Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двокомпонентний холодний пластик білого кольору для дорожньої розмітки (44810000-1 – Фарби)
Очікувана вартість
468 000,00 UAH
UA-2020-05-21-001701-b 7a59da451f514b4ba9e9ff2e300ef56f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лакомий Артур Андрійович

+380619448621 kpmktmelitopol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство"Мелітополькомунтранс"ММР ЗО
Код ЄДРПОУ: 35238639
Місцезнаходження: 72314, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вул О.Невського буд 115
Контактна особа: Лакомий Артур Андрійович
+380619448621
kpmktmelitopol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:35
Очікувана вартість: 468 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Мова, якою повинна готуватись тендерна пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг
Двокомпонентний холодний пластик білого кольору для дорожньої розмітки (44810000-1 – Фарби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, вул. Олександра Невського, буд. 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:53
протокол 02062020.pdf
02 червня 2020 15:53
перелік змін.pdf
02 червня 2020 15:53
Тендерна документація фарби нова редакція.docx
21 травня 2020 13:04
Тендерна документація фарби.docx
02 червня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:53
протокол 02062020.pdf
02 червня 2020 15:53
перелік змін.pdf
02 червня 2020 15:53
Тендерна документація фарби нова редакція.docx
21 травня 2020 13:04
Тендерна документація фарби.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000011 ● 757c85cc061640c6b1ee334d8d28ab1c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 11:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

26.05.2020 № 92

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-05-21-001701-b, код ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби, яка проводиться Комунальним підприємством «Мелітополькомунтранс» Мелітопольської міської ради Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено. Строк подання тендерних пропозицій подовжено. Замовником усунено допущену помилку частини четвертої розділу ІІІ тендерної документації, а саме: згідно вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону встановлено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинно бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, усунено помилки, допущені в додатку 5 до тендерної документації, а саме: - згідно вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону встановлено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинно бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - згідно вимог частини шостої статті 17 Закону строк для подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст.17 Закону встановлений десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

2020-06-02 16:14:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуті

2020-06-03 12:57:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лакофарбовий завод "Аврора" 413 280,00
UAH з ПДВ
413 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" 468 000,00
UAH з ПДВ
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 13:43
додаток 3 BASt EQ перевод.pdf
10 червня 2020 13:43
додаток 3 ISO 14001.pdf
10 червня 2020 13:43
додаток 3 ISO 9001.pdf
10 червня 2020 13:43
Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 13:43
додаток 4 договор.pdf
10 червня 2020 13:43
Сертифікат BASt P7.pdf
10 червня 2020 13:43
додаток 3 повноваження.pdf
10 червня 2020 13:43
лист-гарантія Ст 17.pdf
10 червня 2020 13:43
виконання договорів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лакофарбовий завод "Аврора"

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лакофарбовий завод "Аврора"
#32741978
Відхилено 413 280,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:06
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
Переможець 468 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 14:47
Доп уг _2 Дог_5ХП.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 15:52
допугода 5хп.pdf зміни до договору
24 червня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 14:58
договор 5 хп.pdf укладений
24 червня 2020 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівель
Номер договору про закупівлю: 5хп
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5хп
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5хп
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 312 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 000,00 UAH)