Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та технічної експертизи пристроїв захисту від блискавок приміщень КЗО «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Дніпропетровської обласної ради»)
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2020-05-21-002393-c 6c0714aec8ea456a951432be8e49c518
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Прокопенко

+380976572336 voenliceu20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР"
Код ЄДРПОУ: 25004393
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81
Контактна особа: Ілона Прокопенко
+380976572336
voenliceu20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 12:25
Початок аукціону: 04 червня 2020 12:59
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації та технічної експертизи пристроїв захисту від блискавок приміщень КЗО «Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Дніпропетровської обласної ради»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Ярослава Мудрого, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахуванням Замовником коштів на розрахунковий рахунок Учасника (Виконавця) протягом 20 банківських днів після надання послуг. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:28
Форма пропозиції _ПКД_блискавк.doc
21 травня 2020 12:28
Оголошення_КПД_блискав..docx
21 травня 2020 12:28
Проект_договір_ПКД_блиск..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" 12 945,00
UAH з ПДВ
12 945,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 16 200,00
UAH з ПДВ
16 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 10:41
Електронний підпис
03 червня 2020 10:36
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 10:36
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
03 червня 2020 10:35
копія Статуту.pdf
03 червня 2020 10:35
Копія договору та акту.pdf
03 червня 2020 10:35
Копія витягу.pdf
03 червня 2020 10:35
Копія виписки.pdf
03 червня 2020 10:35
Довідка про фахівців.pdf
03 червня 2020 10:35
Довідка про учасника.pdf
03 червня 2020 10:35
Довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 14:50
Електронний підпис
02 червня 2020 14:49
Уставні документи.pdf
02 червня 2020 14:49
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"

ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"
#30619226
Переможець 12 945,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 08:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 08:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР"
#30619226
12 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 12:06
Додт_угод_2_ПОЖЦЕНТР.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 10:11
Додаткова угода_ПКД_блискав_ПОЖЦЕНТР.pdf зміни до договору
22 червня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 11:25
договір Пожцентр_КПД_блискавкозахист.pdf укладений
10 червня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку надання послуг до 31 липня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: КР-2-ПР/БЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку надання послуг до 07 серпня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: КР-2-ПР/БЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 945,00
UAH