Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скасування реєстратора розрахункових операцій; підготовка до роботи та введення в експлуатацію; опломбування РРО
Очікувана вартість
507,00 UAH
UA-2020-05-21-002028-b 3219ec208f404397a5aaedb67c923674
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бунєєва Наталія Григорівна

380445431647
7kmpnl2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993992
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, вул. Миропільська, буд. 8
Контактна особа: Бунєєва Наталія Григорівна
380445431647,
7kmpnl2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Скасування реєстратора розрахункових операцій; підготовка до роботи та введення в експлуатацію; опломбування РРО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Миропільська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

21 травня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР СЕРВІСУ ОМЕГА"
#24594889
Переможець 507,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 14:10

Документи

21 травня 2020 14:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 14:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 507,00
UAH (в тому числі ПДВ 84,50 UAH)