Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ № 1 м. Вараш з заміною сантехнічного, вентиляційного та промислового обладнання)
Очікувана вартість
3 742 959,00 UAH
UA-2020-05-21-003634-b d9280491a2664f9d8eeafdc3bdcaf5d3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коропенко Юрій Олександрович

+380363623200 kuznosvitagcgo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04590731
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41
Контактна особа: Коропенко Юрій Олександрович
+380363623200
kuznosvitagcgo@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 17:30
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:48
Очікувана вартість: 3 742 959,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 714,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ № 1 м. Вараш з заміною сантехнічного, вентиляційного та промислового обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, м-н Будівельників, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-08-000018 ● 3ee931770c4b4f6eafefd70693485db1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020 11:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.07.2020 № 50

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.07.2020 № 50.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-21-003634-b 21.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-08 14:16:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ № 1 м. Вараш з заміною сантехнічного, вентиляційного та промислового обладнання)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-003634-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником у протоколі розкриття тендерних пропозиції зазначено про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Західатомбудмонтаж, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у зв’язку з не відповідністю кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.06.2020 № 37 Замовником зазначено підставу відхилення, а саме: «Відповідно до п.1, пп.1 ст.31 Закону тендерна пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 цього Закону, а саме ТОВ Західатомбудмонтаж не надав відповідно до вимог тендерної документації Довідки Учасника у довільній формі, що містить інформацію щодо матеріально-технічної бази Учасника. Дана вимога зазначена в Додатку1. Розділ 1. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.п.1.1.Тендерної документації.».
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ Західатомбудмонтаж щодо матеріально-технічної бази (пп.1.1 п.1 додатку 1 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 2.5 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-10 15:31:59

Пояснення

Відхилюючи тендерну пропозицію учасника ТОВ Західатомбудмонтаж, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник не взяв до уваги моживість розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-14 14:36:08

Пояснення з власної ініціативи

Переглянувши зауваження Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт їдальні в ЗНЗ № 1 м. Вараш з заміною сантехнічного, вентиляційного та промислового обладнання)», вирішено відмінити закупівлю UA-2020-05-21-003634-b для виправлення зауважень та усунення недоліків, в зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до частини першої статті 32 Закону, а саме: Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ Західатомбудмонтаж щодо матеріально-технічної бази (пп.1.1 п.1 додатку 1 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 2.5 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Західатомбудмонтаж 2 805 598,80
UAH з ПДВ
2 749 454,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" 3 448 468,83
UAH з ПДВ
2 768 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" 3 364 200,00
UAH з ПДВ
3 364 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Апартменс Сільвер 3 710 000,00
UAH з ПДВ
3 710 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 11:50
Електронний підпис
05 червня 2020 11:35
Проет договору.pdf
05 червня 2020 11:34
Аналогічні договори.rar
05 червня 2020 11:34
Договірна ціна.rar
05 червня 2020 11:34
Копія СТАТУТУ.pdf
05 червня 2020 11:34
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 20:11
Електронний підпис
05 червня 2020 20:10
Лист-відгук.pdf
05 червня 2020 20:10
Субпідряд.pdf
05 червня 2020 20:10
Субпідряд ліцензія.pdf
05 червня 2020 20:10
Ліцензія.PDF
05 червня 2020 20:10
кваліфікація Вараш.pdf
05 червня 2020 20:10
Дозвіл.PDF
05 червня 2020 20:10
довідки банк.pdf
05 червня 2020 20:10
Декларація.pdf
05 червня 2020 20:10
322.zip

Публічні документи

05 червня 2020 16:24
Електронний підпис
05 червня 2020 16:09
8.imd
05 червня 2020 16:09
8.rar
05 червня 2020 16:09
Інше.pdf
05 червня 2020 16:09
Ліцензії та дозвола (1).pdf
05 червня 2020 16:09
Субпідряд.pdf
05 червня 2020 16:09
Санкції.pdf
05 червня 2020 16:09
Додаток _4.pdf
05 червня 2020 16:09
Довкілля.pdf
05 червня 2020 16:09
Кошториси.pdf
05 червня 2020 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 16:09
inquiry_print (1).pdf
05 червня 2020 16:09
inquiry_print.pdf
05 червня 2020 16:09
Банк.pdf
05 червня 2020 16:09
Право підпису.pdf
05 червня 2020 16:09
Договір.pdf
05 червня 2020 16:09
ПДВ.pdf
05 червня 2020 16:09
Статут Дедал1.pdf
05 червня 2020 16:09
ст.17.pdf
05 червня 2020 16:09
Аналогічні.pdf
05 червня 2020 16:09
МТБ _ працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Західатомбудмонтаж

ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд"

ПП "ІБК "ДЕДАЛ"

ТОВ Апартменс Сільвер

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд"
#40784225
Очікує рішення 2 768 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:19
ТОВ Західатомбудмонтаж
#36714555
Відхилено 2 749 454,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:19

Документи

02 липня 2020 16:19
Протокол

Документи

25 червня 2020 17:19
Електронний підпис
25 червня 2020 17:18
Протокол _37.PDF
12 червня 2020 15:55
Протокол _ 20.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 липня 2020 14:48
Кінець періоду оскарження: 25 липня 2020 00:00
Дата відміни: 25 липня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі UA-2020-05-21-003634-b необхідна для виправлення зауважень та усунення недоліків, в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до частини першої статті 32 Закону, а саме: Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ Західатомбудмонтаж щодо матеріально-технічної бази (пп.1.1 п.1 додатку 1 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 2.5 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Документи:
14 липня 2020 14:48
Електронний підпис
14 липня 2020 14:46
Протокол