Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 214+900 - km 233+197, Transcarpathian region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 13:05 |
Очікувана вартість: | 381 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 905 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11000000 UAH |
Publication date: | 21 травня 2020 14:08 |
Enquiries until: | 29 червня 2020 13:00 |
Complaints submission until: | до 05 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 липня 2020 13:00 |
Information
Estimated total value: | 381 190 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 905 950 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2020 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 16:20 |
Перелік змін 4 Н13 214 233.doc | |
01 липня 2020 16:19 |
ТД Н-13 214-233 НОВА РЕДАКЦІЯ 4.doc | |
21 травня 2020 16:22 |
Відомості по штучним спорудам Н-13 км 214 900-233 197.7z |
01 липня 2020 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
01 липня 2020 16:20 |
Перелік змін 4 Н13 214 233.doc
|
||||||||||||
01 липня 2020 16:19 |
ТД Н-13 214-233 НОВА РЕДАКЦІЯ 4.doc
|
||||||||||||
21 травня 2020 16:22 |
Відомості по штучним спорудам Н-13 км 214 900-233 197.7z
|
Скарги до процедури
Дата подання: 16 червня 2020 18:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000039 ● c48fc1293d9f4e6998d184ed1c4a1eb4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 14:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2020 59
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.09.2020 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-05-21-002124-b 21.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-06 18:11:53
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-05-21-002124-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
Відповідно до вимог пунктів 7.1 та 7.2 Розділу I тендерної документації Замовника встановлена вимога до учасників закупівлі: «Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника-резидента надається документ, що складений на іноземній мові, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу».
Крім того, в оприлюдненому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-05-21-002124-b Замовником розміщена інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а саме: «усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою».
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" відсутній переклад документа, а саме – «технический паспорт на асфальтобетонный завод MARINI TOP TOWER 3000», що підтверджує відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та у пункті 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку №1 тендерної документації Замовника, завірений належним чином згідно вимог тендерної документації Замовника.
Отже, надайте пояснення, чому тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" не відхилено на підставі абзаців другого пункту 1 та третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та викладена іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією Замовника? Натомість, протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 10.08.2020 №275 визначено переможця торгiв та прийнято рiшення про намір укласти договiр з Товариством з обмеженою вiдповiдальнiстю "ОНУР КОНСТРУКЦIОН IНТЕРНЕШНЛ",
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-09 16:26:29
Відповідь на питання
Розглянувши ваше запитання зазначаємо наступне.
Відповідно до п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). У разі, якщо постачальник асфальтобетону планує, під час поставки, використовувати мобільний(-і) асфальтобетонний(-ні) завод(-и), Учасник надає підтвердження на такі мобільні асфальтобетонні заводи, згідно вимог пункту 6 таблиці 3.
Учасник закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" у складі тендерної пропозиції подав інформацію, що він планує здійснювати закупівлю асфальтобетонних сумішей», отже повинен надати документи передбачені п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, що учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" було виконано та надано документи в повному обсязі, у тому числі надано паспорт технічний на АБЗ, у зв’язку з чим вимог тендерної документації не було порушено, а учасник відповідав кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Згідно з ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації) в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" викладена українською мовою, а законом не встановлено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника якщо відсутній переклад окремого документу тендерної пропозиції, а відсутній документ, навіть якщо він відсутній, повинен впливати на тендерну пропозицію учасника, щоб встановити, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією або вимогам закону.
Отже, з наведених вами підстав для відхилення учасника зазначених у запитанні від 2020-10-06 у Замовника з урахуванням формальних обставин та помилок були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ".
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-21-002124-b від 22.10.2020 року 1. Щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 214+900 - км 233+197, Закарпатська область» було внесено інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком та внесено інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 11 000 000,00 грн. Щодо інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій функціонально не передбачено, та поля для внесення інформації відсутні та в системі не реалізовані. Інформація про вид, розмір та умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені у тендерній документації. Таким чином, нами як замовником було внесено всю інформацію, яка технічно можлива та доводи наведені у висновку є необґрунтованими та надуманими. 2. Щодо терміну дії тендерних пропозицій. Відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості - строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно п. 4.1. Розділу 4 Тендерної документації Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, умовами тендерної документації у повному розмірі виконано вимоги п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до п. 2 Додатку 6 зазначено «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» У своєму висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зазначає про можливу неузгодженість інформації, зазначеної у пункті 4.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та пункту 2 додатку 6 «Гарантійний лист» тендерної документації, учасник має погодитись дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Однак дане твердження про неузгодженість пункту 4.1 та п. 2 Додатку 6 є хибним, так як відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій та кінцевий термін подання тендерних пропозицій є тотожним поняттям, так як тендерні пропозиції розкриваються у день і час закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, а тому доводи про наявність можливих невідповідностей у тендерній документації немає. 3. Щодо мови та документів пропозиції . Відповідно до п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації: «У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг, тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку про отримання (договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) асфальтобетону та/або ЩМАС з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(и), його(їх) місцезнаходження, потужностей тощо (згідно форми Таблиці 3) та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці щодо отримання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника (Постачальника), Учасник надає копію договору (договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договору надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, копію паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). У разі, якщо постачальник асфальтобетону планує, під час поставки, використовувати мобільний(-і) асфальтобетонний(-ні) завод(-и), Учасник надає підтвердження на такі мобільні асфальтобетонні заводи, згідно вимог пункту 6 таблиці 3». Учасник закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі тендерної пропозиції подав інформацію, що він планує здійснювати закупівлю асфальтобетонних сумішей, отже повинен надати документи передбачені п.п. 5 п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, що учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» було виконано та надано документи в повному обсязі, у тому числі надано паспорт технічний на АБЗ, у зв’язку з чим вимог тендерної документації не було порушено, а учасник відповідав кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з ч. 2 Розділу 5 Тендерної документації 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації) в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» викладена українською мовою, а законом не встановлено обов’язку замовника відхиляти тендерну пропозицію учасника, якщо відсутній переклад окремого документу тендерної пропозиції, а відсутній документ, навіть якщо він відсутній, повинен впливати на тендерну пропозицію учасника, щоб встановити, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією або вимогам закону. Отже, з наведених вами підстав для відхилення учасника зазначених у запитанні від 2020-10-06 у Замовника з урахуванням формальних обставин та помилок були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ". 4. Щодо п. 3.2 Договору та підпункту 2 пункту 4.1 розділу VI Тендерної документації Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. У тексті договору та тендерній документації включено п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», однак цей пункт не використовувався при виконанні договірних відносин та використовуватись не буде. Окрім цього у висновку так і не встановлено порушенням якої правової норми або невідповідністю чого є зазначене. Таким чином, розглянувши начебто встановлені порушення у Висновку за результатами моніторингу закупівлі вважаємо їх хибними, необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності та положенням чинних нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, а тому відсутні будь-які належні правові підстави для виконання вимог, викладених у такому Висновку, у зв’язку з чим нами як Замовником закупівлі буде оскаржено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-21-002124-b від 22.10.2020 року в судовому порядку. Додатково зазначаємо, що вимога про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України не підлягає виконанню з тих підстав, що органом моніторингу закупівлі не вказано чіткої підстави, яка передбачена нормами чинного законодавства, зокрема, й Господарського та Цивільного кодексів України, щодо розірвання договору на вимогу такого органу та якими саме положеннями нормативно-правових актів слід керуватися Замовнику при здійсненні заходів щодо розірвання договору на підставі Вашого зобов’язання. Положення статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», якими керувався орган моніторингу у пункті 3 констатуючої частини Висновку, не передбачають правової підстави для розірвання договору, який укладений у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України, згідно вимоги органу державного фінансового котролю, що здійснює моніторинг закупівель.
2020-10-28 17:17:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду 05.11.2020 року. |
Дата публікації: | 09 листопада 2020 |
Документи:
09 листопада 2020 11:48
|
Підтвердження направлення позовної заяви САД.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 16:39
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 11:18
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 16:14
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
378 000 000,00
UAH з ПДВ
|
373 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
377 520 000,00
UAH з ПДВ
|
374 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
373 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:40
|
Дод.угода №34-14.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2023 10:11
|
д.у.№34.13 від 28.03.23.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 15:51
|
дод.уг.№34-12 від 21.12.22 до дог.№34 від 28.08.20.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 15:29
|
Дод.угода №34-11.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:38
|
Дод.угода №34-10.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:06
|
Дод.угода №34-9.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 11:19
|
Дод.угода №34-8.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 11:37
|
Дод.угода №34-7.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2021 14:13
|
Дод.угода №34-6.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2021 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 09:51
|
Дод.угода №34-5.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 13:40
|
34-4.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 13:38
|
34-4.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:30
|
Дод.угода №34-3.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 10:38
|
Дод.угода №34-2.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 11:56
|
Дод.угода№34-1.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 16:26
|
Договір №34.pdf | укладений |
28 серпня 2020 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Здійснення авансування (попередня оплата) |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання. Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів.Продовження строку дії договору по 31.03.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №34/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №34/13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 34/14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |