Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 214+900 - km 233+197, Transcarpathian region
Очікувана вартість
381 190 000,00 UAH
UA-2020-05-21-002124-b 2e5f5b2ec045470aae2216a6c0c5c1f9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:05
Очікувана вартість: 381 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 905 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 21 травня 2020 14:08
Enquiries until: 29 червня 2020 13:00
Complaints submission until: до 05 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 381 190 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 905 950 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-13 — Львів - Самбір - Ужгород

Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 214+900 - km 233+197, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-21-002124-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 16 червня 2020 18:35
Щодо наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» або Учасник або Скаржник) разом зі своїми партнерами має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю “Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область”, процедура закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 21 травня 2020 року Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: № UA-2020-05-21-002124-b. Проте, незважаючи на спроможність Скаржника разом зі своїми партнерами виконати вчасно і з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, Скаржник не має можливості подати відповідну пропозицію та стати переможцем Торгів з огляду на специфічні вимоги тендерної документації, встановлені Замовником.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 червня 2020 21:31

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000039 ● c48fc1293d9f4e6998d184ed1c4a1eb4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 14:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
30.09.2020 59

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.09.2020 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

5 UA-2020-05-21-002124-b 21.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-06 18:11:53

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-05-21-002124-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
Відповідно до вимог пунктів 7.1 та 7.2 Розділу I тендерної документації Замовника встановлена вимога до учасників закупівлі: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника-резидента надається документ, що складений на іноземній мові, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу».
Крім того, в оприлюдненому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-05-21-002124-b Замовником розміщена інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а саме: «усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою».
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" відсутній переклад документа, а саме – «технический паспорт на асфальтобетонный завод MARINI TOP TOWER 3000», що підтверджує відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та у пункті 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку №1 тендерної документації Замовника, завірений належним чином згідно вимог тендерної документації Замовника.
Отже, надайте пояснення, чому тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" не відхилено на підставі абзаців другого пункту 1 та третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та викладена іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією Замовника? Натомість, протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 10.08.2020 №275 визначено переможця торгiв та прийнято рiшення про намір укласти договiр з Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю "ОНУР КОНСТРУКЦIОН IНТЕРНЕШНЛ",
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-09 16:26:29

Відповідь на питання

Розглянувши ваше запитання зазначаємо наступне.
Відповідно до п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). У разі, якщо постачальник асфальтобетону планує, під час поставки, використовувати мобільний(-і) асфальтобетонний(-ні) завод(-и), Учасник надає підтвердження на такі мобільні асфальтобетонні заводи, згідно вимог пункту 6 таблиці 3.
Учасник закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" у складі тендерної пропозиції подав інформацію, що він планує здійснювати закупівлю асфальтобетонних сумішей», отже повинен надати документи передбачені п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, що учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" було виконано та надано документи в повному обсязі, у тому числі надано паспорт технічний на АБЗ, у зв’язку з чим вимог тендерної документації не було порушено, а учасник відповідав кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Згідно з ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації) в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" викладена українською мовою, а законом не встановлено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника якщо відсутній переклад окремого документу тендерної пропозиції, а відсутній документ, навіть якщо він відсутній, повинен впливати на тендерну пропозицію учасника, щоб встановити, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією або вимогам закону.
Отже, з наведених вами підстав для відхилення учасника зазначених у запитанні від 2020-10-06 у Замовника з урахуванням формальних обставин та помилок були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ".

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-21-002124-b від 22.10.2020 року 1. Щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область» було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 11 000 000,00 грн. Щодо інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та поля для внесення інформації відсутні та в системі не реалізовані. Інформація про вид, розмір та умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації. Таким чином, нами як замовником було внесено всю інформацію, яка технічно можлива та доводи наведені у висновку є необґрунтованими та надуманими. 2. Щодо терміну дії тендерних пропозицій. Відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно п. 4.1. Розділу 4 Тендерної документації Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, умовами тендерної документації у повному розмірі виконано вимоги п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до п. 2 Додатку 6 зазначено «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» У своєму висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зазначає про можливу неузгодженість інформації, зазначеної у пункті 4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та пункту 2 додатку 6 «Гарантійний лист» тендерної документації, учасник має погодитись дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Однак дане твердження про неузгодженість пункту 4.1 та п. 2 Додатку 6 є хибним, так як відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій та кінцевий термін подання тендерних пропозицій є тотожним поняттям, так як тендерні пропозиції розкриваються у день і час закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, а тому доводи про наявність можливих невідповідностей у тендерній документації немає. 3. Щодо мови та документів пропозиції . Відповідно до п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації: «У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). У разі, якщо постачальник асфальтобетону планує, під час поставки, використовувати мобільний(-і) асфальтобетонний(-ні) завод(-и), Учасник надає підтвердження на такі мобільні асфальтобетонні заводи, згідно вимог пункту 6 таблиці 3». Учасник закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції подав інформацію, що він планує здійснювати закупівлю асфальтобетонних сумішей, отже повинен надати документи передбачені п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, що учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» було виконано та надано документи в повному обсязі, у тому числі надано паспорт технічний на АБЗ, у зв’язку з чим вимог тендерної документації не було порушено, а учасник відповідав кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації) в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» викладена українською мовою, а законом не встановлено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника, якщо відсутній переклад окремого документу тендерної пропозиції, а відсутній документ, навіть якщо він відсутній, повинен впливати на тендерну пропозицію учасника, щоб встановити, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією або вимогам закону. Отже, з наведених вами підстав для відхилення учасника зазначених у запитанні від 2020-10-06 у Замовника з урахуванням формальних обставин та помилок були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ". 4. Щодо п. 3.2 Договору та підпункту 2 пункту 4.1 розділу VI Тендерної документації Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. У тексті договору та тендерній документації включено п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», однак цей пункт не використовувався при виконанні договірних відносин та використовуватись не буде. Окрім цього у висновку так і не встановлено порушенням якої правової норми або невідповідністю чого є зазначене. Таким чином, розглянувши начебто встановлені порушення у Висновку за результатами моніторингу закупівлі вважаємо їх хибними, необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності та положенням чинних нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, а тому відсутні будь-які належні правові підстави для виконання вимог, викладених у такому Висновку, у зв’язку з чим нами як Замовником закупівлі буде оскаржено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-21-002124-b від 22.10.2020 року в судовому порядку. Додатково зазначаємо, що вимога про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України не підлягає виконанню з тих підстав, що органом моніторингу закупівлі не вказано чіткої підстави, яка передбачена нормами чинного законодавства, зокрема, й Господарського та Цивільного кодексів України, щодо розірвання договору на вимогу такого органу та якими саме положеннями нормативно-правових актів слід керуватися Замовнику при здійсненні заходів щодо розірвання договору на підставі Вашого зобов’язання. Положення статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», якими керувався орган моніторингу у пункті 3 констатуючої частини Висновку, не передбачають правової підстави для розірвання договору, який укладений у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України, згідно вимоги органу державного фінансового котролю, що здійснює моніторинг закупівель.

2020-10-28 17:17:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду 05.11.2020 року.

2020-11-09 11:48:17

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 липня 2020
UA-2020-05-21-002124-b2e5f5b2ec045470aae2216a6c0c5c1f9
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПБС Документи
Відхилено
Документи
до 25 липня 2020 16:39
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 18 липня 2020 11:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 16 липня 2020 16:14

