Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с.Новомайське до с.Степове Криворізького району Дніпропетровської області”
Очікувана вартість
5 210 000,00 UAH
UA-2020-05-21-000961-c 883bddf5cfc04273ba6b48106245ba75
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоніна Плєшкова

+380977624130
+380979137853
selo53003@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новопільська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 05412242
Вебсайт: http://kriv-rn.dp.gov.ua
Місцезнаходження: 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с. Новопілля, вул. Садова, 46
Контактна особа: Антоніна Плєшкова
+380977624130,+380979137853
selo53003@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 11:35
Очікувана вартість: 5 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с.Новомайське до с.Степове Криворізького району Дніпропетровської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53003, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, територія Новопільської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія замовника: “1”- органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад Пiсляоплата 10 Робочі 95
Iнша подія кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в т.ч. щодо пускових комплексів та черг. Категорія замовника: “1”- органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 11:14
ЗВ_9.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_16.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_18.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_11.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_14.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_7.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_5.pdf
29 травня 2020 11:14
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 29.05.2020.doc
29 травня 2020 11:14
ЗВ_15.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_17.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_13.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_1.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_3.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_8.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_2.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_10.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_12.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_4.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_6.pdf
29 травня 2020 11:14
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 29.05.2020.doc
29 травня 2020 11:14
ДОДАТКИ 1-9 ДО ТД ЗІ ЗМІНАМИ.doc
21 травня 2020 10:22
ДОДАТКИ 1-9 ДО ТД.doc
21 травня 2020 10:22
ТД.doc
29 травня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 11:14
ЗВ_9.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_16.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_18.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_11.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_14.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_7.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_5.pdf
29 травня 2020 11:14
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 29.05.2020.doc
29 травня 2020 11:14
ЗВ_15.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_17.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_13.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_1.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_3.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_8.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_2.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_10.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_12.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_4.pdf
29 травня 2020 11:14
ЗВ_6.pdf
29 травня 2020 11:14
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 29.05.2020.doc
29 травня 2020 11:14
ДОДАТКИ 1-9 ДО ТД ЗІ ЗМІНАМИ.doc
21 травня 2020 10:22
ДОДАТКИ 1-9 ДО ТД.doc
21 травня 2020 10:22
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 21 травня 2020 11:36
Дата відповіді: 22 травня 2020 09:08
Шановна Антоніна Плешкова дайте відповідь на таке питання: до якого класу наслідків відноситься ваш об'єкт (СС1 або СС2?)
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації. Клас наслідків (відповідальності) за даним об’єктом СС2.
Що до прорахунків
Дата подання: 21 травня 2020 11:54
Дата відповіді: 22 травня 2020 09:36
Доборо день. Для коректного прорахунку просимо викласти в прозоро проект.
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету замовника, містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 9 до тендерної документації) та є вичерпною.
Для коректного розрахунку ціни тендерної пропозиції учасники можуть ознайомитись з проектом даного об’єкту за адресою: 53003, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Новопілля, ВУЛ.САДОВА, буд.46.
що стосується приїзду на об'єкт
Дата подання: 21 травня 2020 12:00
Дата відповіді: 22 травня 2020 09:36
Чи має потенційний учасник потрапив на об'єкт, подивитися проект і об'єкт? Якщо так то в який день і час?
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету замовника, містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 9 до тендерної документації) та є вичерпною.
Для коректного розрахунку ціни тендерної пропозиції учасники можуть ознайомитись з проектом даного об’єкту за адресою: 53003, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Новопілля, ВУЛ.САДОВА, буд.46.
Аналогічний договір
Дата подання: 21 травня 2020 12:03
Дата відповіді: 22 травня 2020 09:37
Що до аналогічних договорів, ви пишите у додатку № 2 примітки а). "аналогічним у розумінні цієЇ документації є договір що до виконання робіт за аналогічним предметом даної закупівлі " поясніть будь ласка, аналогічним за назвою чи за видами робіт? Чи можно вважати аналогічним договори на капітальний ремонт, реконструкцию чи нового будівництва водопровідних мереж, каналізаційних мереж тощо, з аналогічними видами робіт? Та поясніть будь ласка, чи потрібно підтвердження такого договору, якщо так, то яким чином та які додатки до нього мають бути? Чи достатньо тільки заповнити таблицю у Додатку 5.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Згідно вимог Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Право встановлювати перелік кваліфікаційних критеріїв та документи, які повинен надати учасник для їх підтвердження у складі тендерної пропозиції є виключно у замовника. Згідно вимог тендерної документації замовника одним з документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям є довідка про досвід виконання аналогічного* договору за формою Додатку 5 тендерної документації та сканкопія цього аналогічного договору. Аналогічним у розумінні тендерної документації є договір щодо виконання робіт за аналогічним предметом даної закупівлі.
попередня оплата
Дата подання: 21 травня 2020 15:17
Дата відповіді: 22 травня 2020 09:37
Доброго дня, пояснить будь ласка, бо не зрозуміло, чи передбачений аванс на виконання робіт?
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Відповідно до проекту договору: розрахунки за виконані роботи з Підрядником здійснюються поетапно, на підставі оформлених актів виконаних робіт за формою № КБ- 2в. Платежі за цим договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Підряднику у безготівковому порядку протягом 10 робочих днів з моменту підписання акту виконаних робіт за формою № КБ- 2в та виставленого на оплату рахунку. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в т.ч. щодо пускових комплексів та черг.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 25 травня 2020 12:34
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:03
Що до аналогічних договорів, ви пишите у додатку № 2 примітки а). "аналогічним у розумінні цієЇ документації є договір що до виконання робіт за аналогічним предметом даної закупівлі " поясніть будь ласка, аналогічним за назвою чи за видами робіт? Чи можно вважати аналогічним договори на капітальний ремонт, реконструкцию чи нового будівництва водопровідних мереж, каналізаційних мереж тощо, з аналогічними видами робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Згідно вимог Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Право встановлювати перелік кваліфікаційних критеріїв та документи, які повинен надати учасник для їх підтвердження у складі тендерної пропозиції є виключно у замовника. Згідно вимог тендерної документації замовника одним з документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям є довідка про досвід виконання аналогічного* договору за формою Додатку 5 тендерної документації та сканкопія цього аналогічного договору. Аналогічним у розумінні тендерної документації є договір щодо виконання робіт за аналогічним ПРЕДМЕТОМ даної закупівлі.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 25 травня 2020 12:35
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:04
Чи можно вважати аналогічним договори на капітальний ремонт, реконструкцию чи нового будівництва водопровідних мереж, каналізаційних мереж тощо, з аналогічними видами робіт?
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Згідно вимог Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Право встановлювати перелік кваліфікаційних критеріїв та документи, які повинен надати учасник для їх підтвердження у складі тендерної пропозиції є виключно у замовника. Згідно вимог тендерної документації замовника одним з документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям є довідка про досвід виконання аналогічного* договору за формою Додатку 5 тендерної документації та сканкопія цього аналогічного договору. Аналогічним у розумінні тендерної документації є договір щодо виконання робіт за аналогічним ПРЕДМЕТОМ даної закупівлі.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 25 травня 2020 14:52
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:04
Просимо відповідсти на питання, чи являється реконструкція водопровідних мереж аналогічним договором по даному предмету закупівлі?
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Згідно вимог Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Право встановлювати перелік кваліфікаційних критеріїв та документи, які повинен надати учасник для їх підтвердження у складі тендерної пропозиції є виключно у замовника. Згідно вимог тендерної документації замовника одним з документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям є довідка про досвід виконання аналогічного* договору за формою Додатку 5 тендерної документації та сканкопія цього аналогічного договору. Аналогічним у розумінні тендерної документації є договір щодо виконання робіт за аналогічним ПРЕДМЕТОМ даної закупівлі.
Предмет закупівлі
Дата подання: 26 травня 2020 00:21
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:04
Назва предмету закупівлі - капітальний ремонт та реставрація , так що є предметом закупівлі ваш водогон є памятник архітектури. Які розцінки повинен враховувати капітального ремонту чи реставраціі , це різні розцінки та коєфіцієнти , назва рестоврація зараз використовується тільки до памятників архітектури , ваш водогін входить в перелік памятників ? Дайте силку на цей перелік або приведіть тендерну документауію в норму . Якщо це неможливо і вас ця назва є в назві проєкту то вам треба скасувати торги та зробити зміни в ПКД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 “Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі” визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Згідно з даним класифікатором роботи, які необхідно придбати, відносяться до наступного класифікаційного угрупування: “Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с.Новомайське до с.Степове Криворізького району Дніпропетровської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація). Предметом даної закупівлі є капітальний ремонт.
Вид договірної ціни
Дата подання: 26 травня 2020 14:56
Дата відповіді: 28 травня 2020 10:48
Просимо надати уточнення щодо виду договірної ціни: динамічна чи тверда?
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації. Вид договірної ціни: тверда
Запитання по технічному завданню
Дата подання: 26 травня 2020 14:57
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:17
Враховуючи відсутність робочих креслень, різні підходи в застосуванні кошторисних норм при складанні кошторису, для отримання вичерпної інформації стосовно технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі просимо надати уточнення, які сталеві зварні фасонні частини обсягом 0,2279 т. враховані в п.44 або підтвердити, що зазначена норма передбачає «установлення фланців», перелік яких враховано в п.50-п.54.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерним комітетом НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) внесено зміни до тендерної документації.
Запитання по технічному завданню
Дата подання: 26 травня 2020 14:59
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:17
Просимо підтвердити, що труби, передбачені в п.46-п.49. –це патрубки, установлення яких враховано в п. 45, як фасонних частин.
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерним комітетом НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) внесено зміни до тендерної документації.
Запитання по технічному завданню
Дата подання: 26 травня 2020 15:00
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:17
Просимо надати уточнення по поз. 96. Додатку 9 «Технічне завдання», а саме: -підтвердити відповідно до кошторисної документації «Електростанція дизельна MATARI MR 30 N=30 кВт, U=380 В» віднесена до «устаткування»?; - приміткою після Технічного завдання (абзац 4) зазначено вимогу: «передбачити встановлення дизель- генератора потужністю 30кВт», але в переліку робіт по предмету закупівлі робота по монтажу не врахована. Враховуючи значні габарити, вагу дизель-генератора (1170 кг.) та тип установлення –стаціонарний (на рамі), передбачений технічними характеристикам виробника, просимо зазначити, яким чином будуть компенсовані додаткові витрати, пов’язані з монтажем устаткування, а також при необхідності, влаштування відповідної основи (або фундаменту).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерним комітетом НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) внесено зміни до тендерної документації.
Щодо додатку №1
Дата подання: 27 травня 2020 09:30
Дата відповіді: 27 травня 2020 10:08
Просимо підтвердити відсутність ціни учасника в тендерній пропозиції (Додаток 1), або внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Згідно вимог Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати форму “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”, згідно додатку 1 до тендерної документації замовника (учасник не повинен відступати від даної форми).
Додаток №2
Дата подання: 27 травня 2020 10:16
Дата відповіді: 28 травня 2020 09:03
На підставі якого документа зазначати основний вид діяльності учасника?
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Згідно вимог Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація з додатками Замовника містить вичерпний перелік документів, які повинні надати учасники у складі тендерної пропозиції.
Щодо додатку №4
Дата подання: 27 травня 2020 11:55
Дата відповіді: 28 травня 2020 09:06
Даною таблицею зазначено посаду та спеціальність/кваліфікацію без зазначення ПІБ. Просимо надати уточнення або внести зміни до тендерної документації
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Згідно вимог Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Право встановлювати перелік кваліфікаційних критеріїв та документи, які повинен надати учасник для їх підтвердження у складі тендерної пропозиції є виключно у замовника. Згідно вимог тендерної документації замовника одним з документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям є довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Додатку 4 тендерної документації. Зазначення ПІБ працівників учасника вимогами Закону не передбачено. Внесення змін до тендерної документації відсутні.
Щодо додатку №4
Дата подання: 27 травня 2020 11:59
Дата відповіді: 28 травня 2020 09:07
Просимо надати уточнення щодо додатку №4 тендерної документації, а саме колонка 5 "Освіта". Учаснику треба зазначати рівень освіти (вища, середня і т.п.) або вказувати навчальний заклад?
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Згідно вимог Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Право встановлювати перелік кваліфікаційних критеріїв та документи, які повинен надати учасник для їх підтвердження у складі тендерної пропозиції є виключно у замовника. Згідно вимог тендерної документації замовника одним з документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям є довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Додатку 4 тендерної документації. Учасники повинні надати зазначену вище інформацію в довідці за встановленою формою.
Щодо твердої договірної ціни
Дата подання: 28 травня 2020 11:38
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:16
Просимо надати пояснення, на підставі яких нормативних документів прийнято рішення на об'єкті з терміном будівництва до 2-х років встановлювати тверду договірну ціну? Згідно ДБН та рекомендацій Мінрегіону України, як правило, тверда ціна установлюється з терміном будівництва до 1-го року.
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) надає роз’яснення щодо тендерної документації.
Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету замовника, містить проект договору (Додаток 8 до тендерної документації) із зазначенням порядку змін його умов, а саме: істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ст.41 Закону.
На підставі зазначеного вище, оскільки ціна договору є істотною умовою договору, згідно вимог тендерної документації – внесення змін до неї заборонено нормами Закону.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-21-000961-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", Код ЄДРПОУ:41291061
Дата подання: 19 червня 2020 11:43
скарга на не правомірні дії замовника
скАргА 16.06.2020 р. протоколом Ns28 засiдання тендерного KoMiTeTy НовопiльськоТ сiльськоТ ради було прийнято рiшення про вiдхилення тендерноТ пропозицiТ учасника: ТОВ KlHBECTМОНТАЖБУ,Д,>>, як такоТ, що не вiдповiдае умовам технiчноТ специфiкацiТ та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi тендерноТ документацiТ при закупiвлi: кКапiтальний ррщffiбци Е ',, "', :, пiдвiдного водогону вiд с. Новомайськё до с. Степове Криворiзького раЙону,ЩнiпропетровськоТ областi> (flK 02].:2015 - 45453000-7 - капiтальний ремонт i реставрацiя) (iдентифiкатор за купi влi : UA-2O20-05-2 1-000961-с). : Скаржник вважа€ вищезазначене рiшення незаконним та таким, lцо носить явно дискримiнацiЙниЙ характер, свiдчить про упереджене ставлення до учасника, грубо порушу€ його права та охоронюванi законом iнтереси. По cyTi заявлених замовником недолiкiв, слiд перш за все звернути увагу на те, що вони спираються на вибiркову, непослiдовну та непрофесiЙну оцiнку локального кошторису учасника. Перевiркою кошторисiв займаються акредитованi органiзацiТ, що мають в своТй командi штат висококвалiфiкованих iнженерiв i eKoHoMicTiB. Результатом перевiрки кошторису може бути тiльки висновок експерта з належним нормативним обгрунтуванням та розрахунками. BTIM, замовник - Новопiльська селищна рада, яка не ма€ в сво€му штатi сертифiкованих спецiалiстiв, лише зi слiв свого секретаря тендерного KoMiTeTy - ПлешковоТ А.