Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2020-05-21-002632-c fd402a8736d84d898795ab1cccbba36b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Петрівна Чобан

+380979539901 rozsoshaotgzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Розсошанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04402899
Місцезнаходження: 31362, Україна , Хмельницька обл., с. Розсоша, вул. Центральна, 4
Контактна особа: Людмила Петрівна Чобан
+380979539901
rozsoshaotgzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:53
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 послуга
Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником на рахунок Учасника, після надання Учасником послуг та підписання сторонами акту приймання-передавання наданих послуг. За згодою сторін може бути здійснена попередня оплата Замовником Учаснику в порядку, визначеному законодавством. Строк оплати послуг, що надаються за цим договором становить не менше 5 робочих днів з моменту підписання акту приймання-передавання наданих послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:53
Додаток 2.docx
21 травня 2020 12:53
Додаток 3.docx
21 травня 2020 12:53
ТД_Оздоровлення.doc
21 травня 2020 12:53
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-002632-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег", Код ЄДРПОУ:31411444
Дата подання: 23 травня 2020 22:58
Вимога
Шановні посадові особи Замовника!
Законодавством чітко сформовані вимоги щодо розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, а саме: визначене місце розташування, з урахуванням природно-кліматичних умов та спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні, на земельній ділянці, розташованої на найбільш сприятливих територіях, поблизу лісових масивів і водоймищ, суху, чисту, добре провітрювану та інсольовану. Інших вимог не передбачено чинним законодавством. Вимога щодо розташування крім лиманів- дискримінаційна.
Зазначення в документації вказаної вимоги є прямим порушенням принципів недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тому просимо виключити дані вимогу в тендерній документації
В тендерній документації Замовник встановив вимоги, що «наявність пляжу (на відстані не більше 500 м від закладу відпочинку». При цьому, Замовник жодним чином не обґрунтував, якими саме нормативно-правовими актами керувався при встановленні даних вимог.
Слід зауважити, що вищевказані вимоги взагалі не передбачені чинним законодавством України.
Зазначення в документації вказаних положень є прямим порушенням принципів недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тому просимо виключити дані вимогу в тендерній документації.
У випадку якщо замовник не приведе свою тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства будемо вимушені звернутися до органу оскарження.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 13:39
Розсошанська сільська рада ознайомилась з Вашою вимогою про усунення порушення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі Закон № 922)) та повідомляє, що не погоджується з заявленими вимогами виходячи з наступного.
І. Щодо вимоги забрати вимогу розташування крім лиманів.
Відповідно до частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається «кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг».
Відповідно до пункту 6 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити «місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги».
Тому, Замовник визначив місце надання послуг «послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)» згідно чинного законодавства.
Жоден з Учасників процедури закупівлі не має права впливати на вибір Замовником торгів предмета (частини предмета) закупівлі чи його обґрунтування.
Вимога Замовника що заклад повинен бути розташований на морському узбережжі курортної зони (крім лиманів та заток) Чорного моря у легко доступному для прибуття/вибуття місці, поблизу інфраструктури (село, селище, місто), що може забезпечити швидке реагування у відповідних ситуаціях не є посиланням на якусь торгівельну марку чи фірму, тому вимога не суперечить чинному законодавству.
При цьому, враховано насамперед бажання батьків дітей, щодо віддаленості від місця проживання, попередній досвід надання послуг, ефективність оздоровлення, фінансування та багато інших чинників. Вимога не встановлена вибірково для певних учасників, а однакова для всіх.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дикримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв якісних послуг, та, зважаючи на те, що таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже достатньо дитячих закладів на узбережжі Чорного моря, окрім лиманів, які можуть взяти участь у нашій процедурі закупівлі.
ІІ. Прибрати із тендерної документації вимогу – пляж на відстані не більше 500 м від закладу відпочинку.
Постановою Кабінету Міністрів України № 426 від 28 квітня 2009 року затверджено Порядок проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2015 р. № 816) (далі Порядок).
