Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Очікувана вартість
8 072 900,00 UAH
UA-2020-05-21-002308-b dc2b23d7765a4670a79ec78368b1fb9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копанська Любов Русланівна

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Копанська Любов Русланівна
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 13:55
Очікувана вартість: 8 072 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 364,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район с. Лозова, вул. Грушевського, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів
Дата подання: 22 травня 2020 20:42
Дата відповіді: 26 травня 2020 15:15
Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів необхідних для виконання капітального ремонту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що технічне завдання по закупівлі зазначених робіт доопрацьоване і відповідно будуть внесені зміни до тендерної документації із викладенням Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» в новій редакції. Додаток 2 доповнено інформацією, зазначеною у підсумковій відомості ресурсів проектно-кошторисної документації.
забезпечення пропозиції
Дата подання: 26 травня 2020 11:53
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:18
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, у якій формі слід подати забезпечення тендерної пропозиції? Вкажіть, будь ласка, реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: повне найменування і місцезнаходження, банківські реквізити для Оформлення забезпечення. Чи потрібно накладати на забезпечення ЕЦП?
Відповідь: Повідомляємо, що в оголошені про проведення даної закупівлі зазначено: «Вид тендерного забезпечення – електронна гарантія». Електронна гарантія це – електронний документ. У відповідності до чинного законодавства електронні документи обов’язково засвідчуються електронним підписом. Таким чином, учасники повинні надати тендерне забезпечення у формі електронної гарантії, засвідченої електронним підписом. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції зазначені у частині 2 та 9 тендерної документації, а саме: повне найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації; місцезнаходження (адреса) - вул. Грушевського 8, м. Тернопіль, 46021; банківські реквізити для оформлення забезпечення – р/р №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074.
повноваження ФОПа??
Дата подання: 26 травня 2020 14:42
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:16
Доброго дня. Поясніть яким чином підтвердити повноваження ФОПа ? Конструкція п.п. 6 П. 24 Інші документи, що... ТД містить вимоги до підтвердження повноважень учасника-юридичної особи. Для діяльності ФОПа таких документів не передбачено. Чи буде достатньо подати Виписку/ Витяг про державну реєстрацію в ЄДР?
Відповідь: Умовами тендерної документації, а саме: пунктом 3 частини 25 встановлено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
"відомості про учасника"
Дата подання: 26 травня 2020 14:43
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:15
Уточніть яким чином заповнювати форму "відомості про учасника" ФОП? Конструкція документу сформована для юридичної особи! Як ФОПу заповнювати графу "відомості про документ, яким затверджено Статут", "Статут учасника", повне і скорочене найменування учасника ?
Відповідь: Умовами тендерної документації, а саме: пунктом 3 частини 25 встановлено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Таким чином, Учасник ФОП надає у складі тендерної документації документ «Відомості про учасника» без інформації, що не передбачена чинним законодавством України для ФОП із відповідним поясненням (з обґрунтуванням та причинами неподання такої інформації).
працівники
Дата подання: 26 травня 2020 15:05
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:14
Добрий день! Вимоги до працівників є дискримінаційними!!! На ринку зараз поширена практика, коли за договором обладнання передається в користування разом з послугами його оператора (машиніст, водій). В такому випадку ці оператори мають змогу виконувати роботи, що є предметом закупівлі, але не є працівниками учасника/його субпідрядника, як вказано у ТД. Відповідна вимога ТД є дискримінаційною до учасників, які працюють за таким принципом. Просимо усунунути недоліки п. 2 додатка 1 ТД доповнивши його такими положеннями: "якщо учасник планує залучати обладнання та його операторів ( машиніст, водій...) за договором, то подається скан-копія з оригіналу такого договору і листа-підтвердження контрагента із зазначенням замовника закупівлі, її предмету, ПІБ осіб, що залучаються до виконання робіт"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Умови тендерної документації, щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідають вищезазначеним вимогам Закону. Замовником не має права встановлювати інші умови до даного кваліфікаційного критерію, крім тих, що визначені Законом.
авансовий платіж
Дата подання: 26 травня 2020 15:10
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:12
Підкажіть, яким чином визначаєть можливість здійснити авансовий платіж за договором? Чи впливає на це суб'єкт-переможець? Закупівля має значну оголошену вартість, для виконання робіт потрібно закупити великий об'єм товару, залучити працівників і виплачувати їм зарплату, а впевненості у тому, що авансовий платіж буде сприяти виконавцеві виходячи з договору немає. Вказана вимога ставить виконавця у дуже незручне становище, оскільки невідомо чи Замовник забажає скористатися своїм правом сплатити аванс! Водночас, обидві сторони зацікавлені у якісному виконанні робіт та ефективній співпраці. Просимо вказати у договорі обов'язком учасника сплатити аванс для його використання з метою виконання договору. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пункті 4.1. Розділу 4. «Порядок здійснення оплати» Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» зазначено: «4.1. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».»
Пунктом 4, Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 встановлено:
«4. Розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів не здійснювати платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, якими порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.»
Отже, замовник буде приймати рішення щодо перерахування авансу Підряднику, керуючись вимогами зазначеної постанови.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-25-000009 ● 2a1bcb5cfc134b319c78bcb385895241
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020 13:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.05.2020 №38
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о.начальника Ганна ШКЛЯР


до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.05.2020 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2020-05-21-002308-b від 21.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-25 14:09:42

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування»» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-21-002308-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів по предмету «Капітальний ремонт НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" з проведенням комплексної термомодернізації будівлі під школу майбутнього по вул. Грушевського, 61 в с. Лозова Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області. Коригування» за номером UA-2020-05-21-002308-b.
1. У пункті 11 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Чому зазначена інформація не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-26 10:20:20

Пояснення

На Ваш запит на пояснення повідомляємо, шо пункт 11 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» тендерної документації дійсно не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена невідповідність була допущена при складанні тендерної документації.
З метою усунення виявленого порушення, керуючись частиною 2, статті 24 Закону «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 26 травня 2020 року №б/н.

2020-06-03 10:41:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2020-10-08 09:16:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" 6 300 000,00
UAH з ПДВ
6 178 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" 6 360 874,00
UAH з ПДВ
6 199 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ" 6 497 794,05
UAH з ПДВ
6 497 794,05
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 7 292 000,00
UAH з ПДВ
7 096 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 7 097 803,20
UAH з ПДВ
7 097 803,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 7 723 374,00
UAH з ПДВ
7 499 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕНСБУД" 7 699 000,00
UAH з ПДВ
7 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 7 772 900,00
UAH з ПДВ
7 772 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації" 8 072 000,00
UAH з ПДВ
8 031 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 20:57
Електронний підпис
04 червня 2020 20:50
Кошторисні розрахунки.pdf
04 червня 2020 20:50
Договірна ціна.pdf
04 червня 2020 20:50
Технічне завдання.pdf
04 червня 2020 20:50
Кран XCMG.bmp
04 червня 2020 20:49
Техпаспорти Боляк О.В..pdf
04 червня 2020 20:49
ТОВ Укртехзахист.pdf
04 червня 2020 20:49
Техпаспорт Кран RDK 160-30.pdf
04 червня 2020 20:49
ШАКМАН СИНІЙ.pdf
04 червня 2020 20:49
Техпаспорти.pdf
04 червня 2020 20:49
Техпаспорт.pdf
04 червня 2020 20:49
Реєстр.pdf
04 червня 2020 20:49
DAF жовтий - СБТ.jpg
04 червня 2020 20:49
Екскаватор KOMATSU 180 - СБТ.jpg
04 червня 2020 20:49
Посвідчення.pdf
04 червня 2020 20:49
Грейдер 140М.jpg
04 червня 2020 20:49
витяк з протоколу.pdf
04 червня 2020 20:49
Довідка 1-ПВ.pdf
04 червня 2020 20:49
Договір (проект).pdf
04 червня 2020 20:49
Статут.pdf
04 червня 2020 20:49
Копія паспорта.pdf
04 червня 2020 20:49
протокол.pdf
04 червня 2020 20:49
Копія індиф.код.pdf
04 червня 2020 20:49
Реєстр.pdf
04 червня 2020 20:49
Протокол ..pdf
04 червня 2020 20:49
Проект кален.графіку.pdf
04 червня 2020 20:49
КК Ліцензія з додатком.pdf
04 червня 2020 20:49
Лист - розяснення.pdf
04 червня 2020 20:49
Наказ.pdf
04 червня 2020 20:49
Опис.pdf
04 червня 2020 20:49
Лист-згода (договором).pdf
04 червня 2020 20:49
Квитан фін.звіту 2019.pdf
04 червня 2020 20:49
Сертифікати.pdf
04 червня 2020 20:49
Гарантійні листи ВПВ 17.pdf
04 червня 2020 20:49
Довіреність.pdf
04 червня 2020 20:49
Довідка(бенефіціар).pdf
04 червня 2020 20:49
Довідка МВСУ.pdf
04 червня 2020 20:49
ДПС України.pdf
04 червня 2020 20:49
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 червня 2020 20:49
Довідка (довкілля).pdf
04 червня 2020 20:49
витяк з протоколу.pdf
04 червня 2020 20:49
Довідка Банк.pdf
04 червня 2020 20:49
Довідка ДЕРЖСТАТ.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 02:55
Електронний підпис
05 червня 2020 02:46
Реєстр документів.pdf
05 червня 2020 02:46
27. Оригінал Опису.pdf
05 червня 2020 02:46
26. Оригінал Статуту.pdf
05 червня 2020 02:46
25. Оригінал ліцензії.pdf
05 червня 2020 02:46
13. Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 02:46
5. Штатний розпис.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 17:19
Електронний підпис
05 червня 2020 17:19
кошторис.pdf
05 червня 2020 17:18
п.24.9 -лист від учасника.pdf
05 червня 2020 17:17
п.24.2 - санкції.pdf
05 червня 2020 17:17
п.24.10 - заходи довкілля.pdf
05 червня 2020 17:17
Проект договору.pdf
05 червня 2020 17:17
договірна ціна.pdf
05 червня 2020 17:17
п. 16 -дозвіл.pdf
05 червня 2020 17:17
ч.12 - фін. звітність.pdf
05 червня 2020 17:16
Технічне завдання.pdf
05 червня 2020 17:16
Календарний графік.pdf
05 червня 2020 17:16
реєстр документів.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 16:37
Електронний підпис
02 липня 2020 16:36
Довідка МВС України.pdf
02 липня 2020 16:36
Довідка ДФСУ.pdf
02 липня 2020 16:36
Довідка ДФСУ.p7s
02 липня 2020 16:36
Довідка МВС України.p7s
04 червня 2020 14:56
Електронний підпис
04 червня 2020 14:53
КК Штатний розпис.pdf
04 червня 2020 14:52
ІД Статут.PDF
04 червня 2020 14:52
ІД Опис до Статуту.PDF
04 червня 2020 14:52
ІД banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
04 червня 2020 14:52
ІД banking_licence_ПУМБ.PDF
04 червня 2020 14:52
ІД Чинні дозвола.pdf
04 червня 2020 14:52
ІД Ліцензія з додатком.PDF
04 червня 2020 14:52
ІД Довідка субпідряд.pdf
04 червня 2020 14:52
ІД Гарантiя_40_000,00_UAH.pdf
04 червня 2020 14:52
ІД Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 17:59
25. забезпечення ТП.rar
05 червня 2020 17:58
2. довідка МТБ.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 14:27
Електронний підпис
04 червня 2020 14:19
Реєстр документів.pdf
04 червня 2020 14:19
22. Оригінал опису..pdf
04 червня 2020 14:19
21. Оригінал статуту..pdf
04 червня 2020 14:19
9. Довідка ст. 17..pdf
04 червня 2020 14:18
6.3. Штатний розпис..pdf
04 червня 2020 14:18
6.1. Копії дипломів ІТП..pdf

Публічні документи

05 червня 2020 16:00
Електронний підпис
05 червня 2020 16:00
Реєстр.pdf
05 червня 2020 16:00
Банківська гарантія.rar
05 червня 2020 14:35
Ліцензія ТОВ.pdf
05 червня 2020 14:35
Дозвіл.pdf
05 червня 2020 14:35
Дозвіл висотні.pdf
05 червня 2020 14:35
Декларація Інтенсбуд.pdf
05 червня 2020 14:35
Субпідрядник.pdf
05 червня 2020 14:35
Санкції.pdf
05 червня 2020 14:35
Проект договору.pdf
05 червня 2020 14:35
Захист довкілля.pdf
05 червня 2020 14:35
Довідка ст.17.pdf
05 червня 2020 14:35
Гарантійний ціна.pdf
05 червня 2020 14:35
90 днів.pdf
05 червня 2020 14:35
Статут.pdf
05 червня 2020 14:35
Рішення_тендери.pdf
05 червня 2020 14:35
Рішення_директор.pdf
05 червня 2020 14:35
Рішення_адреса_статут.pdf
05 червня 2020 14:35
Опис.pdf
05 червня 2020 14:35
Опис_Статут_адреса.pdf
05 червня 2020 14:35
Наказ.pdf
05 червня 2020 14:35
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Публічні документи

05 червня 2020 15:06
Електронний підпис
05 червня 2020 15:06
50. Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2020 15:05
21. Проект договору.pdf
05 червня 2020 15:04
4. Копія статуту.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 16:58
Електронний підпис
05 червня 2020 16:13
Електронний підпис
05 червня 2020 16:09
5. Протоколи зборів.pdf
05 червня 2020 16:09
Копії дипломів -2.pdf
05 червня 2020 16:09
Копії дипломів -1 pdf.pdf
05 червня 2020 16:09
Штатний розпис.pdf
05 червня 2020 16:09
17.Техпаспорта.pdf
05 червня 2020 16:08
3.Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2020 16:08
41.Фінансова звітність.pdf
05 червня 2020 16:08
14. Проект договору.pdf
05 червня 2020 16:08
26.Технічне завдання ч2.pdf
05 червня 2020 16:08
26.Технічне завдання.pdf
05 червня 2020 16:08
27.Довідка про санкції.pdf
05 червня 2020 16:07
11.Статут ч.2.pdf
05 червня 2020 16:07
11.Статут.pdf
05 червня 2020 16:07
11.Опис документів.pdf
05 червня 2020 16:07
Ліцензія.zip
05 червня 2020 16:07
Гарантия_3592.zip
05 червня 2020 16:07
Рейтинг (2020).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ Укртехнобез

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕНСБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"
#41681223
Відхилено 6 178 800,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:20
ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС"
#37943533
Відхилено 6 199 600,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 10:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛЮКСБУДКВАРТАЛ"
#43388183
Відхилено 6 497 794,05
UAH з ПДВ
19 червня 2020 12:51
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 7 096 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 12:25

Документи

15 червня 2020 11:19
Електронний підпис

Документи

17 червня 2020 10:11
Електронний підпис

Документи

19 червня 2020 12:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
7 096 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:07
додатк угода 2 до дог №95.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:35
додаткова угода №1 до дог №95.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 12:47
Договір №95.pdf укладений
09 липня 2020 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із зменшенням фінансування "пункт 3.1. розділу 3 цього Договору викласти в наступній редакції:"
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пунктом 3.1.1 Розділ 3 "Ціна договору" доповнити словами такого змісту:
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 975 589,88
UAH (в тому числі ПДВ 1 162 598,31 UAH)