Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (40761 - General-purpose ultrasound imaging system)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-05-21-002479-c 8b6cc5d31475410084032304ef023909
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zaporozhye State Medical University
National ID: 02010741
Contact point: Sihidova Tetyana
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 травня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 травня 2020 12:41
Enquiries until: 13 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 19 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 1 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (40761 - General-purpose ultrasound imaging system) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035. 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 800 000,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.07.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.06.2020 р. 09-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (40761 - General-purpose ultrasound imaging system) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035. 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 800 000,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.07.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.06.2020 р. 09-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання – за кодом СPV ДК 021:2015 – 33120000-7 (40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Recording systems and exploration devices СPV DK 021:2015 - 33120000-7 (40761 - General-purpose ultrasound imaging system)
CPV: 33120000-7
Період постачання: по 31 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:42
Зміни.docx
15 червня 2020 15:42
Додаток 4 - зміни.doc
15 червня 2020 15:42
ТД - зміни.doc
21 травня 2020 12:38
Додаток 5.doc
21 травня 2020 12:38
Додаток 6.docx
21 травня 2020 12:38
Додаток 1.docx
21 травня 2020 12:38
Додаток 3.docx
21 травня 2020 12:38
Додаток 2.docx
15 червня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:42
Зміни.docx
15 червня 2020 15:42
Додаток 4 - зміни.doc
21 травня 2020 12:38
Додаток 4.doc
15 червня 2020 15:42
ТД - зміни.doc
21 травня 2020 12:38
ТД.doc
21 травня 2020 12:38
Додаток 5.doc
21 травня 2020 12:38
Додаток 6.docx
21 травня 2020 12:38
Додаток 1.docx
21 травня 2020 12:38
Додаток 3.docx
21 травня 2020 12:38
Додаток 2.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 червня 2020
UA-2020-05-21-002479-c8b6cc5d31475410084032304ef023909
Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Місцезнаходження: 69035, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МОДЕМ 1" Документи
Відхилено
Документи
Фізична особа - підприємець Ходаківський Віктор Сергійович Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 червня 2020 09:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

19 червня 2020 15:43
Електронний підпис
19 червня 2020 14:35
Статут.rar
19 червня 2020 14:35
Інші документи.pdf
19 червня 2020 14:35
Технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 17:14
Електронний підпис
22 червня 2020 16:54
Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 16:54
4 Технічна частина.pdf
22 червня 2020 16:54
3 Технічна частина.pdf
22 червня 2020 16:54
2 Технічна частина.pdf
22 червня 2020 16:54
1 Технічна частина.pdf
22 червня 2020 16:54
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОДЕМ 1"

Фізична особа - підприємець Ходаківський Віктор Сергійович

Інформація про відміну

Дата відміни
25 червня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій