Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській, 15 в м. Житомирі – улаштування футбольного поля зі штучним покриттям. ІІ черга.» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
93 610,80 UAH
UA-2020-05-21-000900-a 5604551c90e74a7eb3f9a2bfd7fa44ea
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міняйло Інна Олександрівна

+380973096872 0973096872@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Міняйло Інна Олександрівна
+380973096872
0973096872@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 13:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 13:10
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:38
Очікувана вартість: 93 610,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 936,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: орган державної влади відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Реконструкція майнового комплексу КЗ «Житомирський ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради по вул. Коростишівській, 15 в м. Житомирі – улаштування футбольного поля зі штучним покриттям. ІІ черга.» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Коростишівській, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи зі здійснення технічного нагляду здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі Акта виконаних робіт, підписаного Сторонами. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 травня 2020 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 09:28
Проєкт договору ЗІ ЗМІНАМИ26.05.20.docx
26 травня 2020 09:28
ТН Коростишів.15 ІІчерга ЗМІНИ26.05.2020.docx
21 травня 2020 13:06
Додаток 1 до Оголошення.xls
26 травня 2020 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 09:28
Проєкт договору ЗІ ЗМІНАМИ26.05.20.docx
21 травня 2020 13:06
Проєкт договору.docx
26 травня 2020 09:28
ТН Коростишів.15 ІІчерга ЗМІНИ26.05.2020.docx
21 травня 2020 13:06
ТН Коростишів.15 ІІчерга21.05.2020.docx
21 травня 2020 13:06
Додаток 1 до Оголошення.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови документації
Дата подання: 28 травня 2020 17:26
Згідно внесених змін в умови тендерної документації зазначено, що технічний нагляд повинні здійснювати особи, що мають вищу освіту за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія» (або аналог за профільним напрямком) з відповідним підтвердженням таких документів з оригіналу, просимо обгрунтувати підстави внесення змін до документації та просимо вказати згідно якого нормативного документа включено в умови тендерної документації дискримінаційну вимогу оскільки згідно постанови від 23 травня 2011 року № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов`язаних із створенням об`єктів архітектури» та статті 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» зазначено, що відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України. До професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки. Таким чином, якщо особа відповідає зазначеним умовам та проходить необхідне навчання вона отримує кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд. Дану вимогу, щодо наявності в учасника вищої освіти саме за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія» (або аналог за профільним напрямком) з відповідним підтвердженням таких документів з оригіналу просимо виключити з умов тендерної документації, оскільки виконання робіт предмету закупівлі може здійснювати будь-яка особа яка має вищу освіту за напрямом професійної атестації та необхідний сертифікат з класом наслідків який вимагається умовами закупівлі. Також, просимо обгрунтувати та виключити вимогу замовника, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, де згідно умов тендерної документації зазначено, що аналогічним договором слід вважати договір зі здійснення технічного нагляду який відповідає за видом та за предметом даної закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», Зміни № 11 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 08.08.2017 р. № 192 та рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 17.09.2016 р., Протокол № 19 відповідальні виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконують ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. Зокрема: Інженер з технічного нагляду II категорії - Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки); Інженер з технічного нагляду I категорії - Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки); Провідний інженер з технічного нагляду - Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2 (середні наслідки), СС3 (значні наслідки). Таким чином, інженер з технічного нагляду необхідної кваліфікації (ІІ категорії, І категорії, Провідний) може здійснювати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд не залежно від виду будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, будівництво), що підтверджується кваліфікаційним сертифікатом. При цьому, згідно умов тендерної документації наявність аналогічного договору учасника торгів зі здійснення технічного нагляду який відповідає за видом та за предметом даної закупівлі не впливає на можливість учасником торгів виконання робіт по здійсненню технічного нагляду з наявністю кваліфікаційного сертифікату необхідної категорії. Тому, дані дискримінаційні вимоги просимо обгрунтувати та виключити з умов тендерної документації як такі які є дискримінаційними та суперечать п5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» де передбачено, що вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 червня 2020 15:21
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
03 червня 2020 15:20
Електронний підпис
03 червня 2020 15:17
протокол