Картопля молода (ДСТУ 4506:2009)
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2020-05-21-000719-a e7ab19a697ff45c79fb778ee015b0815
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195
Код ЄДРПОУ: 14321682
Місцезнаходження: 58022, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, 58022, Чернівецька обл., місто Чернівці, Першотравневий район, ВУЛ. ГЕРЦЕНА, будинок 2 А
Контактна особа: Боян Катерина Богданівна
+380994055725
KATERINABOAN@GMAIL.COM
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:29
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 кг
Картопля молода (ДСТУ 4506:2009)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Герцена, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000039 ● 9aca44073a8d44b0a221f43ce5ddf4ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01 14:44:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.06.2020 № 19

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 01 червня 2020 року № 19
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-05-21-000719-a від 21.05.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195, 14321682, Україна, Чернівці, 58022, Чернівецька обл., місто Чернівці, Першотравневий район, ВУЛ. ГЕРЦЕНА, будинок 2 А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Картопля молода (ДСТУ 4506:2009), 210000UAH, 03210000-6, ДК021, 14000, кг
  3. Інформація про оприлюднення: e7ab19a697ff45c79fb778ee015b0815, 2020-05-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Військової частини 2195 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.05.2020 №54 (далі – тендерна документація). За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено: - на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель (UA-P-2020-05-21-000698-a) не містить інформації про місцезнаходження Замовника та його категорію; - на порушення вимог пунктів 8 і 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке Замовник вимагає згідно з тендерною документацією. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що в тендерній документації Замовник не зазначив такі відомості: - підстави для відмови в участі учаснику у процедурі закупівлі, встановлені пунктами 11 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушив вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону; - спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, для надання таких документів переможцем процедури закупівлі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону; - підстави відхилення тендерних пропозицій, визначених абзацами 4, 6, 7, 8 пункту першого, пунктом другим та абзацами 4, 5 пункту третього частини першої статті 31 Закон, чим порушив вимоги частини першої статті 31 Закону. Також, на порушення вимог частини шостої статті 17 Закону Замовник пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації невірно зазначив строк, протягом якого переможець торгів надає документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. На порушення частини п’ятої статті 17 Закону Замовник у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що переможець торгів повинен надати довідку, що підтверджує відсутність підстави визначеної пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім цього, на порушення частини третьої статті 32 Закону, Замовник у пункті 1 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначив підстави відміни тендеру, які не передбачені частинами першою та другою статті 32 Закону. У пункті 1 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі, якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 32 Закону, якою не передбачено даної підстави щодо визнання тендеру таким, що не відбувся. Крім того, у тендерній документації містяться посилання на норми Закону, який діяв до 19.04.2020.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель установлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4, пунктів 8 і 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частин третьої, п’ятої і шостої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, частини першої статті 31, частин третьої і п’ятої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до річного плану, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації, а в разі неможливості – здійснити заходи, передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Вестендер 172 200,00
UAH з ПДВ
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 168 000,00
UAH з ПДВ
153 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 206 640,00
UAH з ПДВ
206 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вектор-трейд-захід" 209 000,00
UAH з ПДВ
209 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 10:47
sign.p7s
16 червня 2020 10:44
довідка з ДПС України.pdf
15 червня 2020 12:40
sign.p7s
15 червня 2020 10:04
довідка з МВС України.pdf
11 червня 2020 17:01
оновлена пропозиція.pdf
05 червня 2020 13:38
sign.p7s
05 червня 2020 13:35
технічні вимоги.pdf
05 червня 2020 13:35
якісні.pdf
05 червня 2020 13:35
установчі.pdf
05 червня 2020 13:35
транспорт.pdf
05 червня 2020 13:35
статут продовж.pdf
05 червня 2020 13:35
статут .pdf
05 червня 2020 13:35
склад.pdf
05 червня 2020 13:35
пропозиція.pdf
05 червня 2020 13:35
проект договору.pdf
05 червня 2020 13:35
працівники.pdf
05 червня 2020 13:35
накази працівників.pdf
05 червня 2020 13:35
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 червня 2020 13:35
договора 211-19. 1204.pdf
05 червня 2020 13:35
дог13.pdf
05 червня 2020 13:35
Дог 253.pdf
05 червня 2020 13:35
довідки.pdf
05 червня 2020 13:35
довідки 2.pdf
05 червня 2020 13:35
довідка виробник.pdf
05 червня 2020 13:35
дов про анал договір.pdf
05 червня 2020 13:35
водійські права.pdf
05 червня 2020 13:35
Відгук 4.PDF
05 червня 2020 13:35
Відгук 3.pdf
05 червня 2020 13:35
Відгук 2.pdf
05 червня 2020 13:35
Відгук 1.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 16:08
sign.p7s
03 червня 2020 15:08
sign.p7s
03 червня 2020 14:54
тс.pdf
03 червня 2020 14:54
2233_200602144534_001.pdf
03 червня 2020 14:54
2234_200602145232_001.pdf
03 червня 2020 14:54
медкнижка момот ориг.pdf
03 червня 2020 14:54
молода картопля.pdf
03 червня 2020 14:54
молода картопля ГМО.pdf
03 червня 2020 14:54
медкнижка дуров ориг.pdf
03 червня 2020 14:54
субпідрядники.pdf
03 червня 2020 14:54
Статут оригінал.pdf
03 червня 2020 14:54
Витяг ПДВ оригінал.pdf
03 червня 2020 14:54
Витяг з ЄДР-03.02.2020.pdf
03 червня 2020 14:54
проект договору.pdf
03 червня 2020 14:54
ПРОПОЗИЦІЯ картопля.pdf
03 червня 2020 14:54
лист - гарантія ст 17.pdf
03 червня 2020 14:54
2230_200602131533_001.pdf
03 червня 2020 14:54
акт на авто 02.03.2020.pdf
03 червня 2020 14:54
договор 3427 оригінал.pdf
03 червня 2020 14:54
про санкції.pdf
03 червня 2020 14:54
захист довкілля.pdf
03 червня 2020 14:54
згода на обробку даних.pdf
03 червня 2020 14:54
ст 17.pdf
03 червня 2020 14:54
Працівники общая _ 2.pdf
03 червня 2020 14:54
відгук.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 17:25
sign.p7s
04 червня 2020 17:24
Статутні документи.pdf
04 червня 2020 17:24
Рішення засновника.PDF
04 червня 2020 17:24
Сан.обробка 01.06.2020 року.pdf
04 червня 2020 17:24
п.6 ч.1 ст.17.pdf
04 червня 2020 17:24
п.10 ч.1 ст.17.pdf
04 червня 2020 17:24
Морозильна камера.pdf
04 червня 2020 17:24
п.5 ч.1 ст.17.pdf
04 червня 2020 17:24
п.4 ч.1 ст.17.pdf
04 червня 2020 17:24
п.2 ч.1 ст.17.pdf
04 червня 2020 17:24
Мед.книжки.pdf
04 червня 2020 17:24
лист-гарантія ст.17.pdf
04 червня 2020 17:24
Лицензия Банковская.pdf
04 червня 2020 17:24
мед.книжка_Резниченко.PDF
04 червня 2020 17:24
Договір на транспорт.pdf
04 червня 2020 17:24
лист-ліцензія.pdf
04 червня 2020 17:24
Лист-відгук.pdf
04 червня 2020 17:24
лист стосовно санкцій.pdf
04 червня 2020 17:24
Довгаль4778(нотар).pdf
04 червня 2020 17:24
комерційна пропозиція.pdf
04 червня 2020 17:24
картка учасника.pdf
04 червня 2020 17:24
Договір оренди складу.pdf
04 червня 2020 17:24
довідка МТБ.pdf
04 червня 2020 17:24
довідка працівники.pdf
04 червня 2020 17:24
декларація виробника.pdf
04 червня 2020 17:24
Довідка ГМО.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Вестендер
#41786527
Переможець 126 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Вестендер
#41786527
126 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 червня 2020 14:58
226-20.PDF укладений
23 червня 2020 14:56

Актуальні тендери

До пошуку