Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 11:27 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 червня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Форма розрахунків безготівкова на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2в,КБ- 3. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання відповідного фінансування Замовником. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
21 травня 2020 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2020 11:20 |
ПР переговорів АП_від 20.05.2020.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-07-000016 ● 266fa83a3007450ab52bb135c3126086
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2020 № 190
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2020 № 190.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-21-001576-c, 21.05.2020. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-09 09:34:22
Про надання пояснення
Дата: 09.10.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-05-21-001576-c, яка проводилася Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Під час виконання робіт за результатами якої саме процедури закупівлі виникла необхідність у виконанні додаткових робіт (вказати ID процедури закупівлі).
2. Надати документальне підтвердження щодо невключення в початковий проект та/або дефектний акт та/або кошториси та/або технічне завдання ряду додаткових робіт, про які зазначено в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі.
3. Відповідно до пункту 8 частини 6 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, в т.ч., протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Одеській області від 09.04.2020, листування між виконавцем та замовником щодо необхідності виконання додаткових робіт та інше.
4. Відповідно до опублікованого в інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» протоколу № 2 від 20.05.2020 після перевірки документів виявлено, що документи надані в повному обсязі та відповідають вимогам чинного законодавства.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати документальне підтвердження ТОВ «Автомагістраль-Південь» кваліфікаційних та інших вимог Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-15 16:05:55
відповідь на запит
1. UA-2019-02-27-001824-a
2. Питання є не зовсім зрозумілим, оскільки «роботи є додатковими та аналогічними». Тому цілком можливо, що найменування додаткових робіт буде співпадати з такими, які були передбачені основним контрактом, проте саме обсяги робіт будуть додатковими!
Надається витяг (додаток 5 «Технічне завдання») з тендерної документації на проведення процедури закупівлі UA-2019-02-27-001824-a.
3. 4. Документи по питанням 3 та 4 надаються в додатках.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" #34252469 |
Переможець |
41 750 992,21
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 08:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:17
|
Scan_0220 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 08:57
|
99П 19 ДР Т-16-10 12-27 А-П 10 06 20.pdf | укладений |
11 червня 2020 08:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з закінченням виконання послуг Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.3. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 9 467 296,96 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 32 283 695,25 грн. (тридцять два мільйони двісті вісімдесят три тисячі шістсот дев’яносто п’ять грн.25 коп.), у тому числі ПДВ – 5 380 615,88 грн. (п’ять мільйонів триста вісімдесят тисяч шістсот п'ятнадцять грн. 88 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 99П/19/ДР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |