Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби для закладів освіти)
Очікувана вартість
3 524 000,00 UAH
UA-2020-05-21-002417-b ● a8079d9398154d4bac50ffff9d989f01
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 3 524 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби для закладів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 17:21 |
ТД дезінф зм 3.doc | |
07 липня 2020 17:20 |
перелік зм дезінфекція.docx | |
01 липня 2020 10:33 |
перелік зм дезінфекція.docx | |
09 червня 2020 20:45 |
перелік зм дизинфекція (1).docx | |
03 червня 2020 17:14 |
перелік зм дизинфекція (1).docx | |
29 травня 2020 21:50 |
перелік зм дизинфекція.docx |
07 липня 2020 17:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
07 липня 2020 17:21 |
ТД дезінф зм 3.doc
|
|||||||||||||||
07 липня 2020 17:20 |
перелік зм дезінфекція.docx
|
|||||||||||||||
01 липня 2020 10:33 |
перелік зм дезінфекція.docx
|
|||||||||||||||
09 червня 2020 20:45 |
перелік зм дизинфекція (1).docx
|
|||||||||||||||
03 червня 2020 17:14 |
перелік зм дизинфекція (1).docx
|
|||||||||||||||
29 травня 2020 21:50 |
перелік зм дизинфекція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ИСО 22000
Дата подання: 29 травня 2020 23:31
Дата відповіді: 01 червня 2020 10:03
Пунктом 4 ТД вимагається надати "Сертифікат системи менеджменту безпеки харчової продукції, що відповідає ISO 22000". Відповідно до оголошення предметом закупівлі є "Дезінфекційні засоби для закладів освіти" (ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція), що не мають жодного відношення до харчової продукції. Прохання прибрати з тендерної документації вимогу надати документ, що не стосується предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни.
Щодо підтвердження показників
Дата подання: 29 травня 2020 23:38
Дата відповіді: 01 червня 2020 10:04
Пунктом 2 Додатку 1 вимагається Протокол випробувань (або паспорт якості). Також зазначено, що "В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, у колонці «Технічні характеристики», що встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена". Просимо конкретизувати, які саме показники повинні бути підтверджені протоколом випробувань/паспортом якості, адже не все зазначене в колонці «Технічні характеристики» взагалі є показником (більшість інформації там взагалі є просто описом товару, та не може бути підтверджена протоколом випробувань).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Буде вивчено та внесено зміни при необхідності.
Відкати та корупційні схеми !!
Дата подання: 30 травня 2020 09:40
Дата відповіді: 01 червня 2020 10:05
Замовник , кому заніс свої грязні грошенята виробник мдм чи його похідні посіпаки - Дезтайм , фортуна т , 21 вік та інші , що їх продукція опинилася в вашій тендерній документації ???? Хто плете ці корупційні схеми ???? Управління освіти !?? Голова району ???? Чи може ви отримуєте дзвінки і вказівки від ваших так званих « народних депутатів «, щоб продукція конкретних виробників та найвідоміших корупціонерів стала предметом закупівлі ????? Хто вже взяв хабара від Вілена та його опусів ??? Вимагаємо негайно прибрати дискримінаційні умови з документації , яка прописана під конкретного виробника , розширити спектр діючої речовини та надати можливість іншим виробникам прийняти участь у закупівлі та надати свої пропозиціі. У випадку якщо наша вимога не буде виконана, будемо звертатися до органів прокуратури , амку та до антикорупційного відділу кмда . Геть корупціонерів !!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-21-002417-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 30 травня 2020 09:42
Геть корупціонерів !!!!!!
