Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070602 Колочава – Усть Чорна – Калини – Бедевля км 47+000 – 77+600 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Major repairs of the public road of local importance О 070602 Kolochava - Ust Chorna - Kalyny - Bedevlja km 47+000 – 77+600 Transcarpathian region. Adjustment. DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works».DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Очікувана вартість
236 240 136,00 UAH
UA-2020-05-21-000730-a d0cd5a5bc4f2483584df44bfe4b3422c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

+380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s"
National ID: 43427067
Contact point: Kovsh Norbert
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 травня 2020 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 11:02
Очікувана вартість: 236 240 136,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 362 401,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1181200 UAH
Publication date: 21 травня 2020 12:15
Enquiries until: 11 червня 2020 14:00
Complaints submission until: до 17 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 червня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 236 240 136 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 362 401 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070602 Колочава – Усть Чорна – Калини – Бедевля км 47+000 – 77+600 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Major repairs of the public road of local importance О 070602 Kolochava - Ust Chorna - Kalyny - Bedevlja km 47+000 – 77+600 Transcarpathian region. Adjustment. DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works»
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:12
ТД О 070602.docx
21 травня 2020 12:12
Проект договору ТД О 070602.docx
21 травня 2020 12:12
Оголошення О 070602.docx
21 травня 2020 12:12
Оголошення англ. мов О 070602.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-21-000730-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД», Код ЄДРПОУ:40948903
Дата подання: 13 липня 2020 21:50
Вимога щодо порушення чинного законодавства України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі»
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД», як учасник процедури закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070602 Колочава – Усть Чорна – Калини – Бедевля км 47+000 – 77+600 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Ідентифікатор закупівлі у системі PROZORRO: UA-2020-05-21-000730-a, ВИМАГАЄ від Замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ", усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені при визначенні переможця за вказаною процедури закупівлі.
09.07.2020 р. за результатами аукціону переможцем відкритих торгів було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" із найнижчою ціновою пропозицією 171 999 999,00 грн.
Під час розгляду документів цінової пропозиції зазначеного учасника було виявлено те, що ТОВ «МЕГО ЛТД» в порушення положень частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», під час подання тендерної пропозиції присвоїв документу «Цінова пропозиція», статус «конфіденційна інформація» (Довідково: частина 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.).
Учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
Учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.

Враховуючи вищезазначене, ВИМАГАЄМО від Замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" вжити заходи щодо припинення порушення чинного законодавства України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасувати рішення про визнання переможцем даної закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» на підставі вимоги положень абзацу 8 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та перейти до оцінки пропозицій наступних учасників.
Залишаємо за собою право звернення до Органу оскарження та інших компетентних органів за захистом власних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 16:57
Відповідь у вкладенні

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000003 ● 10db3494b0dc4eaca36ae397dcdd52d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.08.2020 № 153
Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2020 № 153
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2020-05-21-000730-а 21.05.2020 Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області (код за ЄДРПОУ 43427067) Дані автоматичних індикаторів ризиків;
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 липня 2020
UA-2020-05-21-000730-ad0cd5a5bc4f2483584df44bfe4b3422c
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Відхилено
Документи
ПП Рома Документи
Відхилено
Документи
ПП "СТІК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 19:24
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 19:24
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 19:25

Документи

Публічні документи

19 червня 2020 16:16
Електронний підпис
19 червня 2020 16:14
Сертифікати труби.pdf
19 червня 2020 16:14
Сертифікат фарба.pdf
19 червня 2020 16:14
Сертифікати фарба 1.pdf
19 червня 2020 16:14
Технічне завдання.pdf
19 червня 2020 16:14
Сертифікати копії.pdf
19 червня 2020 16:14
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
19 червня 2020 16:14
Накази на працівників.PDF
19 червня 2020 16:14
Щербан Договір оренди .pdf
19 червня 2020 16:14
Щербан погодження.pdf
19 червня 2020 16:14
Проект договору.pdf
19 червня 2020 16:14
сертифікати.zip
19 червня 2020 16:14
Техпаспорти ПБС.zip
19 червня 2020 16:14
Щербан техпаспорти.pdf
19 червня 2020 16:14
fw74.zip
19 червня 2020 16:14
Відгук.pdf
19 червня 2020 16:14
Автоміст погодження.pdf

Документи

Публічні документи

20 червня 2020 13:30
Електронний підпис
20 червня 2020 13:16
Договір поставки.pdf
20 червня 2020 13:16
ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
20 червня 2020 13:16
копії наказів ІТП.pdf
20 червня 2020 13:16
техпаспорт Демчина.pdf
20 червня 2020 13:16
техпаспорт Будекстра.pdf
20 червня 2020 13:16
Тех. РОМА.pdf
20 червня 2020 13:16
Тех паспорт ШРБУ.pdf
20 червня 2020 13:16
тех паспорт НАРА.pdf
20 червня 2020 13:16
тех паспорт Західспец.pdf
20 червня 2020 13:16
Інвентарні картки.pdf
20 червня 2020 13:16
додаток 4 кваліфікація.pdf
20 червня 2020 13:16
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 червня 2020 13:16
Dovirenist_Savchenko.zip
20 червня 2020 13:16
Dovidka pro nazvu.zip
20 червня 2020 13:16
Bankivska Licenzia.zip
20 червня 2020 13:16
170_18_68_1 181 200.zip
20 червня 2020 13:16
Статут.pdf
20 червня 2020 13:16
Сертифікат ISO 9001.PDF
20 червня 2020 13:16
додаток 6_7.pdf
20 червня 2020 13:16
додаток 5 ст17.pdf
20 червня 2020 13:16
Атестат виробництва.pdf

Документи

Публічні документи

20 червня 2020 14:53
Електронний підпис
20 червня 2020 14:50
Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2020 14:50
СТАТУТ.pdf
20 червня 2020 14:50
Ліцензія.pdf
20 червня 2020 14:50
довідка з банка.pdf
20 червня 2020 14:50
Диплом геодезист 1.jpg
20 червня 2020 14:50
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 червня 2020 14:50
Транспортна схема.pdf
20 червня 2020 14:50
Технічне завдання.pdf
20 червня 2020 14:50
Технічна частина.pdf
20 червня 2020 14:50
Сертифікати.zip
20 червня 2020 14:50
Накази та дипломи.pdf
20 червня 2020 14:50
Лист відгук Тячів.jpg
20 червня 2020 14:50
лист відгук Рахів.PDF
20 червня 2020 14:50
Інформаційна довідка.pdf
20 червня 2020 14:50
Диплом Кочетов.jpg
20 червня 2020 14:50
Диплом геодезист.jpg
20 червня 2020 14:50
Бухгалтерська довідка.pdf
20 червня 2020 14:50
Атестат АБЗ АВ ВА 086.pdf
20 червня 2020 14:50
Аналогічні договори.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГО ЛТД» у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в якій зазначено недостатня кількість одиниць наявної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) визначеної Замовником в тендерній документації, а саме: Автомобіль самоскид або еквівалент; Компресори пересувні; Котки дорожні гладковальцеві, не менше 13 т; Автогрейдер середнього типу; Машина бурильна; Щітки дорожні навісні. Інформація зазначена в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в колонці «технічні характеристики» не відповідає даним зазначеним в свідоцтві про реєстрацію машини на Коток дорожний HAMM HD 90. У складі документів Тендерної пропозиції не надано: кольорові скан копії з оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, самохідних механізмів, які залучаються за Договором про оренду техніки від 24.03.2020р. № 24/03-О, а саме МАЗ, який э базою для автогудронатора марки БР-7000 (надана чорно-біла копія). Кольорові скан копії з оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, які залучаються за Договором про оренду техніки від 04.06.2020р. № 04/06/ОТ, а саме Екскаватор гусеничний CATERPILLAR 3250 надано без зворотної сторони де зазначено дані про власника, що униможливлює визначити приналежність даного технічного засобу. У складі документів Тендерної пропозиції не надано: кольорові скан копії з оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, самохідних механізмів, які залучаються за Договором про оренду техніки від 04.06.2020р. № 04/06/ОТ, який укладено з ТОВ «Укрекскавація-В», а саме Бульдозер ДЗ-94 (надано Свідоцтво про реєстрацію машини на іншого власника, з яким не має документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування копій договору, акту приймання-передачі за потреби, листа-підтвердження). 1.2. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГО ЛТД» у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (завантажив файл «довідка працівники.pdf») та надав копії наказів про призначення, про прийом на роботу, (завантажив архів «копії наказів.rar»). Інформація що міститься в колонці «П.І.Б.» Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не зазначена на всіх працівників, такі прізвища працівників, як Ткач В.М., Білан В.М., Віятик Б.В., Власюк С.М., Глова А.В., Клапоцький В.М., Коваль Я.Я., Колісник М.П., Маркович В.В., Караба В.В., Сміжук С.М., Ветроградський Ю.В., Шумейко А.П. зазначені з ініціалами, що не є інформацією «ім’я, по-батькові». Відсутність в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт повної інформації про прізвище, ім’я, по-батькові (П.І.Б.) працівників унеможливлює ідентифікацію цих працівників у відповідності до наданих наказів про призначення на посаду/прийняття на роботу. Інформація зазначена в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не підтверджена наявністю трудових правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці на Олійник Олег Григорович, що виконує комплекс геодезичних робіт та Кохан Володимир Володимирович, що контролює якість ремонтно-будівельних робіт. Надано копії наказів про призначення, про прийом на роботу, в складі архіву «копії наказів.rar» завантажено файли «Микитюк Володимир Петрович.pdf» та «Горб Андрій Сергійович.pdf» в яких відсутні всі сторінки документу (наявна перша сторінка). Сторінки з підписом особи, яка видала (підписала) відповідні накази відсутні. Інформація зазначена в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт на дорожнього робітника Ветроградського Ю.В. не відповідає інформації зазначеній в Наказі № 37-К від 04.06.2020 р. (завантажено файл «Вертоградський Ю.В. pdf» в складі архіву «копії наказів.rar»). 1.3. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕГО ЛТД» у складі документів Тендерної пропозиції надав Довідку про виконання аналогічного договору форма якої не відповідає Таблиці № 4 Додатку №4. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункт 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 4 цієї тендерної документації. Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Для документального підтвердження власного парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - кольорові скан копії з оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів); - бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів)до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - кольорову скан копію з оригіналу листа-підтвердження від орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі; - кольорові скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів). 2.2. Відповідно до пункт 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 4 цієї тендерної документації. Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами згідно Таблиці № 3 Додатку №4. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника ключових посад інженерно-технічних працівників, необхідно надати кольорові скан копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) або кольорові скан копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2.3. Відповідно до пункт 6 Розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 4 цієї тендерної документації. Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Таблиці № 4 Додатку №4. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Підтвердити наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації (Для документального підтвердження власного парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - кольорові скан копії з оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів); - бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів)до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - кольорову скан копію з оригіналу листа-підтвердження від орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі; - кольорові скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів) . Інформацію в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) привести у відповідність до документального підтвердження парку техніки для виконання робіт за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Надати відсутні кольорові скан копії з оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів) на транспортні засоби, які зазначені в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 3.2. Інформацію в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт привести у відповідність до наданих Учасником у складі документів тендерної пропозиції кольорових скан копій наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) або кольорові скан копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Надати відсутні копії кольорові скан копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності)або кольорові скан копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3.3. Надати Довідку про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Таблиці № 4 Додатку №4.

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 18:18
Електронний підпис
17 липня 2020 18:18
Електронний підпис
17 липня 2020 18:16
Ліцензія з додатком.pdf
17 липня 2020 18:16
мусієнко_МВС.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п13 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п8 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
рішення засновників.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п12 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п6 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п2 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка абз1 ч2 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п5 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п3 ч1 ст17.pdf
02 липня 2020 19:00
Електронний підпис
02 липня 2020 19:00
Електронний підпис
02 липня 2020 18:57
трактора.rar
02 липня 2020 18:57
Будальянс.rar
02 липня 2020 18:57
Еталон.rar
02 липня 2020 18:57
МАЗ Гудронатор.PDF
02 липня 2020 18:57
ЄВРОБУДПЛЮС.rar
02 липня 2020 18:57
довідка працівники.pdf
02 липня 2020 18:57
довідка техніка.pdf
21 червня 2020 11:45
Електронний підпис
21 червня 2020 11:45
Електронний підпис
21 червня 2020 11:43
довідка печатка.pdf
21 червня 2020 11:42
довідка наявність АБЗ.pdf
21 червня 2020 11:42
довідка працівники.pdf
21 червня 2020 11:41
довідка субпідряд.pdf
21 червня 2020 11:41
довідка мат тех база.pdf
21 червня 2020 11:41
довідка ліцензія.pdf
21 червня 2020 11:40
довідка лабораторія.pdf
21 червня 2020 11:39
лист згода директор.pdf
20 червня 2020 22:52
Електронний підпис
20 червня 2020 22:52
Електронний підпис
20 червня 2020 22:48
довідка працівники.pdf
20 червня 2020 16:57
Електронний підпис
20 червня 2020 16:57
Електронний підпис
20 червня 2020 16:53
Сертифікати.rar
20 червня 2020 16:53
транспортна схема.pdf
20 червня 2020 16:53
довідка сертифікати.pdf
20 червня 2020 16:53
МАТТЕХЧАСТИНА.rar
20 червня 2020 16:53
копії наказів.rar
20 червня 2020 16:53
проект договору.pdf
20 червня 2020 16:53
лабораторія.rar
20 червня 2020 16:53
АБЗ.rar
20 червня 2020 16:53
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
20 червня 2020 16:52
Ліцензія з додатком.pdf
20 червня 2020 16:52
довідки ст17.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка працівники.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка мат тех база.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка субпідряд.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка печатка.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка наявність АБЗ.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка ОЗ на балансі.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка довкілля.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка лабораторія.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка ліцензія.pdf

Конфіденційні документи

20 червня 2020 16:52
тендерна пропозиція ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у частині третій ст. 10 Закону

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «ШБУ-77» у складі документів тендерної пропозиції надав чорно-білі (не кольорові) скан копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів «Автокран РРМ АТТ-350», що планується залучати на умовах договору оренди транспортних засобів № 48 від 09.04.2020, укладеного з КП «Управління механізації будівництва» та «Автокран більше 20Т-С МАЗ 630303 КТА-25», що планується залучати за умовами договору оренди № 0904-20 від 09.04.2020, укладеного з ПрАТ «Виноградівська пересувна механізована колона № 78». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Для документального підтвердження власного парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - кольорові скан копії з оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів); - бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. Для документального підтвердження орендованого або залученого на іншому праві користування парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - кольорову скан копію з оригіналу листа-підтвердження від орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі; - кольорові скан копії з оригіналів всіх свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - кольорові скан копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів «Автокран РРМ АТТ-350» та «Автокран більше 20Т-С МАЗ 630303 КТА-25».

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 14:38
Електронний підпис
02 липня 2020 14:38
Електронний підпис
21 червня 2020 12:45
Електронний підпис
21 червня 2020 12:45
Електронний підпис
21 червня 2020 12:43
55 Реєстр.PDF
21 червня 2020 12:43
53 Довідка санкції.PDF
21 червня 2020 12:43
51 Відомості з ЄДР.pdf
21 червня 2020 12:43
49 Копія виписки з ЄДР.pdf
21 червня 2020 12:43
48 Копія статуту.pdf
21 червня 2020 12:42
31 Технічне завдання.PDF
21 червня 2020 12:42
30 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 червня 2020 12:42
42 Проєкт договору.PDF
21 червня 2020 12:42
41 Ліцензія.pdf
21 червня 2020 12:42
27 Протокол на правочин.pdf
21 червня 2020 12:42
38 Довідка щодо печатки.PDF
21 червня 2020 12:42
27 Протокол на правочин.pdf
21 червня 2020 12:42
26 Доручення.PDF
21 червня 2020 12:42
21 Довідка ст.17.PDF
21 червня 2020 12:42
20 Відгук Львівська.pdf
21 червня 2020 12:41
34 Довідка лабораторія.PDF
21 червня 2020 12:41
18 Клас наслідків.pdf
21 червня 2020 12:41
16 Дипломи ІТР.7z
21 червня 2020 12:41
15 Накази.rar
21 червня 2020 12:41
13 Атестат АБЗ.pdf
21 червня 2020 12:41
8 Світоцтва на техніку.rar
21 червня 2020 12:40
2 Тендерна пропозиція.PDF
21 червня 2020 12:40
_ Гарантія КР О 070602.zip
21 червня 2020 12:40
2 Цінова пропозиція.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: А) Учасник ТОВ «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» у складі документів тендерної пропозиції надав Довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки) на балансі підприємства, який не підписаний головним бухгалтером (бухгалтером) ТОВ «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД». Б) У Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт відсутня інформація щодо начальника дільниці або іншої особи, яка виконує його функції, інженера з якості або іншої особи, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт, геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт та майстра. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 6 розділу 3 Тендерної документації Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: А) - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації.довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Для документального підтвердження власного парку техніки для виконання робіт Учасник повинен надати: - бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. Б) Відповідно до п. 6 розділу 3 Тендерної документації Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Ключовий персонал(інженерно-технічні працівники): - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (1 особа); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (1 особа); - майстер (1 особи). Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами згідно Таблиці № 3 Додатку №4. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність до вимог тендерної документації та надати: 1. Бухгалтерську довідку, довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та головного бухгалтера (бухгалтера) про знаходження зазначених основних засобів (машин, механізмів та техніки), які включені Учасником до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на балансі Учасника. 2. Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт із зазначенням інформації щодо начальника дільниці або іншої особи, яка виконує його функції, інженера з якості або іншої особи, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт, геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт та майстра; - кольорові скан копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) або кольорові скан копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, а саме: начальником дільниці або іншою особою, яка виконує його функції, інженером з якості або іншою особою, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт, геодезистом або іншою особою, яка виконує комплекс геодезичних робіт та майстром, зазначеними у Довідці

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 18:24
Електронний підпис
02 липня 2020 18:24
Електронний підпис
02 липня 2020 18:19
Електронний підпис
02 липня 2020 18:19
Електронний підпис
02 липня 2020 18:18
зауваження.pdf
02 липня 2020 18:17
зауваження.pdf
21 червня 2020 13:14
Електронний підпис
21 червня 2020 13:14
Електронний підпис
21 червня 2020 13:12
Рейтинг (2020).zip
21 червня 2020 13:12
Ліцензія.zip
21 червня 2020 13:12
Ліцензія.zip
21 червня 2020 13:12
Рейтинг (2020).zip
21 червня 2020 13:12
Гарантия 3936.zip
21 червня 2020 13:12
Накази, договора_compressed.pdf
21 червня 2020 13:11
348-354 Довідки_2 — копия.pdf
21 червня 2020 13:11
АБЗ+атестат_compressed.pdf
21 червня 2020 13:11
ТОВ БУД-ТЕХНО_compressed.pdf
21 червня 2020 13:11
329. ст17_compressed.pdf
21 червня 2020 13:10
305. додаток 5 ст17_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ПП Рома

ПП "СТІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ "ШБУ-77"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 193 716 911,00
UAH з ПДВ
171 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» 203 166 516,00
UAH з ПДВ
172 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 222 065 600,04
UAH з ПДВ
176 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 18:18
Електронний підпис
17 липня 2020 18:18
Електронний підпис
17 липня 2020 18:16
Ліцензія з додатком.pdf
17 липня 2020 18:16
мусієнко_МВС.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п13 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п8 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
рішення засновників.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п12 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п6 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п2 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка абз1 ч2 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п5 ч1 ст17.pdf
17 липня 2020 18:16
довідка п3 ч1 ст17.pdf
02 липня 2020 19:00
Електронний підпис
02 липня 2020 19:00
Електронний підпис
02 липня 2020 18:57
трактора.rar
02 липня 2020 18:57
Будальянс.rar
02 липня 2020 18:57
Еталон.rar
02 липня 2020 18:57
МАЗ Гудронатор.PDF
02 липня 2020 18:57
ЄВРОБУДПЛЮС.rar
02 липня 2020 18:57
довідка працівники.pdf
02 липня 2020 18:57
довідка техніка.pdf
21 червня 2020 11:45
Електронний підпис
21 червня 2020 11:45
Електронний підпис
21 червня 2020 11:43
довідка печатка.pdf
21 червня 2020 11:42
довідка наявність АБЗ.pdf
21 червня 2020 11:42
довідка працівники.pdf
21 червня 2020 11:41
довідка субпідряд.pdf
21 червня 2020 11:41
довідка мат тех база.pdf
21 червня 2020 11:41
довідка ліцензія.pdf
21 червня 2020 11:40
довідка лабораторія.pdf
21 червня 2020 11:39
лист згода директор.pdf
20 червня 2020 22:52
Електронний підпис
20 червня 2020 22:52
Електронний підпис
20 червня 2020 22:48
довідка працівники.pdf
20 червня 2020 16:57
Електронний підпис
20 червня 2020 16:57
Електронний підпис
20 червня 2020 16:53
Сертифікати.rar
20 червня 2020 16:53
транспортна схема.pdf
20 червня 2020 16:53
довідка сертифікати.pdf
20 червня 2020 16:53
МАТТЕХЧАСТИНА.rar
20 червня 2020 16:53
копії наказів.rar
20 червня 2020 16:53
проект договору.pdf
20 червня 2020 16:53
лабораторія.rar
20 червня 2020 16:53
АБЗ.rar
20 червня 2020 16:53
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
20 червня 2020 16:52
Ліцензія з додатком.pdf
20 червня 2020 16:52
довідки ст17.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка працівники.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка мат тех база.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка субпідряд.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка печатка.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка наявність АБЗ.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка ОЗ на балансі.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка довкілля.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка лабораторія.pdf
20 червня 2020 16:52
довідка ліцензія.pdf

Конфіденційні документи

20 червня 2020 16:52
тендерна пропозиція ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у частині третій ст. 10 Закону

Публічні документи

02 липня 2020 18:24
Електронний підпис
02 липня 2020 18:24
Електронний підпис
02 липня 2020 18:19
Електронний підпис
02 липня 2020 18:19
Електронний підпис
02 липня 2020 18:18
зауваження.pdf
02 липня 2020 18:17
зауваження.pdf
21 червня 2020 13:14
Електронний підпис
21 червня 2020 13:14
Електронний підпис
21 червня 2020 13:12
Рейтинг (2020).zip
21 червня 2020 13:12
Ліцензія.zip
21 червня 2020 13:12
Ліцензія.zip
21 червня 2020 13:12
Рейтинг (2020).zip
21 червня 2020 13:12
Гарантия 3936.zip
21 червня 2020 13:12
Накази, договора_compressed.pdf
21 червня 2020 13:11
348-354 Довідки_2 — копия.pdf
21 червня 2020 13:11
АБЗ+атестат_compressed.pdf
21 червня 2020 13:11
ТОВ БУД-ТЕХНО_compressed.pdf
21 червня 2020 13:11
329. ст17_compressed.pdf
21 червня 2020 13:10
305. додаток 5 ст17_compressed.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 14:38
Електронний підпис
02 липня 2020 14:38
Електронний підпис
21 червня 2020 12:45
Електронний підпис
21 червня 2020 12:45
Електронний підпис
21 червня 2020 12:43
55 Реєстр.PDF
21 червня 2020 12:43
53 Довідка санкції.PDF
21 червня 2020 12:43
51 Відомості з ЄДР.pdf
21 червня 2020 12:43
49 Копія виписки з ЄДР.pdf
21 червня 2020 12:43
48 Копія статуту.pdf
21 червня 2020 12:42
31 Технічне завдання.PDF
21 червня 2020 12:42
30 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 червня 2020 12:42
42 Проєкт договору.PDF
21 червня 2020 12:42
41 Ліцензія.pdf
21 червня 2020 12:42
27 Протокол на правочин.pdf
21 червня 2020 12:42
38 Довідка щодо печатки.PDF
21 червня 2020 12:42
27 Протокол на правочин.pdf
21 червня 2020 12:42
26 Доручення.PDF
21 червня 2020 12:42
21 Довідка ст.17.PDF
21 червня 2020 12:42
20 Відгук Львівська.pdf
21 червня 2020 12:41
34 Довідка лабораторія.PDF
21 червня 2020 12:41
18 Клас наслідків.pdf
21 червня 2020 12:41
16 Дипломи ІТР.7z
21 червня 2020 12:41
15 Накази.rar
21 червня 2020 12:41
13 Атестат АБЗ.pdf
21 червня 2020 12:41
8 Світоцтва на техніку.rar
21 червня 2020 12:40
2 Тендерна пропозиція.PDF
21 червня 2020 12:40
_ Гарантія КР О 070602.zip
21 червня 2020 12:40
2 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД»

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Переможець 171 999 999,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
171 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:55
SCAN0037.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 09:56
SCAN0027.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 12:41
SCAN0199.PDF зміни до договору
30 серпня 2021 12:40
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 14:22
Дог_88.pdf укладений
24 липня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внсети зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 40 370 374,23
UAH (в тому числі ПДВ 6 728 395,70 UAH)