А. (згiдно вiдкритих джерел - спецiалiста сьомоТ категорii, lцо вiдповiдае посадi спецiалiстiв виконавчих органiв сiльських, селищних рад), яка не € висококвалiфiкованим експертом з оцiнки кошторисн оТ та п роектноТ документа цiТ, вiдхиляе п ропозицiю ска ржн и ка. о Так, в протоколi замовника зазначено, що ку п. 9, 10 локального кошторису тендерноТ пропозицiТ учасника: ТОВ кlНВЕСТ-МОНТАЖБУД)) - BapTicTb одиницi не вiдповiдае BapTocTi одиницi. технiчного завдання тендерноТ документацii проекту та експертизи замовника). Але змовником не зазначено в чомч саме полягае порvшення? Метою проведення будь-якого тендеру € укладення вигiдноТ угоди, а переможцем ста€ особа, яка запропонувала наЙнижчу цiну. пРИНцИп МАксИмАлЬНоТ EKoHoMl'[ (ст, 5 зу (про пчблiчнi закчпiвлi>). Якщо за логiкою замовника пiдрядник буде зазначати (один в один) BapTicTb iHBecTopcbKoT документацii, то як BiH зможе запропонувати цiну меншу, нiж кочiкувану>? Учасник проводить власнi розрахунки договiрноТ цiни та локального кошторису, спираючись на вимоги тендерноТ та технiчноТ документацiТ, наданих замовником, Але при цьому учасник користуеться певною свободою в питаннi оптимiзацiТ своТх витрат з метою отримання конкурентноспроможноТ пропозицiТ, застосову€ в своТй роботi досягнення в галузi технологiТ i органiзацiТ будiвельного виробництва, сучасний piBeHb технiчного оснащення, професiйний досвiд та квалiфiкацiю своТх працiвникiв, прогресивнi MaTepia ли, вироби й конструкцiТ. Bci розрахунки учасника повнiстю вiдповiдають нормативним вимогам та методичним рекомендацiям. #,ru*^оrч ,Ififff[I tЯhýп,rпло{, #-л.liбiо_ Оскiльки проектта експертиза (на якi е посилання в протоколi) замовником не надавались, а в змiстi технiчного завдання тендерноТ пропозицiТ KBapTocTi одиницi> взагалi не icHyc - то зауважен ня замовн и ка е необгрунтова н им и, безпiдста вн ими та упереджен ими. На сантехнiчнi роботи за пунктами9,t0 технiчного завдання вiдсутнi вiдповiднiнорми у чинних збiрниках ресурсних елементних кошторисних норм, тому учасником були застосованi нижчi (нiж у замовника) розцiнки. ПорVшень в цьомч немае, дiе принцип максимальноТ eKoHoMiT. о пЩалi, в протоколiзамовник зазнача€, що (у п.L3,t4,t5,L7,22,34 локального кошторису тендерноТ пропозицiТ учасника: ТОВ кlНВЕСТ-МОНТАЖБУД) не застосовано коефiцiент L,LS для розцiнок на нове будiвництво згiдно п. 4.4 .ЩСТУ-Н Б Д2.4-Z7:2ОL2>> Така претензiя замовника повнiстю суперечить змiсту зазначеноТ норми: за офiцiйним виданням Вказiвок щодо застосування flCTY-H Б P,.2.4-2L:20L2 п.4.4 мас наступний змiст: к4,4 OKpeMi Budu ремонmно-6уOiвельнuх робim, якi не охопленi збiрнuкамч РЕКНр, а mехнолоеiя ix вчконання аналоеiчна новому буdiвнчцmву або реконсmрукцii'буduнкiв, буdiвель i споруd, можуmь нормуваmчся вidповidно або за нормамч збiрнчкiв РЕКН на нове буdiвнчцmво iз засmосуванням dо вчmраm mруdа робimнчкiв, зайняmuх на ремонmнобуdiвельнuх робоmац i 0о часу експлуаmацii'маulчн i механiзмiв коефiцiенmа 1,15, або за нормамч ДСТУ Б Д,2.2-46 mа норм 9-70-1 - 9-75-2 ДСТУ Б ,Щ.2.2-9 без засmосvвання заз нач е н оzо коефi цiен m а >l, Як зазначалось вище, метою учасника е оптимiзацiя витрат, щоб досягти бiльш вигiдноТ пропозицiТ для замовника. 3астосування коефiцiента 1,15 збiльшуе BapTicTb розрахунку - що не в iHTepecax самого замовника, тому не зрозумiлою € його претензiя. Розрахунок даних пунктiв був здiйснений на пiдставi норм, що дозволяють не застосовувати коефiцiент, порушень нiяких нема€, пiдстав для вiдхилення пропозицiТ немае, в протоколi замовника зазначено, |ло ку п. 79-88 локального кошторису тендерноТ пропозицiТ учасника: ТОВ кlНВЕСТ-МОНТАЖБУД) - найменування елементiв конструкцiТ, якi повиннi бути встановленi при проведеннi робiт на об'ектi не вiдповiдае технiчному завданню тендерноТ документацiТ до предмету закупiвлi> редакцiя технiчного завдання замовника редакцiя локального коlлторису учасника Пункти 79-8! Плити днища КЦД-10, КЦД-15, КЦД-20 Пункти 82-В4 Кiльця для оглядових колодязiв водопровiдних та каналiзацiйних мереж кц10-9, кц-15-9, кц20-9 Пункти 79-В1- Плити днищ ПН 10, ПН 15, ПН 20 Пункти 82-84 Кiльця КС10.9, КС15.9, КС20.9 д{.\Sýýý,тп* Пункти 85-87 Плити перекриття КЦП1-10-2,КЦП1-15-2, кцп1-2о-2 Пункти 85-87 Плити покриття ПП10-1, 1ПП15-1, tПП20-2 3астосований стандарт: серiя 3.900-3 (статус - не дiе) Застосований стандарт: серiя 3.9001-14 Випускl(статус-дiе) Тобто, фактично обидвi назви мають однаковi технiчнi показники, що виключають можливiсть вiдхилити пропозицiю учасника з причин Тх невiдповiдностi (витяги з технiчного за вда н ня, локал ьного кошторисч та станда pTiB дода ються). Бiльше того, обидвi cepiT були розробленi за часiв СРСР у 1978 роцi розробником кСоюзводоканалпроект> L{НИИпромзаданий, якi i зараз використовуються спецiалiстами для розроб ки п рое ктн оТ та коштор исн оТ документа цiТ. За нормами ч. 4 ст. 2З 3акону УкраТни кПро публiчнi закупiвлi> встановлено, що технiчнi специфiкацiТ не повиннi мiсити посилання на KoHKpeTHi марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризу€ продукт чи послугу певного суб'екта господарювання, чи на торговi марки, патенти, типи або конкретне мiсце походження чи спосiб виробництва. Таким чином, замовник порушив норми закону та намагався дискредитувати документа цiю учасн и ка некомпетентн ими та безпiдста вн им и зауважен нями. В протоколi замовника вказано, що (у договiрнiй цiни, наданоТ учасником ТОВ KlHBECTМОНТАЖБУД> у складi тендерноТ пропозицiТ зазначено назву замовника, який не е замовником даноТ закупiвлi>. Таке зауваження не може бути пiдставою для вiдхилення пропозицiТ учасника, оскiльки дана технiчна помилка не € сутт€вою та не вплива€ на змiст пропозицiТ. В