Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з водопониження підробленої та підтопленої території закритої шахти «Бендюзька» згідно з проектом ліквідації шахти «Бендюзька»(ДК021-2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
8 751 596,40 UAH
UA-2020-05-20-006437-c 803034a07d054d9abab54dcc2e8ffb43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Нетреба

+380443931790 zakypkiwork@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Код ЄДРПОУ: 39244468
Місцезнаходження: 03142, Україна , м. Київ обл., м.Київ, пров. Приладний, 2-А
Контактна особа: Владислав Нетреба
+380443931790
zakypkiwork@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:31
Очікувана вартість: 8 751 596,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з водопониження підробленої та підтопленої території закритої шахти «Бендюзька» згідно з проектом ліквідації шахти «Бендюзька»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80084, Україна, Львівська область, Сокальський район, село Бендюга Межирічанська сільська рада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання стосовно ТД
Дата подання: 25 травня 2020 16:39
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:39
Шановний Замовник, просимо Вас надати відповідь на питання додатку №3 "Відомість обсягів": 1) Об’єктний кошторис №2-1. Придамбова дрена. Локальний кошторис №2-1/V-1ри на загальнобудівельні роботи з дренажної насосної станції: -п.58 ЕН8-3-7 «Гідроізоляція бічна обмазувальна в 2 шари» = 52 м2. Н1=2. Питання: Яка необхідність у застосуванні у числових параметрах Н1=2, якщо шифр позиції нормативу ЕН8-3-7 «Гідроізоляція стін, фундаментів бокова обмазувальна бітумна в 2 шари по вирівняній поверхні бутового мурування, цеглі, бетону» передбачає обмазувальну гідроізоляцію в 2 шари? 2) Локальний кошторис №2-1/ІV-1ри на придбання і монтаж електрообладнання дренажної насосної станції: -п.52 М8-143-1 «Покривання цеглою одного кабеля, прокладеного у траншеї» =11м. Питання: Яка норма витрати цегли для покривання одного кабеля, прокладеного у траншеї, так як у застосованій розцінці М8-143-1 цегла не передбачена? 3) Для розрахунку вартості електроустаткування згідно Додаток 4 до договору підряду просимо надати таку інформацію: 1. Однолінійну схему електропостачання для підстанція трансформаторна КТП-СО-100/6/0,4 на з/б опорі 6/0,4кВ.; 2. Однолінійну схему електропостачання для пункту розподільчого серії ПР-11-1 118-54 УЗ-А; 3. Для установки комплектної конденсаторної УК-0,38-15-У3 надати потужність, кількість конденсаторних банок, місце монтажу (в середині приміщення чи назовні). Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Об’єктний кошторис №2-1. Придамбова дрена. Локальний кошторис №2-1/V-1ри на загальнобудівельні роботи з дренажної насосної станції: -п.58 ЕН8-3-7 «Гідроізоляція бічна обмазувальна в 2 шари» = 52 м2. Н1=2. Питання: Яка необхідність у застосуванні у числових параметрах Н1=2, якщо шифр позиції нормативу ЕН8-3-7 «Гідроізоляція стін, фундаментів бокова обмазувальна бітумна в 2 шари по вирівняній поверхні бутового мурування, цеглі, бетону» передбачає обмазувальну гідроізоляцію в 2 шар
Відповідь: Ця інформація зазначена проектно-кошторисною документацією.
- Локальний кошторис №2-1/ІV-1ри на придбання і монтаж електрообладнання дренажної насосної станції: -п.52 М8-143-1 «Покривання цеглою одного кабеля, прокладеного у траншеї» =11м. Питання: Яка норма витрати цегли для покривання одного кабеля, прокладеного у траншеї, так як у застосованій розцінці М8-143-1 цегла не передбачена?
Відповідь: обсяг цегли для покривання кабеля по прокладеній траншеї – 0,13 м3
- Для розрахунку вартості електроустаткування згідно Додаток 4 до договору підряду просимо надати таку інформацію: 1. Однолінійну схему електропостачання для підстанція трансформаторна КТП-СО-100/6/0,4 на з/б опорі 6/0,4кВ.; 2. Однолінійну схему електропостачання для пункту розподільчого серії ПР-11-1 118-54 УЗ-А; 3. Для установки комплектної конденсаторної УК-0,38-15-У3 надати потужність, кількість конденсаторних банок, місце монтажу (в середині приміщення чи назовні).
Відповідь: Для розрахунку вартості електроустаткування весь вичерпний перелік інформації міститься в Тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-20-006437-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ГЛОБАЛРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:40110283
Дата подання: 30 червня 2020 19:57
Вимога
Відповідно ч.3 ст. 31 ЗУ «Про Публічні Закупівлі», вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2020 12:22
1. Запит від 30.06.2020 року ТОВ ГЛОБАЛРЕСУРС (ЄДРПОУ 40110283) щодо закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з водопониження підробленої та підтопленої території закритої шахти «Бендюзька» згідно з проектом ліквідації шахти «Бендюзька»(ДК021-2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) задовольнити.
У відповідності з частиною 3 статті 31 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі-Закон) надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1.1. Додатку 2 «стаття 17 та інші документи)» до Тендерної документації:
1.1.1. відсутня довідка складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство;
