Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок
Очікувана вартість
127 440,00 UAH
UA-2020-05-20-006551-c bc8a1fc8f9934035a395bc88cfb1d266
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мосійчук Лілія

+380432664039 mklshmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01982749
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Контактна особа: Мосійчук Лілія
+380432664039
mklshmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 11:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 11:07
Очікувана вартість: 127 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 637,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системний блок).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 21 травня 2020 10:31
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:49
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Відповідно до п.1 ч.14 оголошення зазначається 1) Цінова пропозиція учасника за формою згідно Додатку 1до оголошення. Учасник з найнижчою пропозицією (по закінченню аукціону) для кваліфікації повинен прикріпити в Системі остаточну тендерну пропозицію (якщо під час аукціону суму буде змінено) відповідно до п.14 оголошення, протягом 2 робочих днів.
****Ціна товару включає в себе вартість товару, його упаковки, маркування, доставки, передачі, розпакуванню, монтажу, встановлення, налаштування, підключення, введення в експлуатацію, навчання персоналу замовника, також гарантійне сервісне обслуговування, сплату мита, усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені щодо поставки товару, у тому числі ПДВ. Не врахована Учасником вартість окремих товарів не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору. Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Також у п.2.3. Проекту договору зазначено:"2.3.Ціна товару включає в себе вартість товару, його упаковки, маркування, доставки, передачі, розпакуванню, монтажу, встановлення, налаштування, підключення, введення в експлуатацію, навчання персоналу замовника, також гарантійне сервісне обслуговування, сплату мита, усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені щодо поставки товару, у тому числі ПДВ."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 126 996,00
UAH з ПДВ
117 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" 125 640,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 117 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 17:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
Переможець 125 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 19:10

Документи

03 червня 2020 17:30
Електронний підпис
03 червня 2020 17:30
П.330 ТОВ Компаком2000 -.pdf

Документи

05 червня 2020 19:10
Електронний підпис
05 червня 2020 19:10
П 332 ТОВ Дайтекс+.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 19:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2020 19:10
Електронний підпис
05 червня 2020 19:10
П 332 ТОВ Дайтекс+.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 17:37
Д.11062020-02 від 18.06.2020 Системний блок.pdf укладений
18 червня 2020 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 27 грудня 2020
Сума оплати за договором: 125 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 833,33 UAH)