Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне приладдя
Очікувана вартість
2 736,00 UAH
UA-2020-05-21-001636-c 37f9351c36c44195b086aa9a01ac34a3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

валентина цюркало

+380982102618 04349350.hukl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гукливська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04349350
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 89140, Україна , Закарпатська обл., Воловецький район, с. Гукливий, буд. 200
Контактна особа: валентина цюркало
+380982102618
04349350.hukl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 11:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 11:17
Очікувана вартість: 2 736,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89140, Україна, Закарпатська область, Гукливий, немає
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 11:25
IMG.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Канцтовари
Дата подання: 25 травня 2020 02:00
1. Відсутний перелік товарів. 2. Ви не є платником ПДВ. У закупівлі можуть брати участь як платники, так і неплатники ПДВ. Тож, якщо Ви оголошуєте закупівлю без ПДВ, це означає, що якщо за сумою без ПДВ виграє платник ПДВ, Ви маєте сплатити також ПДВ (20%), що збільшує на цю суму Ваши витрати і бюджет закупівлі (за Вашим переліком) складе 3283,20 грн., а компенсації у вигляді податкового кредиту Ви не отримаєте. Маємо великий сумнів, що Ви цього бажаєте. Практика таких закупівель неплатниками ПДВ показує, що їх бюджет складає, суму, що оголошена (в Вашому випадку 2736 грн.), яка включає ПДВ. Роз'ясніть, будь ласка, на яку суму розраховувати платникам ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій