Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Копанська Любов Русланівна 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 13:55 |
Очікувана вартість: | 8 072 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 364,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 15:40 |
Тендерна документація Лозова школа(із змінами від 26.05.2020) .docx | |
26 травня 2020 15:38 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання (із змінами від 26.05.2020) .docx | |
26 травня 2020 15:38 |
Зміни Лозова.pdf | |
21 травня 2020 14:44 |
Титульна ст. Т.Д. Лозова.pdf | |
21 травня 2020 14:43 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії .docx | |
21 травня 2020 14:42 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx |
26 травня 2020 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2020 15:40 |
Тендерна документація Лозова школа(із змінами від 26.05.2020) .docx
|
|||
26 травня 2020 15:38 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання (із змінами від 26.05.2020) .docx
|
|||
26 травня 2020 15:38 |
Зміни Лозова.pdf
|
|||
21 травня 2020 14:44 |
Титульна ст. Т.Д. Лозова.pdf
|
|||
21 травня 2020 14:43 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії .docx
|
|||
21 травня 2020 14:42 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Таким чином, Учасник ФОП надає у складі тендерної документації документ «Відомості про учасника» без інформації, що не передбачена чинним законодавством України для ФОП із відповідним поясненням (з обґрунтуванням та причинами неподання такої інформації).
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Умови тендерної документації, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідають вищезазначеним вимогам Закону. Замовником не має права встановлювати інші умови до даного кваліфікаційного критерію, крім тих, що визначені Законом.
Пунктом 4, Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 встановлено:
«4. Розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.»
Отже, замовник буде приймати рішення щодо перерахування авансу Підряднику, керуючись вимогами зазначеної постанови.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-25-000009 ● 2a1bcb5cfc134b319c78bcb385895241
- Статус: вирішено ● Дата: 08 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2020 13:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.05.2020 №38
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.05.2020 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2020-05-21-002308-b від 21.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-25 14:09:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-002308-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів по предмету «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування» за номером UA-2020-05-21-002308-b.
1. У пункті 11 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Чому зазначена інформація не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-26 10:20:20
Пояснення
На Ваш запит на пояснення повідомляємо, шо пункт 11 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» тендерної документації дійсно не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена невідповідність була допущена при складанні тендерної документації.
З метою усунення виявленого порушення, керуючись частиною 2, статті 24 Закону «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 26 травня 2020 року №б/н.
2020-06-03 10:41:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2020-10-08 09:16:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" |
6 300 000,00
UAH з ПДВ
|
6 178 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" |
6 360 874,00
UAH з ПДВ
|
6 199 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" |
6 497 794,05
UAH з ПДВ
|
6 497 794,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
7 292 000,00
UAH з ПДВ
|
7 096 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
7 097 803,20
UAH з ПДВ
|
7 097 803,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" |
7 723 374,00
UAH з ПДВ
|
7 499 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕНСБУД" |
7 699 000,00
UAH з ПДВ
|
7 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
7 772 900,00
UAH з ПДВ
|
7 772 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" |
8 072 000,00
UAH з ПДВ
|
8 031 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" #41681223 |
Відхилено |
6 178 800,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 11:20
|
ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" #37943533 |
Відхилено |
6 199 600,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 10:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" #43388183 |
Відхилено |
6 497 794,05
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 12:51
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
7 096 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:07
|
додатк угода 2 до дог №95.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 14:35
|
додаткова угода №1 до дог №95.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2020 12:47
|
Договір №95.pdf | укладений |
09 липня 2020 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку із зменшенням фінансування "пункт 3.1. розділу 3 цього Договору викласти в наступній редакції:" |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пунктом 3.1.1 Розділ 3 "Ціна договору" доповнити словами такого змісту: |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |