Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ – Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 12+931 – км 27+189 (додаткові роботи)
Очікувана вартість
42 232 465,00 UAH
UA-2020-05-21-001576-c 296bb70c0c204c27a364cf069d51bc7d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Підстава: п. 5, част. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Обґрунтування: на виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ – Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 12+931 – км 27+189 (45233142-6 Ремонт доріг) за результатами відкритих торгів з ТОВ «Автомагістраль-Південь» укладено договір №99П/19 від 19.07.2019 року, договірна ціна складає 352 499 999,00 грн. Разом з тим під час виконання робіт постало питання виконання додаткових робіт, зокрема, через невідповідності конструкцій дорожнього одягу ділянок ремонту в населених пунктах с. Курортне км 23+300 – км 26+750, с. Приморське км 19+900 – км 22+350, с. Вільне км 17+050 – км 18+850 та ділянок поза межами населених пунктів. Основна різниця полягає в кінцевих висотних відмітках дорожнього одягу в місцях сполучення конструкцій, виникає перепад або сходинка висотою 0,37м. Також на ділянках поточного ремонту, що пролягають по населеним пунктам передбачено влаштування бордюрного каменю на всьому протязі населеного пункту, але не передбачено водоскидних заходів, та повздовжнього профілю на зазначених ділянках, також необхідно встановити автопавільйони, посадкові майданчики тощо. Відповідно до абз. 5, част. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Всі умови витримано тому було вирішено провести переговорну процедуру закупівлі на додаткові роботи по об’єкту Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ – Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 12+931 – км 27+189. Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: • протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Одеській області від 09.04.2020р. №4 • Закон України «Про публічні закупівлі». • договір підряду №99П/19 від 19.07.2019 року на виконання основних обсягів робіт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 11:27
Оскарження наміру укласти договір: 01 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-10 /Н-33/ – Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка, км 12+931 – км 27+189 (додаткові роботи) (джерело фінансування закупівлі - кредитні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

21 травня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 11:20
ПР переговорів АП_від 20.05.2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000016 ● 266fa83a3007450ab52bb135c3126086
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.10.2020 № 190

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2020 № 190.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-21-001576-c, 21.05.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 09:34:22

Про надання пояснення

Дата: 09.10.2020

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-05-21-001576-c, яка проводилася Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Під час виконання робіт за результатами якої саме процедури закупівлі виникла необхідність у виконанні додаткових робіт (вказати ID процедури закупівлі).
2. Надати документальне підтвердження щодо невключення в початковий проект та/або дефектний акт та/або кошториси та/або технічне завдання ряду додаткових робіт, про які зазначено в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі.
3. Відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, в т.ч., протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Одеській області від 09.04.2020, листування між виконавцем та замовником щодо необхідності виконання додаткових робіт та інше.
4. Відповідно до опублікованого в інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» протоколу № 2 від 20.05.2020 після перевірки документів виявлено, що документи надані в повному обсязі та відповідають вимогам чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати документальне підтвердження ТОВ «Автомагістраль-Південь» кваліфікаційних та інших вимог Замовника.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-15 16:05:55

відповідь на запит

1. UA-2019-02-27-001824-a
2. Питання є не зовсім зрозумілим, оскільки «роботи є додатковими та аналогічними». Тому цілком можливо, що найменування додаткових робіт буде співпадати з такими, які були передбачені основним контрактом, проте саме обсяги робіт будуть додатковими!
Надається витяг (додаток 5 «Технічне завдання») з тендерної документації на проведення процедури закупівлі UA-2019-02-27-001824-a.
3. 4. Документи по питанням 3 та 4 надаються в додатках.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ"
#34252469
Переможець 41 750 992,21
UAH з ПДВ
21 травня 2020 11:27

Документи

21 травня 2020 11:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 11:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ"
#34252469
41 750 992,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2020 11:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:17
Scan_0220 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 08:57
99П 19 ДР Т-16-10 12-27 А-П 10 06 20.pdf укладений
11 червня 2020 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінченням виконання послуг Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.3. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 9 467 296,96 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 32 283 695,25 грн. (тридцять два мільйони двісті вісімдесят три тисячі шістсот дев’яносто п’ять грн.25 коп.), у тому числі ПДВ – 5 380 615,88 грн. (п’ять мільйонів триста вісімдесят тисяч шістсот п'ятнадцять грн. 88 коп.).
Номер договору про закупівлю: 99П/19/ДР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 283 695,25
UAH (в тому числі ПДВ 5 380 615,88 UAH)