Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 055 800,00 UAH
UA-2020-05-21-001173-c 2275b82749d046ccaab3ca7cab082298
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ізмайлова

+380512441409 ecp2_pensv@mk.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 13844159
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1
Контактна особа: Наталія Ізмайлова
+380512441409
ecp2_pensv@mk.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 055 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

21 травня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 11:02
тендерна документація.doc
21 травня 2020 11:02
Оголошення про проведення відкритих торгів .doc
21 травня 2020 10:43
Проєкт договору Лот № 2.docx
21 травня 2020 10:43
Проєкт договору Лот № 1.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 999 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 995,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 червня 2020 15:08
Закінчення: 09 червня 2020 15:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

45 шт
Персональний комп’ютер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1
Дата доставки: 23 червня 2020  —  24 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Тактова частота процесора
Дата подання: 25 травня 2020 16:12
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:45
Шановний Замовнику! Щиро Вам дякуємо за розгляд нашого звернення! Ознайомившись з тендерною документацією, а саме з Додатком з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виникли запитання, щодо процесору в системному блоці: «процесор не гірше, ніж Core i3 9-го покоління, кількість ядер не менше 4-х та 4 потоків, кеш пам’ять не менше 6MВ, підтримка тактової частоти процесора не менше 3.6GHz»: Для уникнення постачання недобросовісними постачальниками обладнання з гіршими характеристиками, ніж вимагаються, просимо уточнити наступне: 1. «підтримка тактової частоти процесора не менше 3.6GHz», мається на увазі - базова частота процесора не менше 3.6GHz? Наприклад, процесор Intel Core i3-9100T має базову частоту 3.1GHz, але завдяки технології Turbo Boost може збільшувати частоту до 3.7GHz, натомість також існує процесор Intel Core i3-9100 з базовою частотою 3.6GHz та частотним діапазоном 3.6GHz-4.2GHz, який є кращим за Intel Core i3-9100T, і повністю відповідає вимогам, оскільки підтримує тактову частоту процесора - не менше 3.6GHz, а саме, його базова частота - 3.6GHz. З іншої сторони процесор Intel Core i3-9100T підтримує тактову частоту 3.1GHz, яка є меншою за 3.6GHz і не виконує вимогу: «підтримка тактової частоти процесора не менше 3.6GHz» - просимо Вас надати обгрунтовану відповідь. Щиро Вам дякуємо за увагу та просимо Вас унеможливити постачання недоброякісного товару з погіршеними технічними характеристиками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 № 922 «Про публічні закупівлі» (в редакції № 114-ІХ від 19.09.20190) (далі – Закон) у тендерній документації зазначається інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тендерна документація Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області складена з урахуванням вимог Закону.
В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до Лоту № 1 (Додаток 2 ТД) вимога до процесору в системному блоці «підтримка тактової частоти процесора не менше 3.6GHz» не заперечує використання технології Turbo Boost.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 900 000,00
UAH з ПДВ
858 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 924 210,00
UAH з ПДВ
858 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 960 120,00
UAH з ПДВ
960 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+" 989 550,00
UAH з ПДВ
989 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 11:07
Електронний підпис
18 червня 2020 11:03
Лист дозволи-ліцензії.pdf
16 червня 2020 11:46
Електронний підпис
16 червня 2020 11:43
Мвс-29-05-20-13-21-49.pdf
16 червня 2020 11:43
Д3в._Довiдка_лист.pdf
16 червня 2020 11:43
Д3б._Довiдка_лист.pdf
16 червня 2020 11:43
ГУ_ДПС.pdf
04 червня 2020 17:42
Електронний підпис
04 червня 2020 17:31
Квалиф_ про довкiлля.pdf
04 червня 2020 17:30
Квалиф СТАТУТ.pdf
04 червня 2020 17:30
Квалиф ВИТЯГ ЄДР.pdf
04 червня 2020 17:30
Квалиф 4 про ст 17.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 19:59
Електронний підпис
03 червня 2020 19:56
інші документи.pdf
03 червня 2020 19:34
цінова_пропозиція.pdf
03 червня 2020 19:34
технічні вимоги.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 16:45
Електронний підпис
05 червня 2020 16:44
25. 3UA.1.001.017565-18-TE.pdf
05 червня 2020 16:44
23. 1UA.001.D.25933-18 15.11.2018.pdf
05 червня 2020 15:03
Електронний підпис
05 червня 2020 15:02
9. Проект договору.pdf
05 червня 2020 15:02
6. Довкілля.pdf
05 червня 2020 15:02
5. Довідка Ст 17.pdf
05 червня 2020 15:02
4.1. Лист Відгук.pdf
05 червня 2020 15:02
22. Авториз лист _.pdf
05 червня 2020 15:02
15. Письмове пояснення.pdf
05 червня 2020 15:02
14. Санкції.pdf
05 червня 2020 15:02
13. Порівняльна таблиця.pdf
05 червня 2020 15:02
12. Специфікація.pdf
05 червня 2020 15:02
1. Документи ІТ+.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Уліс Сістемс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІТ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Уліс Сістемс"
#20049451
Переможець 858 500,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Уліс Сістемс"
#20049451
858 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 15:27
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 червня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 15:44
Підписаний договір.pdf укладений
26 червня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни на підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-ІХ) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 20/У047
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 858 492,00
UAH (в тому числі ПДВ 143 075,33 UAH)