Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з експертної грошової оцінки земельних ділянок з виготовленням звітів та наданням рецензій на них
Очікувана вартість
20 500,00 UAH
UA-2020-05-21-001601-b ● 9d87526f286e4ebbab3aa30aa0af995e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37454258 |
Вебсайт: | http://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Рева Тетяна Олексіївна 380672746374 reva.tanya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 15:59 |
Очікувана вартість: | 20 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79310000-0: Послуги з проведення ринкових досліджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з експертної грошової оцінки земельних ділянок з виготовленням звітів та наданням рецензій на них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Д.Яворницького,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
ДК 021:2015: 79310000-0 — Послуги з проведення ринкових досліджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2020 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2020 12:48 |
проект договору_4.doc | |
21 травня 2020 12:48 |
4 дод 2_Вимоги до кваліфікації учасників.doc | |
21 травня 2020 12:48 |
4 дод 1_Технічні, якісні та кількісні вимоги.doc | |
21 травня 2020 12:47 |
ОГОЛОШЕННЯ_4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги до кваліфікації
Дата подання: 26 травня 2020 11:56
В пункті 9 Вимог до кваліфікації учасників зазначено, що Учасник обов’язково у складі своєї пропозиції надає: Скан-копії сертифікатів двох інженерів-землевпорядників, які зареєстровані у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників відповідно до Закону України «Про землеустрій», та наявність призначеного за наказом інженера-землевпорядника – відповідального за дотримання вимог земельного законодавства, на підтвердження вказаних фахівців у штаті надати скан-копію трудової книжки.
Дана вимога є законодавчо необхідною для розробників документації із землеустрою відповідно до статті 26 ЗУ «Про землеустрій».
Предметом закупівлі є послуга з експертної грошової оцінки земельних ділянок з виготовленням звітів та наданням рецензій на них, а не послуги з розроблення документації із землеустрою.
Стаття 25 ЗУ «Про землеустрій» визначає перелік видів документації із землеустрою. Звіт про експертну грошову оцінку земельних ділянок не є документацією із землеустрою.
Стаття 6 ЗУ «Про оцінку земель» визначає вичерпний перелік суб'єктів оціночної діяльності у сфері оцінки земель.
Вважаємо, що вимога, зазначена в пункті 9 є дискримінаційною щодо учасників закупівлі, які є законними суб`єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель та не є розробниками документації із землеустрою, так як предметом даної закупівлі є виключно землеоціночні роботи, а не роботи із землеустрою чи комплекс землевпорядних та землеоціночних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-21-001601-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Консалтінгова компанія "Форекс", Код ЄДРПОУ:34204373
Дата подання: 26 травня 2020 12:04
Дискримінаційні вимоги
В пункті 9 Вимог до кваліфікації учасників зазначено, що Учасник обов’язково у складі своєї пропозиції надає: Скан-копії сертифікатів двох інженерів-землевпорядників, які зареєстровані у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників відповідно до Закону України «Про землеустрій», та наявність призначеного за наказом інженера-землевпорядника – відповідального за дотримання вимог земельного законодавства, на підтвердження вказаних фахівців у штаті надати скан-копію трудової книжки.
Дана вимога є законодавчо необхідною для розробників документації із землеустрою відповідно до статті 26 ЗУ «Про землеустрій».
Предметом закупівлі є послуга з експертної грошової оцінки земельних ділянок з виготовленням звітів та наданням рецензій на них, а не послуги з розроблення документації із землеустрою.
Стаття 25 ЗУ «Про землеустрій» визначає перелік видів документації із землеустрою. Звіт про експертну грошову оцінку земельних ділянок не є документацією із землеустрою.
Стаття 6 ЗУ «Про оцінку земель» визначає вичерпний перелік суб'єктів оціночної діяльності у сфері оцінки земель.
Вважаємо, що вимога, зазначена в пункті 9 є дискримінаційною щодо учасників закупівлі, які є законними суб`єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель та не є розробниками документації із землеустрою, так як предметом даної закупівлі є виключно землеоціночні роботи, а не роботи із землеустрою чи комплекс землевпорядних та землеоціночних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є законодавчо необхідною для розробників документації із землеустрою відповідно до статті 26 ЗУ «Про землеустрій».
Предметом закупівлі є послуга з експертної грошової оцінки земельних ділянок з виготовленням звітів та наданням рецензій на них, а не послуги з розроблення документації із землеустрою.
Стаття 25 ЗУ «Про землеустрій» визначає перелік видів документації із землеустрою. Звіт про експертну грошову оцінку земельних ділянок не є документацією із землеустрою.
Стаття 6 ЗУ «Про оцінку земель» визначає вичерпний перелік суб'єктів оціночної діяльності у сфері оцінки земель.
Вважаємо, що вимога, зазначена в пункті 9 є дискримінаційною щодо учасників закупівлі, які є законними суб`єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель та не є розробниками документації із землеустрою, так як предметом даної закупівлі є виключно землеоціночні роботи, а не роботи із землеустрою чи комплекс землевпорядних та землеоціночних робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2020 15:54
Шановний учасник! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у п.4. ч.3. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Принципами публічних закупівель згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Відповідно до абз. 3 та абз. 5 статті 6 Закону України «Про оцінку земель» суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є:
юридичні особи - суб'єкти господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, що мають у своєму складі оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок та які зареєстровані у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників та суб'єкти господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, що мають у своєму складі сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Відзначаємо, що виконання послуги, що є предметом закупівлі, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста, зокрема в умовах кризи, спричиненої COVID-19.
Досить суворі Умови для учасників закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця послуг, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни.
Розгорнути
Згорнути
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у п.4. ч.3. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Принципами публічних закупівель згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом.
Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Відповідно до абз. 3 та абз. 5 статті 6 Закону України «Про оцінку земель» суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є:
юридичні особи - суб'єкти господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, що мають у своєму складі оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок та які зареєстровані у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників та суб'єкти господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, що мають у своєму складі сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Відзначаємо, що виконання послуги, що є предметом закупівлі, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста, зокрема в умовах кризи, спричиненої COVID-19.
Досить суворі Умови для учасників закупівлі спрямовані також на те, щоб отримати дійсно професійного виконавця послуг, з великим досвідом, спроможного виконувати роботи якісно і в максимально короткі терміни.
щодо вимоги UA-2020-05-21-001601-b.c1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М" |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
12 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЗНЕС - ЕКСПЕРТ" |
19 500,00
UAH з ПДВ
|
16 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕОСПЕКТР-7" |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
18 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ЕКСПЕРТ М" #37988223 |
Переможець |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2020 09:30
|
ДУ №4 до 6_7.pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2020 10:51
|
ДУ №3 до дог.6_7.pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 10:49
|
ДУ №2 до 6_7.pdf | зміни до договору |
03 липня 2020 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 09:37
|
ду_1_до_6_7.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 10:52
|
Дог.6_7.pdf | укладений |
12 червня 2020 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода№2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |