Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current minor repairs of general public roads of local importance in Busk, Zolochiv and Peremyshlyany districts of Lviv region (DK 021:2015: 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Дропа Оксана Ігорівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Dropa Oksana +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2020 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 12:40 |
Очікувана вартість: | 155 598 177,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 777 990,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2333972 UAH |
Publication date: | 20 травня 2020 16:15 |
Enquiries until: | 12 червня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 155 598 178 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 777 991 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами Акту наданих послуг (або поетапної оплати Замовником наданих послуг). | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2020 16:03 |
Перелік змін.pdf | |
12 червня 2020 16:03 |
НРТД Буського_ Золочівського_ Перемишлянського.pdf | |
20 травня 2020 16:16 |
ПД Буського_ Золочівського_ Перемишлянського .pdf |
12 червня 2020 16:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2020 16:03 |
Перелік змін.pdf
|
|||
12 червня 2020 16:03 |
НРТД Буського_ Золочівського_ Перемишлянського.pdf
|
|||
20 травня 2020 16:16 |
ПД Буського_ Золочівського_ Перемишлянського .pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
(Рішення тендерного комітету від 10.06.2020року, протокол № 46)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000046 ● e19e26568f0a4c26931a00c11f10a105
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 16:59 |
21.09.2020 № 187
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-05-20-005700-c 20.05.2020 Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (код за ЄДРПОУ 43493483) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-30 15:50:49
Про надання пояснень
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-05-20-005700-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. За результатами проведеного аналізу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- в пункті 7 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено що учасники завантажують документ, що підтверджує дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття пропозицій (ч. 4 цього Розділу) чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
- в частині 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що суперечить вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині визначення - із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а не з дати розкриття тендерних пропозицій;
- в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону, якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
2. За результатами проведеного аналізу встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів зазначеної закупівлі не відповідає вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
- на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 21 Закону дата та час розкриття тендерних пропозицій (22 червня 2020 09:04) які опубліковані в оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідає даті та часу розкриття тендерних пропозицій (30 червня 2020 13:01) яка зазначена в протоколі розкриття тендерних пропозицій електронної системи закупівель.
3. Чому на звернення учасника щодо тендерної документації розміщеного в електронній системі закупівлі 04 червня 2020 Замовником було надано відповідь 11 червня 2020 – протягом 5 робочих днів, чим порушено вимоги частини 1 статті 24 Закону де зазначено, що Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
4. Чому протокол розгляду тендерних пропозицій затверджений на засіданні тендерного комітету від 22.06.2020 №55 згідно якого до оцінки було допущено тендерні пропозиції учасників, було оприлюднено в електронній системі закупівель 24.06.2020 – протягом двох днів, чим порушено вимоги пункту 7 частини 1 статті 10 Закону де зазначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зокрема: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження.
5. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: на вимогу пункту 1 «Кваліфікаційні критерії встановлені замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону» частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасником ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" у складі тендерної пропозиції для підтвердження фінансової спроможності не було надано фінансову звітність.
6. Чому Замовником на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, так в пункті 2.1 (Таблиця 3) Додатку 1 до тендерної документації вимагалось, що Учасник включає в Довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: головний інженер, інженер з якості, інженерно-технічні працівники, виконавець робіт, майстер, водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації), дорожній робітник та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Згідно п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації вказано в Довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій (Таблиця 1) – «кран», проте в довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" не включив посаду машиніста крана автомобільного.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-05 18:14:00
Пояснення
На Ваш запит щодо надання пояснень від 30.09.2020 року в межах проведення моніторингу закупівлі послуг: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
1. В частині 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не суперечить вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині визначення - із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій у відкритих торгах з публікацією англійською мовою відповідає даті розкриття тендерних пропозицій.
В тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Замовником зазначено дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції у бланкетний спосіб, адже в пункті 1 Розділу Подання та розкриття тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що «кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в оголошенні про проведення процедури закупівлі».
2. Щодо зазначення умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовник повідомляє, що майданчик https://www.dzo.com.ua не містить функціоналу для розміщення умови надання забезпечення тендерних пропозицій в оголошенні, проте Замовником зазначені умови надання тендерного забезпечення в пункті 2 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій (22 червня 2020 09:04) які зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів, а також дата та час розкриття тендерних пропозицій (30 червня 2020 13:01) які зазначені в протоколі розкриття тендерних пропозицій електронної системи закупівель Замовником особисто не зазначаються, а зазначаються в даних документах в результаті формування даних документів електронною системою закупівель автоматично.
3. Щодо несвоєчасності надання роз’яснення на звернення зазначаємо, що відповідно до статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону роз’яснення до тендерної документації оприлюднюються у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень. Роз’яснення було затверджено протоколом засідання тендерного комітету від 10.06.2020року № 46, та опубліковано на веб-порталі Prozorro 11.06.2020 року. Додатково зазначаємо, що 08.06.2020 року є державним вихідним. Отже, Замовником було дотримано норм законодавства при наданні роз’яснень.
4. Щодо оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій згідно якого до оцінки було допущено тендерні пропозиції учасників, повідомляємо, що допуск тендерних пропозицій учасників до оцінки здійснювався на підставі рішення тендерного комітету департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації № 55 від 24.06.2020 року (протокол додається). Отже, Замовником було дотримано вимоги пункту 7 частини 1 статті 10 Закону. Додатково повідомляємо, що Замовником було допущено технічну описку в протоколі засідання тендерного комітету № 205 від 07.09.2020 року при зазначені дати протоколу засідання тендерного комітету відповідно до якого здійснювався допуск тендерних пропозицій до оцінки.
5. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" з причини неподання фінансової звітності повідомляємо, що відповідно до пункту 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості як, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. В Тендерній документації в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко вказано, що спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена Додатком 1 до Тендерної документації. Додаток 1 до Тендерної документації не містить вимоги щодо підтвердження наявності в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
6. Щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" з причини не включення до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі машиніста крана зазначаємо, що ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" включив в довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі автокран КРАЗ 250, який належить до дорожньо-будівельних машин. В свою чергу, в довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" включив працівників: Романишина Романа Петровича, Дзюмаковського Миколу Миколайовича, Білого Івана Івановича, Степанціва Павла Петровича, Лагодича Миколу Ярославовича, Вітвіцького Андрія Васильовича, Дмитрака Юрія Васильовича за посадою машиніст дорожньо-будівельних машин. Жодних додаткових документів на машиніста крана автомобільного не вимагалось, тому перевірка тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДРОГ-БУД Україна" здійснювалась згідно вимог тендерної документації. Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДРОГ-БУД Україна".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок Державної аудиторської служби України виконано.Замовник в подальшому не допускатиме порушень вимог статті 22 Закону під час складання тендерної документації.
2020-10-26 14:10:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
132 500 000,00
UAH з ПДВ
|
130 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД Україна" |
138 848 240,00
UAH з ПДВ
|
130 080 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Переможець |
130 080 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 15:32
|
ДУ 5 115-09.20.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 10:51
|
ДУ 4 115-09.20.PDF | зміни до договору |
18 жовтня 2021 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 13:40
|
ДУ 3 115-09.20.PDF | зміни до договору |
14 травня 2021 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 17:49
|
ДУ 2 115-09.20.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 16:19
|
ДУ 1 115-09.20.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 16:23
|
Договір 115-09/20 | укладений |
28 вересня 2020 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 115-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 115-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 115-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 115-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі з урахування фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 115-09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 17:29 |
Кінець періоду оскарження: | 17 липня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 05 серпня 2020 09:53 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у зв’язку із складними погодними умовами викликаними інтенсивними дощовими опадами протягом червня 2020 року при обстеженні а/д у Золочівському та Перемишлянському районах Львівської області було виявлено розмиття автомобільних доріг та визначено необхідність проведення додаткових робіт не передбачених технічним завданням на закупівлю послуг: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Враховуючи наведене та з метою усунення пошкоджень на автомобільних дорогах, які утворилися в наслідок негоди, виникла необхідність змінити технічне завдання на поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (відповідно до акту обстеження експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області від 26 червня 2020 року). |
05 серпня 2020 09:53
|
Електронний підпис |
06 липня 2020 17:27
|
Протокол засідання тендерного комітету |
05 серпня 2020 09:53
|
Електронний підпис |
06 липня 2020 17:29
|
Електронний підпис |
06 липня 2020 17:27
|
Протокол засідання тендерного комітету |
Дата подання: 16 липня 2020 17:28
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 17:03 |
Кінець періоду оскарження: | 16 серпня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 04 вересня 2020 21:29 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону - не розміщення у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника Процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. |
04 вересня 2020 21:29
|
Електронний підпис |
05 серпня 2020 17:03
|
Електронний підпис |
05 серпня 2020 16:43
|
Протокол засідання тендерного комітету |
Дата подання: 13 серпня 2020 16:19