Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скотч двосторонній 38х10, валик міді 30х150мм Гірпаінт, пензлик ПФ40х14 (Укр)
Очікувана вартість
62,70 UAH
UA-2020-05-21-003280-b 6cc9589ece534fc99b5951f21531e7a5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скубко Людмила Григорівна

380522338421 vetlabkir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 00700217
Вебсайт: http://vetlabkr.pp.ua
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Пермська 58/1
Контактна особа: Скубко Людмила Григорівна
380522338421
vetlabkir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Інформація зазначена у договорі № 72
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Скотч двосторонній 38х10, валик міді 30х150мм Гірпаінт, пензлик ПФ40х14 (Укр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Велика Пермська, 58/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2020  —  18 травня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти Державного бюджету. Оплата проводиться за фактично поставлений товар, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

21 травня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шамардіна К.О.
#3038619808
Переможець 62,70
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:28

Документи

21 травня 2020 16:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 16:40
Договір № 72 -3371.10.pdf укладений
21 травня 2020 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62,70
UAH (в тому числі ПДВ 10,45 UAH)