Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33600000-8 – Фармацевтична продукція (Лікарські засоби: Hydrogen peroxide, Vaseline, Iodine, Chlorhexidine)
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2020-05-21-003603-b 6ff32315a1dc4c41895c6ae7b7536488
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волинець Анжеліка Петрівна

380445125677
380509154900
5124033@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Волинець Анжеліка Петрівна
380445125677,380509154900
5124033@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 13:34
Очікувана вартість: 192 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Категорія Замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, а документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською та/або російською мовами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
855 Флакон
Hydrogen peroxide
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydrogen peroxide
18 Флакон
Vaseline
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Vaseline
36 Флакон
Iodine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Iodine
1200 Флакон
Chlorhexidine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorhexidine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 17:17
Тендерна документація.doc
21 травня 2020 17:17
Додаток № 3.doc
21 травня 2020 17:17
Додаток № 2.doc
21 травня 2020 17:17
Додаток № 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 189 531,45
UAH з ПДВ
189 531,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 191 950,62
UAH з ПДВ
191 950,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 11:30
Електронний підпис
27 травня 2020 11:10
Проект договору.pdf
27 травня 2020 11:10
Інші документи.pdf
27 травня 2020 11:10
Пропозиція.pdf
27 травня 2020 11:10
Відповідність МТВ.pdf
27 травня 2020 11:10
Стаття 17.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 08:53
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 189 531,45
UAH з ПДВ
10 червня 2020 12:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
189 531,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:32
дод уг 3 до дог Тз-129.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 15:58
дод уг №2 до дог Тз-129.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 14:38
Дод.угода №1 до договору Тз-129.pdf зміни до договору
26 червня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 14:03
Договір Тз-129 КП Фармація.pdf укладений
26 червня 2020 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 5.2. та викласти його у наступній редакції: "Місце поставки товарів: 02125, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А, через структурний підрозділ КП "Фармація" Аптеку 99, яка розташована за адресою: м. Київ, вул. Стражеська, 6-А. Доставка товару здійснюється силами і за рахунок Постачальника не пізніше 10 днів з моменту подання заявки Замовником.
Номер договору про закупівлю: Тз-129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: Тз-129
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 1 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” Сторони дійшли взаємної згоди зменшити вартість договору
Номер договору про закупівлю: Тз-129
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 77 720,24
UAH (в тому числі ПДВ 12 952,21 UAH)