Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою скверу на вул. Каунаській, 4, 6/1 у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
991 057,00 UAH
UA-2020-05-21-000288-b 2fc4d1734ebb4e9a901abcc8b90bb3c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотуз Вадим Валерійович

+380442723536 vadim.motuz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Мотуз Вадим Валерійович
+380442723536
vadim.motuz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2020 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 18:00
Очікувана вартість: 991 057,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 955,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою скверу на вул. Каунаській, 4, 6/1 у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на вул. Каунаській, 4, 6/1 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 09:41
Договір Підряду (Додаток 3).docx
21 травня 2020 09:41
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
21 травня 2020 09:41
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
21 травня 2020 09:41
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліко Лізінг Юкрейн» 978 401,51
UAH з ПДВ
978 401,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 10:26
Електронний підпис
27 травня 2020 10:22
Електронний підпис
27 травня 2020 10:21
Дог.цен..pdf
27 травня 2020 10:21
график.pdf
27 травня 2020 10:21
Счета,прайсы.pdf
27 травня 2020 10:21
табл.2 ЗВВ блок 3-й.pdf
27 травня 2020 10:21
про наявність МТБ.pdf
27 травня 2020 10:21
22.imd
27 травня 2020 10:21
лист щодо якості робіт.pdf
27 травня 2020 10:21
IMG-d22b486140d187a391ec3c85f79c1b7c-V.jpg
27 травня 2020 10:21
IMG-74922a1827b152792a919b9b529727d7-V.jpg
27 травня 2020 10:21
IMG-458dd12ad8d423335cdf70da1c7cc7bf-V.jpg
27 травня 2020 10:21
IMG-408ebb35f9e5f8a9a60655b8be3496cc-V.jpg
27 травня 2020 10:21
лист-відгук.pdf
27 травня 2020 10:21
21.Ліцензія.pdf
27 травня 2020 10:21
Статут підприємства.pdf
27 травня 2020 10:21
витяг на 27.05.2020.pdf
27 травня 2020 10:21
лист гарант.ст. 17.pdf
27 травня 2020 10:20
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліко Лізінг Юкрейн»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліко Лізінг Юкрейн»
#30401629
Переможець 978 401,51
UAH з ПДВ
04 червня 2020 12:52

Документи

04 червня 2020 12:52
Електронний підпис
04 червня 2020 12:50
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліко Лізінг Юкрейн»
#30401629
978 401,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2020 12:52
Електронний підпис
04 червня 2020 12:50
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:41
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 17:20
ДУ 3 від 14.09.20 до Д 202.6 від 17.06.20.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 15:12
ДУ 2 від 13.07.20 до Д 202.6 від 17.06.20.pdf зміни до договору
13 липня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 08:54
ДУ _ 1 від 03.07.2020 до Д _ 202.6 від 17.06.2020.pdf зміни до договору
06 липня 2020 08:52
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 12:55
договір укладений
17 червня 2020 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4)
Номер договору про закупівлю: 202/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.07.2020 № 965 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, внести зміни до п.п. 1.1. та п.п. 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 202/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 202/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 965 520,94
UAH (в тому числі ПДВ 160 920,16 UAH)