Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 33140000-3 (Медичні матеріали) (маска медична)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-05-21-003388-b 749b5437c05b4d03ad4e51a77fce475b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 11:29
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24378 штуки
маска медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної на товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 16:38
оголошення Маски.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток №2
Дата подання: 25 травня 2020 16:44
Дата відповіді: 25 травня 2020 17:11
Добрый день! В приложении №2 указан перечень учереждений. Это учереждения в которые необходимо поставить маски за счёт продавца?
Відповідь: Доброго дня. Товар повинен бути доставлений транспортом постачальника та за рахунок постачальника в кожен підпорядкований заклад управління освіти м. Києва ( приміщення-склад, згідно мережі закладів, зазначеної в договорі) відповідно до Дислокації.
Продукт
Дата подання: 25 травня 2020 17:08
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:05
Чи буде розглядатись медична маска прошита? Чи обов'язково має бути штампована?
Відповідь: Доброго дня. Маска має бути штампована.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-003388-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42949778
Дата подання: 05 червня 2020 16:49
Вимога щодо неправомірної та безпідставної дискваліфікації учасника ТОВ "Ніка-Текст Плюс"
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником - Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлю ID UA-2020-05-21-003388-b на Код ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 33140000-3 (Медичні матеріали) (маска медична).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь шість учасників.
Ціна учасника ТОВ «Ніка-Текст Плюс» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна.
Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника з таких підстав: - В тендерній пропозиції учасника відсутній Додаток №5 «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних».
Проте, детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника, встановлено, що усі документи, які вимагались Замовником - наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції.
Зазначаємо, та звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «Ніка-Текст Плюс» не повинно було надавати «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних» відповідно до Додатку 5 з таких підстав:
1. Згідно Додатку 5 Замовником чітко визначено, що «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних» подається тільки фізичними особами, суб’єктами підприємницької діяльності – фізичних осіб.
2. Усі дані, що подавались у складі тендерної пропозиції є відкритими і загальнодоступними, відповідно до ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, та ст. 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Дані відомості містяться в Єдиному державному реєстрі та Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.
Відповідно до ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію лише в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Також, звертаємо Вашу увагу, що В Протоколі №13 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05 червня 2020 року, не вірно зазначено Код закупівлі. А саме: ДК 021:2015 -38410000-2 (Лічильні прилади) (інфачервоний термометр пацієнта, шкірний).
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного, прошу Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Ніка-Текст Плюс» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 червня 2020 17:32
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003388-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС", Код ЄДРПОУ:40400333
Дата подання: 09 червня 2020 15:55
Суб'єктивна, необгрунтована дискваліфікація
Пунктом 1.6 додатку №3 «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» до оголошення визначено, що Учасник повинен надати документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, копія паспорту керівника, довіреність або інші документи).
Важаємо дискваліфікацію нашого товариства безпідставною, необ’єктивною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства та вимогам Замовника, так як пунктом 1.6 додатку 3 передбачено документи, які надаються на стадії підписання договору, а не на стадії подання пропозиції. Крім того, право підпису договорів, відповідно до п.1.6 додатку №3, може визначатися іншими документами, перелік яких Замовником конкретно та остаточно не визначений.
На підтвердження права підпису тендерної документації та договорів директором товариства Печеник М.В., у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС» надало: виписку з ЄДРПОУ, в якій зазначені відомості про керівника та підписанта документів (отримана під час останньої реєстраційної дії в ЄДРПОУ), витяг з ЄДРПОУ станом на 28.05.2020, який містить також відомості про керівника та підписанта, діючий Статут ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС», наказ про призначення директором Товариства Печеник М.В. №СМТ3 від 10.05.2020 та довідку щодо повноважень директора Товариства відповідно до Статуту.
Вказані документи в повному обсязі підтверджують повноваження директора ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС» на момент подання тендерної пропозиції.
Крім того, інформація про підприємство та керівника, яка міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є відкритою для всіх.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС», оформлене протоколом №13 від 09.06.2020 (найменування предмета закупівлі та код відповідно до класифікатора: Код ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 33140000-3 — «Медичні матеріали» (маска медична).
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 червня 2020 17:32
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003388-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС", Код ЄДРПОУ:40400333
Дата подання: 09 червня 2020 16:08
Скасування рішення про дискваліфікацію
Пунктом 1.6 додатку №3 «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» до оголошення визначено, що Учасник повинен надати документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, копія паспорту керівника, довіреність або інші документи).
Вважаємо дискваліфікацію нашого товариства безпідставною, необ’єктивною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства та вимогам Замовника, так як пунктом 1.6 додатку 3 передбачено документи, які надаються на стадії підписання договору, а не на стадії подання пропозиції. Крім того, право підпису договорів, відповідно до п.1.6 додатку №3, може визначатися іншими документами, перелік яких Замовником конкретно та остаточно не визначений.
На підтвердження права підпису тендерної документації та договорів директором товариства Печеник М.В., у складі тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС» надало: виписку з ЄДРПОУ, в якій зазначені відомості про керівника та підписанта документів (отримана під час останньої реєстраційної дії в ЄДРПОУ), витяг з ЄДРПОУ станом на 28.05.2020, який містить також відомості про керівника та підписанта, діючий Статут ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС», наказ про призначення директором Товариства Печеник М.В. №СМТ3 від 10.05.2020 та довідку щодо повноважень директора Товариства відповідно до Статуту.
Вказані документи в повному обсязі підтверджують повноваження директора ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС» на момент подання тендерної пропозиції.
Крім того, інформація про підприємство та керівника, яка міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є відкритою для всіх.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС», оформлене протоколом уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації №13 від 09.06.2020 (найменування предмета закупівлі та код відповідно до класифікатора: Код ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 33140000-3 — «Медичні матеріали» (маска медична).
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 червня 2020 17:32
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003388-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС", Код ЄДРПОУ:40400333
Дата подання: 11 червня 2020 10:46
оскарження щодо переможця
СКАРГА
на протокол від 10.06.2020 №13 щодо прийняття рішення уповноваженою особою

Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації проведено закупівлю ID UA-2020-05-21-003388-b товару відповідно до коду ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 33140000-3 (Медичні матеріали) (маска медична) в кількості 24378 штук.
Аукціон відбувся 29.05.2020, за результатами якого пропозиція ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС» відхилена, ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС» дискваліфіковано.
Відповідно до протоколу №13 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2020 уповноважена особа Кожина А.В. вирішила визначити переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 33140000-3 (Медичні матеріали) (маска медична) учасника торгів – ФОП Пивко Максима Владиславовича та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі.
Цінова пропозиція ФОП Пивко М.В. є п’ятою як найбільш економічна вигідна із шести поданих або другою як економічно невігідна.

І. Додаток 2 до оголошення «Технічна специфікація на закупівлю» містить вимогу, що Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, які підтверджують характеристики товару. Зокрема учасники надають у складі пропозиції:
1.Копію сертифікату якості;
2. Копію Висновку санітарно – епідеміологічної експертизи.
Копія сертифікату якості ФОП Пивко М.В. у складі тендерної пропозиції не надано, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи за 2018 рік наданий не в повному обсязі (зазвичай, такі документи (не в повному обсязі) публікуються на сайті виробника з метою, щоб інші особи (не покупці) не могли ними скористатися.

ІІ. Також вимогою «Технічної специфікації на закупівлю» (Додаток №2) є надання Учасником гарантійного листа щодо надання зразків.
Гарантійний лист ФОП Пивко М.В. не наданий.

ІІІ. ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ (Додаток №3) містить перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження якості продукції
2.1. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством:
- сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України), а також висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копії, завірені Учасником).
При відсутності сертифікатів надати пояснення та підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Сертифікат відповідності або сертифікат (паспорт) якості або сертифікат походження товару ФОП Пивко М.В. не надані, пояснення про їх відсутність не надані

IV. Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі
Критерії Документ, який підтверджує відповідність
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1. Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 2, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника та про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ФОП Пивко М.В. не надані.

V. Додаток № 4 «Проєкт договору» містить форму надання згоди на включення істотних умов договору до договору на закупівлю:
ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ,
ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ В ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ

З істотними умовами договору (ВКАЗАТИ НАЗВУ УЧАСНИКА) ознайомлений та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо пропозицію (ВКАЗАТИ НАЗВУ УЧАСНИКА) буде визнано переможцем за результатами аукціону.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника.
Форма «Проєкт договору» ФОП Пивко М.В. заповнена без дотримання вищезазначених вимог Замовника.
VI. «Лист-згода» (Додаток 5 для фізичних осіб, суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) про надання згоди на обробку персональних даних ФОП Пивко М.В. також не додано до тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію лише в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
У разі, якщо запропонована Учасником пропозиція не відповідає вимогам Замовника, така пропозиція відхиляється (п.6 Іншої інформації Додатку №2 до оголошення Замовника).

Враховуючи вищенаведене, Учасник ФОП Пивко М.В. повинен був дискваліфікований, а пропозиція - відхилена, а не визнаний переможцем.

Пропозиції інших учасників, які містили не таку кількість невідповідностей були відхилені Замовником, Замовник формально придрався до форми заповнення довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, поданих іншими учасниками, придрався до форми цінової пропозиції ТОВ «СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС» (пропозиція з ПДВ та без ПДВ складає одну вартість, так як операції з постачання товарів, направлених на боротьбу з COVID-2019 відповідно до постанови КМУ від 20.03.2020 №224 ПДВ не обкладаються), ненадання згоди на обробку персональних даних, яка не вимагалась від юридичних осіб, стало підставою для дискваліфікації іншого учасника, для оцінки ж пропозиції ФОП Пивко М.В. це не стало перепоною. Документи, які підтверджують якість товару також ФОП Пивко М.В. надані не в повному обсязі.
Складається враження, що закупівля проводилась з вже відомим результатом: хто буде визначений переможцем і за якою вартістю (найвищею) буде здійснено придбання масок.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь (п.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
На підставі вищевикладеного, керуючись ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник просимо:
1. Надати аргументовану відповідь щодо підстав визнання ФОП Пивко М.В. переможцем закупівлі при відвертій невідповідності квалифікаційним вимогам та технічним характеристикам, викладеним в оголошенні.
2. Скасувати протокол від 10.06.2020 №13 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 – ДК 021:2015: 33140000-3 (Медичні матеріали) (маска медична) учасника торгів – ФОП Пивко Максима Владиславовича та ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2020 15:26
Доброго дня! Надаємо відповідь на вашу вимогу. Документи ФОП Пивко Максим Владиславович, є в наявності та відповідають вимогам Замовника зазначені в Оголошенні. Всі вищеперераховані документи знаходяться в файлі «Цінова пропозиція.pdf».
Номер вимоги: UA-2020-05-21-003388-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС", Код ЄДРПОУ:40400333
Дата подання: 11 червня 2020 12:44
скарга2
Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля переможцем Закупівлі ФОП Пивко М.В., додатково до перелічених в скарзі документів, не надана. Ненадання такої довідки стало підставою для відхилення пропозиції одного із Учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2020 15:26
Доброго дня! Надаємо відповідь на вашу вимогу. ФОП Пивко Максим Владиславович прикріпив довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля, в файл«Цінова пропозиція.pdf». Довідка є в наявності та відповідає вимовгам Замовника відповідно до Оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 146 268,00
UAH з ПДВ
97 512,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС" 121 890,00
UAH з ПДВ
109 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОНАДІ УКРАЇНА" 182 835,00
UAH з ПДВ
145 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС" 182 835,00
UAH з ПДВ
177 959,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пивко Максим Владиславович 199 899,60
UAH з ПДВ
195 024,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИМОРСЬКА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ" 199 899,60
UAH з ПДВ
199 899,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 14:24
Електронний підпис
28 травня 2020 17:16
Електронний підпис
28 травня 2020 17:14
СЕС НА МАТЕРИАЛ.png
28 травня 2020 17:14
СЕС МАСКИ ТУ.jpg
28 травня 2020 17:14
СЕС МАСКИ 2.jpg
28 травня 2020 17:14
СЕС МАСКИ 1.jpg
28 травня 2020 17:14
Протокол НР (1).7Z
28 травня 2020 17:14
Проект договору.pdf
28 травня 2020 17:14
Наказ Фролова Ю.М (2).7Z
28 травня 2020 17:14
ліцензія.pdf
28 травня 2020 17:14
Лист для клієнтів (1).7z
28 травня 2020 17:14
Гарантія 4528-20.7z
28 травня 2020 17:14
Витяг із Статуту (1).7z
28 травня 2020 17:14
Банківська ліцензія (1).7z
28 травня 2020 17:14
10. Довідка Ст. 17.pdf
28 травня 2020 17:14
7. Повноваження особи.pdf
28 травня 2020 17:14
6. Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2020 17:14
5. Витяг з ЄДР.pdf
28 травня 2020 17:14
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 15:06
ВЫТЯГ З ЕГРПОУ.rtf
28 травня 2020 15:06
додаток 2 тех вимоги.pdf
27 травня 2020 11:27
Довідка корупція СТ.pdf
27 травня 2020 11:27
Довідка корупція МВ.pdf
26 травня 2020 18:30
Електронний підпис
26 травня 2020 18:29
photo_2020-05-26_11-18-43.jpg
26 травня 2020 18:29
фото маски.jpg
26 травня 2020 18:29
Лист НБУ по ліцензії.pdf
26 травня 2020 18:29
наличие работников.pdf
26 травня 2020 18:29
наличие базы.pdf
26 травня 2020 18:29
Згода перс данные.pdf
26 травня 2020 18:29
захист довкілля.pdf
26 травня 2020 18:29
гарант лист об образце.pdf
26 травня 2020 18:29
Висновок гігієна_water.pdf
26 травня 2020 18:29
витяг ПДВ.pdf
26 травня 2020 18:29
виписка з ЕДРПОУ.pdf
26 травня 2020 18:29
Статут.pdf
26 травня 2020 18:29
додаток 2 тех вимоги.pdf
26 травня 2020 18:29
Ценовое предложение.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 15:23
Електронний підпис
28 травня 2020 15:22
Vityag.pdf
28 травня 2020 15:22
Ustav.pdf
28 травня 2020 15:22
PDV.pdf
28 травня 2020 15:22
Фото.pdf
28 травня 2020 15:22
Сертифікати.pdf
28 травня 2020 15:22
Протокол.pdf
28 травня 2020 15:22
Паспорт директор.pdf
28 травня 2020 15:22
Наказ.pdf
28 травня 2020 15:22
КП.pdf
28 травня 2020 15:22
Дод 5.pdf
28 травня 2020 15:22
Договір з додатками.pdf
28 травня 2020 15:22
Довідки.pdf
28 травня 2020 15:22
Гарантія зразків.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 09:52
Електронний підпис
28 травня 2020 09:24
Ідентифкаційний код.jpg
28 травня 2020 09:24
Licenziya.zip
28 травня 2020 09:24
Licenziya DEA.PDF
28 травня 2020 09:24
Dovirenist.zip
28 травня 2020 09:24
Doverennost DEA.PDF
28 травня 2020 09:24
BG 3359-20G PIVKO.zip
27 травня 2020 23:37
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 23:37
Технічний опис.pdf
27 травня 2020 23:37
Проект догоовру.pdf
27 травня 2020 23:37
Копія паспорту стор3.jpg
27 травня 2020 23:37
Копія паспорту стор2.jpg
27 травня 2020 23:37
Копія паспорту стор1.jpg
27 травня 2020 23:37
Витяг з реєстру ПДВ.jpg
27 травня 2020 23:37
Виписка.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 17:29
Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2020 17:29
Скан паспорта.pdf
28 травня 2020 17:29
Сертифікат.pdf
28 травня 2020 17:29
ПЕК_Витяг_ПДВ.pdf
28 травня 2020 17:29
Наказ.pdf
28 травня 2020 17:29
Лист-згода.pdf
28 травня 2020 17:29
Лист Держпраці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

ТОВ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОНАДІ УКРАЇНА"

ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"

ФОП Пивко Максим Владиславович

ТОВ "ПРИМОРСЬКА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
#42949778
Рішення скасоване 97 512,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 17:32
ТОВ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС"
#40400333
Рішення скасоване 109 700,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 17:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОНАДІ УКРАЇНА"
#39751060
Рішення скасоване 145 999,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 17:32
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"
#39697339
Рішення скасоване 177 959,40
UAH з ПДВ
10 червня 2020 17:32
ФОП Пивко Максим Владиславович
#2958808974
Рішення скасоване 195 024,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 17:32
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
#42949778
Відхилено 97 512,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 17:35
ТОВ "СМАРТУМ ТЕХНОЛОДЖІС"
#40400333
Відхилено 109 700,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 17:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОНАДІ УКРАЇНА"
#39751060
Відхилено 145 999,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 09:09
ТОВ "АЛЬФА-ФАРМ ПЛЮС"
#39697339
Відхилено 177 959,40
UAH з ПДВ
11 червня 2020 09:10
ФОП Пивко Максим Владиславович
#2958808974
Переможець 195 024,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 09:12

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Пивко Максим Владиславович
#2958808974
195 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 10:23
дод угода 158-Т.pdf зміни до договору
24 червня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 14:43
158-Т.pdf укладений
16 червня 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до дислокації у Додатку №2
Номер договору про закупівлю: 158-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 024,00
UAH