Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». ДК 021:2015-45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0544 Мирноград - Гродівка - до а/д /Н-20/ на ділянці км 15+394 - км 22+600»
CPV 2008 : 45233142-6 - Road-repair works. The major overhaul of the public highway of local importance «O0544 Myrnohrad – Grodivka - up to road/N-20/ on the section of km 15+394 - km 22+600»
Очікувана вартість
198 173 744,40 UAH
UA-2020-05-20-005794-c 4c6f5bf998974860a8099724ba3aa76e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Городчиков

+380958444129 drbgp.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шевченко Андрій
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Супрун Інна
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Бойко Владислав
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration
National ID: 38144140
Contact point: Oleh Horodchykov
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Additional contacts: Шевченко Андрій
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Супрун Інна
+380959300584
00383@dn.gov.ua
Бойко Владислав
+380959300584
00383@dn.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 травня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 13:19
Очікувана вартість: 198 173 744,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 972 606,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 990868 UAH
Publication date: 20 травня 2020 16:22
Enquiries until: 19 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 25 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 198 173 744 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 972 606 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0544 Мирноград - Гродівка - до а/д /Н-20/ на ділянці км 15+394 - км 22+600»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

The major overhaul of the public highway of local importance «O0544 Myrnohrad – Grodivka - up to road/N-20/ on the section of km 15+394 - km 22+600»
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 30 липня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за послуги, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів
Дата подання: 25 травня 2020 11:56
Дата відповіді: 25 травня 2020 15:45
Доброго дня! Тендерною документацією передбачено: Переможець процедури закупівлі має надати документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно з додатком № 9), а саме: Електронна довідка, довідка або нотаріально завірена копія документа(ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. На сьогодні Єдиний державний реєстр злочинів торгівлі людьми не функціонує. Просимо надати роз’яснення, в який спосіб переможцю торгів підтвердити відсутність підстав, передбачених п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний торгівельний майданчик, документи у сканованому вигляді, у тому числі і інформацію щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі.
На вимогу пункту 12 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасником додається довідка про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Інформуємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 303 затверджено Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр).
Відповідно до пунктів 5 та 6 зазначеного Положення Держателем (володільцем) Реєстру є МВС. Виконання функцій адміністратора (розпорядника) Реєстру покладається на МВС.
Умови використання аналогів металевого бар'єрного огородження
Дата подання: 01 червня 2020 16:09
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:52
В зазначеній тендерній документації у відомості обсягів робіт зазначено влаштування металевого бар'єрного огородження. Просимо роз'яснити порядок використання аналогів, у тому числі бар'єрних огороджень полімерного типу "ТУ У 22.2-43390119-001:2020" , сертифікованих ДП "ДерждорНДІ" відповідним чином.
Відповідь: Згідно проектного рішення металеве бар'єрне огородження повинно витримувати допустимі навантаження, тому аналоги повинні відповідати проектному рішенню. А зазначене "ТУ У 22.2-43390119-001:2020" ще не затверджено для використання при будівництві та капітальних ремонтах доріг місцевого значення.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 липня 2020
UA-2020-05-20-005794-c4c6f5bf998974860a8099724ba3aa76e
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 15:01
Електронний підпис
17 липня 2020 14:14
Пакет переможця.pdf
26 червня 2020 19:39
Електронний підпис
26 червня 2020 19:39
Електронний підпис
26 червня 2020 17:55
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2020 16:56
Електронний підпис
25 червня 2020 16:56
Електронний підпис
25 червня 2020 16:50
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2020 16:50
Пакет документів 4.pdf
25 червня 2020 16:50
Пакет документів 3.PDF
25 червня 2020 16:50
Пакет документів 2.pdf
25 червня 2020 16:50
Пакет документів 1.pdf
25 червня 2020 16:50
гар 541 н.р.zip

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 197 889 545,63
UAH з ПДВ
194 916 939,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 198 173 645,00
UAH з ПДВ
195 201 038,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 15:01
Електронний підпис
17 липня 2020 14:14
Пакет переможця.pdf
26 червня 2020 19:39
Електронний підпис
26 червня 2020 19:39
Електронний підпис
26 червня 2020 17:55
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2020 16:56
Електронний підпис
25 червня 2020 16:56
Електронний підпис
25 червня 2020 16:50
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2020 16:50
Пакет документів 4.pdf
25 червня 2020 16:50
Пакет документів 3.PDF
25 червня 2020 16:50
Пакет документів 2.pdf
25 червня 2020 16:50
Пакет документів 1.pdf
25 червня 2020 16:50
гар 541 н.р.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
194 916 939,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 09:59
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 09:39
ДУ №9 КАП №120_20 Мирноград - Гродівка км 15+394 - км 22+600.PDF зміни до договору
15 вересня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 09:05
ДУ №8 КАП №120_20 Мирноград-Гродівка км 15+394-км 22+600.PDF зміни до договору
26 серпня 2021 09:04
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 14:02
ДУ №7 КАП №120_20 Мирноград-Гродівка км 15+394-км 22+600.PDF зміни до договору
06 квітня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 13:22
ДУ №6 КАП №120_20 Мирноград-Гродівка км 15+394-км 22+600.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 13:14
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 08:54
ДУ №5 КАП №120_20 Мирноград - Гродівка км 15+394 - км 22+600.PDF зміни до договору
16 лютого 2021 08:53
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:22
ДУ №4 КАП №120_20 Мирноград-Гродівка км 15 394-км 22 600.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 17:29
ДУ №3 КАП №120_20 Мирноград - Гродівка км 15+394 - км 22+600.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 10:48
ДУ №2 КАП №120_20 Мирноград - Гродівка км 15+394 - км 22+600.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 13:11
ДУ №1 КАП №120_20 Мирноград - Гродівка км 15+394 - км 22+600.PDF зміни до договору
07 серпня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 10:01
Договір КАП №120_20 Мирноград - Гродівка км 15+394 - км 22+600.pdf укладений
28 липня 2020 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у Додаток № 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 120/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 120/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 120/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до плану фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 120/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів. Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 120/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт.
Номер договору про закупівлю: 120/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 120/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 120/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 120/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 191 310 460,32
UAH (в тому числі ПДВ 31 885 076,72 UAH)