1.1.2. відсутня довідка в довільній формі про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених законодавством України (Закон України “Про санкції”, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»), чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладанню та/або виконанню договору про закупівлю.
1.2 Розділу III п.6 «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та загальні вимоги до розрахунку вартості робіт Тендерної Документації»:
1.2.1. при розрахунку коефіцієнту для визначення коштів на покриття статей загальновиробничих витрат (III блок ЗВВ) не правомірно включені витрати на матеріально-технічне забезпечення апарату управління відокремлених структурних підрозділів будівельної організації (п.А.1.9). За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «Глобалресурс» не має відокремлених структурних підрозділів у своєму складі. Враховуючи ці зміни в розрахунку договірної ціни Н36 прийнятий неправомірно;
1.2.2. при розрахунку адміністративних витрат надані недостовірні дані щодо нормативно-розрахункова трудомісткість» , а саме: загальна трудомісткість робіт (ЗНРТ) по Актах приймання виконаних робіт за попередній період у розрахунках, що надав Учасник, дорівнює трудовитратам в прямих витратах (НРТ), які склались в організації Учасника за попередній звітній період.
1.2.3. у підсумковій відомості ресурсів витрати праці робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин прийняті в розмірі 8369,69 люд.год., хоча в договорі оренди транспортних засобів та спецтехніки № 04/06 від 03.06.2020 р. п. 1.2 укладеним між ТОВ «Глобалресурс» та Косівськими державно-кооперативним будівельно-монтажним обєднанням «Райагробуд», розцінки якого застосовано в розрахунку договірної ціни, зазначено, шо керування механізмами/транспортами засобами здійснює особа з числа співробітників Орендодавця.
2. Згідно Ст. 1 ст 3, Ст. Закону 28, п.4 ч. 1 ст 30 Закону та керуючись змістом листа МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.12.2015 р. N 3302-05/43933-07 допускати до розгляду пропозицію, яка містить формальні (несуттєві) помилки належить до виключного права Замовнику.
Пропозиція містить формальні (несуттєві) помилки:
- в складі пропозиції надані діючі договори № 1 від 02.01.2019 діє до 30.12.2020 р. та № 9/19 від 20.09.2019 діє до 30.06.2020 р.;
- в складі пропозиції надано виписка з протоколу загальних зборів № 561 від 29.02.2016 р. яка оформлена з порушеннями вимог додатку 4 ДСТУ 416 3-2003;
Номер вимоги: UA-2020-05-20-006437-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "МП Сантехмонтаж", Код ЄДРПОУ:30297532
Дата подання: 02 липня 2020 14:53
Вимога відповідно до ч.3 ст.31 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі»
відповідно до ч.3 ст.31 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати в повному обсязі додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ПП «МП Сантехмонтаж» умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 18:42
У відповідності з частиною 3 статті 31 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі-Закон) надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
1.1. Розділ ІІІ п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та загальні вимоги до розрахунків вартості Тендерної Документації:
1.1.1. Учасником наданий розрахунок заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості яку підрядник планує отримувати на цьому об’єкті будівництва склала – 11749,93 грн., а в Договірній Ціні вказали – 9954,78 грн.
1.1.2. в Договірній ціні в загально виробничих витратах враховані кошти на оплату перших 5 днів непрацездатності та понад 5 днів непрацездатності внаслідок захворювань або травм, але у порушення вимог пункту 11.3.1 СОУ 10.1.05400632:2014 (із змінами), Правила ліквідації вугільних шахт України не надана довідка підтвердження оплати цих витрат за попередній період;
1.1.3. У порушення вимог пункту 3 Загальних вимог до розрахунку вартості робіт при розрахунку адміністративних витрат не вірно вказана нормативно-розрахункова трудомісткість. Замість загальної трудомісткості робіт по Актах приймання виконаних робіт за попередній період включені трудовитрати в прямих витратах, які склались в організації учасника за попередній звітний період;
1.1.4. У порушення вимог пункту 5 Загальних вимог до розрахунку вартості робіт комерційні пропозиції найменшої ціни матеріалів не надані;
1.1.5. У порушення вимог пункту 7 Загальних вимог до розрахунку вартості робіт вартість машино-годин орендованої будівельної техніки прийнята учасником без наданого аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів. ( надана одна комерційна пропозиція, не наданий договір оренди на будівельні машини і механізми).
1.2 Оформлення додатку 4 до Тендерної Документації не відповідає вимогам Тендерної Документації:
1.2.1 в проекті Договору наданому учасником в складі тендерної пропозиції нумерація розділів не відповідає проекту договору затвердженого тендерною документацією.
2. Згідно Ст. 1 ст 3, Ст. Закону 28, п.4 ч. 1 ст 30 Закону та керуючись змістом листа МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.12.2015 р. N 3302-05/43933-07 допускати до розгляду пропозицію, яка містить формальні (несуттєві) помилки належить до виключного права Замовнику.
Пропозиція містить формальні (несуттєві) помилки:
- в складі пропозиції учасником в якості аналогічних договорів наведено чотири договори але надана лише три листи-відгуки щодо їх виконання.

Документи

Документи подані скаржником

02 липня 2020 14:52
вимога

Документи

07 липня 2020 18:42
Вимога Сантехмонтаж.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-09-000008 ● aea99ace53854197b43bb601be36194b
  • Статус: вирішено ● Дата: 29 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.07.2020 № 193

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.07.2020 № 193
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-05-20-006437-c 20.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Стосовно висновку про результати моніторингу закупівлі від 29 липня 2020 можемо пояснити наступне: на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-05-20-005948-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника. - Дана невідповідність виникла в наслідок не синхронізації документів оприлюднених Замовником через майданчик. Пунктом 1 частини другої статті 4 Закон України «Про публічні закупівлі» до 19 квітня 2020 р. не передбачало вимогу щодо наявності в річному плані інформацію про місцезнаходження Замовника. Річний план UA-P-2020-05-20-005948-c ● 5fcbab92ceb14e42abe984b082c93957 опубліковано 20 травня 2020 р. На момент публікації річного плану Замовником вся необхідна інформація була розміщена на майданчику. В зв’язку з приведенням у відповідності до нових вимог законодавства інтерфейсу майданчика, технічної змоги у майданчика вивести таку інформацію на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (Prozorro) не було. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. - Дана невідповідність виникла в наслідок не синхронізації документів оприлюднених Замовником через майданчик. Частина друга статті 21 Закон України «Про публічні закупівлі» до 19 квітня 2020 р. не передбачало вимогу щодо наявності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Інтерфейсом майданчика не передбачено поле для заповнення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Інформацію такого змісту містить тендерна документація. В подальшому з метою недопущення такої невідповідності інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції буде оприлюднюватись в полі примітки. Зауваження зазначені у висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ по результатам моніторингу закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи з водопониження підробленої та підтопленої території закритої шахти «Бендюзька» згідно з проектом ліквідації шахти «Бендюзька», індикатор закупівлі UA-2020-05-20-006437-c , були прийняті до відома тендерним комітетом ДП ОК «Укрвуглереструктуризація». В подальшому тендерним комітетом ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» будуть вжиті всі необхідні заходи спрямовані на запобігання виникнення ризиків під час здійснення процедур закупівель.

2020-08-03 13:09:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

В подальшому тендерним комітетом ДП ОК «Укрвуглереструктуризація» будуть вжиті всі необхідні заходи спрямовані на запобігання виникнення ризиків під час здійснення процедур закупівель.

2020-08-06 10:56:20

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГЛОБАЛРЕСУРС 8 167 041,60
UAH з ПДВ
8 089 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 8 190 342,00
UAH з ПДВ
8 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельник" 8 655 586,80
UAH з ПДВ
8 655 586,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕКОНБУД" 8 735 673,60
UAH з ПДВ
8 735 673,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 07:54
Електронний підпис
05 червня 2020 07:52
технічка.pdf
05 червня 2020 07:52
тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 07:52
субпідрядник.pdf
05 червня 2020 07:52
ст 17.pdf
05 червня 2020 07:52
ст 17 2.pdf
05 червня 2020 07:52
смета.rar
05 червня 2020 07:52
працівники.pdf
05 червня 2020 07:52
наказ_ протокол .pdf
05 червня 2020 07:52
мтб.pdf
05 червня 2020 07:52
Кошторис.pdf.zip
05 червня 2020 07:52
довідка амортизація.pdf
05 червня 2020 07:52
графік.pdf
05 червня 2020 07:52
виписка з протоколу.pdf
05 червня 2020 07:52
3.imd

Публічні документи

04 червня 2020 18:08
Електронний підпис
04 червня 2020 18:06
довідка санкції.pdf
04 червня 2020 18:06
опис статут.pdf
04 червня 2020 18:06
статут.pdf
04 червня 2020 18:06
Договір з додатками.rar
04 червня 2020 18:06
ГАРАНТІЯ.rar
04 червня 2020 18:06
Наказ_керівник.pdf
04 червня 2020 18:06
83.imd
04 червня 2020 18:06
розрахунок зарплати.pdf
04 червня 2020 18:06
довідка ст17 ЗУ.pdf
04 червня 2020 18:06
довідка субпідрядник.pdf
04 червня 2020 18:06
ліцензія.pdf
04 червня 2020 18:06
дозвола.pdf
04 червня 2020 18:06
відгуки.pdf
04 червня 2020 18:06
інформація досвід.pdf
04 червня 2020 18:06
довідка працівники.pdf
04 червня 2020 18:06
довідка наявна МТБ.pdf
04 червня 2020 18:06
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 15:55
Електронний підпис
27 травня 2020 15:13
Договір проект.pdf
27 травня 2020 15:13
Договірна ціна.pdf
27 травня 2020 15:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 13:52
Електронний підпис
15 липня 2020 11:17
Договір
15 липня 2020 09:41
Довідки
04 червня 2020 16:53
Електронний підпис
04 червня 2020 16:52
Довідка банку.pdf
04 червня 2020 16:43
Електронний підпис
04 червня 2020 16:40
Ліцензія.pdf
04 червня 2020 16:40
Лист гарантія.pdf
04 червня 2020 16:39
Додаток до договору 2-3.pdf
04 червня 2020 16:39
Додаток до договору 2-2.pdf
04 червня 2020 16:39
Додаток до договору 2-1.pdf
04 червня 2020 16:39
Довкілля.pdf
04 червня 2020 16:39
Довідка про субпідряд.pdf
04 червня 2020 16:39
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 червня 2020 16:39
Витяг з ЄДР.pdf
04 червня 2020 16:39
Антикор.прогр.pdf
04 червня 2020 16:39
Аналогічні договора.pdf
04 червня 2020 16:39
1.imd
04 червня 2020 16:39
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 16:39
Статут.pdf
04 червня 2020 16:39
Санкції.pdf
04 червня 2020 16:39
Проект договору.pdf
04 червня 2020 16:39
Працівники.pdf
04 червня 2020 16:39
МТБ _договір оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГЛОБАЛРЕСУРС

ПП "МП Сантехмонтаж"

ТОВ "Будівельник"

ТОВ "РЕКОНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГЛОБАЛРЕСУРС
#40110283
Відхилено 8 089 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 18:51
ПП "МП Сантехмонтаж"
#30297532
Відхилено 8 090 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 12:52
ТОВ "Будівельник"
#13361478
Відхилено 8 655 586,80
UAH з ПДВ
02 липня 2020 13:37
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
Переможець 8 735 673,60
UAH з ПДВ
07 липня 2020 19:03

