Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
662 605,00 UAH
UA-2020-05-21-002580-c 1343899d3ea6441fac32364c8ccd95bd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Резніченко

+380506664357 2568830@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костянтинівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №6 Костянтинівської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25688380
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. 6-го вересня, буд. 79
Контактна особа: Олександр Резніченко
+380506664357
2568830@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Рішення про укладення договору прийнято до вступу в дію нової редакції Закону "Про пубічні закупівлі"

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 12:50
Оскарження наміру укласти договір: 01 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36557 порція
Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, 6-го Вересня,буд. 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

21 травня 2020 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
#32934959
Переможець 662 605,00
UAH
21 травня 2020 12:50

Документи

21 травня 2020 12:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 12:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
#32934959
662 605,00
UAH
Документи

Документи

21 травня 2020 12:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 09:53
ДУ2.jpeg зміни до договору
13 липня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 13:37
дислокация.jpg зміни до договору
03 червня 2020 13:36
протокол.jpg зміни до договору
03 червня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 13:23
договор.pdf зміни до договору
01 червня 2020 13:22
допугода.jpg зміни до договору
01 червня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 10:57
допугода.jpg укладений
01 червня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 10:53
договор.pdf укладений
01 червня 2020 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору вносяться з урахуванням наявних річних планів асигнувань передбачених кошторисом
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунуто недоліки згідно протоколу уповноваженої особи
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена у зв'язку з економією коштів
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML