Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень сімейної амбулаторії №3 КНП ММР «ЦПМСД №4» по вул. Архітектора Старова, №4А, м. Миколаїв (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 960 679,00 UAH
UA-2020-05-21-003689-c ● 7222c286eea3411d81746b349e452026
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41271134 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
Контактна особа: |
Юлія Артюх +380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 13:29 |
Очікувана вартість: | 4 960 679,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 803,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень сімейної амбулаторії №3 КНП ММР «ЦПМСД №4» по вул. Архітектора Старова, №4А, м. Миколаїв (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Архітектора Старова, №4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Аванс | 14 | Банківські | 50 |
Iнша подія | після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 14:23 |
Додаток 2 Критерії оцінки (нова редакція).docx | |
29 травня 2020 14:23 |
Перелік змін 28.05.2020.docx | |
29 травня 2020 14:23 |
ТД нова редакція.docx | |
29 травня 2020 14:23 |
Додаток 3 Технічне завдання (нова редакція).rtf | |
21 травня 2020 14:29 |
Екс.звіт амбулаторія 3 Арх.Старова.pdf | |
21 травня 2020 14:29 |
Оголошення відкриті торги.doc | |
21 травня 2020 14:29 |
Додаток 5 Гарантії.docx | |
21 травня 2020 14:29 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
21 травня 2020 14:29 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx | |
21 травня 2020 14:29 |
Додаток 3 Технічне завдання.rtf | |
21 травня 2020 14:29 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
21 травня 2020 14:29 |
ТД.docx |
29 травня 2020 14:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 14:23 |
Додаток 2 Критерії оцінки (нова редакція).docx
|
|||
29 травня 2020 14:23 |
Перелік змін 28.05.2020.docx
|
|||
29 травня 2020 14:23 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
29 травня 2020 14:23 |
Додаток 3 Технічне завдання (нова редакція).rtf
|
|||
21 травня 2020 14:29 |
Екс.звіт амбулаторія 3 Арх.Старова.pdf
|
|||
21 травня 2020 14:29 |
Оголошення відкриті торги.doc
|
|||
21 травня 2020 14:29 |
Додаток 5 Гарантії.docx
|
|||
21 травня 2020 14:29 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
21 травня 2020 14:29 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
|
|||
21 травня 2020 14:29 |
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
|
|||
21 травня 2020 14:29 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
21 травня 2020 14:29 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
оформлення тендерної пропозиції Учасником
Дата подання: 27 травня 2020 11:12
Дата відповіді: 28 травня 2020 15:32
1. Відповідно до п.п.2.3. ТД "Завантажені документи повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника, підписані уповноваженою особою учасника, з обов’язковим зазначенням посади, прізвища та ініціалів, мати реєстраційний номер та печатку при наявності." Просимо пояснити, яким технічним чином ("без графічно-комп'ютерного редагування") здійснювати друк технічної частини пропозиції (кошторисні розрахунки на офіційному бланку учасника) для виконання цієї вимоги? 2. Відповідно до п.2.4. ТД "Документи, що вимагаються цією тендерною документацією повинні бути скановані кольоровим сканером та завантажені в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання пропозицій одним або декількома файлами у форматі PDF (Portable Document Format), jpeg, png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, без графічно-комп’ютерного редагування.", таким чином, Ви ставите Учасникам такі вимоги, які самі не виконуєте. Для ознайомлення з ТД просимо Вас завантажити кольорові оригінали ТД з печатками та підписами уповноважених осіб одним або декількома файлами у форматі PDF (Portable Document Format), jpeg, png. Або внести відповідні зміни до ТД стосовно: у разі наявності електронного цифрового підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції - документи, які стосуються технічної частини пропозиції (кошторисна документація: Форма №5 Зведений кошторисний розрахунок; Форма №4 Об’єктний кошторис; Форма №1 Локальний кошторис на будівельні роботи; Форма №2 Локальний кошторис на придбання устаткування; Пояснювальна записка; Розрахунок 1-4 до договірної ціни; Форма №1а відомість ресурсів до локальних кошторисів; Підсумкова відомість ресурсів (загальна) до договірної ціни; Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, на яких взагалі не передбачена печатка Учасника) вважаються такими, що відповідають вимогам ТД і не потребують друку на фірмовому бланку. 3.Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Розділу IV. Статті 22. П.2. Тендерна документація повинна містити: пп.3 інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Вважаємо, що наданої Вами інформації у ТД не достатньо, відсутні креслення, плани приміщень тощо, тому, для підготовки тендерної пропозиції та для забезпечення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та забезпечення Замовником вільного доступу учасників до інформації про закупівлю, просимо вас завантажити проектну документацію. 4. У відповідності до технічного завдання Додаток 3 наприкінці документу Вами зауважено, що в очікуваній вартості закупівлі Замовником враховано кошти на покриття ризику учасників будівництва у 50% розмірі. Просимо пояснити, що саме Ви маєте на увазі та яким чином це зауваження узгоджується з п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В п. 2.3. ч.2 Розділу 3 тендерної документації буде внесено зміни.
Також повідомляємо, що відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ─ плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник в Додатку 3 до тендерної документації надав вичерпну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Зазначаємо, що проектна документація підпадає під захист прав інтелектуальної власності, а також містить інформацію, а саме розрахунок вартості будівництва, який не повинен зазначатися в технічній специфікації.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовник враховує кошти на покриття ризику учасників будівництва у розмірі 50%, а учасник має право врахувати 50% ризику в своїй технічній пропозиції, яка вираховується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 6.1.5.3. Що стосується п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, то в ній сказано «зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни – ЯК ПРАВИЛО, в розмірі не більш 1.5%; за динамічної договірної ціни – ЯК ПРАВИЛО, не враховується». Отже ця норма є неімперативною.
Відповідь на запипатання 2 стосовно ТД.
В п.2.6. тендерної документації зазначено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.». Учасник повинен самостійно проаналізувати тендерну документацію Замовника та в разі відсутності наявних в Учасника документів, які вимагаються в тендерній документації, але які непередбачені законодавством саме для нього, законодавчо обгрунтувати ненадання таких документів. Ця вимога захищає Учасника від відхилення його пропозиції в разі ненадання документів, які законодавчо для нього не передбачені. Посилаючись на обгрунтування, надані Учасником, Замовник перевіряє відповідно до чинного законодавства, право Учасника не надавати відповідні документи.
Що стосується графічного редактора, то поняття «графічного редактора» трактується, як прикладна програма (або пакет програм), що дозволяє її користувачеві створювати і редагувати зображення на екрані комп'ютера і зберігати їх в графічних форматах файлів, наприклад, JPEG, PNG, GIF, TIFF. Редагування – це аналіз, перевірка, спрямована на виправлення тексту, призначеного для опублікування або для безпосереднього використання його як документа. В п. 2.4. вимогою було саме «без графічно-комп’ютерного редагування». Це означає без виправлення інформації, яка безпосередньо зазначена в оригіналі документа.
Також повідомляємо, що відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ─ плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник в Додатку 3 до тендерної документації надав вичерпну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Зазначаємо, що проектна документація підпадає під захист прав інтелектуальної власності, а також містить інформацію, а саме розрахунок вартості будівництва, який не повинен зазначатися в технічній специфікації.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовник враховує кошти на покриття ризику учасників будівництва у розмірі 50%, а учасник має право врахувати 50% ризику в своїй технічній пропозиції, яка вираховується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 6.1.5.3. Що стосується п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, то в ній сказано «зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни – ЯК ПРАВИЛО, в розмірі не більш 1.5%; за динамічної договірної ціни – ЯК ПРАВИЛО, не враховується». Отже ця норма є неімперативною.
Відповідь на запипатання 2 стосовно ТД.
В п.2.6. тендерної документації зазначено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.». Учасник повинен самостійно проаналізувати тендерну документацію Замовника та в разі відсутності наявних в Учасника документів, які вимагаються в тендерній документації, але які непередбачені законодавством саме для нього, законодавчо обгрунтувати ненадання таких документів. Ця вимога захищає Учасника від відхилення його пропозиції в разі ненадання документів, які законодавчо для нього не передбачені. Посилаючись на обгрунтування, надані Учасником, Замовник перевіряє відповідно до чинного законодавства, право Учасника не надавати відповідні документи.
Що стосується графічного редактора, то поняття «графічного редактора» трактується, як прикладна програма (або пакет програм), що дозволяє її користувачеві створювати і редагувати зображення на екрані комп'ютера і зберігати їх в графічних форматах файлів, наприклад, JPEG, PNG, GIF, TIFF. Редагування – це аналіз, перевірка, спрямована на виправлення тексту, призначеного для опублікування або для безпосереднього використання його як документа. В п. 2.4. вимогою було саме «без графічно-комп’ютерного редагування». Це означає без виправлення інформації, яка безпосередньо зазначена в оригіналі документа.
