістю використовувати (за рахунок наявного власного обладнання, техніки і механізмів, найму, оренди, договору про закупівлю, або іншим чином) обладнання, механізмів, техніки в повному робочому стані відповідно на весь час виконання робіт. Інформацію необхідно підтвердити:  наявність використовуваної власної техніки одним із наступних документів: свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів або іншими реєстраційними документами, картками бухгалтерського обліку основних засобів, випискою з позабалансового рахунку;  орендовану техніку: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт, та листом(ами) від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період виконання робіт;  наявність матеріально-технічної бази копіями документів, що підтверджують власність матеріально-технічної бази або копіями договору (договорів) оренди матеріально-технічної бази або інші документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази. Питання : Чи вважається з огляду на зазначене в Додатку №2 Договір про надання послуг спецтехніки належним підтвердженням наявності техніки для виконання робіт по предмету закупівлі ? Якщо ні, то чому ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, якщо техніка залучається шляхом надання послуг спецтехніки, то для підтвердження наявності залученої техніки надається відповідний договір, який повинен бути чинним на весь строк виконання робіт, та лист від Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період виконання робіт.
Про аналогічні договори.
Дата подання: 25 травня 2020 12:33
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:00
Просимо Вас вказати за якими видами робіт, договори вважаються аналогічними (поточний ремонт/будівництво/капітальний ремонт/реконструкція).
Відповідь: Аналогічним вважається договір за яким учасником було виконано роботи з реконструкції з впровадженням заходів з теплореновації.
Про наяність фінансування.
Дата подання: 25 травня 2020 12:45
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:02
Просимо Вас надати інформацію про розмір та наявність фінансування на 2020 рік за даними роботами по даному об'єкту та джерело фінансування.
Відповідь: Управлінню капітального будівництва як замовнику по даному об'єкту будівництва на 2020 рік передбачено 7791,372 тис. грн з державного фонду регіонального розвитку та 866,0 тис. грн за рахунок коштів співфінансування.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 25 травня 2020 17:09
Дата відповіді: 26 травня 2020 10:14
Доброго дня! Чи може Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного Договору надати Договір який ще не завершений, але аналогічні роботи які вимагаються Технічним завданням, вже виконанні?
Відповідь: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник може надати договір, який виконано не в повному обсязі, із зазначенням відповідної інформації у Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Про щільність мінеральних плит.
Дата подання: 26 травня 2020 09:37
Дата відповіді: 26 травня 2020 12:29
Згідно з технічним завдання Замовника, утеплення фасадів здійснюється мінеральними плитами товщиною 100 мм. Просимо Вас вказати щільність мінеральних плит.
Відповідь: Щільність мінеральних плит становить 135 кг/м3.
Аналогічний договір
Дата подання: 26 травня 2020 12:37
Дата відповіді: 29 травня 2020 16:17
Дайте будь ласка роз'яснення чи буде рахуватися аналогічним договором - договір на нове будівництво або капітальний ремонт? Якщо ні то чому? При наданні відповіді просимо врахувати пункт 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО, відповідно до якого: Будівництво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним вважається договір за предметом «реконструкція».
Мінекономіки у відповіді на запит 111/2017 від Кіровоградський комплекс зробило висновок, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
У даному випадку замовник проводить закупівлю робіт саме з реконструкції, що визначено проєктною документацією на об’єкт будівництва, яка пройшла державну експертизу. Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об’єктів соціальної сфери до об’єктів реконструкції та капітального ремонту» роз’яснює, що у разі, коли планується зміна геометричних параметрів об’єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію.
Згідно з ДБН А.2.2-3:2014 Проектна документація для будівництва:
- реконструкція – перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко – економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
- капітальний ремонт — це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
- нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва.
Аналіз наведених визначень дає підстави стверджувати, що вони не є тотожними (аналогічними) за своєю суттю. Так, обсяги робіт, складність та масштабність їх виконання при реконструкції, є більш значними, у порівнянні з тими, які виконуються при виконанні капітального ремонту. Зокрема у процесі реконструкції відбувається зміна основних техніко-економічних показників та забезпечується удосконалення виробництва, чого не передбачають роботи з капітального ремонту.
Відрізняється суть робіт з реконструкції і від специфіки нового будівництва, коли об’єкт фактично ще не вводився в експлуатацію; натомість реконструкція передбачає роботи на об’єкті, який введено в експлуатацію.
Для успішного проведення саме реконструкції, враховуючи складність та специфіку виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
Зважаючи на вищевикладене, у даній закупівлі цілком обґрунтованим є те, що аналогічним договором слід вважати такий договір, що за предметом є реконструкцією.
Аналогічний договір
Дата подання: 26 травня 2020 12:39
Дата відповіді: 29 травня 2020 16:18
Дайте будь ласка роз'яснення чи буде рахуватися аналогічним договором - договір на нове будівництво або капітальний ремонт з впровадженням заходів з теплореновації закладу освіти? Якщо ні то чому? При наданні відповіді просимо врахувати пункт 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО, відповідно до якого: Будівництво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 26.02.2020, 15:51
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним вважається договір за предметом «реконструкція».
Мінекономіки у відповіді на запит 111/2017 від Кіровоградський комплекс зробило висновок, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
У даному випадку замовник проводить закупівлю робіт саме з реконструкції, що визначено проєктною документацією на об’єкт будівництва, яка пройшла державну експертизу. Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об’єктів соціальної сфери до об’єктів реконструкції та капітального ремонту» роз’яснює, що у разі, коли планується зміна геометричних параметрів об’єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію.
Згідно з ДБН А.2.2-3:2014 Проектна документація для будівництва:
- реконструкція – перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко – економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
- капітальний ремонт — це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
- нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва.
Аналіз наведених визначень дає підстави стверджувати, що вони не є тотожними (аналогічними) за своєю суттю. Так, обсяги робіт, складність та масштабність їх виконання при реконструкції, є більш значними, у порівнянні з тими, які виконуються при виконанні капітального ремонту. Зокрема у процесі реконструкції відбувається зміна основних техніко-економічних показників та забезпечується удосконалення виробництва, чого не передбачають роботи з капітального ремонту.
Відрізняється суть робіт з реконструкції і від специфіки нового будівництва, коли об’єкт фактично ще не вводився в експлуатацію; натомість реконструкція передбачає роботи на об’єкті, який введено в експлуатацію.
Для успішного проведення саме реконструкції, враховуючи складність та специфіку виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
Зважаючи на вищевикладене, у даній закупівлі цілком обґрунтованим є те, що аналогічним договором слід вважати такий договір, що за предметом є реконструкцією.
Дискримінаційні вимоги по аналогічному Договору
Дата подання: 26 травня 2020 16:03
Дата відповіді: 29 травня 2020 16:20
У відповідності до розділу 3 “ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ” ДБН А.3.1-5:2016 “ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА” п.3.2.3 будівельні роботи - процес зведення нових, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення об'єктів будівництва. Згідно пункт 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 “СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО”, відповідно до якого: Будівництво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт. Проектом договору (Додаток №6 до ТД) визначено, що договір, що буде укладатися за результатами процедур закупівлі, є ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ про закупівлю робіт за державні кошти. Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Обмеження щодо предмету аналогічного договору -реконструкція, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та можуть містити ознаки корупційної складової з метою визначення “потрібного” Переможця та є незаконними, оскільки є абсолютно не обгрунтованими та дискримінаційними. Так в процедурі закупівлі не зможуть взяти участь Учасники, що мають успішний досвід виконання нового будівництво або капітального ремонту з впровадженням заходів з теплореновації закладу освіти. Зазначене підтверджується рішенням тендерної Колегії АМКУ № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020. Таким чином вважаємо, що аналогічним договором за предметом є договір не тільки з реконструкції, але і з нового будівництва та капітального ремонту з впровадженням заходів з теплореновації . Просимо скасувати Тендерний комітет дискримінаційні вимоги щодо встановлення предметом аналогічного договору лише договір з реконструкції, внести відповідні зміни до тендерної документації, зазначивши предметом аналогічного договору – нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкція з впровадженням заходів з теплореновації. У випадку незадоволення даної скарги ми будемо вимушені звертатися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За визначенням статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. При цьому договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
Зважаючи на це доводи Учасника, що у тендерній документації, зокрема у проекті договору, визначено, що укладатиметься саме «Договір підряду» не можна прийняти як належне обґрунтування наявності дискримінаційної умови, оскільки такий підхід сильно звужує поняття аналогічного договору.
Мінекономіки у відповіді на запит 111/2017 від Кіровоградський комплекс зробило висновок, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
У даному випадку замовник проводить закупівлю робіт саме з реконструкції, що визначено проєктною документацією на об’єкт будівництва, яка пройшла державну експертизу. Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об’єктів соціальної сфери до об’єктів реконструкції та капітального ремонту» роз’яснює, що у разі, коли планується зміна геометричних параметрів об’єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію.
Згідно з ДБН А.2.2-3:2014 Проектна документація для будівництва:
- реконструкція – перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко – економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
- капітальний ремонт — це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
- нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва.
Аналіз наведених визначень дає підстави стверджувати, що вони не є тотожними (аналогічними) за своєю суттю. Так, обсяги робіт, складність та масштабність їх виконання при реконструкції, є більш значними, у порівнянні з тими, які виконуються при виконанні капітального ремонту. Зокрема у процесі реконструкції відбувається зміна основних техніко-економічних показників та забезпечується удосконалення виробництва, чого не передбачають роботи з капітального ремонту.
Відрізняється суть робіт з реконструкції і від специфіки нового будівництва, коли об’єкт фактично ще не вводився в експлуатацію; натомість реконструкція передбачає роботи на об’єкті, який введено в експлуатацію.
Для успішного проведення саме реконструкції, враховуючи складність та специфіку виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
Зважаючи на вищевикладене, у даній закупівлі цілком обґрунтованим є те, що аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому не лише за видом (договір підряду), але і за предметом (а саме реконструкція).
Якщо проаналізувати практику рішень АМКУ, то в більшості з них скаржники ставили питання щодо незаконності внесення до вимог аналогічності умов щодо певного строку дії договору, конкретних контрагентів, умов щодо порядку прийняття виконаних робіт, бюджетного фінансування, тощо. Більшість рішень АМКУ (наприклад, №9941-р/пк-пз від 26.09.2018) ґрунтується на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. У разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу.
Звертаємо увагу, що у рішенні АМКУ №4773-р/пк-пз від 12.03.2020, на яке посилається Учасник, розглядалося питання відповідності вимог замовника не лише в частині визначення конкретного предмету (реконструкції) але і встановлення у документації додаткових вимог до аналогічного договору (термін його укладання тощо) і колегією було зроблено загальний висновок про дискримінаційність встановлених вимог. Тобто обставини, викладені у вказаному рішенні не в повній мірі відповідають обставинам, які мають місце по даній процедурі закупівлі. Зважаючи на це, посилання Учасника саме на дане рішення як на загальноприйняту практику АМКУ з питання встановлення відповідності вимоги, що аналогічний договір має відповідати предмету закупівлі, є не зовсім обґрунтованим.
Зважаючи на вищевикладене, в даному випадку вимога замовника щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом «реконструкція» є цілком обґрунтованою та не порушує принцип недискримінації та добросовісної конкуренції серед учасників.
Повторна Закупівля тп підстави проведення повторної процедури закупівлі
Дата подання: 26 травня 2020 16:34
Дата відповіді: 29 травня 2020 16:21
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID UA-2020-03-18-002610-a на Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»). (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного фонду регіонального розвитку та місцевого бюджету) Однак, 13.04.2020 року Замовник відмінив закупівлю При цьому, Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, на якій підставі відпала потреба у закупівлі товарів/послуг/робіт. Разом з тим 21 травня 2020 року Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації було оголошено повністю аналогічну закупівлю (той самий предмет, кількість, очікувана вартість, технічне завдання). Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, постає питання законності проведення даної повторної процедури закупівлі та корупційна складова в діях членів тендерного комітету з метою усунення конкуренції та прийняття рішення на користь “зазделегідь визначеного переможця”. Вимагаємо : 1. розглянути дану скаргу; 2. надати оцінку діям членів тендерного комітету щодо відміни 13.04.2020 р. процедури закупівлі та проведення повторної (аналогічної) процедури закупівлі з Реконструкції з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»); 3. повідомити причини відміни 13.04.2020 року відкритих торгів по даному предмету закупівлі та оголошення нових відкритих торгів по аналогічному предмету закупівлі; 4. Чому з першої закупівлі вилучено протокол з підставми відміни процедури закупівлі ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на дату прийняття Замовником рішення про відміну торгів, замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. При цьому вказана стаття містить вимогу, що про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.
На виконання вказаної вимоги Замовником у системі було опубліковано рішення про відміну торгів з чіткою вказаною підставою відміни – ч. 1 ст. 31, та опубліковано скан-копію протоколу тендерного комітету від 13.04.2020 № 143, яка фактично і є документальним підтвердженням відміни.
Діюче законодавство про публічні закупівлі не містить вимоги, що Замовником мають бути деталізовані причини відміни, а тим більше надано документальне підтвердження такої відміни.
У той же час повідомляємо, що відміна торгів була пов’язана виключно з причиною відсутності фактичних асигнувань на вказаний об’єкт, які в умовах нестабільної економічної ситуації, що склалася через початок епідемії короновірусу, не були виділені Замовнику. Зокрема Замовнику на дату повідомлення про відміну головним розпорядником не було затверджено план використання бюджетних коштів.
Відповідно до пункту 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів). При цьому згідно з пунктом 2.4. розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати прийняття ними до виконання бюджетного фінансового зобов’язання, якщо інше не передбачено бюджетним зобов’язанням, подають до відповідного органу Казначейства Реєстр фінансових зобов’язань за формою згідно з додатком 2 на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях, а також оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання.
Таким чином, у разі якщо б процедура завершилася укладанням договору, то зареєструвати його в органах Державної казначейської служби України було б можливо протягом 7 робочих днів і лише за наявності затвердженого належним чином плану використання бюджетних коштів, якого у замовника об’єктивно не було, у зв’язку з відсутністю річного розпису бюджетних призначень на 2020 рік.
За таких умов Укладання договору призвело б до порушення замовником чинного бюджетного законодавства. Оскільки на дату прийняття рішення у замовника була наявна інформація про можливу відсутність фінансування по об’єкту на поточний рік, то було прийнято рішення саме про відміну процедури закупівлі.
Водночас після того, як головним розпорядником коштів – Мінрегіоном, все ж було прийнято рішення про фінансування у поточному році вказаного об’єкту, Замовником було повторно оголошено процедуру закупівлі за тим самим предметом закупівлі. Станом на поточну дату вже затверджено зміни до річного розпису бюджетних призначень на 2020 рік та готуються документи для затвердження плану використання бюджетних коштів.
При цьому учасником справедливо зазначено, що було оголошено абсолютно аналогічну закупівлю, що вказує на те, що жодної спроби змінити умови під якогось учасника Замовником вчинено не було, ніяких додаткових особливих вимог до учасників також не виставлялося. Всі учасники, включаючи тих, які брали участь у попередньому тендері можуть безперешкодно взяти участь у новій процедурі закупівлі на рівних умовах.
Зважаючи на це, аргументи Скаржника, що Замовник своїми діями якимось чином намагався зменшити конкуренцію серед учасників є безпідставними та такими, що не відповідають реальним обставинам.
Щодо предмету закупівлі та кваліфіційних вимог до Учасників.
Дата подання: 26 травня 2020 17:02
Дата відповіді: 29 травня 2020 17:10
Замовником в тендерній документації назву закупівлі визначено як: «Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)» --- Однак, відповідно до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 з 2016-01-01 Кодом CPV під номером 45454000-4 визначено назву робіт – «Перебудовування», а не «Реконструкція». Також словником ДК 021:2015 не передбачено окремого типу робіт: «з впровадженням комплексних заходів з теплореновації» . ----- Питання: чи вимога до учасників щодо надання в якості підтвердження виконання аналогічних робіт договору за яким учасником було виконано роботи з реконструкції з впровадженням заходів з теплореновації є дискримінаційною?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошення про проведення закупівлі формується замовником через майданчик електронних торгів «Держзакупівлі.Онлайн» (www.dzo.com.ua). При формуванні оголошення через систему код єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (CPV) вказується з переліку, який міститься в системі. На разі код ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 у даній системі значиться під назвою «Реконструкція». Імовірно з технічних причин адміністраторами електронного майданчику не було враховано перейменування відповідного коду. Однак для усунення можливих розбіжностей найменування коду у назві закупівлі та найменуванні коду, який вказується в оголошенні, назва коду вказана саме у тому варіанті, який на сьогодні пропонує система електронного майданчика. У частині того, що словником ДК 021:2015 не передбачено окремого типу робіт: «з впровадженням комплексних заходів з теплореновації». Визначення поняття «реконструкція», наведене у ДБН А.2.2-3:2014 Проектна документація для будівництва, передбачає окрім інших вимог умову зміни основних техніко-економічних показників. Зважаючи на це комплексні заходи з теплореновації цілком підпадають під код ДК 021:2015 (CPV) 45454000-4 і не потребують визначення додаткового коду. Вимога замовника щодо аналогічного договору не є дискримінаційною.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-003697-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Код ЄДРПОУ:41310760
Дата подання: 26 травня 2020 16:03
Дискремінаційні вимоги по аналогічному Договору
У відповідності до розділу 3 “ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ” ДБН А.3.1-5:2016 “ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА” п.3.2.3 будівельні роботи - процес зведення нових, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення об'єктів будівництва.
Згідно пункт 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 “СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ
ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО”, відповідно до якого:
Будівництво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт.
Проектом договору (Додаток №6 до ТД) визначено, що договір, що буде укладатися за результатами процедур закупівлі, є ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ про закупівлю робіт за державні кошти.
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Обмеження щодо предмету аналогічного договору -реконструкція, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та можуть містити ознаки корупційної складової з метою визначення “потрібного” Переможця та є незаконними, оскільки є абсолютно не обгрунтованими та дискримінаційними. Так в процедурі закупівлі не зможуть взяти участь Учасники, що мають успішний досвід виконання нового будівництво або капітального ремонту з впровадженням заходів з теплореновації закладу освіти.
Зазначене підтверджується рішенням тендерної Колегії АМКУ № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020.
Таким чином вважаємо, що аналогічним договором за предметом є договір не тільки з реконструкції, але і з нового будівництва та капітального ремонту з впровадженням заходів з теплореновації .
Просимо скасувати Тендерний комітет дискримінаційні вимоги щодо встановлення предметом аналогічного договору лише договір з реконструкції, внести відповідні зміни до тендерної документації, зазначивши предметом аналогічного договору – нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкція з впровадженням заходів з теплореновації.
У випадку незадоволення даної скарги ми будемо вимушені звертатися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 16:11
Розглянувши вимогу від 26.05.2020 № UA-2020-05-21-003697-B.C1 з предмету закупівлі «Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)», повідомляємо наступне.
За визначенням статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. При цьому договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
Зважаючи на це доводи Учасника, що у тендерній документації, зокрема у проекті договору, визначено, що укладатиметься саме «Договір підряду» не можна прийняти як належне обґрунтування наявності дискримінаційної умови, оскільки такий підхід сильно звужує поняття аналогічного договору.
Мінекономіки у відповіді на запит 111/2017 від Кіровоградський комплекс зробило висновок, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
У даному випадку замовник проводить закупівлю робіт саме з реконструкції, що визначено проєктною документацією на об’єкт будівництва, яка пройшла державну експертизу. Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об’єктів соціальної сфери до об’єктів реконструкції та капітального ремонту» роз’яснює, що у разі, коли планується зміна геометричних параметрів об’єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію.
Згідно з ДБН А.2.2-3:2014 Проектна документація для будівництва:
- реконструкція – перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко – економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
- капітальний ремонт — це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
- нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва.
Аналіз наведених визначень дає підстави стверджувати, що вони не є тотожними (аналогічними) за своєю суттю. Так, обсяги робіт, складність та масштабність їх виконання при реконструкції, є більш значними, у порівнянні з тими, які виконуються при виконанні капітального ремонту. Зокрема у процесі реконструкції відбувається зміна основних техніко-економічних показників та забезпечується удосконалення виробництва, чого не передбачають роботи з капітального ремонту.
Відрізняється суть робіт з реконструкції і від специфіки нового будівництва, коли об’єкт фактично ще не вводився в експлуатацію; натомість реконструкція передбачає роботи на об’єкті, який введено в експлуатацію.
Для успішного проведення саме реконструкції, враховуючи складність та специфіку виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
Зважаючи на вищевикладене, у даній закупівлі цілком обґрунтованим є те, що аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому не лише за видом (договір підряду), але і за предметом (а саме реконструкція).
Якщо проаналізувати практику рішень АМКУ, то в більшості з них скаржники ставили питання щодо незаконності внесення до вимог аналогічності умов щодо певного строку дії договору, конкретних контрагентів, умов щодо порядку прийняття виконаних робіт, бюджетного фінансування, тощо. Більшість рішень АМКУ (наприклад, №9941-р/пк-пз від 26.09.2018) ґрунтується на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. У разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу.
Звертаємо увагу, що у рішенні АМКУ №4773-р/пк-пз від 12.03.2020, на яке посилається Учасник, розглядалося питання відповідності вимог замовника не лише в частині визначення конкретного предмету (реконструкції) але і встановлення у документації додаткових вимог до аналогічного договору (термін його укладання тощо) і колегією було зроблено загальний висновок про дискримінаційність встановлених вимог. Тобто обставини, викладені у вказаному рішенні не в повній мірі відповідають обставинам, які мають місце по даній процедурі закупівлі. Зважаючи на це, посилання Учасника саме на дане рішення як на загальноприйняту практику АМКУ з питання встановлення відповідності вимоги, що аналогічний договір має відповідати предмету закупівлі, є не зовсім обґрунтованим.
Зважаючи на вищевикладене, в даному випадку вимога замовника щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом «реконструкція» є цілком обґрунтованою та не порушує принцип недискримінації та добросовісної конкуренції серед учасників.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003697-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Код ЄДРПОУ:41310760
Дата подання: 26 травня 2020 16:31
СКАРГА НА ДІЇ ЧЛЕНІВ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
СКАРГА
НА ДІЇ ЧЛЕНІВ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID
UA-2020-03-18-002610-a на Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»). (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного фонду регіонального розвитку та місцевого бюджету)
Однак, 13.04.2020 року Замовник відмінив закупівлю
При цьому, Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, на якій підставі відпала потреба у закупівлі товарів/послуг/робіт.
Разом з тим 21 травня 2020 року Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації було оголошено повністю аналогічну закупівлю (той самий предмет, кількість, очікувана вартість, технічне завдання). Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, постає питання законності проведення даної повторної процедури закупівлі та корупційна складова в діях членів тендерного комітету з метою усунення конкуренції та прийняття рішення на користь “зазделегідь визначеного переможця”.
Вимагаємо :
1. розглянути дану скаргу;
2. надати оцінку діям членів тендерного комітету щодо відміни 13.04.2020 р. процедури закупівлі та проведення повторної (аналогічної) процедури закупівлі з Реконструкції з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»);
3. повідомити причини відміни 13.04.2020 року відкритих торгів по даному предмету закупівлі та оголошення нових відкритих торгів по аналогічному предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 16:09
Розглянувши скаргу від 26.05.2020 № UA-2020-05-21-003697-B.B2 з предмету закупівлі: «Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Г.Ф.Вороного в с. Журавка Варвинського району Чернігівської області з виділенням черговості (ІІ черга) (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)», повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на дату прийняття Замовником рішення про відміну торгів, замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. При цьому вказана стаття містить вимогу, що про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.
На виконання вказаної вимоги Замовником у системі було опубліковано рішення про відміну торгів з чіткою вказаною підставою відміни – ч. 1 ст. 31, та опубліковано скан-копію протоколу тендерного комітету від 13.04.2020 № 143, яка фактично і є документальним підтвердженням відміни.
Діюче законодавство про публічні закупівлі не містить вимоги, що Замовником мають бути деталізовані причини відміни, а тим більше надано документальне підтвердження такої відміни.
У той же час повідомляємо, що відміна торгів була пов’язана виключно з причиною відсутності фактичних асигнувань на вказаний об’єкт, які в умовах нестабільної економічної ситуації, що склалася через початок епідемії короновірусу, не були виділені Замовнику. Зокрема Замовнику на дату повідомлення про відміну головним розпорядником не було затверджено план використання бюджетних коштів.
Відповідно до пункту 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів). При цьому згідно з пунктом 2.4. розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати прийняття ними до виконання бюджетного фінансового зобов’язання, якщо інше не передбачено бюджетним зобов’язанням, подають до відповідного органу Казначейства Реєстр фінансових зобов’язань за формою згідно з додатком 2 на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях, а також оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання.
Таким чином, у разі якщо б процедура завершилася укладанням договору, то зареєструвати його в органах Державної казначейської служби України було б можливо протягом 7 робочих днів і лише за наявності затвердженого належним чином плану використання бюджетних коштів, якого у замовника об’єктивно не було, у зв’язку з відсутністю річного розпису бюджетних призначень на 2020 рік.
За таких умов Укладання договору призвело б до порушення замовником чинного бюджетного законодавства. Оскільки на дату прийняття рішення у замовника була наявна інформація про можливу відсутність фінансування по об’єкту на поточний рік, то було прийнято рішення саме про відміну процедури закупівлі.
Водночас після того, як головним розпорядником коштів – Мінрегіоном, все ж було прийнято рішення про фінансування у поточному році вказаного об’єкту, Замовником було повторно оголошено процедуру закупівлі за тим самим предметом закупівлі. Станом на поточну дату вже затверджено зміни до річного розпису бюджетних призначень на 2020 рік та готуються документи для затвердження плану використання бюджетних коштів.
При цьому учасником справедливо зазначено, що було оголошено абсолютно аналогічну закупівлю, що вказує на те, що жодної спроби змінити умови під якогось учасника Замовником вчинено не було, ніяких додаткових особливих вимог до учасників також не виставлялося. Всі учасники, включаючи тих, які брали участь у попередньому тендері можуть безперешкодно взяти участь у новій процедурі закупівлі на рівних умовах.
Зважаючи на це, аргументи Скаржника, що Замовник своїми діями якимось чином намагався зменшити конкуренцію серед учасників є безпідставними та такими, що не відповідають реальним обставинам.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003697-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 16 червня 2020 18:11
вимога
просимо конкретно вказати які документи не завірені копіі стали підставою для відхилення пропозиціі
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 16:55
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖК-Гарант», всупереч вимогам тендерної документації, було надано не завірені копії документів, а саме:
- копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість;
- копію диплому працівника Семененко К.М. (КВ №33149734);
- копію диплому працівника Банасько В.Л. (ВН №26541579);
- копії наказів про прийняття на роботу та трудових книжок.
Крім того, звертаємо увагу, що наявність у складі тендерної пропозиції не завірених копій документів є не єдиною підставою для її відхилення.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003697-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Код ЄДРПОУ:41310760
Дата подання: 16 червня 2020 17:18
Ненадання терміну на виправлення
У выдповыдносты до п. 8 "Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником" розділу " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Надайте будь ласка розєясненя у зв'язку з чим ТОВ "Інекс Реал" не було надано терміну на виправлення недоліків тендерної пропозиції?!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 червня 2020 17:19
Причина: Помилки в оформленні
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003697-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Код ЄДРПОУ:41310760
Дата подання: 16 червня 2020 17:21
Ненадання терміну на виправлення
У відповідності до п. 8 "Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником" розділу " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Надайте будь ласка розєясненя у зв'язку з чим ТОВ "Інекс Реал" не було надано терміну на виправлення недоліків тендерної пропозиції?!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 16:57
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» було відхилено через відсутність у її складі документу, що вимагається для підтвердження відповідності учасника вимогам, установленим статтею 17 Закону, та через надання календарного графіку виконання робіт, що не відповідає вимогам, визначеним у ДОДАТКУ 5 до тендерної документації. До жодної з цих підстав замовником не може бути застосовано право на звернення до учасника з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній документації.
Крім того, відсутність будь-якого документа, що вимагається тендерною документацією, у складі тендерної пропозиції, без надання пояснення щодо його ненадання, не може бути розцінено як невідповідність у поданих документах і є підставою для відхилення пропозиції учасника.

Документи

29 травня 2020 16:11
06-10/1315

Документи

29 травня 2020 16:08
06-10/1314

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-21-003697-b.a6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Код ЄДРПОУ:41310760
1
1
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000011 ● 36ec15ddaf48486689ccf89bd4228d53
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020 13:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.05.2020 № 32

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 27.05.2020 № 32

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2020-05-21-003697-b 21.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 6 695 953,16
UAH з ПДВ
6 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 6 847 943,12
UAH з ПДВ
6 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рембуд-2603" 6 869 316,90
UAH з ПДВ
6 339 456,89
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МПБП Стимул" 7 049 505,46
UAH з ПДВ
6 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 6 940 000,00
UAH з ПДВ
6 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОПАЗ 7 795 852,55
UAH з ПДВ
6 939 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» 7 292 028,60
UAH з ПДВ
7 292 028,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ" 7 997 324,02
UAH з ПДВ
7 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 7 621 664,41
UAH з ПДВ
7 621 664,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 16:32
Електронний підпис
09 червня 2020 13:21
Електронний підпис
09 червня 2020 13:19
тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 13:19
згоди.pdf
09 червня 2020 11:58
Диплом Музичкo П.П..pdf
09 червня 2020 11:58
Диплом Банасько В.Л..pdf
09 червня 2020 11:58
Диплом Семененко К.М..pdf
09 червня 2020 11:58
Гриненко В.І..pdf
09 червня 2020 10:50
Прайси на матеріали.pdf.p7s
09 червня 2020 10:50
Прайси на матеріали.pdf
06 червня 2020 14:13
46ДЦ_Validation_Report.pdf
06 червня 2020 14:13
46ДЦ.pdf.p7s
06 червня 2020 14:13
46ДЦ.pdf
06 червня 2020 14:13
46.imd
06 червня 2020 14:13
Розрахунок ЗП на 2020.pdf
05 червня 2020 16:19
0000001847181273.1.0.pdf
05 червня 2020 15:02
наказ музичка.pdf
05 червня 2020 15:02
Яцуков_E.Г..pdf
05 червня 2020 15:02
Стулiков_В.А..pdf
05 червня 2020 15:02
Семененко_К.М..pdf
05 червня 2020 15:02
Саволюк_В.В..pdf
05 червня 2020 15:02
Романiшин_В.В..pdf
05 червня 2020 15:01
Присяжнюк_С.В..pdf
05 червня 2020 15:01
Присяжнюк_А.В..pdf
05 червня 2020 15:01
Праведний_Д.С..pdf
05 червня 2020 15:01
Олейнiчук_В.В..pdf
05 червня 2020 15:01
наказ музичка.pdf
05 червня 2020 15:01
Лисак_Р.В..pdf
05 червня 2020 15:01
Крикливий_О.Ю..pdf
05 червня 2020 15:01
Колмогоров_I.В..pdf
05 червня 2020 15:01
Гриненко В.І..pdf
05 червня 2020 15:01
Герега_О.М..pdf
05 червня 2020 15:01
Гасевич_М.О..pdf
05 червня 2020 15:01
Банас_ко_В.Л..pdf
05 червня 2020 15:01
Iжакевич_О.Г..pdf
05 червня 2020 15:01
15. Трудова Музичко П.П..pdf
05 червня 2020 14:58
Акт 011.pdf
05 червня 2020 14:58
Акт 010.pdf
05 червня 2020 14:58
Акт 009.pdf
05 червня 2020 14:58
Акт 008.pdf
05 червня 2020 14:58
Акт 006, 007.pdf
05 червня 2020 14:58
Акт 005.pdf
05 червня 2020 14:58
Акт 004.pdf
05 червня 2020 14:58
Акт 003.pdf
05 червня 2020 14:58
Акт 002.pdf
05 червня 2020 14:58
Акт 001.pdf
05 червня 2020 14:58
договір ДНЗ№4.PDF
05 червня 2020 14:58
відгук.pdf
04 червня 2020 17:35
договір(34).pdf
04 червня 2020 17:35
відгук.pdf
04 червня 2020 16:56
відгук.pdf
04 червня 2020 16:56
відгук.pdf
04 червня 2020 16:56
АКТ №23.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №22.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №21.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №20.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №19.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №18.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №17.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №16.pdf
04 червня 2020 16:56
ДУ Гарант 11-19.pdf
04 червня 2020 16:56
Дод.угода 4 ЖК-Гарант.pdf
04 червня 2020 16:56
()()()~1.PDF
04 червня 2020 16:56
ДУ Гарант прод термину.pdf
04 червня 2020 16:56
ДУ 2 Дог 53 14-05-19.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №15.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №14.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №13.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №12.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №11.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №10.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №9.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №8.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №7.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №6.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №5.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №4.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №3.pdf
04 червня 2020 16:56
Акт №2.pdf
04 червня 2020 16:55
АКТ №1.pdf
04 червня 2020 15:01
Фін.звіт.1кв.2020.pdf
04 червня 2020 15:01
Фін.звіт 2018.pdf
04 червня 2020 15:01
Фін.звіт 9 місяців 2019.pdf
04 червня 2020 15:01
Фін.звіт 1півріччя 2019.pdf
04 червня 2020 15:01
Фін.звіт 1кв.2019.pdf
04 червня 2020 15:01
Фін звіт 2019.pdf
04 червня 2020 15:01
фінансовий звіт.pdf
04 червня 2020 15:01
фінансова звітність.pdf
04 червня 2020 15:01
паспорт директора.pdf
04 червня 2020 15:01
__A5A2~1.PDF
04 червня 2020 15:01
відомості.pdf
04 червня 2020 15:01
витяг.pdf
04 червня 2020 15:01
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ.pdf
04 червня 2020 15:01
виписка.pdf
04 червня 2020 15:01
Document_USR_1006179832.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 16:51
Електронний підпис
09 червня 2020 16:47
Сертифікат ISO 9001 укр.pdf
09 червня 2020 16:47
Сертифікат ISO 9001 росій.pdf
09 червня 2020 16:47
Сертифікат ISO 9001 англ.pdf
09 червня 2020 16:46
Довідка Банкрутство.pdf
09 червня 2020 16:46
Відомості статистика.pdf
09 червня 2020 16:46
Документ_ЄДР_1006702538.zip
09 червня 2020 16:43
Лицензия АВК.pdf
09 червня 2020 16:43
218.rar
09 червня 2020 16:38
Локальні кошториси.pdf
09 червня 2020 16:21
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 16:20
дозвола Інекс Реал.pdf
09 червня 2020 16:20
ліцензія ІНЕКС РЕАЛ.pdf
09 червня 2020 16:17
витяг ПДВ.pdf
09 червня 2020 16:17
Опис Кінцевий власник.pdf
09 червня 2020 16:17
статут Інекс Реал.pdf
09 червня 2020 16:15
Гарантія Інекс Реал.zip

Публічні документи

01 липня 2020 11:55
Електронний підпис
25 червня 2020 18:15
Електронний підпис
09 червня 2020 11:28
Електронний підпис
09 червня 2020 11:25
Підписаний_Lic.pdf
09 червня 2020 11:25
Підписаний_gar7746.pdf
09 червня 2020 11:25
Підписаний_Dover.pdf
09 червня 2020 11:25
30. Гарантійний лист.pdf
09 червня 2020 11:25
25. розрахунок з.п.pdf
09 червня 2020 11:25
19. Локальний кошторис.pdf
09 червня 2020 11:25
11.imd
09 червня 2020 11:25
8. Інформація щодо ст.17.pdf
09 червня 2020 11:25
6. Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 11:25
4. Витяг ПДВ.PDF
09 червня 2020 11:25
3. Статут.PDF

Публічні документи

09 червня 2020 16:20
Електронний підпис
09 червня 2020 16:15
Тендерна пропозиція.rar
09 червня 2020 16:15
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

09 червня 2020 16:20
Електронний підпис
09 червня 2020 14:50
10. Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 14:48
9.1. Ліцензія-оригінал.pdf
09 червня 2020 14:48
9.2. Дозвіл - оригінал.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 16:54
Електронний підпис
09 червня 2020 16:53
Інші документи.pdf
09 червня 2020 16:53
Комерційні документи.pdf
09 червня 2020 16:53
Забезпечення.7z
09 червня 2020 16:53
9.imd

Публічні документи

09 червня 2020 14:35
Електронний підпис
09 червня 2020 14:33
24) Довідка щодо витрат.pdf
09 червня 2020 14:33
23) Захист довкілля.pdf
09 червня 2020 14:33
18) Розрахунки.pdf
09 червня 2020 14:33
18) 111 Кошторис .imd
09 червня 2020 14:33
16) Лист-згода.pdf
09 червня 2020 14:33
15) Захист довкілля.pdf
09 червня 2020 14:33
10) Інформація ст.17.pdf
09 червня 2020 14:33
9.2) Довідка працівники.pdf
09 червня 2020 14:33
8) Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 14:33
7)Ліцнзія, дозволи.pdf
09 червня 2020 14:33
6) Витяг ПДВ.PDF
09 червня 2020 14:33
5) СТАТУТ.PDF
09 червня 2020 14:33
2) паспорт Ременець О.В..PDF
09 червня 2020 14:33
1) Накази.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:34
Електронний підпис
09 червня 2020 17:33
5.imd
09 червня 2020 17:33
Тендерна пропозиція.PDF
09 червня 2020 17:33
Статут БЕМ.pdf
09 червня 2020 17:32
Накази робітники.pdf
09 червня 2020 17:32
Локальний кошторис.PDF
09 червня 2020 17:31
Інвентарні картки ч.2.pdf
09 червня 2020 17:31
Договірна ціна.PDF
09 червня 2020 17:30
Ааналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

ПП "Рембуд-2603"

ПП "МПБП Стимул"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВ ТОПАЗ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»

ТОВ "РЕМБУД КОМ"

ТОВ "БЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Відхилено 6 199 999,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 08:32
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
Відхилено 6 200 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:00
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
Переможець 6 339 456,89
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
6 339 456,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:11
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 15:49
3-Б_5.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 15:41
3-Б_5 Додатки 1.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 14:34
3-Б_4.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 18:46
3-Б_3.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 18:02
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 14:54
3-Б_2.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 12:38
3_Б ДУ 1.pdf зміни до договору
13 липня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 17:19
3-Б укладений
06 липня 2020 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення суми та строку надання авансу
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 3-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 339 456,89
UAH (в тому числі ПДВ 1 056 576,15 UAH)