Документи

30 червня 2020 18:51
Електронний підпис
15 червня 2020 18:03
Електронний підпис

Документи

01 липня 2020 12:52
Електронний підпис
30 червня 2020 18:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

02 липня 2020 13:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 19:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
8 735 673,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 15:42
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
29 червня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:38
додаткова угода 3 до договору 6ОР-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:18
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 10:27
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 10:26
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 14:25
6ОР-20 3 частина.pdf укладений
24 липня 2020 14:24
6ОР-20 2частина.pdf укладений
24 липня 2020 14:24
6ОР-20 1 частина.pdf укладений
24 липня 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.2.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «2.1 Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим Договором з моменту підписання Договору по 25 грудня 2020 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику». 2. Внести зміни в Додаток № 5 «Календарний графік», та викласти його в редакції що додається. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними. 4. Дана додаткова угода вважається укладеною та набирає чинності з моменту посвідчення її підписами та печатками Сторін. 5. Ця додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, два примірники Замовнику, один - Підряднику.
Номер договору про закупівлю: 6/ОР-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.3.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1 Договірна ціна Робіт за цим Договором становить 5 735 114,40 гривень (п’ять мільйонів сімсот тридцять п’ять тисяч сто чотирнадцять грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 955 852,40 гривень (дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят дві грн. 40 коп.). 2. Внести зміни в Додаток № 2 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Договірна ціна», та викласти його в редакції, що додається. 3. Внести зміни в Додаток № 2.1 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Об’єктний кошторис № 2-1», та викласти його в редакції, що додається. 4. Внести зміни в Додаток № 2.1.2 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Локальний кошторис № 2-1/V-3ри», та викласти його в редакції, що додається. 5. Внести зміни в Додаток № 2.1.2.1 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1/V-3ри», та викласти його в редакції, що додається. 6. Внести зміни в Додаток № 2.1.2.2 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1/V-3ри», та викласти його в редакції, що додається. 7. Внести зміни в Додаток № 2.1.6 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Локальний кошторис № 2-1/V-3ри дод», та викласти його в редакції, що додається. 8. Внести зміни в Додаток № 2.1.6.1 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1/V-3ри дод», та викласти його в редакції, що додається. 9. Внести зміни в Додаток № 2.1.6.2 до Договору № 6/ОР-20 від 24.07.2020 р. «Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1/V-3ри дод», та викласти його в редакції, що додається. 10. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 6/ОР-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.2.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «2.1 Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим Договором з моменту підписання Договору по 30 червня 2021 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику». 2. Внести зміни до п. 15.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «15.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його скріплення підписами та печатками Сторін та діє по 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.». 3. Внести зміни в Додаток 5 до Договору «Календарний графік виконання Робіт», та викласти його в редакції, що додається. 4. Доповнити Договір Додатком 5а «Графік фінансування», та викласти його в редакції, що додається. 5. Доповнити Договір підпунктом 3.1.1 та викласти його в наступній редакції: «3.1.1. З Договірної ціни, зазначеної в п. 3.1 фінансування 2020 року складає 4 990 921,14 грн. (чотири мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч дев’ятсот двадцять одна гривня 14 копійок) в т.ч. ПДВ 20% - 998 184,23 гривень (дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч сто вісімдесят чотири гривні 23 копійки) згідно з Додатком 4а до цього Договору; фінансування 2021 року буде визначено окремою додатковою угодою.». 6. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 6/ОР-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.2.1 Договору та викласти його у наступній редакції: «2.1 Підрядник зобов’язується виконати роботи за цим Договором з моменту підписання Договору до 01 вересня 2021 року та здати виконані належним чином Роботи за цим Договором Замовнику». 2. Внести зміни в Додаток 5 до Договору «Календарний графік виконання Робіт», та викласти його в редакції, що додається. 3. Внести зміни в Додаток 5а до Договору «Графік фінансування», та викласти його в редакції, що додається. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 6/ОР-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 01 січня 2022
Сума оплати за договором: 5 735 114,40
UAH (в тому числі ПДВ 955 852,40 UAH)