Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для реалізації проєкту «Створення інсультного центру для КНП «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Приліжковий монітор пацієнта) (НК 024:2019 38470 - Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний)
Очікувана вартість
248 880,00 UAH
UA-2020-05-21-001995-a f6248359330c4e32b5571731f4f79243
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блажкевич Мар'яна Павлівна

+380980846929 likarna_zvit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 13815703
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, Шептицького,9
Контактна особа: Блажкевич Мар'яна Павлівна
+380980846929
likarna_zvit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 22:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 22:18
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 22:18
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:44
Очікувана вартість: 248 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 488,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Місцезнаходження замовника: 82100, Україна м. Дрогобич, вул. Шептицького, буд. 9. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (в редакції Закону № 114- ІХ від 19.09.2019).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Придбання обладнання для реалізації проєкту «Створення інсультного центру для КНП «Дрогобицька міська лікарня №1» Дрогобицької міської ради ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Приліжковий монітор пацієнта) (НК 024:2019 38470 - Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Шептицького, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 38470 — Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 22:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 22:13
Тендерна документація.docx
21 травня 2020 22:13
Додаток 3.docx
21 травня 2020 22:13
Додаток 2.docx
21 травня 2020 22:13
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" 247 170,00
UAH з ПДВ
247 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЮРЧЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА" 248 454,00
UAH з ПДВ
248 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 15:33
Електронний підпис
16 червня 2020 15:32
МВС
16 червня 2020 15:32
ДПІ
16 червня 2020 15:32
Документи переможця
05 червня 2020 16:39
Електронний підпис
05 червня 2020 16:38
5 Відповідність МТВ.pdf
05 червня 2020 16:38
2 Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 16:38
1 Реєстр .pdf

Публічні документи

04 червня 2020 09:31
ТЕРМІН ПІДТВЕРДЖЕННЯ.PDF
04 червня 2020 09:31
СТ 17.PDF
04 червня 2020 09:31
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.PDF
04 червня 2020 09:31
паспорт ст 1.jpeg
04 червня 2020 09:31
паспорт 5.jpg
04 червня 2020 09:31
паспорт 4.jpg
04 червня 2020 09:31
паспорт 3.jpg
04 червня 2020 09:31
паспорт 2.jpg
04 червня 2020 09:31
Лізензювання.pdf
04 червня 2020 09:31
ИНН.jpeg
04 червня 2020 09:31
ДОВІДКА_САННКЦІЇ.PDF
04 червня 2020 09:31
ДОВІДКА СТ 50.PDF
04 червня 2020 09:31
Довідка про санкціі22.pdf
04 червня 2020 09:31
Вытяг.jpg
04 червня 2020 09:31
ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ.PDF
04 червня 2020 09:31
виписка.jpg
04 червня 2020 09:31
виписка 1 стр.jpg
04 червня 2020 09:31
Інструкція (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"

ФОП "ЮРЧЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
Переможець 247 170,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
247 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 15:58
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 16:24
додаток монітори.pdf зміни до договору
17 липня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 17:08
протокол монітори.pdf зміни до договору
03 липня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 15:29
Договір укладений
02 липня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки, допущеної при внесенні інформації в оголошення закупівлі
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.6 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 231 000,01
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)