Відповідно до п. 2 Порядку державна атестація є однією з форм державного контролю за діяльністю закладів незалежно від їх підпорядкування і форми власності та проводиться з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, оцінювання стану організації та здійснення оздоровчо-виховного процесу, стану матеріально-технічної бази закладу і забезпечення відповідними фахівцями.
Згідно п. 8 Порядку атестаційна комісія за результатами державної атестації протягом 10 робочих днів складає акт із висновками щодо присвоєння закладу відповідної категорії за формою, затвердженою Мінсоцполітики, у трьох примірниках, перший з яких зберігається в уповноваженому органі, другий - у керівника/власника закладу і третій - в Мінсоцполітики.
На підставі акта атестаційна комісія протягом п’яти робочих днів приймає рішення про визнання закладу атестованим і доводить його до відома керівника/власника закладу та Мінсоцполітики.
За результатами державної атестації закладу може бути присвоєна вища, перша, друга або третя категорія. Критерії присвоєння закладу відповідної категорії затверджуються Мінсоцполітики.
Відповідно до Критеріїв присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії, що затверджено Наказом Міністерства соціальної політики України15.09.2016 № 1029 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2016 р. за № 1310/29440) Вища категорія присвоюється дитячому закладу оздоровлення та відпочинку у випадку набрання 170-200 балів, першу категорію – 140-169 балів, другу категорію 110-139 балів.
Оцінка здійснюється за низкою критеріїв та параметрів оцінки: зокрема місцезнаходження (наявність: І лінії моря, обладнаного власного пляжу на березі моря, озера, річки, басейну (із висновками лабораторних досліджень води), кадрове забезпечення (укомплектованість кадрами відповідно до штатного розпису (згідно з Типовими штатними нормативами дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затвердженими наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16 квітня 2009 року № 1254, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 30 квітня 2009 року за № 396/16412): 100 % заповнення, до 90 % заповнення, до 80 % заповнення, матеріально-технічна база закладу, технічний стан корпусів, будівель, споруд, прилеглої території: наявність технічного обстеження будівель дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, наявність медичного блоку та ін.
Тобто, чим більше балів за параметрами оцінки набере заклад, тим більш якісний оздоровчо-виховний процес він зможе забезпечити за рахунок кращого стану матеріально-технічної бази закладу і більш повного забезпечення відповідними фахівцями.
Встановлюючи вимоги ТД тендерний комітет враховував законодавчі вимоги, що встановлені постановою КМУ № 426 від 28 квітня 2009 року та наказу Міністерства соціальної політики України 15.09.2016 № 1029, тому для надання послуг з оздоровлення та відпочинку було встановлено, що заклад, що надає послуги з оздоровлення та відпочинку дітей повинен мати першу або вищу категорію державної атестації.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Однією з умов надання високої оцінки під час атестації, і як результат отримання Вищої або Першої категорії державної атестації закладів оздоровлення є наявність І лінії моря, враховуючи вищевикладене тендерним комітетом вказано вимогу, що відстань до моря від території дитячого закладу не повинна перевищувати 500 м.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Тендерний комітет Замовника підкреслює, що правомірність встановлення відстані до моря від території дитячого закладу неодноразово підтверджено рішеннями АМКУ.
Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег" 385 000,00
UAH з ПДВ
385 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Прибрежний 441 000,00
UAH з ПДВ
441 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "СОНЯЧНИЙ" 455 000,00
UAH з ПДВ
455 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 19:43
Електронний підпис
05 червня 2020 19:42
Реєстр документів 2 .pdf
05 червня 2020 19:42
Реєстр документів 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег"

ТОВ Прибрежний

ТОВ "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "СОНЯЧНИЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег"
#31411444
Відхилено 385 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:14
ТОВ Прибрежний
#30894003
Переможець 441 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Прибрежний
#30894003
441 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 16:42
Кінець періоду оскарження: 20 липня 2020 00:00
Дата відміни: 20 липня 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: на підставі пункту 1 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, детальніше у протоколі відміни
Документи:
09 липня 2020 16:42
Електронний підпис
09 липня 2020 16:39
Протокол відміни торгів на оздор.PDF