Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590731 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41 |
Контактна особа: |
Коропенко Юрій Олександрович +380363623200 kuznosvitagcgo@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 15:48 |
Очікувана вартість: | 3 742 959,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 714,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 10:21 |
Зміни до тендерної документації 4500.docx | |
22 травня 2020 10:21 |
Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ _1 м.Вараш з заміною сантехнічного_ вентьиляційного та промислового обладнання.docx |
22 травня 2020 10:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2020 10:21 |
Зміни до тендерної документації 4500.docx
|
|||
22 травня 2020 10:21 |
Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ _1 м.Вараш з заміною сантехнічного_ вентьиляційного та промислового обладнання.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-08-000018 ● 3ee931770c4b4f6eafefd70693485db1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2020 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.07.2020 № 50
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.07.2020 № 50.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-21-003634-b 21.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-08 14:16:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ № 1 м. Вараш з заміною сантехнічного, вентиляційного та промислового обладнання)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-003634-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником у протоколі розкриття тендерних пропозиції зазначено про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Західатомбудмонтаж, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з не відповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.06.2020 № 37 Замовником зазначено підставу відхилення, а саме: «Відповідно до п.1, пп.1 ст.31 Закону тендерна пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 цього Закону, а саме ТОВ Західатомбудмонтаж не надав відповідно до вимог тендерної документації Довідки Учасника у довільній формі, що містить інформацію щодо матеріально-технічної бази Учасника. Дана вимога зазначена в Додатку1. Розділ 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.п.1.1.Тендерної документації.».
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ Західатомбудмонтаж щодо матеріально-технічної бази (пп.1.1 п.1 додатку 1 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 2.5 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-10 15:31:59
Пояснення
Відхилюючи тендерну пропозицію учасника ТОВ Західатомбудмонтаж, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник не взяв до уваги моживість розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-14 14:36:08
Пояснення з власної ініціативи
Переглянувши зауваження Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ № 1 м. Вараш з заміною сантехнічного, вентиляційного та промислового обладнання)», вирішено відмінити закупівлю UA-2020-05-21-003634-b для виправлення зауважень та усунення недоліків, в зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до частини першої статті 32 Закону, а саме: Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ Західатомбудмонтаж щодо матеріально-технічної бази (пп.1.1 п.1 додатку 1 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 2.5 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Західатомбудмонтаж |
2 805 598,80
UAH з ПДВ
|
2 749 454,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" |
3 448 468,83
UAH з ПДВ
|
2 768 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" |
3 364 200,00
UAH з ПДВ
|
3 364 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Апартменс Сільвер |
3 710 000,00
UAH з ПДВ
|
3 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" #40784225 |
Очікує рішення |
2 768 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 17:19
|
ТОВ Західатомбудмонтаж #36714555 |
Відхилено |
2 749 454,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 17:19
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 14:48 |
Кінець періоду оскарження: | 25 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 25 липня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відміна закупівлі UA-2020-05-21-003634-b необхідна для виправлення зауважень та усунення недоліків, в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до частини першої статті 32 Закону, а саме: Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ Західатомбудмонтаж щодо матеріально-технічної бази (пп.1.1 п.1 додатку 1 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 2.5 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону. |
14 липня 2020 14:48
|
Електронний підпис |
14 липня 2020 14:46
|
Протокол |