Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до дробарок СМД-109
Очікувана вартість
783 904,01 UAH
UA-2020-05-21-001852-c ● 69f0ab6d3c3b4ca09da7f930521ea033
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Контактна особа: |
Кузнецов Володимир Євгенович +380444652293 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 13:09 |
Очікувана вартість: | 783 904,01 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 839,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7839.04 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43620000-5: Частини машин для обробки мінералів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Запасні частини до дробарок СМД-109
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43620000-5 — Частини машин для обробки мінералів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2020 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2020 11:42 |
Зміни № 1 ТД (Запасні частини до дробарок СМД-109).docx | |
28 травня 2020 11:42 |
Перелік змін 1.docx | |
21 травня 2020 11:44 |
Проект Договору.doc | |
21 травня 2020 11:44 |
ТД (Запасні частини до дробарок СМД-109).docx |
28 травня 2020 11:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 травня 2020 11:42 |
Зміни № 1 ТД (Запасні частини до дробарок СМД-109).docx
|
|||
28 травня 2020 11:42 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
21 травня 2020 11:44 |
Проект Договору.doc
|
|||
21 травня 2020 11:44 |
ТД (Запасні частини до дробарок СМД-109).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Cертифікація продукції
Дата подання: 26 травня 2020 11:09
Дата відповіді: 26 травня 2020 11:46
Питання:
Якщо продукція, яка є предметом закупівлі, не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні та не потребує підтвердження відповідності вимогам технічних регламентів просимо пояснити, які саме документи необхідно надати на виконання умов додатку № 4 п.1.1 а) Тендерної документації?
Відповідь: Відповідно до п. 1.1. Додатку № 4 тендерної документації Учасник, для продукції (яка не підлягає оцінці відповідності вимогам Технічних регламентів), повинен надати:
а) декларацію про відповідність (складену відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006),
б) лист від органу оцінки відповідності про те, що предмет закупівлі не підлягає оцінки відповідності згідно вимог Технічних регламентів чинних в Україні (лист повинен бути виданий в поточному році),
в) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на весь період поставки продукції.
а) декларацію про відповідність (складену відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006),
б) лист від органу оцінки відповідності про те, що предмет закупівлі не підлягає оцінки відповідності згідно вимог Технічних регламентів чинних в Україні (лист повинен бути виданий в поточному році),
в) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, яка дійсна на весь період поставки продукції.
Довідки МВС про використання дитячої праці, торгівлю людьми, хабарництво, шахрайство, відмивання коштів
Дата подання: 26 травня 2020 12:24
Дата відповіді: 26 травня 2020 13:03
Питання: Просимо пояснити, якщо наше підприємство (зареєстроване та діє на території України) буде визначено переможцем торгів, як виконати умову надання довідки з МВС України, виданої не раніше 60 календарних днів до дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, враховуючи те, що таких довідок не існує в практиці МВС України? В межах своєї компетенції МВС УКраїни надає довідки, які стосуються лише наявності або відсутності судимості запитуваної особи.
Звертаємо увагу, що ні одна з філій Укрзалізниці не вимагає таких довідок від переможців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОФЕКС-ДНІПРО" #32196764 |
Рішення скасоване |
740 500,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 11:33
|
ТОВ "СОФЕКС-ДНІПРО" #32196764 |
Відхилено |
740 500,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 11:33
|
ТОВ ВКФ "Роллекс ЛТД" #13444905 |
Переможець |
779 300,08
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 17:58
|
CCF22042021_0011.pdf | укладений |
22 квітня 2021 17:58
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 15:19
|
Договір ТОВ виробничо-комерційна фірма Роллекс ЛТД.pdf | укладений |
24 липня 2020 15:18
|