стосовно ТД
Дата подання: 27 травня 2020 12:51
Дата відповіді: 28 травня 2020 15:29
Просимо надати пояснення стосовно п.2.6 ТД: "Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації" Просимо пояснити на конкретному прикладі: які саме законодавчі підстави можливо зазначити у довідці про НЕ подання документів, які НЕ передбачені законодавством для учасників, а також, якщо законодавством НЕ передбачена наявність тих чи інших документів, навіщо про це надавати довідку? На підставі пункту 2.4. ТД, Ви вимагаєте від учасників надання сканованих кольоровим сканером документів без графічно-комп'ютерного редагування, але, по-перше, "Графічний редактор це комп'ютерна програма, що дозволяє її користувачеві створювати і редагувати зображення на екрані комп'ютера і зберігати їх в багатьох популярних форматах, наприклад JPEG, PDF, GIF, TIFF...", таким чином, ВСІ документи в форматах що ви вимагаєте будуть створені за допомогою графічного редактора., по-друге, саме фірмовий бланк підприємства БЕЗПОСЕРЕДНЬО створюється за допомогою графічної комп'ютерної програми, таким чином, вважаємо, вимогу викладену в п.2.4.такою, що не можливо виконати НЕ ПОРУШУЮЧІ умов ТД. З урахуванням вимог законодавства України щодо необхідності застосування заходів їз захисту довкілля, та ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" - оптимізація паперового документообігу, а саме переведення його в електронний формат - є важливою складовою заходів по охороні довкілля, при цьому пропозиція підписується електронним цифровим підписом, чим підтверджується достовірність всіх документів, що входять до складу пропозиції, таким чином, вважаємо заборону використовування графічних компьютерних ресурсів безпідставною. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В п. 2.3. ч.2 Розділу 3 тендерної документації буде внесено зміни.
Також повідомляємо, що відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ─ плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник в Додатку 3 до тендерної документації надав вичерпну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Зазначаємо, що проектна документація підпадає під захист прав інтелектуальної власності, а також містить інформацію, а саме розрахунок вартості будівництва, який не повинен зазначатися в технічній специфікації.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовник враховує кошти на покриття ризику учасників будівництва у розмірі 50%, а учасник має право врахувати 50% ризику в своїй технічній пропозиції, яка вираховується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 6.1.5.3. Що стосується п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, то в ній сказано «зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни – ЯК ПРАВИЛО, в розмірі не більш 1.5%; за динамічної договірної ціни – ЯК ПРАВИЛО, не враховується». Отже ця норма є неімперативною.
Також повідомляємо, що відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби ─ плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник в Додатку 3 до тендерної документації надав вичерпну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Зазначаємо, що проектна документація підпадає під захист прав інтелектуальної власності, а також містить інформацію, а саме розрахунок вартості будівництва, який не повинен зазначатися в технічній специфікації.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовник враховує кошти на покриття ризику учасників будівництва у розмірі 50%, а учасник має право врахувати 50% ризику в своїй технічній пропозиції, яка вираховується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п. 6.1.5.3. Що стосується п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, то в ній сказано «зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни – ЯК ПРАВИЛО, в розмірі не більш 1.5%; за динамічної договірної ціни – ЯК ПРАВИЛО, не враховується». Отже ця норма є неімперативною.
технічне завдання
Дата подання: 27 травня 2020 16:16
Дата відповіді: 28 травня 2020 15:33
згідно п.7.1 ТД "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Обсяги робіт (технічна специфікація), що пропонуються до виконання, наведені у Додатку 3", у додатку 3 вами надано лише локальні кошториси, по яких видно, що під час складання інвесторської документації до багатьох позицій було внесено зміни (винесені окремі мат.ресурси за розцінку, або взагалі видалені), таким чином, без підсумкових відомостей ресурсів підготувати технічну частину пропозиції, якаб відповідала технічному завданню не можливо. Просимо Вас надати відомості ресурсів та проектну частину з кресленнями.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
технічне завдання
Дата подання: 28 травня 2020 13:56
Дата відповіді: 29 травня 2020 09:37
відповідно до локального кошториса 2-1-10 на придбання обладнання, підрядник повинен закупити "Вертикальний підйомник для МГН h=1,20м", але роботи по монтажу та підключення до електромережі відсутні. Просимо пояснити відповідно до проекту силами кого буде здійснюватися його встановлення також просимо надати більш детальні технічні характеристики.
Відповідь: Згідно комерційної пропозиції постачальника, в інвесторській документації в локальному кошторисі 2-1-10 однією позицією було враховано придбання обладнання, доставка та монтаж.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003689-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40685384
Дата подання: 22 червня 2020 16:07
Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ"
Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 15:39
22.06.2020 надійшла вимога від 22.06.2020 №113 на скасування рішення уповноваженої особи від 15.06.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ".
Надаємо обгрунтовану відповідь стосовно прийняття рішення про відхилення Вашої пропозиції.
1. Стосовно не надання в тендерній пропозиції учасника статуту, який вимагався замовником відповідно п.4 Розділу 4 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника, повідомляємо наступне.
В тендерної документації Замовника чітко була вказана вимога «Учасник в тендерній пропозиції повинен надати Статут в останньої (діючої) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до Учасників торгів - юридичних осіб)». Також в п.2 Розділу 3 Тендерної документації зазначено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації. В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України».
Учасник в складі тендерної пропозиції не надав лист з роз’ясненнями щодо законодавчих підстав відсутності в складі пропозиції статуту, а також посилання на статут, який міститься у формі відкритих даних.
2. Стосовно не зазначення в довідках про наявність будівельних машин і механізмів від 05.06.2020 №86 та від 12.06 2020 №101, машин та механізмів, які вказані в підсумковій відомості ресурсів в позиціях 9, 10, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 23, 29, 30, 31, 36, 37, 38, 40, 42, 44, 45, повідомляємо. Учасник не обгрунтовано вважає, що не зазначення в підсумковій відомості ціни та вартості машин та механізмів, повинно сприйматися Замовником, як відсутність необхідності підтверджувати вказані машини та механізми. Зазначаємо, що підсумкова відомість ресурсів містить машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Отже, якщо учасник зазначив в підсумковій відомості машину чи механізм, навіть без зазначення вартості, він підтверджує використання цієї машини чи механізму для виконання робіт на об’єкті.
Пропонуємо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету України від 14.11.2018 №11667-р/пк-пз де розглядалося аналогічне питання.
3. Стосовно не зазначення в тендерній пропозиції в довідках від 05.06.2020 №68 та від 12.06.2020 №100 інформації про працівника за посадою електрика, повідомляємо.
В п.2 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника була чітко сформована вимога: «обов’язкова наявність наступних працівників: сантехнік, електрик, маляр, штукатур, електрогазозварювальник, бетоняр, виконуючий робіт (виконроб), робітник з комплексного обслуговування і ремонту будівель».
Також в п.2 Розділу 3 Тендерної документації зазначено «В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України».
Учасник в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність необхідного працівника за спеціальністю «електрик», а також не надав лист з роз’ясненнями щодо законодавчих підстав відсутності в складі пропозиції інформації про працівника даної спеціалізації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника була правомірно відхилена.
Надаємо обгрунтовану відповідь стосовно прийняття рішення про відхилення Вашої пропозиції.
1. Стосовно не надання в тендерній пропозиції учасника статуту, який вимагався замовником відповідно п.4 Розділу 4 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника, повідомляємо наступне.
В тендерної документації Замовника чітко була вказана вимога «Учасник в тендерній пропозиції повинен надати Статут в останньої (діючої) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до Учасників торгів - юридичних осіб)». Також в п.2 Розділу 3 Тендерної документації зазначено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації. В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України».
Учасник в складі тендерної пропозиції не надав лист з роз’ясненнями щодо законодавчих підстав відсутності в складі пропозиції статуту, а також посилання на статут, який міститься у формі відкритих даних.
2. Стосовно не зазначення в довідках про наявність будівельних машин і механізмів від 05.06.2020 №86 та від 12.06 2020 №101, машин та механізмів, які вказані в підсумковій відомості ресурсів в позиціях 9, 10, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 23, 29, 30, 31, 36, 37, 38, 40, 42, 44, 45, повідомляємо. Учасник не обгрунтовано вважає, що не зазначення в підсумковій відомості ціни та вартості машин та механізмів, повинно сприйматися Замовником, як відсутність необхідності підтверджувати вказані машини та механізми. Зазначаємо, що підсумкова відомість ресурсів містить машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Отже, якщо учасник зазначив в підсумковій відомості машину чи механізм, навіть без зазначення вартості, він підтверджує використання цієї машини чи механізму для виконання робіт на об’єкті.
Пропонуємо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету України від 14.11.2018 №11667-р/пк-пз де розглядалося аналогічне питання.
3. Стосовно не зазначення в тендерній пропозиції в довідках від 05.06.2020 №68 та від 12.06.2020 №100 інформації про працівника за посадою електрика, повідомляємо.
В п.2 Розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовника була чітко сформована вимога: «обов’язкова наявність наступних працівників: сантехнік, електрик, маляр, штукатур, електрогазозварювальник, бетоняр, виконуючий робіт (виконроб), робітник з комплексного обслуговування і ремонту будівель».
Також в п.2 Розділу 3 Тендерної документації зазначено «В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України».
Учасник в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність необхідного працівника за спеціальністю «електрик», а також не надав лист з роз’ясненнями щодо законодавчих підстав відсутності в складі пропозиції інформації про працівника даної спеціалізації.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника була правомірно відхилена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ" |
4 761 966,23
UAH з ПДВ
|
4 761 966,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАЛЬЯНС" |
4 861 465,42
UAH з ПДВ
|
4 861 465,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" |
4 861 465,42
UAH з ПДВ
|
4 861 465,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НОВІТНІ БУДІВЕЛЬНІ СИСТЕМИ" |
4 949 996,01
UAH з ПДВ
|
4 949 996,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ" #40685384 |
Відхилено |
4 761 966,23
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 12:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 07:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАЛЬЯНС" #31159449 |
Переможець |
4 861 465,42
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 16:53
|
Платіжне доручення до 8Т від 30.06.2020.pdf | укладений |
22 грудня 2020 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 16:50
|
Дод.4 до ДУ 3 від 09.12.2020 до дог.8Т_ ДЦ1.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 16:44
|
ДУ 3 від 09.12.2020 до дог.8Т_Арх.Старов.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 16:44
|
Дод.4 до ДУ 3 від 09.12.2020 до дог.8Т_ ДЦ3.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 16:44
|
Дод.4 до ДУ 3 від 09.12.2020 до дог.8Т_ ДЦ2.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 16:44
|
Дод.4 до ДУ 3 від 09.12.2020 до дог.8Т_ ДЦ4.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:16
|
ДУ 2 від 27.11.2020 до дог.8Т_Арх.Старова.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:12
|
Дод.4 до ДУ2 від 27.11.2020 до дог.8Т_ДЦ-1.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:12
|
Дод.4 до ДУ 2 від 27.11.2020 до дог.8Т_ДЦ-2.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:12
|
Дод.4 до ДУ2 від 27.11.2020 до дог.8Т_ДЦ-3pdf.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:12
|
Дод.4 до ДУ2від 27.11.2020 до дог.8Т_ДЦ-4.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:12
|
Дод.4 до ДУ 2 від 27.11.2020 до дог.8Т_ДЦ-5.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2020 09:27
|
ДУ 1 від 17.07.2020 дог.8Т_Арх.Старова.pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 17:33
|
Дод.4 до дог.8Т_ ДЦ.rar | укладений |
30 червня 2020 17:32
|
Дог.8Т від 30.06.2020_Арх.Старова.pdf | укладений |
30 червня 2020 17:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2020 рік на 47 892,35 грн. 1.2. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 4 861 465,42 грн., (чотири мільйони вісімсот шістдесят одна тисяча чотириста шістдесят п’ять гривень. 42 копійки), у тому числі ПДВ 810 244,24 грн, та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 2 738 521,15 грн, у тому числі ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами ДКСУ. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування» 2.Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток № 2 який додається. |
Номер договору про закупівлю: | 8Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1.1. Збільшити суму договору на 2020 рік на 1 024 836,02 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 1 098 108,25 грн. 1.3. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: « 3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 763 357,17 грн., (три мільйони сімсот шістдесят три тисячі триста п’ятдесят сім гривень 17 копійок), у тому числі ПДВ 627 226,20 грн, та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 3 763 357,17 грн, у тому числі ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами ДКСУ. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування» 2.Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 1,2,3,4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2 547,17 грн. 1.2. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: « 3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 760 810,00 грн., (три мільйони сімсот шістдесят тисяч вісімсот десять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 626 801,67грн, та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами ДКСУ. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування» 2.Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 1,2,4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |