Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація" |
Код ЄДРПОУ: | 39244468 |
Місцезнаходження: | 03142, Україна , м. Київ обл., м.Київ, пров. Приладний, 2-А |
Контактна особа: |
Владислав Нетреба +380443931790 zakypkiwork@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2020 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 8 751 596,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 43500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 17:24 |
дод.5 до догов_Графік виконання.xls | |
20 травня 2020 17:24 |
дод.4 до догов_Спеціфікація на устаткування.doc | |
20 травня 2020 17:24 |
дод.3 до догов_Протокол узгодження цін.rtf | |
20 травня 2020 17:24 |
дод.2 до догов_Проект_ДЦ.doc | |
20 травня 2020 17:24 |
дод.1 до догов_Позиційний список.xls | |
20 травня 2020 17:24 |
ДОДАТОК 4_проект договору підряду.doc | |
20 травня 2020 17:24 |
ДОДАТОК 5_тенд пропозиція(форма).doc | |
20 травня 2020 17:24 |
ДОДАТОК 3_відомість обсягів.xls | |
20 травня 2020 17:24 |
ДОДАТОК 2_стаття 17та інші док.doc | |
20 травня 2020 17:24 |
ДОДАТОК 1_кваліфікаційні.docx | |
20 травня 2020 17:24 |
ТД_Інструкція.docx | |
20 травня 2020 17:24 |
до дод.2 до догов_проект_ИВРЛС.doc | |
20 травня 2020 17:24 |
до дод.2 до догов_проект_ЗВВЛС.rtf | |
20 травня 2020 17:24 |
до дод.2 до догов_проект об.кошториса.rtf | |
20 травня 2020 17:24 |
до дод.2 до догов_проект Лок.кошториса.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідь: Ця інформація зазначена проектно-кошторисною документацією.
- Локальний кошторис №2-1/ІV-1ри на придбання і монтаж електрообладнання дренажної насосної станції: -п.52 М8-143-1 «Покривання цеглою одного кабеля, прокладеного у траншеї» =11м. Питання: Яка норма витрати цегли для покривання одного кабеля, прокладеного у траншеї, так як у застосованій розцінці М8-143-1 цегла не передбачена?
Відповідь: обсяг цегли для покривання кабеля по прокладеній траншеї – 0,13 м3
- Для розрахунку вартості електроустаткування згідно Додаток 4 до договору підряду просимо надати таку інформацію: 1. Однолінійну схему електропостачання для підстанція трансформаторна КТП-СО-100/6/0,4 на з/б опорі 6/0,4кВ.; 2. Однолінійну схему електропостачання для пункту розподільчого серії ПР-11-1 118-54 УЗ-А; 3. Для установки комплектної конденсаторної УК-0,38-15-У3 надати потужність, кількість конденсаторних банок, місце монтажу (в середині приміщення чи назовні).
Відповідь: Для розрахунку вартості електроустаткування весь вичерпний перелік інформації міститься в Тендерній документації.
Вимоги про усунення порушення
У відповідності з частиною 3 статті 31 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі-Закон) надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1.1. Додатку 2 «стаття 17 та інші документи)» до Тендерної документації:
1.1.1. відсутня довідка складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство;
1.1.2. відсутня довідка в довільній формі про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених законодавством України (Закон України “Про санкції”, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»), чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладанню та/або виконанню договору про закупівлю.
1.2 Розділу III п.6 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та загальні вимоги до розрахунку вартості робіт Тендерної Документації»:
1.2.1. при розрахунку коефіцієнту для визначення коштів на покриття статей загальновиробничих витрат (III блок ЗВВ) не правомірно включені витрати на матеріально-технічне забезпечення апарату управління відокремлених структурних підрозділів будівельної організації (п.А.1.9). За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «Глобалресурс» не має відокремлених структурних підрозділів у своєму складі. Враховуючи ці зміни в розрахунку договірної ціни Н36 прийнятий неправомірно;
1.2.2. при розрахунку адміністративних витрат надані недостовірні дані щодо нормативно-розрахункова трудомісткість» , а саме: загальна трудомісткість робіт (ЗНРТ) по Актах приймання виконаних робіт за попередній період у розрахунках, що надав Учасник, дорівнює трудовитратам в прямих витратах (НРТ), які склались в організації Учасника за попередній звітній період.
1.2.3. у підсумковій відомості ресурсів витрати праці робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин прийняті в розмірі 8369,69 люд.год., хоча в договорі оренди транспортних засобів та спецтехніки № 04/06 від 03.06.2020 р. п. 1.2 укладеним між ТОВ «Глобалресурс» та Косівськими державно-кооперативним будівельно-монтажним обєднанням «Райагробуд», розцінки якого застосовано в розрахунку договірної ціни, зазначено, шо керування механізмами/транспортами засобами здійснює особа з числа співробітників Орендодавця.
2. Згідно Ст. 1 ст 3, Ст. Закону 28, п.4 ч. 1 ст 30 Закону та керуючись змістом листа МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.12.2015 р. N 3302-05/43933-07 допускати до розгляду пропозицію, яка містить формальні (несуттєві) помилки належить до виключного права Замовнику.
Пропозиція містить формальні (несуттєві) помилки:
- в складі пропозиції надані діючі договори № 1 від 02.01.2019 діє до 30.12.2020 р. та № 9/19 від 20.09.2019 діє до 30.06.2020 р.;
- в складі пропозиції надано виписка з протоколу загальних зборів № 561 від 29.02.2016 р. яка оформлена з порушеннями вимог додатку 4 ДСТУ 416 3-2003;
1.1. Розділ ІІІ п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та загальні вимоги до розрахунків вартості Тендерної Документації:
1.1.1. Учасником наданий розрахунок заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості яку підрядник планує отримувати на цьому об’єкті будівництва склала – 11749,93 грн., а в Договірній Ціні вказали – 9954,78 грн.
1.1.2. в Договірній ціні в загально виробничих витратах враховані кошти на оплату перших 5 днів непрацездатності та понад 5 днів непрацездатності внаслідок захворювань або травм, але у порушення вимог пункту 11.3.1 СОУ 10.1.05400632:2014 (із змінами), Правила ліквідації вугільних шахт України не надана довідка підтвердження оплати цих витрат за попередній період;
1.1.3. У порушення вимог пункту 3 Загальних вимог до розрахунку вартості робіт при розрахунку адміністративних витрат не вірно вказана нормативно-розрахункова трудомісткість. Замість загальної трудомісткості робіт по Актах приймання виконаних робіт за попередній період включені трудовитрати в прямих витратах, які склались в організації учасника за попередній звітний період;
1.1.4. У порушення вимог пункту 5 Загальних вимог до розрахунку вартості робіт комерційні пропозиції найменшої ціни матеріалів не надані;
1.1.5. У порушення вимог пункту 7 Загальних вимог до розрахунку вартості робіт вартість машино-годин орендованої будівельної техніки прийнята учасником без наданого аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів. ( надана одна комерційна пропозиція, не наданий договір оренди на будівельні машини і механізми).
1.2 Оформлення додатку 4 до Тендерної Документації не відповідає вимогам Тендерної Документації:
1.2.1 в проекті Договору наданому учасником в складі тендерної пропозиції нумерація розділів не відповідає проекту договору затвердженого тендерною документацією.
2. Згідно Ст. 1 ст 3, Ст. Закону 28, п.4 ч. 1 ст 30 Закону та керуючись змістом листа МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.12.2015 р. N 3302-05/43933-07 допускати до розгляду пропозицію, яка містить формальні (несуттєві) помилки належить до виключного права Замовнику.
Пропозиція містить формальні (несуттєві) помилки:
- в складі пропозиції учасником в якості аналогічних договорів наведено чотири договори але надана лише три листи-відгуки щодо їх виконання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-09-000008 ● aea99ace53854197b43bb601be36194b
- Статус: вирішено ● Дата: 29 січня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.07.2020 № 193
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.07.2020 № 193
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-05-20-006437-c 20.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно висновку про результати моніторингу закупівлі від 29 липня 2020 можемо пояснити наступне: на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-05-20-005948-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника. - Дана невідповідність виникла в наслідок не синхронізації документів оприлюднених Замовником через майданчик. Пунктом 1 частини другої статті 4 Закон України «Про публічні закупівлі» до 19 квітня 2020 р. не передбачало вимогу щодо наявності в річному плані інформацію про місцезнаходження Замовника. Річний план UA-P-2020-05-20-005948-c ● 5fcbab92ceb14e42abe984b082c93957 опубліковано 20 травня 2020 р. На момент публікації річного плану Замовником вся необхідна інформація була розміщена на майданчику. В зв’язку з приведенням у відповідності до нових вимог законодавства інтерфейсу майданчика, технічної змоги у майданчика вивести таку інформацію на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (Prozorro) не було. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. - Дана невідповідність виникла в наслідок не синхронізації документів оприлюднених Замовником через майданчик. Частина друга статті 21 Закон України «Про публічні закупівлі» до 19 квітня 2020 р. не передбачало вимогу щодо наявності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Інтерфейсом майданчика не передбачено поле для заповнення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Інформацію такого змісту містить тендерна документація. В подальшому з метою недопущення такої невідповідності інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції буде оприлюднюватись в полі примітки. Зауваження зазначені у висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ по результатам моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з водопониження підробленої та підтопленої території закритої шахти «Бендюзька» згідно з проектом ліквідації шахти «Бендюзька», індикатор закупівлі UA-2020-05-20-006437-c , були прийняті до відома тендерним комітетом ДП ОК «Укрвуглереструктуризація». В подальшому тендерним комітетом ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» будуть вжиті всі необхідні заходи спрямовані на запобігання виникнення ризиків під час здійснення процедур закупівель.
2020-08-03 13:09:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
В подальшому тендерним комітетом ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» будуть вжиті всі необхідні заходи спрямовані на запобігання виникнення ризиків під час здійснення процедур закупівель.
2020-08-06 10:56:20
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛОБАЛРЕСУРС |
8 167 041,60
UAH з ПДВ
|
8 089 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МП Сантехмонтаж" |
8 190 342,00
UAH з ПДВ
|
8 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельник" |
8 655 586,80
UAH з ПДВ
|
8 655 586,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕКОНБУД" |
8 735 673,60
UAH з ПДВ
|
8 735 673,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛОБАЛРЕСУРС #40110283 |
Відхилено |
8 089 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 18:51
|
ПП "МП Сантехмонтаж" #30297532 |
Відхилено |
8 090 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 12:52
|
ТОВ "Будівельник" #13361478 |
Відхилено |
8 655 586,80
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 13:37
|
ТОВ "РЕКОНБУД" #35826032 |
Переможець |
8 735 673,60
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 19:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 15:42
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:38
|
додаткова угода 3 до договору 6ОР-20.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 15:18
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 10:27
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 14:25
|
6ОР-20 3 частина.pdf | укладений |
24 липня 2020 14:24
|
6ОР-20 2частина.pdf | укладений |
24 липня 2020 14:24
|
6ОР-20 1 частина.pdf | укладений |
24 липня 2020 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до п.2.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «2.1 Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим Договором з моменту підписання Договору по 25 грудня 2020 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику». 2. Внести зміни в Додаток № 5 «Календарний графік», та викласти його в редакції що додається. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними. 4. Дана додаткова угода вважається укладеною та набирає чинності з моменту посвідчення її підписами та печатками Сторін. 5. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, два примірники Замовнику, один - Підряднику. |
Номер договору про закупівлю: | 6/ОР-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до п.3.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1 Договірна ціна Робіт за цим Договором становить 5 735 114,40 гривень (п’ять мільйонів сімсот тридцять п’ять тисяч сто чотирнадцять грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 955 852,40 гривень (дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят дві грн. 40 коп.). 2. Внести зміни в Додаток № 2 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Договірна ціна», та викласти його в редакції, що додається. 3. Внести зміни в Додаток № 2.1 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Об’єктний кошторис № 2-1», та викласти його в редакції, що додається. 4. Внести зміни в Додаток № 2.1.2 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Локальний кошторис № 2-1/V-3ри», та викласти його в редакції, що додається. 5. Внести зміни в Додаток № 2.1.2.1 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1/V-3ри», та викласти його в редакції, що додається. 6. Внести зміни в Додаток № 2.1.2.2 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1/V-3ри», та викласти його в редакції, що додається. 7. Внести зміни в Додаток № 2.1.6 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Локальний кошторис № 2-1/V-3ри дод», та викласти його в редакції, що додається. 8. Внести зміни в Додаток № 2.1.6.1 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1/V-3ри дод», та викласти його в редакції, що додається. 9. Внести зміни в Додаток № 2.1.6.2 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1/V-3ри дод», та викласти його в редакції, що додається. 10. Інші умови Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 6/ОР-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до п.2.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «2.1 Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим Договором з моменту підписання Договору по 30 червня 2021 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику». 2. Внести зміни до п. 15.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «15.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його скріплення підписами та печатками Сторін та діє по 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.». 3. Внести зміни в Додаток 5 до Договору «Календарний графік виконання Робіт», та викласти його в редакції, що додається. 4. Доповнити Договір Додатком 5а «Графік фінансування», та викласти його в редакції, що додається. 5. Доповнити Договір підпунктом 3.1.1 та викласти його в наступній редакції: «3.1.1. З Договірної ціни, зазначеної в п. 3.1 фінансування 2020 року складає 4 990 921,14 грн. (чотири мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 14 копійок) в т.ч. ПДВ 20% - 998 184,23 гривень (дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч сто вісімдесят чотири гривні 23 копійки) згідно з Додатком 4а до цього Договору; фінансування 2021 року буде визначено окремою додатковою угодою.». 6. Інші умови Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 6/ОР-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до п.2.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «2.1 Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим Договором з моменту підписання Договору до 01 вересня 2021 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику». 2. Внести зміни в Додаток 5 до Договору «Календарний графік виконання Робіт», та викласти його в редакції, що додається. 3. Внести зміни в Додаток 5а до Договору «Графік фінансування», та викласти його в редакції, що додається. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 6/ОР-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |