Двокомпонентний холодний пластик білого кольору для дорожньої розмітки (44810000-1 – Фарби)
Очікувана вартість
468 000,00 UAH
UA-2020-05-21-001701-b 7a59da451f514b4ba9e9ff2e300ef56f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство"Мелітополькомунтранс"ММР ЗО
Код ЄДРПОУ: 35238639
Місцезнаходження: 72314, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вул О.Невського буд 115
Контактна особа: Лакомий Артур Андрійович
+380619448621
kpmktmelitopol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:35
Очікувана вартість: 468 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Мова, якою повинна готуватись тендерна пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг
Двокомпонентний холодний пластик білого кольору для дорожньої розмітки (44810000-1 – Фарби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, вул. Олександра Невського, буд. 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000011 ● 757c85cc061640c6b1ee334d8d28ab1c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-26
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-26 11:29:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

26.05.2020 № 92

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-05-21-001701-b, код ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби, яка проводиться Комунальним підприємством «Мелітополькомунтранс» Мелітопольської міської ради Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено. Строк подання тендерних пропозицій подовжено. Замовником усунено допущену помилку частини четвертої розділу ІІІ тендерної документації, а саме: згідно вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону встановлено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинно бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, усунено помилки, допущені в додатку 5 до тендерної документації, а саме: - згідно вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону встановлено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинно бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - згідно вимог частини шостої статті 17 Закону строк для подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 ч. 1 та ч. 2 ст.17 Закону встановлений десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

2020-06-02 16:14:51

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство"Мелітополькомунтранс"ММР ЗО, 35238639, Україна, місто Мелітополь, вул О.Невського буд 115
  2. Інформація про предмет закупівлі: Двокомпонентний холодний пластик білого кольору для дорожньої розмітки (44810000-1 – Фарби), 468000UAH, 44810000-1, ДК021, 6000, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 7a59da451f514b4ba9e9ff2e300ef56f, 2020-05-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX) (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Комунальне підприємство «Мелітополькомунтранс» Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник). Моніторингом встановлено, що частиною четвертою розділу ІІІ ТД Замовником зазначено умову, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 120 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), аналогічні вимоги передбачені і Додатком 5 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, якою, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними повинно бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, Додатком 5 до ТД передбачений обов’язок для Переможця торгів надати повний пакет документів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, щодо підтвердження відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону, чим не дотримані вимоги частини шостої статті 17 Закону, якою строк для документального підтвердження відсутність підстав, визначених ч.1 і ч.2 ст.17 Закону встановлений десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, частини шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX) та/або заходів передбачених частиною 1 статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуті

2020-06-03 12:57:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лакофарбовий завод "Аврора" 413 280,00
UAH з ПДВ
413 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" 468 000,00
UAH з ПДВ
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 13:43
додаток 3 BASt EQ перевод.pdf
10 червня 2020 13:43
додаток 3 ISO 14001.pdf
10 червня 2020 13:43
додаток 3 ISO 9001.pdf
10 червня 2020 13:43
Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 13:43
додаток 4 договор.pdf
10 червня 2020 13:43
Сертифікат BASt P7.pdf
10 червня 2020 13:43
додаток 3 повноваження.pdf
10 червня 2020 13:43
лист-гарантія Ст 17.pdf
10 червня 2020 13:43
виконання договорів.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 13:40
sign.p7s
18 червня 2020 13:37
sign.p7s
17 червня 2020 16:32
sign.p7s
17 червня 2020 16:31
Довідка п.12 ч.1 ст.17 ЗК.PDF
17 червня 2020 16:31
Dovidka_20163736860390313798.pdf.p7s
17 червня 2020 16:31
Dovidka_20163736860390313798.pdf
03 червня 2020 16:06
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лакофарбовий завод "Аврора"
#32741978
Відхилено 413 280,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:06
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
Переможець 468 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 червня 2020 14:58
договор 5 хп.pdf укладений
24 червня 2020 14:57
sign.p7s зміни до договору
24 червня 2020 15:52
допугода 5хп.pdf зміни до договору
24 червня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівель
Номер договору про закупівлю: 5хп
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку