Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current minor repairs of general public roads of local importance in Busk, Zolochiv and Peremyshlyany districts of Lviv region (DK 021:2015: 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces)
Очікувана вартість
155 598 177,60 UAH
UA-2020-05-20-005700-c 8fc4fe4a876346cd8039287fb026ca6f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Dropa Oksana
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 травня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:40
Очікувана вартість: 155 598 177,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 777 990,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2333972 UAH
Publication date: 20 травня 2020 16:15
Enquiries until: 12 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 18 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 155 598 178 UAH including VAT
Minimal lowering step: 777 991 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current minor repairs of general public roads of local importance in Busk, Zolochiv and Peremyshlyany districts of Lviv region (DK 021:2015: 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces) (State Budget of Ukraine)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами Акту наданих послуг (або поетапної оплати Замовником наданих послуг). Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід
Дата подання: 04 червня 2020 13:12
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:19
Тендерною документацією на закупівлю послуг з Поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ID: UA-2020-05-20-005700 частині кваліфікаційних критеріїв ( п.3 тендерної документації), зазначено необхідність надання довідки про наявність досвіду роботи по формі, згідно з таблицею №4 «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору». Зазначеною таблицею, крім підтвердження інформації щодо видів робіт які виконувались учасником процедури закупівлі, встановлено ще мінімальні обсяги по окремих видах робіт які повинні бути підтверджені актами виконаних робіт, зокрема: - розпушування асфальтобетонного покриття фрезою (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 50 000 м2; - влаштування вирівнюючих шарів основи з щебенево – піщаної суміші асфальтоукладальником (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 5 000 м3 ; - виправлення профілю щебеневої основи з додаванням нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 7 000 м2; - влаштування вирівнюючого шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 10 000т; Згідно з вимогами тендерної документації -*Аналогічним договором є повністю виконаний договір на надання послуг/виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального, поточного середнього та поточного дрібного ремонтів автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2017 – 2020 років. Крім цього наявність досвіду згідно з вимогами тендерної документації повинна бути підтверджена – “сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.” Формулювання вимог тендерної документації в такому вигляді, коли встановлені: - обмеження по роках виконання робіт; - обмеження по обсягах для конкретного виду робіт; -обмеження по визначених видах робіт без зазначення альтернативи; - обмеження щодо необхідності надання повністю виконаного договору; - обмеження щодо дати надання відгуку; призводить до того, що наше підприємство, яке має більш ніж 30 річний досвід на ринку робіт з будівництва, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг обмежено для прийняття участі в тендері . Зокрема, ДП Львівський облавтодор має значний досвід у виконанні великого переліку робіт зі значними об’ємами які є однотипними з роботами по розпушуванню асфальтобетонного покриття фрезою, по виправлення профілю щебеневої основи з додаванням нового матеріалу, влаштуванню вирівнюючих шарів основи з щебенево – піщаної суміші автогрейдером, влаштуванню вирівнюючих шарів основи з щебенево -піщаної суміші асфальтоукладальником. Однак ці роботи не можуть бути поданими як досвід відповідно до вимог документації торгів. Слід зазначити, що аналогічні формулювання в документації, коли встановлені обмеження по роках виконання робіт, обмеження по обсягах для конкретного виду робіт, обмеження щодо необхідності надання повністю виконаного договору, обмеження щодо дати надання відгуку отримали негативну оцінку Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель згідно з Рішеннями від 23.07.2019р. № 9932-р/пк-пз, від 20.04.2018р.№3770-р/пк-пз, від 22.04.2020 №7688-р/пк-пз , від 15.10.2019р. № 14733-р/пк-пз. . Враховуючи наведене прошу Вас внести коригування в тендерну документації та викласти її окремі розділи які стосуються надання досвіду роботи в такій редакції: - розпушування асфальтобетонного покриття фрезою (відповідно до Технічної специфікації) або аналогічні роботи ; - влаштування вирівнюючих шарів основи з щебенево – піщаної суміші асфальтоукладальником (відповідно до Технічної специфікації) або аналогічні роботи ; - виправлення профілю щебеневої основи з додаванням нового матеріалу (відповідно до Технічної специфікації) або аналогічні роботи ; - влаштування вирівнюючого шару покриття із гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником (відповідно до Технічної специфікації) або аналогічні роботи ; Згідно з вимогами тендерної документації -*Аналогічним договором є надання послуг/виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального, поточного середнього та поточного дрібного ремонтів автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось Учасником . Наявність досвіду виконання робіт повинна бути підтверджена – “сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням всіх вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
(Рішення тендерного комітету від 10.06.2020року, протокол № 46)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-22-000046 ● e19e26568f0a4c26931a00c11f10a105
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.09.2020 № 187

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-05-20-005700-c 20.05.2020 Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 43493483) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-30 15:50:49

Про надання пояснень

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-20-005700-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. За результатами проведеного аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- в пункті 7 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено що учасники завантажують документ, що підтверджує дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття пропозицій (ч. 4 цього Розділу) чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- в частині 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині визначення - із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а не з дати розкриття тендерних пропозицій;
- в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
2. За результатами проведеного аналізу встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів зазначеної закупівлі не відповідає вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
- на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 21 Закону дата та час розкриття тендерних пропозицій (22 червня 2020 09:04) які опубліковані в оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідає даті та часу розкриття тендерних пропозицій (30 червня 2020 13:01) яка зазначена в протоколі розкриття тендерних пропозицій електронної системи закупівель.
3. Чому на звернення учасника щодо тендерної документації розміщеного в електронній системі закупівлі 04 червня 2020 Замовником було надано відповідь 11 червня 2020 – протягом 5 робочих днів, чим порушено вимоги частини 1 статті 24 Закону де зазначено, що Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
4. Чому протокол розгляду тендерних пропозицій затверджений на засіданні тендерного комітету від 22.06.2020 №55 згідно якого до оцінки було допущено тендерні пропозиції учасників, було оприлюднено в електронній системі закупівель 24.06.2020 – протягом двох днів, чим порушено вимоги пункту 7 частини 1 статті 10 Закону де зазначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зокрема: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
5. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на вимогу пункту 1 «Кваліфікаційні критерії встановлені замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону» частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" у складі тендерної пропозиції для підтвердження фінансової спроможності не було надано фінансову звітність.
6. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, так в пункті 2.1 (Таблиця 3) Додатку 1 до тендерної документації вимагалось, що Учасник включає в Довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: головний інженер, інженер з якості, інженерно-технічні працівники, виконавець робіт, майстер, водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації), дорожній робітник та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Згідно п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації вказано в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій (Таблиця 1) – «кран», проте в довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" не включив посаду машиніста крана автомобільного.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-05 18:14:00

Пояснення

На Ваш запит щодо надання пояснень від 30.09.2020 року в межах проведення моніторингу закупівлі послуг: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
1. В частині 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не суперечить вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині визначення - із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій у відкритих торгах з публікацією англійською мовою відповідає даті розкриття тендерних пропозицій.
В тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Замовником зазначено дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції у бланкетний спосіб, адже в пункті 1 Розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що «кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі».
2. Щодо зазначення умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовник повідомляє, що майданчик https://www.dzo.com.ua не містить функціоналу для розміщення умови надання забезпечення тендерних пропозицій в оголошенні, проте Замовником зазначені умови надання тендерного забезпечення в пункті 2 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій (22 червня 2020 09:04) які зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів, а також дата та час розкриття тендерних пропозицій (30 червня 2020 13:01) які зазначені в протоколі розкриття тендерних пропозицій електронної системи закупівель Замовником особисто не зазначаються, а зазначаються в даних документах в результаті формування даних документів електронною системою закупівель автоматично.
3. Щодо несвоєчасності надання роз’яснення на звернення зазначаємо, що відповідно до статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону роз’яснення до тендерної документації оприлюднюються у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень. Роз’яснення було затверджено протоколом засідання тендерного комітету від 10.06.2020року № 46, та опубліковано на веб-порталі Prozorro 11.06.2020 року. Додатково зазначаємо, що 08.06.2020 року є державним вихідним. Отже, Замовником було дотримано норм законодавства при наданні роз’яснень.
4. Щодо оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій згідно якого до оцінки було допущено тендерні пропозиції учасників, повідомляємо, що допуск тендерних пропозицій учасників до оцінки здійснювався на підставі рішення тендерного комітету департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації № 55 від 24.06.2020 року (протокол додається). Отже, Замовником було дотримано вимоги пункту 7 частини 1 статті 10 Закону. Додатково повідомляємо, що Замовником було допущено технічну описку в протоколі засідання тендерного комітету № 205 від 07.09.2020 року при зазначені дати протоколу засідання тендерного комітету відповідно до якого здійснювався допуск тендерних пропозицій до оцінки.
5. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" з причини неподання фінансової звітності повідомляємо, що відповідно до пункту 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості як, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. В Тендерній документації в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко вказано, що спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена Додатком 1 до Тендерної документації. Додаток 1 до Тендерної документації не містить вимоги щодо підтвердження наявності в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
6. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" з причини не включення до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі машиніста крана зазначаємо, що ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" включив в довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі автокран КРАЗ 250, який належить до дорожньо-будівельних машин. В свою чергу, в довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" включив працівників: Романишина Романа Петровича, Дзюмаковського Миколу Миколайовича, Білого Івана Івановича, Степанціва Павла Петровича, Лагодича Миколу Ярославовича, Вітвіцького Андрія Васильовича, Дмитрака Юрія Васильовича за посадою машиніст дорожньо-будівельних машин. Жодних додаткових документів на машиніста крана автомобільного не вимагалось, тому перевірка тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" здійснювалась згідно вимог тендерної документації. Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДРОГ-БУД Україна".

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок Державної аудиторської служби України виконано.Замовник в подальшому не допускатиме порушень вимог статті 22 Закону під час складання тендерної документації.

2020-10-26 14:10:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 червня 2020
UA-2020-05-20-005700-c8fc4fe4a876346cd8039287fb026ca6f
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 18:01
Електронний підпис
14 вересня 2020 18:01
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:57
Довідка ГУ ДПС.p7s
14 вересня 2020 17:57
Довідка ГУ ДПС оригінал.pdf
14 вересня 2020 17:57
Довідка МВС.pdf
14 вересня 2020 17:57
Довідка ГУ ДПС.pdf
14 вересня 2020 17:57
Довідка МВС.p7s
20 червня 2020 14:00
Електронний підпис
20 червня 2020 14:00
Електронний підпис
20 червня 2020 13:59
Технічне завдання.pdf
20 червня 2020 13:58
Лист відгук УЖКГ поточ.pdf
20 червня 2020 13:58
Свідоцтво лабораторія.pdf
20 червня 2020 13:58
Договір лабораторія.pdf
20 червня 2020 13:58
Довідка наявність АБЗ.pdf
20 червня 2020 13:58
Статут.PDF
20 червня 2020 13:58
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
20 червня 2020 13:58
banking_licence_ПУМБ.pdf
20 червня 2020 13:58
Опис до Статуту.PDF
20 червня 2020 13:58
Чинні дозвола.pdf
20 червня 2020 13:58
Лист гарантія санкції.pdf
20 червня 2020 13:58
Ліцензія з додатком.PDF
20 червня 2020 13:58
Гарантiя_2_333_972,00_UAH.pdf.p7s.p7s
20 червня 2020 13:58
Гарантiя_2_333_972,00_UAH.pdf
20 червня 2020 13:58
Довідка повноваження.pdf
20 червня 2020 13:58
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf
20 червня 2020 13:58
Довідка субпідряд.pdf
20 червня 2020 13:58
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

22 червня 2020 08:04
Електронний підпис
22 червня 2020 08:04
Електронний підпис
22 червня 2020 08:03
19341 ДРОГ БУД p7s.7z
22 червня 2020 08:03
Таблиця техніка.PDF
22 червня 2020 08:02
Лабораторія.pdf
22 червня 2020 08:02
Таблиця досвід.PDF
22 червня 2020 08:02
Асфальт.pdf
22 червня 2020 08:02
Таблиця працівники.PDF
22 червня 2020 08:02
Листи-гарантія.pdf
22 червня 2020 08:02
Технічна специфікація.PDF
22 червня 2020 08:02
Погодження з ПД.PDF
22 червня 2020 08:02
Стаття 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД Україна"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 132 500 000,00
UAH з ПДВ
130 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД Україна" 138 848 240,00
UAH з ПДВ
130 080 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 18:01
Електронний підпис
14 вересня 2020 18:01
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:57
Довідка ГУ ДПС.p7s
14 вересня 2020 17:57
Довідка ГУ ДПС оригінал.pdf
14 вересня 2020 17:57
Довідка МВС.pdf
14 вересня 2020 17:57
Довідка ГУ ДПС.pdf
14 вересня 2020 17:57
Довідка МВС.p7s
20 червня 2020 14:00
Електронний підпис
20 червня 2020 14:00
Електронний підпис
20 червня 2020 13:59
Технічне завдання.pdf
20 червня 2020 13:58
Лист відгук УЖКГ поточ.pdf
20 червня 2020 13:58
Свідоцтво лабораторія.pdf
20 червня 2020 13:58
Договір лабораторія.pdf
20 червня 2020 13:58
Довідка наявність АБЗ.pdf
20 червня 2020 13:58
Статут.PDF
20 червня 2020 13:58
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
20 червня 2020 13:58
banking_licence_ПУМБ.pdf
20 червня 2020 13:58
Опис до Статуту.PDF
20 червня 2020 13:58
Чинні дозвола.pdf
20 червня 2020 13:58
Лист гарантія санкції.pdf
20 червня 2020 13:58
Ліцензія з додатком.PDF
20 червня 2020 13:58
Гарантiя_2_333_972,00_UAH.pdf.p7s.p7s
20 червня 2020 13:58
Гарантiя_2_333_972,00_UAH.pdf
20 червня 2020 13:58
Довідка повноваження.pdf
20 червня 2020 13:58
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf
20 червня 2020 13:58
Довідка субпідряд.pdf
20 червня 2020 13:58
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 08:04
Електронний підпис
22 червня 2020 08:04
Електронний підпис
22 червня 2020 08:03
19341 ДРОГ БУД p7s.7z
22 червня 2020 08:03
Таблиця техніка.PDF
22 червня 2020 08:02
Лабораторія.pdf
22 червня 2020 08:02
Таблиця досвід.PDF
22 червня 2020 08:02
Асфальт.pdf
22 червня 2020 08:02
Таблиця працівники.PDF
22 червня 2020 08:02
Листи-гарантія.pdf
22 червня 2020 08:02
Технічна специфікація.PDF
22 червня 2020 08:02
Погодження з ПД.PDF
22 червня 2020 08:02
Стаття 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 130 080 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
130 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 12:29
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 15:32
ДУ 5 115-09.20.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 15:21
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 10:51
ДУ 4 115-09.20.PDF зміни до договору
18 жовтня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 13:40
ДУ 3 115-09.20.PDF зміни до договору
14 травня 2021 11:09
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 17:49
ДУ 2 115-09.20.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 16:19
ДУ 1 115-09.20.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 16:18
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:23
Договір 115-09/20 укладений
28 вересня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 115-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 115-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 115-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 115-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з урахування фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 115-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 52 096 583,19
UAH (в тому числі ПДВ 8 682 763,86 UAH)

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 06 липня 2020 17:29
Кінець періоду оскарження: 17 липня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 05 серпня 2020 09:53
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у зв’язку із складними погодними умовами викликаними інтенсивними дощовими опадами протягом червня 2020 року при обстеженні а/д у Золочівському та Перемишлянському районах Львівської області було виявлено розмиття автомобільних доріг та визначено необхідність проведення додаткових робіт не передбачених технічним завданням на закупівлю послуг: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Враховуючи наведене та з метою усунення пошкоджень на автомобільних дорогах, які утворилися в наслідок негоди, виникла необхідність змінити технічне завдання на поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (відповідно до акту обстеження експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області від 26 червня 2020 року).
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-05-20-005700-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 16 липня 2020 17:28
Оскарження дій Замовника
Скарга на рішення замовника про відміну закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 липня 2020 21:07
рішення від 21.07.2020 № 13987 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 21:07
рішення від 27.07.2020 № 14473.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 05 серпня 2020 16:41

Документи подані скаржником

16 липня 2020 16:33
Скарга.pdf

Документи подані замовником

24 липня 2020 17:25
Протокол 64.pdf
24 липня 2020 17:25
Протокол 64.docx
24 липня 2020 17:25
Акт.pdf
Скасовано
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 17:03
Кінець періоду оскарження: 16 серпня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 04 вересня 2020 21:29
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону - не розміщення у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника Процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Документи:
04 вересня 2020 21:29
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:43
Протокол засідання тендерного комітету
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-05-20-005700-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 13 серпня 2020 16:19
Оскарження дій Замовника
Зобов'язати Замовника скасувати рішення щодо відміни торгів.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 17:39
рішення про прийняття 15607+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 17:39
інформація про резолютивну частину рішення 16099.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 13:30
рішення від 26.08.2020 №16099.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2020 21:30

Документи подані скаржником

13 серпня 2020 15:29
Скарга 12.08.20.pdf

Документи подані замовником