реквiзитах даного документу, oKpiM назви замовника, зазначенi й iншi реквiзити, якi без будь-яких cyMHiBiB вказують на те, що даниЙ документ вiдноситься саме до тендеру ДОГОВlРНД ЦlНД на капimальнuй ремонm diлянкu пidвidноzо BoOozoHv вid с, Новомайське dо с. Сmепове Крчворiзькоео районч Днiпропеmровськоi обласmiп (ДК 027:2075 - 4545З000-7 - капimальнuй ремонm i ресmаврацiяl (iёенmuфiкаmор закvпiвлi: lJд-2020-05-27-000967-сJ, шо зёiйснюеmься в 2020 роцi. Вiдповiдно до п. 1 Роздiлу 3 кlнструкцiя з пiдготовки тендерноТ пропозицiТ> вбачаеться/ що Формальними (несуттевими)* вважаються помилки, що пов'язанi з оформленням тендерноТ пропозицiТта не впливають на змiст пропозицiТ, а саме - технiчнi помилки та описки. flo формальних (несутгевих) помилок належать: - орфографiчнi помилки та механiчнi описки в словах та словосполученнях, що зазначенi в документах, якi пiдготовленi безпосередньо учасником та наданi у складi тендерноТ пропозицiТ, *перелiк формальнuх (несvmmевuх) помuлок не е вччерпнuм. й*i/,бS 3амовник залиша€ за собою право не вiдхиляти тендернi пропозицiТ при виявленнi формальних помило к незначного характерv. що описанi вище, при цьому 3амовник гаранту€ дотримання Bcix принципiв, визначених статтею 5 3акону. Бiльше того, за нормами п. 6) ч. 2 ст. 22 3акону УкраТни кПро публiчнi закупiвлi> встановлю€ться, що обов'язковим реквiзитом е саме кмiсце, де повиннi бути виконанi роботи чи наданi послуги, Тх обсяги>. учасник Тов кlнвЕст-монтджБуд> зазначенч iнФормацiю v Bcix cBoii докчментах вказав правильно. Враховуючи вищевикладене, скаржник вважае, що його тендерна пропозицiя повнiстю вiдповiдае вимогам тендерноТ документа цiТ. Вiдповiдно до ч. 1В ст. 18 3акону УкраТни кПро публiчнi закупiвлi> за результатами розгляду скарги орган оскарження ма€ право прийняти рiшення про встановлення або вiдсутнiсть поруцень процедури закупiвлi(утомучислi порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення iнформацiТ про закупiвлi, передбаченоТ цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для Тх усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своТ рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числi Ti, що зазначенi в технiчнiй специфiкацii, яка € складовою частиною тендерноТ документацiТ), привести тендерну документацiю у вiдповiднiсть iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення вiдмiнити процедуру закупiвлi. керvючись ст. 18 Закончукратни кпро пчблiчнi закчпiвлi>. скаржник просить встановити порчшення процедvри закvпiвлi та прийняти рiшення про зобов'язання замовника скасvвати рiшення про вiдхилення тендернот пропозицiт Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю кlНВЕСТ-МоНТдЖБУД>. оформлене протоколом засiдання тендерного KoMiTeTy НовопiльськоТ сiльськоТ ради (розглядч тендерних пропозицiй) Ng2B вiд 16.06.2020 р, flо скарги додаються наступнi документи (в т.ч. в електроннiй формi): завдання, локального кошторису та стандартiв А.Ю, Кроцюк ý"":-l",ч лЗi'lаlzэlОl}ý fuMiёiq L. Витяги з додлток 9 ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ: ОбКапiтальний ремонт дiлянки пiдвiдного водогону вiд с.Новомайське до с.Степове Криворiзького району Щнiпропетровськоi областi" (ЩК 021:2015 - 45453000-7 - капiтальний ремонт i реставрацiя) Ns з/п Обdрунryвання (шифр норми) Найменування робiт i витрат Одиниця вимiру КiльKicTb 1 2 3 4 5 1 Роздiл ,1. 3емлянi роботи Розробка ipyHry в траншеях та котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,5 м3 у вiдвал, група t'рчнry 1/ рослинний грчнт 100 м3 8,55 2 Засипання траншей та котлованiв бульдозерами поryжнiстю 79 кВт при перемiщеннi ipyHry до 5 м, грчпа iрчнw 1/ вiдновлення ,100 м3 8,55 J Розробка /рунry в траншеях fa котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,5 м3 у вiдвал, гочпа l'ovHw 2 100 м3 36,6з 4 Розробка ipyHry вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група /рунry 2 [,4оробка вручнч, розробленого механiзованим способомl 100 м3 1,2с 5 Розробка dpyHry вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група ipyHry 2, в мiсцях, що знаходяться на вiдстанi до ,| м вiд кабелiв, прокладених у трубопроводах або коробках, а також вiд водопровiдних i каналiзацiйних трчб 100 м3 0,2 о Роэробка iрунry в траншеях та котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,5 м3 у вiдвал, грчпа l,рчнW 1/зворотна засипка 100 м3 1 ,1,16 7 Ущiльнення iрунту пневматичними трамбiвками. грчпа lpvHTv 1-2 100 м3 17,57 в 3асипання траншей та котлованiв бульдозерами поryжнiстю 79 кВт при перемiщеннi /рунry до 5 м, грчпа iрчнry 2 100 м3 20,52 9 Роздiл 2, Сантехнiчнi роботи П рокл аdан ня mрубоп poBoOiB м е mоOом еорuзонmально спрямованоео бурiння за 0опомоеою ус-mановок caMoxidHux, в lрунmах 1-2 ерупч на перtui 10 м, diамеmр mрубопровоdу 0о 400 мм 10м 1 10 Доdаваmч на кожнi насmупнi 10 м проклаdання m рубоп poBoOi в м е mоOом zopu зон mал ьн о спрямованоео бурiння, в rрунmах 1-2 ерупu, diамеmр mрчбопровоOч dо 400 мм 10м 4,2 11 Вода м3 39 12 Труби полiетиленовi для подачi холодноТ води РЕ 1 00 SDR-17(1,0 МПа),зовнiшнiй дiаметр4O0х23,7мм м 52,52 1з Промивання з дезiнфекцiею трубопроводiв дiаметром 400 мм 1 000м 0,052 14 Продавлювання без розробки грунту [прокол] на довжинч до 30 м трVб дiаметром 300 мм 1 00м 0,15 15 Продавлювання без розробки грунту [прокол] на довжину до 10 м труб дiаметром З00 мм 1 00м 0,27 16 Труби сгалевi елекгрозварнi прямощовнi iзсгалi марки 20, зовнiшнiй дiамето 325 мм. товщина gгiнки 8 мм м .{ 17 УклаOання mрубопровоOiв iз полiеm.]леновuх mруб diамеmром 315 мм / фчmляр 1000м 18 Труби полiетиленовi для подачi холодноТ води РЕ 1 00 SDR-1 7(1,0 М Па),зовнiшнiй дiаметр31 5х1 8,7мм м 4,, 19 Укладання труб сталевих водопровiдних дiаметром 100 мм у траншеТ без розпорiв 1 00м 0,0з 20 Труби сгалевi елекгрозварнi прямошовнi iз gгалi марки 20, зовнiшнiй дiаметр 108 мм, товщина сгiнки 5 мм м 3,012 21 Нанесення дуже посиленоТ антикорозiйноi бiтумно-ryмовоТ iзоляцii на ст. трубопроводи дiаметром 100 мм 1 00м 0,03 22 Укладання трубопроводiв iз.полiетиленових труб дiаметром 250 мм з гiдравлiчним випробчванням 1 000м 2,771 23 Труби полiетиленовi для подачi холодноТ води РЕ 1 00 SDR-1 7(1 ,0 МПа),зовнiшнiй дiаметр250х14,8мм м 2798,71 24 Промивання з дезiнфекцiою трубопроводiв дiаметром 250 мм 1 00м 27,71 25 Укладання труб полiетиленових дiаметром 75 мм 1 00м 0,05 26 Труби полiетиленовi для подачi холодноТ води РЕ 100 SDR-17(1,0 МПа), зовнiшнiй дiаметр 75х4,5 мм м 5,05 27 Промивання з дезiнфекцiею трубопроводiв дiаметром 75-80 мм 1 00м 0,05 28 Протяryвання труб дiаметром 250 мм у фугляр 1 00м 1,21 29 Протягування труб дiаметром 250 мм у iснчючий фугляр 1 00м 1,75 30 Установлення чавунних засувок та клапанiв зворотних дiаметром 250 мм шт 4 31 3асувка чавунна з гумованим клином, дiаметр 250 мм шт 4 32 Установлення чавунних засувок та клапанiв зворотних дiаметром 100 мм шт 2 33 3асувка чавунна з гумованим клином, дiаметр 100 мм шт 2 34 Установлення чавунних засувок та клапанiв зворотних дiаметром В0 мм шт 1 35 3асувка чавунна з гумованим клином, дiаметр В0 мм шт 1 36 Установлення чавунних засувок та клапанiв зворотних дiаметром 65 мм шт в 37 Засувка чавунна з гумованим клином, дiаметр 65 мм шт в зв Установлення чавунних засувок та клапанiв зворотних дiаметром 50 мм шт 2 39 Засувка чавунна з гумованим кпином, дiаметр 50 мм шт 2 40 Установлення лiчильникiв [водомiрiв] на рiзьбiдiаметром до 50 мм шт 11 41 Лiчильники [водомiри] холодноi води, крильчастi ВскМ-50 щт 1 42 Лiчильники [водомiри] холодноТ води, крильчастi ВсКМ-40 шт 1 43 лiчильники холодноi води коильчастi Вскм-32 шт 9 44 Установлення сталевих зварних фасонних частин дiаметром'1 00-250 мм т 0,2279 4Е Усmановлення сmалевuх зварнuх фасоннчх часmчн 1iамеmром 100-250 мм/ паmрVбкч m 0,0368с 46 Труби сталевi елепрозварнi прямошовнi iз сгалi марки 20, зовнiшнiй дiаметр 108 мм, товщина gгiнки 5 мм м 1,5 47 Труби сrалевi елекгрозварнi прямошовнi iз сгалi марки 20, зовнiшнiй дiаметр 57 мм, товщина стiнки 3,5 мм м 0,6 4в Труби сгалевi елепрозварнi прямошовнi iз сгалi марки 20, зовнiшнiй дiаметр
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 червня 2020 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" (протокол №28 від 16.06.2020 року) при проведенні процедури закупівлі: “Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с.Новомайське до с.Степове Криворізького району Дніпропетровської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-000961-c) скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 22 липня 2020 14:10

Документи подані скаржником

19 червня 2020 11:21
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

24 червня 2020 10:21
Протокол 16.06.2020.pdf
24 червня 2020 10:21
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ 29.05.2020.doc
24 червня 2020 10:22
Пояснення АМКУ.pdf
24 червня 2020 10:22
Пояснення по суті АМКУ.doc
24 червня 2020 10:22
ТД.doc
24 червня 2020 10:22
ДОДАТКИ 1-9 ДО ТД.doc
24 червня 2020 10:22
ЗВ_1.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_2.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_3.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_4.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_5.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_6.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_7.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_8.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_9.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_10.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_11.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_12.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_13.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_14.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_15.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_16.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_17.pdf
24 червня 2020 10:22
ЗВ_18.pdf
08 липня 2020 09:46
ПОЯСНЕННЯ АМКУ-2.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" 3 976 162,19
UAH з ПДВ
3 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО КІРОВОГРАД - ТРАНСГАЗБУД" 4 214 578,00
UAH з ПДВ
3 976 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 4 498 568,01
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАСАРІ ЛТД" 5 099 838,00
UAH з ПДВ
4 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІГМА ГРУП 5 068 644,00
UAH з ПДВ
4 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК МАГНАТ" 4 845 483,83
UAH з ПДВ
4 813 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛАТИРЬ-ГРАНД" 4 914 193,00
UAH з ПДВ
4 814 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б.М.У." 5 180 000,00
UAH з ПДВ
5 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 5 199 384,00
UAH з ПДВ
5 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 11:55
Електронний підпис
09 червня 2020 11:55
Накази по працівникам.pdf
09 червня 2020 11:55
Кошторис.pdf
09 червня 2020 11:55
Інші листи та довідки.pdf
09 червня 2020 11:55
Дозвільні документи.pdf
09 червня 2020 11:55
Договір оренди ФГ Роса.pdf
09 червня 2020 11:55
Деклараціі.pdf
09 червня 2020 11:55
Паспорт Директор.pdf
09 червня 2020 11:55
Протокол тендер.pdf
09 червня 2020 11:55
Витяг 22.05..rtf
09 червня 2020 11:55
Статут+витяг ПДВ.pdf
09 червня 2020 11:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 08:49
Електронний підпис
10 червня 2020 08:46
Статут.PDF
10 червня 2020 08:46
витяг_НДС.PDF
10 червня 2020 08:46
досвід.rar
10 червня 2020 08:46
Проект договору.PDF
10 червня 2020 08:46
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

09 червня 2020 15:15
Електронний підпис
09 червня 2020 15:11
Статут.pdf
09 червня 2020 15:11
Рішення директор.pdf
09 червня 2020 15:11
Наказ директор.pdf
09 червня 2020 15:11
ЗВ 1-18.rar
09 червня 2020 15:11
Заява у ДАБІ.pdf
09 червня 2020 15:11
Довідки.pdf
09 червня 2020 15:11
Відповідь ДАБІ.pdf
09 червня 2020 15:11
Витяг ПДВ.pdf
09 червня 2020 15:11
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 09:29
Електронний підпис
10 червня 2020 09:27
Технічна частина.pdf
10 червня 2020 09:27
Техніка.pdf
10 червня 2020 09:27
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 09:27
Субпідряд.pdf
10 червня 2020 09:27
Проект договору.pdf
10 червня 2020 09:27
Працівники.pdf
10 червня 2020 09:27
Повноваження.pdf
10 червня 2020 09:27
Аналогічні роботи.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 09:27
Електронний підпис
10 червня 2020 09:26
СК_Магнат_Статут.pdf
10 червня 2020 09:26
СК_Магнат_Витяг_ПДВ.pdf
10 червня 2020 09:26
СК_МАГНАТ_Виписка.pdf
10 червня 2020 09:26
Виписка_СК_Магнат.pdf
10 червня 2020 09:26
Договір_оренди 04_03_19.pdf
10 червня 2020 09:26
ДОЗВОЛА_СК_МАГНАТ.pdf
10 червня 2020 09:26
СК_МАГНАТ_дозвіл_крани.pdf
10 червня 2020 09:26
СК_МАГНАТ_ліцензія.pdf
10 червня 2020 09:26
ДОГОВІРНА_ЦІНА.pdf
10 червня 2020 09:26
7_ДЦ_ОПРЛС_2_1_1.pdf
10 червня 2020 09:26
7_ДЦ_ЛС1_2_1_1.pdf
10 червня 2020 09:26
7_ДЦ_ИВРЛС_2_1_1.pdf
10 червня 2020 09:26
7_ДЦ_ИВР.pdf
10 червня 2020 09:26
7_ДЦ_ДЦ_Розрахунки.pdf
10 червня 2020 09:26
7_ДЦ_ДЦ_Пояс_записка.pdf
10 червня 2020 09:26
СК_МАГНАТ_ТП.pdf
10 червня 2020 09:26
СК_МАГНАТ_ТЗ.pdf
10 червня 2020 09:26
СК_МАГНАТ_ЛИСТ_ЗГОДА.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 09:43
Електронний підпис
10 червня 2020 09:43
Електронний підпис
10 червня 2020 09:31
Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 09:31
Технічне завдання.pdf
10 червня 2020 09:31
лист-згода.pdf
10 червня 2020 09:31
Довідки.pdf
10 червня 2020 09:31
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 09:48
Електронний підпис
10 червня 2020 09:47
Гранстрой Степове.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"

ПП "ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО КІРОВОГРАД - ТРАНСГАЗБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВ "БАСАРІ ЛТД"

ТОВ СІГМА ГРУП

ТОВ "СК МАГНАТ"

ТОВ "АЛАТИРЬ-ГРАНД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б.М.У."

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"
#41291061
Очікує рішення 3 950 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 14:08
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД"
#41291061
Рішення скасоване 3 950 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 14:08
ПП "ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО КІРОВОГРАД - ТРАНСГАЗБУД"
#32177359
Рішення скасоване 3 976 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 14:08

Документи

Документи

16 червня 2020 12:08
Електронний підпис
16 червня 2020 12:07
Протокол 16.06.2020.pdf

Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 22 липня 2020 14:13
Кінець періоду оскарження: 02 серпня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 01 вересня 2020 14:32
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на закупівлю: “Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с.Новомайське до с.Степове Криворізького району Дніпропетровської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-000961-c) відповідно до ч.1 ст.32 Закону.
Документи:
22 липня 2020 14:13
Електронний підпис
22 липня 2020 14:12
протокол відміна торгів.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-05-21-000961-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД", Код ЄДРПОУ:41291061
Дата подання: 31 липня 2020 14:45
Неправомірні дії замовника
СКАРГА про оскарження рішення замовника про відміну торгів 21.05.2020 р. на офіційному веб-порталі prozorro.gov.ua замовником – Новопільською сільською радою було оприлюднено інформацію про відкриті торги «Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с. Новомайське до с. Степове Криворізького району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-000961-c). За результатами оцінки тендерних пропозицій скаржник – ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» переміг за критеріями ціни, але 16.06.2020 р. протоколом №28 засідання тендерного комітету Новопільської сільської ради було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника: ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації при закупівлі: «Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с. Новомайське до с. Степове Криворізького району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-000961-c). ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» оскаржило рішення тендерного комітету та рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13803-р/пк-пз від 16.07.2020 р. було постановлено: «Зобов’язати Новопільську сільську раду скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-21-000961-c». 22.07.2020 р. протоколом №34 тендерного комітету Новопільської сільської ради було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» (протокол №28 від 16.06.2020 р.) при проведенні процедури закупівлі: «Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с. Новомайське до с. Степове Криворізького району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-000961-c). Але замість того, щоб визнати скаржника переможцем та перейти до процедури укладення договору, тендерний комітет Новопільської сільської ради своїм протоколом №35 від 22.07.2020 р. ухвалив відмінити відкриті торги на закупівлю: «Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с. Новомайське до с. Степове Криворізького району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-000961-c). У вищезазначеному протоколі замовника вказано, що рішення прийнято за пропозицією Голови тендерного комітету Мелетича В.М., який на підставі ч. 1 ст. 32 Закону запропонував відмінити відкриті торги на закупівлю «у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації». ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» вважає рішення тендерного комітету про відміну торгів таким, що суперечить нормам та принципам проведення відкритих торгів, грубо порушує права та охоронювані законом інтереси учасників торгів, свідчить про зловживання з боку тендерного комітету, що призводять до зриву плану закупівлі та фінансування важливої соціальної інфраструктури. Скаржник вбачає в діях тендерного комітету політичну або корупційну складову, оскільки ніяких законних підстав для відміни тендеру немає, а додержання процедури закупівлі є запорукою забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Треба виходити саме з приписів ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» про те, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель, зміни до якого мають бути оприлюднені протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження. За обставинами даної закупівлі, жодних змін до «наявних потреб» та «річного плану» внесено не було. За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Цей перелік підстав для відміни торгів (за виключенням ч. 2 щодо автоматичної відміни торгів, які за обставинами даної скарги не мали місце) – є вичерпним. По-перше, замовник визначив причину відміни торгів, як «у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації», що ніяким чином не можна тлумачити як «порушення законодавства у сфері публічних закупівель». По-друге, замовник не зазначив, до яких саме наслідків має призвести «коригування проектно-кошторисної документації»? На час прийняття спірного рішення тендерний комітет не змінював річний план закупівель та не збільшував суми та обсяги закупівлі. Таким чином, мова може йти лише про коригування в бік зменшення закупівлі, що врегульовано чинним Законом України «Про публічні закупівлі» під час укладення договору. За приписами ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зміна ціни, а, відповідно, і проектно-кошторисної документації, може відбуватися на стадії укладення та виконання договору закупівлі за таких обставин: 1) на стадії укладення - за ч. 4 ст. 41 Закону, коли умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції .., крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; 2) за п. 1) ч. 5 ст. 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 3) за п. 2) ч. 5 ст. 41 Закону – збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміни не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю; 4) за п. 3) ч. 5 ст. 41 Закону – покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Окремо слід відзначити, що дані торги фактично відбулися з найкращим для замовника результатом: підготували тендерні пропозиції та прийняли участь в аукціоні 9 учасників, п’ятеро з яких запропонували реально вигідну ціну у порівнянні з очікуваною. Оскільки предметом закупівлі є будівельні роботи, то кожен з учасників провів складну підготовчу роботу, надав свої розрахунки, дозвільні документи та докази відповідності кваліфікаційним вимогам. Метою оголошення початку тендерної процедури завжди має бути реальна пропозиція на укладення договору в майбутньому, а не використання у недобросовісних цілях оприлюдненої учасниками інформації про ціни на роботи та закупівлю матеріалів серед конкуруючих суб’єктів господарювання. Якщо замовнику потрібна була інформація на ринку, то для цього існує процедура отримання ринкових консультацій в порядку, передбаченому ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі». В інших випадках, це є зловживанням процедурою відкритих торгів на користь зацікавлених осіб, що має підлягати обов’язковій перевірці та притягненню порушників до відповідальності. Зверніть увагу, що п’ятеро з 9 учасників запропонували вигідну ціну з невеликим відривом один від одного, тому мабуть зацікавленість замовника в перемозі одного з учасників стала запорукою відміни торгів задля повторного оголошення таких саме торгів, але вже з розумінням тактики ймовірних конкурентів. Такі дії є неприпустимими, що повністю дискредитують добросовісність процедури торгів та вказують на зневагу до прагнень держави запровадити прозору та відкриту процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене, скаржник вважає, що рішення тендерного комітету про відміну торгів є незаконним та необгрунтованим. Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скаржник просить встановити порушення процедури закупівлі та прийняти рішення про зобов’язання замовника скасувати рішення про відміну торгів «Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с. Новомайське до с. Степове Криворізького району Дніпропетровської області» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-000961-c), оформлене протоколом засідання тендерного комітету Новопільської сільської ради №35 від 22.07.2020 р. До скарги додаються наступні документи (в т.ч. в електронній формі): 1. Докази внесення оплати за подання скарги 2. Рішення АМКУ №13803-р/пк-пз від 16.07.2020 р. 3. Протокол тендерного комітету №34 від 22.07.2020 р. 4. Протокол тендерного комітету №35 від 22.07.2020 р. 5. Скриншот плану закупівлі на дату подання скарги
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2020 16:59
Рішення від 04.08.2020 № 14937.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 16:59
рішення від 26.08.2020 №16102.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 21:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю: “Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с.Новомайське до с.Степове Криворізького району Дніпропетровської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-000961-c) (протокол №35 від 22.07.2020 року).
Дата виконання рішення замовником: 01 вересня 2020 14:37
Виконано
Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 14:43
Кінець періоду оскарження: 12 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 12 вересня 2020 00:01
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Визнати тендер таким, що не відбувся, у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі робіт на підставі рішення Новопільської сільської ради від 19.08.2020 року №1053-XLIII/VII на закупівлю: “Капітальний ремонт ділянки підвідного водогону від с.Новомайське до с.Степове Криворізького району Дніпропетровської області” (ДК 021:2015 - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-21-000961-c) відповідно до ч.5 ст.32 Закону.
Документи:
01 вересня 2020 14:43
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:41
Протокол процедура не відбулася.pdf