Замовник , кому заніс свої грязні грошенята виробник мдм чи його похідні посіпаки - Дезтайм , фортуна т , 21 вік та інші , що їх продукція опинилася в вашій тендерній документації ???? Хто плете ці корупційні схеми ???? Управління освіти !?? Голова району ???? Чи може ви отримуєте дзвінки і вказівки від ваших так званих « народних депутатів «, щоб продукція конкретних виробників та найвідоміших корупціонерів стала предметом закупівлі ????? Хто вже взяв хабара від Вілена та його опусів ??? Вимагаємо негайно прибрати дискримінаційні умови з документації , яка прописана під конкретного виробника , розширити спектр діючої речовини та надати можливість іншим виробникам прийняти участь у закупівлі та надати свої пропозиціі. У випадку якщо наша вимога не буде виконана, будемо звертатися до органів прокуратури , амку та до антикорупційного відділу кмда . Геть корупціонерів !!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 10:09
Будуть внесені відповідні зміни.
Вимога/скарга задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-002417-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 30 травня 2020 13:42
Дискримінаційні умови закупівлі
Шановний Замовнику, Вами встановлені технічні характеристики продукції , які відповідають виключно продукції виробника "МДМ". Спектр антимікробної дії товарів цього виробника недостатньо широкий і не впливає , на сьогоднішній день , більш ніж на 40% нових вірусів , адаптованих до впливу активної діючої речовини в продукції цього виробника . Такі технічні умови створюють дискримінацію та не дають змогу прийняти участь к закупівлі учасникам , які можуть запропонувати кращі за якістю та дешевші за ціною засоби дезинфекції .
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 10:13
Будуть внесені зміни відповідні.
Вимога/скарга задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-002417-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ХРИСТЮК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3104920442
Дата подання: 30 травня 2020 14:46
Замовник в своїх технічних характеристиках виклав вимоги до предмета закупівлі, які не враховують ні вимог чинних нормативних документів, ні рекомендацій ВОЗ, на яких грунтуються на сьогоднішній день в т.ч. і рекомендації по профілактиції вірусних інфекцій, інфекцію 2019-nCoV
Шановний Замовнику звертаємось із вимогою пояснити формулювання «технічних характеристик» до предмету закупівлі, а саме
По позиції 1 «Дезінфекційний засіб для швидкої (експрес) дезінфекції поверхонь
фасуванням не більш 1л з розпилювачем», пункт 2 вимога « спирт ізопропіловий - не меньше 60%», водночас по позиції 2 «Дезінфекційний засіб для обробки рук та шкіри фасуванням не більш 1л», пункт 2 вимога «спирт ізопропіловий - меньше 60%». Водночас і за рекомендаціями ВОЗ, і у відповідності до чинних нормативних документів МОЗ України, які регламентують знезараження рук медичного персоналу, населення в т.ч. у вогнищах інфекційних захворювань, включаючи «інфекцію 2019-nCoV» повинні використовуватись спиртові антисептики, вміст спирту в яких перевищує 60%, а із огляду на діючий наказ МОЗ № 236 від 04 квітня 2019р. 2012р. «Інструкція щодо контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» вказує на кількість спирту в таких засобах – не менше 65%. Зауважимо, що для дезінфекції/ антисептики рук обов’язковим є використання засобів із достатніми для знищення мікроорганізмів концентраціями і заниження даного показника недопустиме, та є фактором ризику виникнення і розповсюдження інфекційних захворювань.
Мало того, Замовник оголосив закупівлю дезінфекційних засобів, які плануються використовувати в т.ч. і в дошкільних закладах. Без обмежень, тобто не виключається використання для дітей раннього віку. При цьому Замовнику мабуть невідомо, що використання ізопропилового спирту мають вікові обмеження, а саме – не використовують для дітей віком до 3-х років, і це крім того, що ще й вимагає наявність в складі антисептика аж 5 діючих речовин. Це для того щоб підвищити загрозу алергічних реакцій? Причому одночасна присутність аж 5 діючих речовин насправді не впливала б на протимікробні властивості засобу, за умови вмісту спирту, який відповідав би вимогам чинних нормативних документів.
Шановний Замовнику пропонуємо Вам при складанні технічних характеристик до предмету закупівлі керуватись вимогами чинного законодавства України, враховувати рекомендації ВОЗ, які основані на доказовій базі та внести на даному етапі відповідні корективи (зміни) в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
По позиції 1 «Дезінфекційний засіб для швидкої (експрес) дезінфекції поверхонь
фасуванням не більш 1л з розпилювачем», пункт 2 вимога « спирт ізопропіловий - не меньше 60%», водночас по позиції 2 «Дезінфекційний засіб для обробки рук та шкіри фасуванням не більш 1л», пункт 2 вимога «спирт ізопропіловий - меньше 60%». Водночас і за рекомендаціями ВОЗ, і у відповідності до чинних нормативних документів МОЗ України, які регламентують знезараження рук медичного персоналу, населення в т.ч. у вогнищах інфекційних захворювань, включаючи «інфекцію 2019-nCoV» повинні використовуватись спиртові антисептики, вміст спирту в яких перевищує 60%, а із огляду на діючий наказ МОЗ № 236 від 04 квітня 2019р. 2012р. «Інструкція щодо контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» вказує на кількість спирту в таких засобах – не менше 65%. Зауважимо, що для дезінфекції/ антисептики рук обов’язковим є використання засобів із достатніми для знищення мікроорганізмів концентраціями і заниження даного показника недопустиме, та є фактором ризику виникнення і розповсюдження інфекційних захворювань.
Мало того, Замовник оголосив закупівлю дезінфекційних засобів, які плануються використовувати в т.ч. і в дошкільних закладах. Без обмежень, тобто не виключається використання для дітей раннього віку. При цьому Замовнику мабуть невідомо, що використання ізопропилового спирту мають вікові обмеження, а саме – не використовують для дітей віком до 3-х років, і це крім того, що ще й вимагає наявність в складі антисептика аж 5 діючих речовин. Це для того щоб підвищити загрозу алергічних реакцій? Причому одночасна присутність аж 5 діючих речовин насправді не впливала б на протимікробні властивості засобу, за умови вмісту спирту, який відповідав би вимогам чинних нормативних документів.
Шановний Замовнику пропонуємо Вам при складанні технічних характеристик до предмету закупівлі керуватись вимогами чинного законодавства України, враховувати рекомендації ВОЗ, які основані на доказовій базі та внести на даному етапі відповідні корективи (зміни) в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 10:20
Будуть внесені відповідні зміни в технічну частину.
Вимога/скарга задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-002417-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ХРИСТЮК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3104920442
Дата подання: 30 травня 2020 16:08
Замовник в технічних характеристиках до предмету закупвлі прописав склад діючих речовин та допоміжних речовин, який обмежує участь у торгах тільки учасниками із пропозицією конкретного засобу
Шановний Замовнику звертаємось із вимогою пояснити формулювання «технічних характеристик» до предмету закупівлі, а саме
По позиції 5 «Хлорвмісний засіб у вигляді гранул фасуванням не більш 1 кг», п.3. - сіль дихлорізоціанурової кислоти – не меньш 58%;*
- трихлорізоціанурова кислота - не меньш 17%», Кількість діючих речовин- не менше двох».
Тобто, виходить, якщо учасник торгів запропонує дезінфекційний засіб, в який не буде входити трихлорізоцианурова кислота, а тільки сіль дихлорізоцианурової кислоти, то така пропозиція буде відхилена. А чи відомо Замовнику, що трихлорізоцианурова кислота – це сировина для отримання солі дихлорізоцианурової кислоти, тобто, засоби, на основі солей дихлорізоцианурової кислоти є краще очищенними, ніж ті, що вимагає за складом Замовник, при цьому і їх розчинність у воді також в порівнянні краща. Враховуючи вищевикладене, абсолютно зрозуміло чому і трихлорізоцианурова кислота , і натрієва сіль дихлорізоцианурової кислоти виділяють «активний хлор», отже і в описаному Замовником засобі не дві діючі речовини, а одна, повторимось – активний хлор. А «активний хлор» - за результатами хімічної реакції має цілий набір окислених сполук хлору, а не одну чи дві речовини. Отже вказана вимога Замовника не відповідає дійсності.
П 3. «Наявність допоміжних речовин для швидкого розчинення таблеток -бікарбонату натрію - не менше 10%, карбонату натрію - не менше 10%, адипінової кислоти - не менше 5%». Шановний Замовнику, виробники дезінфекційних засобів контролюють вміст діючих речовин, результати контролю відображаються у Паспортах (Сертифікатах) якості, вміст допоміжних речовин не визначається, тоді яким чином учасники торгів будуть підтверджувати наявність конкретних % допоміжних речовин у засобах?
Ми також проаналізували діючий Реєстр дезінфекційних засобів України і не знайшли в ньому окрім дезінфікуючого засобу «Хлоросан» у вигляді гранул іншого еквівалентного за описаним Замовником складом речовин, отже Замовник обмежує участь у закупівлі тільки учасниками, які можуть пропонувати цей конкретний засіб, обмежує конкурентне середовище.
Також, Замовник, вимагаючи наявність документів по питаннях екологічного впливу, планує закупити засіб, на основі хлору, використання якого у відповідності до вимог ЄС обмежене. І це при тому, що в Україні зареєстровані та дозволені для використання не менш ефективні, ніж хлорвмісні , але безпечні для довкілля, для людини , наприклад засоби, знезараження якими основане на дії активного кисню, чи дії органічних кислот і т.п.
Водночас, виходячи із того, що Замовник оголошує для закупівлі з метою проведення дезінфекційних заходів тільки засіб на основі хлору, не передбачається ротація деззасобу на рівні діючої речовини з метою уникнення появи стійких до хлору штамів збудників інфекцій, що є фактором ризику виникнення і розповсюдження інфекційних захворювань, то ж про яку профілактику може бути мова при такому підході до планування закупівлі деззасобів?
На основі вищевикладеного , пропонуємо внести зміни в документацію торгів з метою приведення її у відповідність до чинного законодавства, вилучити умови, які обмежують участь у торгах учасників, передбачити закупівлю дезінфекційних засобів з різною основою для забезпечення ефективної дезінфекції в підпорядкованих закладах
Розгорнути
Згорнути
По позиції 5 «Хлорвмісний засіб у вигляді гранул фасуванням не більш 1 кг», п.3. - сіль дихлорізоціанурової кислоти – не меньш 58%;*
- трихлорізоціанурова кислота - не меньш 17%», Кількість діючих речовин- не менше двох».
Тобто, виходить, якщо учасник торгів запропонує дезінфекційний засіб, в який не буде входити трихлорізоцианурова кислота, а тільки сіль дихлорізоцианурової кислоти, то така пропозиція буде відхилена. А чи відомо Замовнику, що трихлорізоцианурова кислота – це сировина для отримання солі дихлорізоцианурової кислоти, тобто, засоби, на основі солей дихлорізоцианурової кислоти є краще очищенними, ніж ті, що вимагає за складом Замовник, при цьому і їх розчинність у воді також в порівнянні краща. Враховуючи вищевикладене, абсолютно зрозуміло чому і трихлорізоцианурова кислота , і натрієва сіль дихлорізоцианурової кислоти виділяють «активний хлор», отже і в описаному Замовником засобі не дві діючі речовини, а одна, повторимось – активний хлор. А «активний хлор» - за результатами хімічної реакції має цілий набір окислених сполук хлору, а не одну чи дві речовини. Отже вказана вимога Замовника не відповідає дійсності.
П 3. «Наявність допоміжних речовин для швидкого розчинення таблеток -бікарбонату натрію - не менше 10%, карбонату натрію - не менше 10%, адипінової кислоти - не менше 5%». Шановний Замовнику, виробники дезінфекційних засобів контролюють вміст діючих речовин, результати контролю відображаються у Паспортах (Сертифікатах) якості, вміст допоміжних речовин не визначається, тоді яким чином учасники торгів будуть підтверджувати наявність конкретних % допоміжних речовин у засобах?
Ми також проаналізували діючий Реєстр дезінфекційних засобів України і не знайшли в ньому окрім дезінфікуючого засобу «Хлоросан» у вигляді гранул іншого еквівалентного за описаним Замовником складом речовин, отже Замовник обмежує участь у закупівлі тільки учасниками, які можуть пропонувати цей конкретний засіб, обмежує конкурентне середовище.
Також, Замовник, вимагаючи наявність документів по питаннях екологічного впливу, планує закупити засіб, на основі хлору, використання якого у відповідності до вимог ЄС обмежене. І це при тому, що в Україні зареєстровані та дозволені для використання не менш ефективні, ніж хлорвмісні , але безпечні для довкілля, для людини , наприклад засоби, знезараження якими основане на дії активного кисню, чи дії органічних кислот і т.п.
Водночас, виходячи із того, що Замовник оголошує для закупівлі з метою проведення дезінфекційних заходів тільки засіб на основі хлору, не передбачається ротація деззасобу на рівні діючої речовини з метою уникнення появи стійких до хлору штамів збудників інфекцій, що є фактором ризику виникнення і розповсюдження інфекційних захворювань, то ж про яку профілактику може бути мова при такому підході до планування закупівлі деззасобів?
На основі вищевикладеного , пропонуємо внести зміни в документацію торгів з метою приведення її у відповідність до чинного законодавства, вилучити умови, які обмежують участь у торгах учасників, передбачити закупівлю дезінфекційних засобів з різною основою для забезпечення ефективної дезінфекції в підпорядкованих закладах
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 10:20
Будуть внесені відповідні зміни в технічну частину.
Вимога/скарга задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-002417-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ХРИСТЮК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3104920442
Дата подання: 30 травня 2020 16:34
Щодо надання "Сертифіката системи менеджменту безпеки харчової продукції, що відповідає ISO 22000"
Шановний Замовнику, пунктом 4 ТД вимагається надати "Сертифікат системи менеджменту безпеки харчової продукції, що відповідає ISO 22000". Відповідно до оголошення предметом закупівлі є "Дезінфекційні засоби для закладів освіти" (ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція), отже і за Класифікатором і у відповідності до дозвільних для використання в Україні нормативних документів, які включають в т.ч. Постанову КМ України №908, дезінфекційні засоби не мають жодного відношення до харчової продукції. Пропонуємо прибрати з тендерної документації вимогу надати документ, що не стосується предмету закупівлі, але при цьому його відсутність - не виключає відхилення пропозиції учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 10:06
Будуть внесені відповідні зміни.
Вимога/скарга задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-002417-b.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХРИСТЮК ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3104920442
Дата подання: 30 травня 2020 17:44
Замовник в документації торгів вимагає надати Сертифікати, отримання яких є добровільним , не обов'язковим, при цьому термін їх отримання перевищує термін, відведений на процедуру торгів. отже вимога є дискримінаційною. обмежує участь у торгах
Шановний Замовнику Ви в документації торгів вимагаєте
- Сертифікат на систему екологічного менеджменту на відповідність ISO 14001, виданий виробнику або учаснику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства).
- Сертифікат системи менеджменту безпеки харчової продукції, що відповідає ISO 22000, виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства)
- Сертифікат на систему управління якістю згідно ISO 9001, виданий виробнику або учаснику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства).
А також «сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції виданий уповноваженим органом».
Отримання усіх вказаних Сертифікатів, а вірніше дана сертифікація в Україні, як і в інших країнах є добровільною, отже не передбачається обов’язкова наявність у відповідності до чинного законодавства. Ми навіть зараз не обговорюємо ті факти, що всі перераховані документи в Україні ну точно вже нічого не гарантують. Зате їх отримання при відсутності, вимагає часу, і якщо дійсно проводиться аудит. сертифікація то - тривалого часу, а не того що відведений на проведення процедури оголошених торгів, отже ми, як учасники , які вирішили прийняти участь в оголошених торгах за відведений на процедуру час не зможемо отримати вказані сертифікати, які є не обов’язковими, їх отримання добровільне та із-за їх відсутності велика вірогідність відхилення нашої пропозиції, отже вимога надання таких необов’язкових документів, які, повторимось неможливо отримати за час, відведений для процедури торгів, є дискримінаційною вимогою, не дає можливості прийняти участі у оголошених торгах. Зауважимо, що ми одночасно виробник і постачальник дезінфекційних засобів. Вимагаємо вилучити із умов тендерної документації обов’язкову наявність перерахованих вище Сертифікатів як таку, що є дискримінаційною..
Розгорнути
Згорнути
- Сертифікат на систему екологічного менеджменту на відповідність ISO 14001, виданий виробнику або учаснику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства).
- Сертифікат системи менеджменту безпеки харчової продукції, що відповідає ISO 22000, виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства)
- Сертифікат на систему управління якістю згідно ISO 9001, виданий виробнику або учаснику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства).
А також «сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції виданий уповноваженим органом».
Отримання усіх вказаних Сертифікатів, а вірніше дана сертифікація в Україні, як і в інших країнах є добровільною, отже не передбачається обов’язкова наявність у відповідності до чинного законодавства. Ми навіть зараз не обговорюємо ті факти, що всі перераховані документи в Україні ну точно вже нічого не гарантують. Зате їх отримання при відсутності, вимагає часу, і якщо дійсно проводиться аудит. сертифікація то - тривалого часу, а не того що відведений на проведення процедури оголошених торгів, отже ми, як учасники , які вирішили прийняти участь в оголошених торгах за відведений на процедуру час не зможемо отримати вказані сертифікати, які є не обов’язковими, їх отримання добровільне та із-за їх відсутності велика вірогідність відхилення нашої пропозиції, отже вимога надання таких необов’язкових документів, які, повторимось неможливо отримати за час, відведений для процедури торгів, є дискримінаційною вимогою, не дає можливості прийняти участі у оголошених торгах. Зауважимо, що ми одночасно виробник і постачальник дезінфекційних засобів. Вимагаємо вилучити із умов тендерної документації обов’язкову наявність перерахованих вище Сертифікатів як таку, що є дискримінаційною..
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 10:19
Вважаємо дану вимогу не дискримінаційною, оскільки з даного приводу є рішення АМКУ.
Вимога/скарга не задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-21-002417-b.c7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-21-002417-b.c8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 31 травня 2020 23:44
Дата подання: 31 травня 2020 23:44
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 червня 2020 19:15
Рішення від 03.06.2020 №10946.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 19:15
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-05-21-002417-b.c8.pdf
Дата публікації: 13 червня 2020 01:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.06.2020 №11748.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 16:21
Рішення від 15.06.2020 №11748.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 19:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) № 12309-р/пк-пз від 22.06.2020 та № 11748-р/пк-пз від 15.06.2020 Замовником усунуто порушення в технічній частині тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби для закладів освіти) шляхом внесення змін.
Дата виконання рішення замовником: 01 липня 2020 11:04
Номер скарги: UA-2020-05-21-002417-b.c9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 12 червня 2020 13:08
Дата подання: 12 червня 2020 13:08
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 червня 2020 11:09
Рішення від 16.06.2020 № 11863 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 11:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2020 № 12309.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 23:26
Рішення від 22.06.2020 № 12309.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 23:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) № 12309-р/пк-пз від 22.06.2020 Замовником усунуто порушення в технічній частині тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби для закладів освіти) шляхом внесення змін.
Дата виконання рішення замовником: 01 липня 2020 10:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2020 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна |
2 776 000,00
UAH з ПДВ
|
2 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" |
3 442 172,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" |
3 434 400,00
UAH з ПДВ
|
3 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ “МІКОНТ” |
3 474 000,00
UAH з ПДВ
|
3 474 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЧАН НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА |
3 516 000,00
UAH з ПДВ
|
3 516 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна #3094809769 |
Відхилено |
2 599 999,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:52
|
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" #39382835 |
Відхилено |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 15:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" #43527454 |
Переможець |
3 170 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 11:40
|
дог 257.pdf | укладений |
03 серпня 2020 09:51
|