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 09:41
Електронний підпис
06 липня 2020 17:55
Електронний підпис
06 липня 2020 17:53
16 Копія ліцензії.PDF
01 липня 2020 17:08
Електронний підпис
01 липня 2020 16:07
Електронний підпис
29 червня 2020 11:27
Електронний підпис
29 червня 2020 11:25
65. Технічне завдання.PDF
29 червня 2020 11:25
62. Проект договору .PDF
29 червня 2020 11:25
60. Транспортна схема.PDF
29 червня 2020 11:25
59 Технічний паспорт.zip
29 червня 2020 11:25
56 Листи.zip
29 червня 2020 11:25
55 Витяг Мужієво.pdf
29 червня 2020 11:25
53 Відгук Н-09 22-32.pdf
29 червня 2020 11:25
53 Відгук Н-09 2-21.pdf
29 червня 2020 11:25
52 КБ-3_ КБ2В (дог.96) .PDF
29 червня 2020 11:25
52 КБ2В_ КБ3 ч2 (дог.26).pdf
29 червня 2020 11:25
52 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
29 червня 2020 11:25
51 Копія дог._26 з ДУ.pdf
29 червня 2020 11:24
44 Копії наказів та ЦПУ.zip
29 червня 2020 11:24
40. Повірка обладнання.zip
29 червня 2020 11:24
39. Гарантійний лист .PDF
29 червня 2020 11:24
21. Лист (и) зобов_язання.PDF
29 червня 2020 11:24
7. Доручення.PDF
29 червня 2020 11:24
6. Копія Статуту.PDF
29 червня 2020 11:24
5. Виписки з протоколу .PDF
29 червня 2020 11:24
16 Оригінал ліцензії.pdf
29 червня 2020 11:24
15. Гарантійний лист .PDF
29 червня 2020 11:24
_Гарантія 11 000 000.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної пропозиції надав транспортну схему у файлі «21. Транспортна схема.pdf», у якій відстань перевезення сумішей з Асфальтобетонного заводу (установки) до місця проведення поточного середнього ремонту складає 106 км, з яких 37 км в населеному пункті та 69 поза населеним пунктом, а загальна тривалість транспортування складає 2 години 58 хвилин. Також, до транспортної схеми Учасник додав маршрут перевезення сумішей з Асфальтобетонного заводу (установки) до місця проведення поточного середнього ремонту, який нанесений на карту (роздруківка нанесеного маршруту у програмі GoogleMaps). Як вбачається з наданого маршруту, що нанесений на карту та транспортної схеми, учасник у своїх розрахунках вказав відстань у 106 км, яка є достатньою для того, щоб час транспортування асфальтобетонних сумішей не перевищував трьох годин, однак відстань до місця проведення поточного середнього ремонту, а саме до кінцевого відрізку автомобільної дороги згідно Технічного завдання, складає 117 км. Окрім того, учасник у вище наведеній транспортній схемі, у 7 колонці зазначив перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, а саме: Н-09, М-06 та Н-13. Однак, у зазначеному учасником маршруті перевезення сумішей з Асфальтобетонного заводу (установки) до місця проведення поточного середнього ремонту, який нанесений на карту (роздруківка нанесеного маршруту у програмі GoogleMaps) наявний відрізок автомобільної дороги М-08, протяжністю 6 км, що жодним чином не враховано в транспортній схемі учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 8 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Відповідно до п. 9 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км” Відповідно до примітки до Таблиці 4 Додатку 1 до Тендерної документації «1Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).» Відповідно до п. 9 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати пояснення щодо не відображення у Транспортній схемі автомобільної дороги М-08 та надати транспортну схему та інформацію під нею з урахуванням: - 6 км автомобільної дороги М-08 та відстань у межах населеного пункту і поза ним із загальною тривалістю транспортування; - розрахувати відстань до місця проведення поточного середнього ремонту, а саме до кінцевого відрізку автомобільної дороги згідно Технічного завдання.

Документи

Публічні документи

08 липня 2020 17:20
Електронний підпис
08 липня 2020 17:17
55. Сертифікат ISO9001.pdf
08 липня 2020 17:16
39. Технічне завдання.pdf
08 липня 2020 17:15
21. Транспортна схема.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної документації надав Договір суборенди САІ-ТЗ-0603/20 від 06 березня 2020 року файл «2 Договір суборенди САІ ТА ТБЦ.pdf» та Договір оренди САІ 2-0503/20-ро/тз від 05 березня 2020 року файл «2 договір оренди ПАП САІ.pdf» з яких вбачається про те, що відбулося внесення змін до їх умов, а саме переліку транспортних засобів та обладнання, однак згідно умов договорів внесення змін до них можливе лише при підписанні додаткової угоди, які відсутні у складі тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.3 ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати пояснення на підставі яких умов договору відбулося внесення змін до договорів або додаткові угоди, що підтверджують внесення змін до умов договору у частині переліку транспортних засобів та обладнання до договорів суборенди САІ-ТЗ-0603/20 від 06 березня 2020 року Договір оренди САІ 2-0503/20-ро/тз від 05 березня 2020 року.

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 11:42
Електронний підпис
09 липня 2020 09:05
Електронний підпис
09 липня 2020 09:05
Електронний підпис
09 липня 2020 09:04
довідка 08072020.pdf
09 липня 2020 09:04
ЗМІНА №1 БГ №260.pdf.p7s.p7s
09 липня 2020 09:04
Довіреність ТБЦ.pdf
09 липня 2020 09:04
Довідка ТОВ ТБЦ 01072020.pdf
09 липня 2020 09:04
Реєстр документів.pdf
09 липня 2020 09:04
Інші довідки.pdf
09 липня 2020 09:04
77 Проект договору.pdf
09 липня 2020 09:04
76 Сертифікат ISO.pdf
09 липня 2020 09:04
73 Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 09:04
67 лист зобов'язання.pdf
09 липня 2020 09:04
59 ПДВ зав..pdf
09 липня 2020 09:04
57 Довідка санкції.pdf
09 липня 2020 09:04
55 Наказ 448.pdf
09 липня 2020 09:04
54 Протокол 9.pdf
09 липня 2020 09:04
53 Протокол 10.pdf
09 липня 2020 09:04
52 Протокол 7.pdf
09 липня 2020 09:04
51 Статут.pdf
09 липня 2020 09:04
51 Опис.pdf
09 липня 2020 09:04
38 Довідки ст 17.pdf
09 липня 2020 09:04
Довідка працівники.pdf
09 липня 2020 09:04
68 Штучні споруди.pdf
09 липня 2020 09:04
68 Технічне завдання.pdf
09 липня 2020 09:04
37 Лист відгук 19 ПС.pdf
09 липня 2020 09:04
37 Лист відгук 8ПС.pdf
09 липня 2020 09:04
32 копія договору 19 ПС.pdf
09 липня 2020 09:04
32 копія договору 8ПС.pdf
09 липня 2020 09:04
29 копії дипломів.pdf
09 липня 2020 09:04
19 Транспортна схема.pdf
09 липня 2020 09:04
15 Атестат на завод.pdf
09 липня 2020 09:04
12 Довідка АБЗ.pdf
09 липня 2020 09:04
8 Довідки база.pdf
09 липня 2020 09:04
1 Довідка обладнання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної документації надав транспортну схему у файлі «55_1» у якій у 7 колонці зазначив перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, де під №3 вказав О141903 – 7км, під №4 вказав Т-07-09 – 17 км, що не відповідає маршруту нанесеному на карту, так як дороги Т-07-09 не існує у переліку автомобільних доріг територіального значення у Закарпатській області, а автомобільна дорога О141903 – не знаходиться на маршрутові відображеному учасником на схемі. 2. Учасник нижче під Транспортною схемою зазначив “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - 57 км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – 30 км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить», що не може відповідати дійсності, так як відображено учасником на схемі маршрут поставки асфальтобетонних сумішей проходить через автомобільну дорогу Т-07-12 Перечин-Свалява яка має згідно паспорту дороги наступне покриття: 11,5 км – асфальтобетон; 40.2 чорнощебеневе покриття та 0,4 км – білощебеневе покриття, яке відноситься до твердих перехідних покриттів та відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 впливає на час транспортування. 3. Учасник у складі тендерної документації надав транспортну схему у файлі «55_1» у якій у 7 колонці зазначив перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, де під №3 вказав О141903 – 7км, однак не вказав яка протяжність у межах населеного пункту і поза населеним пунктом. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 8 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. 2. Відповідно до п. 9 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км” 3. Відповідно до примітки до Таблиці 4 Додатку 1 до Тендерної документації «1Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).» Відповідно до п. 9 «ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» Додатку 1 до Тендерної документації “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати пояснення щодо відображених автомобільних доріг у Транспортній схемі поданій у файлі «55_1», а саме щодо автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, де під №3 вказав О141903 – 7км, під №4 вказав Т-07-09 – 17 км. 2. Надати транспортну схему та інформацію під нею з урахуванням 0.4 км білощебеневого покриття відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 . 3.У Транспортній схемі вказати відстань у межах населеного пункту і поза ним по автомобільній дорозі О141903.

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:03
55_st17.pdf
18 серпня 2020 15:03
55_mvs.pdf
13 серпня 2020 18:25
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:23
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:23
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:23
дпі зак сад.rar
16 липня 2020 16:13
Електронний підпис
16 липня 2020 16:13
Електронний підпис
16 липня 2020 16:13
Електронний підпис
16 липня 2020 16:12
55_vypravlennia.pdf
16 липня 2020 15:52
Електронний підпис
16 липня 2020 15:52
Електронний підпис
16 липня 2020 15:52
Електронний підпис
16 липня 2020 14:47
55_vypravlennia.pdf
16 липня 2020 14:43
SKM_C450i20071614280.pdf
09 липня 2020 12:58
Електронний підпис
09 липня 2020 12:58
Електронний підпис
09 липня 2020 12:33
Електронний підпис
09 липня 2020 12:32
Електронний підпис
09 липня 2020 12:32
Електронний підпис
09 липня 2020 12:30
55_додаток 1.pdf
09 липня 2020 12:30
55_додаток 1.pdf
09 липня 2020 12:21
копії відгуків.pdf
09 липня 2020 12:21
55_додаток 1.pdf
09 липня 2020 12:21
403-19 ч.1.pdf
09 липня 2020 12:21
2-53 ч.1.pdf
09 липня 2020 12:21
2-53 ч.2.pdf
09 липня 2020 12:21
2-53 ч.3.pdf
09 липня 2020 12:21
403-19 ч.2.pdf
09 липня 2020 12:21
iso.pdf
09 липня 2020 12:21
55_технічні засоби.pdf
09 липня 2020 12:21
копія Статуту.pdf
09 липня 2020 12:21
ПДВ.pdf
09 липня 2020 12:21
Ліцензія.pdf
09 липня 2020 12:21
55_додаток 4.pdf
09 липня 2020 12:21
55_додаток 3.pdf
09 липня 2020 12:21
Виписка 11 000 000,00 грн.pdf
09 липня 2020 12:20
19709 Онур К.І. p7s.zip
09 липня 2020 12:20
55_додаток 5.pdf
09 липня 2020 12:20
403-19 відгук.PDF
09 липня 2020 12:20
2-53 відгук.PDF
09 липня 2020 12:20
55_реєстр.pdf
09 липня 2020 12:20
55_інші документи.pdf
09 липня 2020 12:20
55_додаток 2.pdf
09 липня 2020 12:20
55_додаток 6.pdf
09 липня 2020 12:20
55.33 Фират Супхі.pdf
09 липня 2020 12:20
55.32 Атак Доган.pdf
09 липня 2020 12:20
55.31 Бекташ Салман.pdf
09 липня 2020 12:20
55.30 Кулу Махмут.pdf
09 липня 2020 12:20
55.29 Аккир Алі.pdf
09 липня 2020 12:20
55.28 Четін Ібрагім.pdf
09 липня 2020 12:20
55.27 Гюндогду Керім.pdf
09 липня 2020 12:20
55.25 Акбаш Хюсейн.pdf
09 липня 2020 12:19
55.26 Гьочер Алі.pdf
09 липня 2020 12:19
55.24 Іратчи Джеват.pdf
09 липня 2020 12:19
55.23 Екінджі Зекі.pdf
09 липня 2020 12:19
55.22 Сатилмиш Сердал.pdf
09 липня 2020 12:19
55.21 Даян Абдуррахман.pdf
09 липня 2020 12:19
55.38 Алтинташ Метін.pdf
09 липня 2020 12:18
55.17 Гюдай Омер.pdf
09 липня 2020 12:18
55.11 Кая Ібрахім Халіл.pdf
09 липня 2020 12:18
55.16 Таринч Хасан.pdf
09 липня 2020 12:18
55.14 Сойоз Ісмаїл.pdf
09 липня 2020 12:18
55.20 Календер Хасан.pdf
09 липня 2020 12:18
55.18 Мермер Ісмаїл.pdf
09 липня 2020 12:18
55.19 Деміркапу Ферхат.pdf
09 липня 2020 12:18
55.13 Караджа Джеліл.pdf
09 липня 2020 12:18
55.12 Фідан Хакан.pdf
09 липня 2020 12:18
55.15 Демірер Айди.pdf
09 липня 2020 12:18
55.60 Джафаров Алі.pdf
09 липня 2020 12:17
55.1. Їлдиз Бірол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ ПБС

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 378 000 000,00
UAH з ПДВ
373 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 377 520 000,00
UAH з ПДВ
374 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:03
55_st17.pdf
18 серпня 2020 15:03
55_mvs.pdf
13 серпня 2020 18:25
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:23
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:23
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:23
дпі зак сад.rar
16 липня 2020 16:13
Електронний підпис
16 липня 2020 16:13
Електронний підпис
16 липня 2020 16:13
Електронний підпис
16 липня 2020 16:12
55_vypravlennia.pdf
16 липня 2020 15:52
Електронний підпис
16 липня 2020 15:52
Електронний підпис
16 липня 2020 15:52
Електронний підпис
16 липня 2020 14:47
55_vypravlennia.pdf
16 липня 2020 14:43
SKM_C450i20071614280.pdf
09 липня 2020 12:58
Електронний підпис
09 липня 2020 12:58
Електронний підпис
09 липня 2020 12:33
Електронний підпис
09 липня 2020 12:32
Електронний підпис
09 липня 2020 12:32
Електронний підпис
09 липня 2020 12:30
55_додаток 1.pdf
09 липня 2020 12:30
55_додаток 1.pdf
09 липня 2020 12:21
копії відгуків.pdf
09 липня 2020 12:21
55_додаток 1.pdf
09 липня 2020 12:21
403-19 ч.1.pdf
09 липня 2020 12:21
2-53 ч.1.pdf
09 липня 2020 12:21
2-53 ч.2.pdf
09 липня 2020 12:21
2-53 ч.3.pdf
09 липня 2020 12:21
403-19 ч.2.pdf
09 липня 2020 12:21
iso.pdf
09 липня 2020 12:21
55_технічні засоби.pdf
09 липня 2020 12:21
копія Статуту.pdf
09 липня 2020 12:21
ПДВ.pdf
09 липня 2020 12:21
Ліцензія.pdf
09 липня 2020 12:21
55_додаток 4.pdf
09 липня 2020 12:21
55_додаток 3.pdf
09 липня 2020 12:21
Виписка 11 000 000,00 грн.pdf
09 липня 2020 12:20
19709 Онур К.І. p7s.zip
09 липня 2020 12:20
55_додаток 5.pdf
09 липня 2020 12:20
403-19 відгук.PDF
09 липня 2020 12:20
2-53 відгук.PDF
09 липня 2020 12:20
55_реєстр.pdf
09 липня 2020 12:20
55_інші документи.pdf
09 липня 2020 12:20
55_додаток 2.pdf
09 липня 2020 12:20
55_додаток 6.pdf
09 липня 2020 12:20
55.33 Фират Супхі.pdf
09 липня 2020 12:20
55.32 Атак Доган.pdf
09 липня 2020 12:20
55.31 Бекташ Салман.pdf
09 липня 2020 12:20
55.30 Кулу Махмут.pdf
09 липня 2020 12:20
55.29 Аккир Алі.pdf
09 липня 2020 12:20
55.28 Четін Ібрагім.pdf
09 липня 2020 12:20
55.27 Гюндогду Керім.pdf
09 липня 2020 12:20
55.25 Акбаш Хюсейн.pdf
09 липня 2020 12:19
55.26 Гьочер Алі.pdf
09 липня 2020 12:19
55.24 Іратчи Джеват.pdf
09 липня 2020 12:19
55.23 Екінджі Зекі.pdf
09 липня 2020 12:19
55.22 Сатилмиш Сердал.pdf
09 липня 2020 12:19
55.21 Даян Абдуррахман.pdf
09 липня 2020 12:19
55.38 Алтинташ Метін.pdf
09 липня 2020 12:18
55.17 Гюдай Омер.pdf
09 липня 2020 12:18
55.11 Кая Ібрахім Халіл.pdf
09 липня 2020 12:18
55.16 Таринч Хасан.pdf
09 липня 2020 12:18
55.14 Сойоз Ісмаїл.pdf
09 липня 2020 12:18
55.20 Календер Хасан.pdf
09 липня 2020 12:18
55.18 Мермер Ісмаїл.pdf
09 липня 2020 12:18
55.19 Деміркапу Ферхат.pdf
09 липня 2020 12:18
55.13 Караджа Джеліл.pdf
09 липня 2020 12:18
55.12 Фідан Хакан.pdf
09 липня 2020 12:18
55.15 Демірер Айди.pdf
09 липня 2020 12:18
55.60 Джафаров Алі.pdf
09 липня 2020 12:17
55.1. Їлдиз Бірол.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 11:42
Електронний підпис
09 липня 2020 09:05
Електронний підпис
09 липня 2020 09:05
Електронний підпис
09 липня 2020 09:04
довідка 08072020.pdf
09 липня 2020 09:04
ЗМІНА №1 БГ №260.pdf.p7s.p7s
09 липня 2020 09:04
Довіреність ТБЦ.pdf
09 липня 2020 09:04
Довідка ТОВ ТБЦ 01072020.pdf
09 липня 2020 09:04
Реєстр документів.pdf
09 липня 2020 09:04
Інші довідки.pdf
09 липня 2020 09:04
77 Проект договору.pdf
09 липня 2020 09:04
76 Сертифікат ISO.pdf
09 липня 2020 09:04
73 Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 09:04
67 лист зобов'язання.pdf
09 липня 2020 09:04
59 ПДВ зав..pdf
09 липня 2020 09:04
57 Довідка санкції.pdf
09 липня 2020 09:04
55 Наказ 448.pdf
09 липня 2020 09:04
54 Протокол 9.pdf
09 липня 2020 09:04
53 Протокол 10.pdf
09 липня 2020 09:04
52 Протокол 7.pdf
09 липня 2020 09:04
51 Статут.pdf
09 липня 2020 09:04
51 Опис.pdf
09 липня 2020 09:04
38 Довідки ст 17.pdf
09 липня 2020 09:04
Довідка працівники.pdf
09 липня 2020 09:04
68 Штучні споруди.pdf
09 липня 2020 09:04
68 Технічне завдання.pdf
09 липня 2020 09:04
37 Лист відгук 19 ПС.pdf
09 липня 2020 09:04
37 Лист відгук 8ПС.pdf
09 липня 2020 09:04
32 копія договору 19 ПС.pdf
09 липня 2020 09:04
32 копія договору 8ПС.pdf
09 липня 2020 09:04
29 копії дипломів.pdf
09 липня 2020 09:04
19 Транспортна схема.pdf
09 липня 2020 09:04
15 Атестат на завод.pdf
09 липня 2020 09:04
12 Довідка АБЗ.pdf
09 липня 2020 09:04
8 Довідки база.pdf
09 липня 2020 09:04
1 Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 373 000 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
373 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 16:26
Договір №34.pdf укладений
28 серпня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 13:40
34-4.pdf зміни до договору
19 березня 2021 13:38
34-4.pdf зміни до договору
19 березня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:30
Дод.угода №34-3.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 10:38
Дод.угода №34-2.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 11:56
Дод.угода№34-1.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Здійснення авансування (попередня оплата)
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання. Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML