Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини за адресою: Одеська область, Болградський район, с. Нові Трояни, вул. Болгарська, 80Д - будівництво
Очікувана вартість
8 144 822,20 UAH
UA-2020-05-20-005270-c a65b32ace7e043e283d8461914a47a66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 11:03
Очікувана вартість: 8 144 822,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 724,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40724.11 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(фінансування за кошти державного та місцевого бюджета)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою: Одеська область, Болградський район, с. Нові Трояни, вул. Болгарська, 80Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68711, Україна, Одеська область, с. Нові Трояни, Болградський район, вул. Болгарська, 80Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 18:24
ТД_амбулаторії Нові трояни.pdf
27 травня 2020 18:24
Нові Трояни.pdf
27 травня 2020 15:54
Нові Трояни.pdf
20 травня 2020 15:49
План фінансування.pdf
20 травня 2020 15:49
Графік до договору.pdf
20 травня 2020 15:49
ДОДАТОК 4.pdf
20 травня 2020 15:49
ДОДАТОК 5.pdf
20 травня 2020 15:49
Додаток 7.pdf
20 травня 2020 15:49
Додаток 1.pdf
20 травня 2020 15:49
ДОДАТОК 6.pdf
20 травня 2020 15:49
Додаток 2.pdf
20 травня 2020 15:49
Додаток 3.pdf
20 травня 2020 15:49
Додаток 8.pdf
27 травня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 18:24
ТД_амбулаторії Нові трояни.pdf
27 травня 2020 15:54
ТД_ Нові трояни.pdf
20 травня 2020 15:49
Тендерна документація Нові Трояни.pdf
27 травня 2020 18:24
Нові Трояни.pdf
27 травня 2020 15:54
Нові Трояни.pdf
20 травня 2020 15:49
План фінансування.pdf
20 травня 2020 15:49
Графік до договору.pdf
20 травня 2020 15:49
ДОДАТОК 4.pdf
20 травня 2020 15:49
ДОДАТОК 5.pdf
20 травня 2020 15:49
Додаток 7.pdf
20 травня 2020 15:49
Додаток 1.pdf
20 травня 2020 15:49
ДОДАТОК 6.pdf
20 травня 2020 15:49
Додаток 2.pdf
20 травня 2020 15:49
Додаток 3.pdf
20 травня 2020 15:49
Додаток 8.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-20-005270-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:42561447
Дата подання: 12 червня 2020 17:11
Застосування дискримінаційного підходу при визначені переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спец Буд Девелопмент» було відхилено Замовником, у зв’язку з порушенням вимог тендерної документації в частині підготування кошторисної документації відповідно до технічного завдання.
Деякі з пунктів, вказаного нами в кошторисах устаткування, відсутні у Технічному завданні, що призвело в свою чергу до завищення об’ємів робіт та устаткування. Проте у Переможця ТОВ «Веста Девелоп» у локальному кошторисі 2-1-8 так само зазначене те саме устаткування.
Вимагаємо надати відповідь - чому Замовником застосовуються одні й ті ж вимоги тендерної документації до різних учасників закупівлі неодинаково? Також при оцінці документації ТОВ «Веста Девелоп» Замовником не було зазначено, що вказані ними позиції, яких також немає у Технічному завданні, призводять до завищення об’ємів робіт та устаткування.
Окрім цього, підкреслюємо, що у Переможця закупівлі ТОВ «Веста Девелоп» всі довідки, листи та інша документація адресовані «Голові тендерного комітету» (при тому, що тендерний комітет відсутній, а рішення приймаються Єдиним учасником) без ідентифікатора чи назви закупівлі, що призводить до неможливості зрозуміти, на яку саме закупівлю подаються дані документи.
ТОВ «Веста Девелоп» зазначає, що не буде залучати до виконання робіт субпідрядні організації. Згідно Технічного завдання необхідно виконати певний обсяг робіт по встановленню пожежної сигналізації. На даний вид робіт Переможцем надано локальний кошторис але не надано відповідну ліцензію на виконання такого виду робіт.
У Тендерній документації зазначено, що учасник має надати пояснення щодо надання чи ненадання відповідних податкових свідоцтв, витягів. Щодо надання свідоцтва ПДВ Переможець надав інформацію, однак відсутня довідка чи пояснення стосовно причин ненадання чи надання свідоцтва та витяга платника єдиного податку, що також є порушенням вимог тендерної документації, яка вимагає обґрунтування ненадання документів.
Реєстр наданих документів Переможцем складено, але жоден завантажений документ не відповідає пунктам із його списку, що не дає можливості ідентифікувати документ по назві вказаному в реєстрі. Також здійснено вжиття багатьох русизмів у назві файлів.
Зважаючи на вищенаведене, учасник закупівлі ТОВ «Веста Девелоп» повинен бути відхилений, так як Замовник, оцінюючи подані тендерні пропозиції, застосовує дискримінаційний підхід та надає перевагу певним учасникам закупівлі.
У разі ненадання відповіді на дану вимогу, будемо змушені звертатись до відповідних органів оскарження результатів державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 17:39
Шановний учансику, Замовник дотримується принципів проведення публічних закупівель, які чітко визначені у ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Відповідно до п.4 розділа Х Закону встановлено, что до 01 січня 2020 року замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель. На сьогодні можливе функціонування тендерного комітету та уповноваженої особи одночасно. Для участі у публічних закупівлях кожен учасник має зареєструватись на будь-якому електронному майданчику , знайти відповідну закупівлю, заповнити усі форми та додати необхідні документи для участі, тому ідентифікувати назву конкретної закупівлі не є обов'язковим. Відсутність дублювання номеру або назви закупівлі не тягнуть за собою наслідків, які могли би негативно вплинути на основні вимоги та критерії даної закупівлі. Щодо субпідрядної організації та робіт відносно пожежної безпеки: згідно п.7 р.ІІІ ТД зазначено, что учасник не надає відомості про субпідрядну організацію, якщо обсяг виконуваних робіт не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Оскільки вартіть робіт по встановленню пожежної безпеки складає меньш ніж 20 відсотків від вартості договору, тому Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надає відомості про субпідрядника. Щодо платника податків: відповідно до довідки №31/б від 26.05.2020 учасник надає вичерпний перелік всіх податків, які ним сплачуються. По-перше, якщо юридична особа є платником податку на прибуток на загальних умовах (загальна система оподаткування), то згідно чинному законодавству, вона не може бути платником єдиного податку (спрощена система оподаткування). По-друге, згідно Закону та умовам ТД, Замовник не вимагає надання відомостей, які містяться у відкритих реєстрах. Таку інформацію учасники надають у довільній формі або не надають. З приводу русизмів у складі тендерної пропозиції Участника: Участником була надана довідка № 55/б від 26.05.2020 про формальні помилки. Та згідно Закону формальними помилками вважаються такі помилки , які пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-05-20-005270-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:42561447
Дата подання: 18 червня 2020 12:05
Звернення за роз’ясненням щодо протоколу про відхилення ТОВ «Спец Буд Сістем» і визнання ТОВ «Веста Девелоп» переможцем.
1. Зазначена у протоколі відхилення заробітна плата 9954,78, визначена для розрахунку вартості будівнцтва на стадії розроблення проектної документації.(на стадії розробки інвесторської документації)!!!
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281 «Про затвредження Порядку розрахунку розміру кошторисної зарплати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів»: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни учасника конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється Підрядником, виходячи з середньомісячної зарплати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва!!!» Розрахунок розміру кошторисної заробітної палати вказаний в п. 3-4 розділу ІІ цього порядку був наданий нами у складі тендерної пропозиції.

Чому Замовник не враховує чинні нормативно-правові акти та застосовує невідповідні норми, які стосуються в закупівлі при розрахунку заробітної плати?

2. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має дати роз’яснення, щодо питань висвітлених в протоколі про відхилення учасника. У попередній вимозі було чітко зазначене питання відповідно врахування переможцем матеріалів в локальних кошторисах, які зазначалися і ТОВ «Спец Буд Девелопмент» та були підставою для відхилення. Дане питання проігноровано Замовником та не надано відповіді.

Стосовно не відповідності кошторисної документації технічному завданню замовнка, у частині влючення в кошторис бойлера, сповіщувачів та інше, повідомляєм наступне:
Згідно пункту 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію»
Згідно ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Вказані замовником у протоколі відхилення матеріали (устаткування) (бойлер, сповіщувачі) і є тими матеріальними ресурсами необхідними для виконання робіт розділу «підключення твердопаливного котла» п. «Установлення водонагрiвникiв ємкiсних», та влаштування Система протипожежного захисту. Якщо замовник планував придбавати дані ресурси за власні кошти, в тендерній документації повинна була бути зазначена відповідна інформація про врахування окремих ресурсів як поставка замовника.
Крім того, звертаємо вашу увагу, що у пропозиції учасника, що на даний момент визнаний переможцем також враховані дані ресурси.!!! Що свідчить про недотримання замовником Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та не дискримінація учасників» п.3 відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, п.4 недискримінація учасників та рівне ставлення до них

Чому до учасника Переможця не застосовані ті самі вимоги, як і до інших учасників?
Надати роз’яснення, чому в учасника Переможця включені в кошторис матеріали, які не зазначені в технічному завданні, що також призводить до завищення об’ємів робіт та устаткування і його не відхилено?

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 16:49
Шановний учаснику, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 555 - Середньомісячна заробітна плата працівників на 2020рік – 12497 – 12552 грн. Згідно Додатоку від 29 березня 2020 р. № 253 - Середньомісячна заробітна плата працівників -10706 грн. Рівень середньої зарплатні в галузі Будівництво за останні 7 місяців в Україні: листопад 2019-31 045 грн, грудень 2019-34 065 грн, січень 2020-36 807 грн, лютий 2020-19 645 грн, березень 2020-25 019 грн, квітень 2020-17 198 грн, травень 2020-19 344 грн. Слід зауважити, що не Замовник керується не чинними нормами, а Учасник відкритих торгів. Щодо надання технічного завдання, Замовником було обрано варіант надання відомостей обсягів робіт, що не суперечить чинному законодавству. Відповідно до ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" , Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Учасник за роз'ясненнями не звертався та у складі тендерної пропозиції надав довідку,що згоден з умовами тендерної документації та усе зрозуміло. Щодо матеріалів й обладнання , ми говоримо не про матеріали, які включені до кошторису, а про тих, які в неї не включені, а переведені з матеріалів в обладнання, якого немає в техзавданні, також зазначаємо, що обладнання треба монтувати, а не встановлювати.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000003 ● 04a0d500f0b54cdf80368db66138e8d5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2020 09:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2020 Одеса № 148

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.05.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 №148
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-05-20-005270-с 20.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольним рішенням уповноваженої особи було вирішено усунути порушення, виявлені у ході моніторингу Південним офісом Держаудитслужби. Додаємо Протокол №122 від 27.05.2020 року

2020-05-27 15:55:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 407 824,11 грн. перевищує 0.5 відсотки від очікуваної вартості закупівлі робіт.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 407 824,11 грн. перевищує 0.5 відсотки від очікуваної вартості закупівлі робіт.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-01 09:27:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 7 526 347,69
UAH з ПДВ
7 526 347,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Веста Девелоп" 7 890 583,43
UAH з ПДВ
7 890 583,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЮГСТРОЙ" 8 063 373,98
UAH з ПДВ
8 063 373,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" 8 114 949,89
UAH з ПДВ
8 114 949,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 22:53
Електронний підпис
04 червня 2020 22:51
106 Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 22:51
104 Довідка ст.17.pdf
04 червня 2020 22:51
101 План фiнансування.pdf
04 червня 2020 22:51
100 Календарний графiк.pdf
04 червня 2020 22:51
99 Проект договору.pdf
04 червня 2020 22:51
93 лист-згода Додаток 3.pdf
04 червня 2020 22:51
80 Довідка про санкції.pdf
04 червня 2020 22:51
62 Рiшення Правлiння.rar
04 червня 2020 22:51
50 Договірна ціна.imd
04 червня 2020 22:51
44 Обэктний кошторис.pdf
04 червня 2020 22:51
43 Локальний кошторис.pdf
04 червня 2020 22:51
41 Договірна ціна.pdf
04 червня 2020 22:51
35 Лист-вiдгук 2.pdf
04 червня 2020 22:51
34 Лист-вiдгук.pdf
04 червня 2020 22:51
21 Довідка МТБ.pdf
04 червня 2020 22:51
14 Ліцензія ТОВ Латін -А.pdf
04 червня 2020 22:51
8 Наказ на директора.pdf
04 червня 2020 22:51
6 Статут.pdf
04 червня 2020 22:51
5 Рішення на керівника.pdf
04 червня 2020 22:51
3 Відомість з ЄДРПОУ.PDF
04 червня 2020 22:51
1 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 12:37
Електронний підпис
18 червня 2020 12:34
нт т2.pdf
18 червня 2020 12:34
нт розрах 1-4.pdf
18 червня 2020 12:34
нт сср.pdf
18 червня 2020 12:34
нт ртсп.pdf
18 червня 2020 12:34
нт опр лс 2-1-8.pdf
18 червня 2020 12:34
нт ос 2-1.pdf
18 червня 2020 12:34
нт ос 6-1.pdf
18 червня 2020 12:34
нт ос 7-1.pdf
18 червня 2020 12:34
нт опр лс 7-1-1.pdf
18 червня 2020 12:34
нт опр лс 2-1-6.pdf
18 червня 2020 12:34
нт опр расчет.pdf
18 червня 2020 12:34
нт опр лс 6-1-1.pdf
18 червня 2020 12:34
нт опр лс 2-1-5.pdf
18 червня 2020 12:34
нт опр лс 2-1-7.pdf
18 червня 2020 12:34
нт опр лс 6-1-2.pdf
18 червня 2020 12:34
нт опр лс 2-1-1.pdf
18 червня 2020 12:33
нт опр лс 2-1-3.pdf
18 червня 2020 12:33
нт опр лс 2-1-4.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 7-1-1.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 6-1-2.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 6-1-1.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-7.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-5.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-10.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-9.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-8.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-6.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-4.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-3.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-2.pdf
18 червня 2020 12:33
нт ивр часть 3.pdf
18 червня 2020 12:33
нт ивр часть 1.pdf
18 червня 2020 12:33
нт ивр часть 2.pdf
18 червня 2020 12:33
нт ивр лс 2-1-4.pdf
18 червня 2020 12:33
нт опр лс 2-1-2.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-1 часть 4.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-1 часть 2.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-1 часть 3.pdf
18 червня 2020 12:33
нт лс 2-1-1 часть 1.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 7-1-1.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр часть 4.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 6-1-1.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 6-1-2.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 2-1-8.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 2-1-1 часть 1.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 2-1-2.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 2-1-1 часть 2.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 2-1-6.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 2-1-3.pdf
18 червня 2020 12:32
нт договорная цена.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 2-1-7.pdf
18 червня 2020 12:32
нт дц т11.pdf
18 червня 2020 12:32
нт ивр лс 2-1-5.pdf
18 червня 2020 12:32
653.imd
18 червня 2020 12:32
пропозиция за рез.pdf
18 червня 2020 12:32
не судимысть.pdf
04 червня 2020 18:17
Електронний підпис
04 червня 2020 18:06
Рішення Правління.rar
04 червня 2020 18:06
Лист Гарантія 100-181-000967.rar
04 червня 2020 18:06
Статут ВД.pdf
04 червня 2020 18:06
вытяг едрпоу.pdf
04 червня 2020 18:06
паспорт код шевченко.pdf
04 червня 2020 18:05
протокол признач дир.pdf
04 червня 2020 18:05
Статистика.pdf
04 червня 2020 18:05
наказ про призначення.pdf
04 червня 2020 18:05
Витяг платника пдв.pdf
04 червня 2020 18:05
Реестр НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
справка Укргаз 13.05.20.pdf
04 червня 2020 18:05
Довидка ТЗ стр.1-13 б.pdf
04 червня 2020 18:05
Договор Новые Трояни.pdf
04 червня 2020 18:05
КГ Финанс Б.pdf
04 червня 2020 18:05
календар графік б.pdf
04 червня 2020 18:05
Пропозиция.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК 2-1-8 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
Розрахунки 1-4 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
Розр заг витр 6-1-2 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
Розр заг витр ЛК 7-1-1 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
Розр заг витр 6-1-1 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
Розр вартости маш НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК2-1-1 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК 7-1-1 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
перелік адмін витрат.pdf
04 червня 2020 18:05
Поясн записка НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК 6-1-2 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК 2-1-7 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК 6-1-1 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК 2-1-4 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК 2-1-6 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК 2-1-5 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК 2-1-2 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 7-1-1 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 2-1-7 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ПВР ЛК 2-1-3 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 2-1-1 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 6-1-2 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 2-1-9 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 2-1-8 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 6-1-1 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 2-1-10 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 2-1-4 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
653.imd
04 червня 2020 18:05
ЛК 2-1-6 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 2-1-2 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 2-1-5 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
ЛК 2-1-3 НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
Договорная цна НТ.pdf
04 червня 2020 18:05
штатний розклад.pdf
04 червня 2020 18:05
довідка персонал б.pdf
04 червня 2020 18:05
довыдка мат тех база б.pdf
04 червня 2020 18:05
Лицензия, Дозвил ОП.pdf
04 червня 2020 18:05
договор лаборатория.pdf
04 червня 2020 18:05
довідки нт.pdf
04 червня 2020 18:05
Декларация ОП.pdf
04 червня 2020 18:05
антикор програма.pdf
04 червня 2020 18:05
аналог дог із дод.pdf
04 червня 2020 18:05
довід аналог дог н.т.pdf
04 червня 2020 18:05
UA-2018-10-23-002556-b-contract-ongoing.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 20:32
Електронний підпис
04 червня 2020 20:09
Електронний підпис
04 червня 2020 20:05
Електронний підпис
04 червня 2020 20:03
35. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.PDF
04 червня 2020 20:02
34 ТЕНдерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 22:33
Електронний підпис
04 червня 2020 22:33
16ДЦ.xls
04 червня 2020 22:33
16_Болград.imd
04 червня 2020 22:32
Статут Лінккор.pdf
04 червня 2020 22:32
Призначення директора.pdf
04 червня 2020 22:32
паспорт.pdf
04 червня 2020 22:32
ОПИС_ЛІНККОР.PDF
04 червня 2020 22:32
Одеспрогресенергобуд.pdf
04 червня 2020 22:32
Наказ директор.pdf
04 червня 2020 22:32
Наказ директор_копія.pdf
04 червня 2020 22:32
Ліцензія.pdf
04 червня 2020 22:32
Лист можливості.pdf
04 червня 2020 22:32
Лист гарантія строки.pdf
04 червня 2020 22:32
Довідка.pdf
04 червня 2020 22:32
Довідка ст 17.pdf
04 червня 2020 22:32
Довідка матеріали.pdf
04 червня 2020 22:32
Гарантійний лист.pdf
04 червня 2020 22:32
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "Веста Девелоп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТЮГСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#42561447
Відхилено 7 526 347,69
UAH з ПДВ
11 червня 2020 16:44
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
Переможець 7 890 583,43
UAH з ПДВ
11 червня 2020 16:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 червня 2020 16:44
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Веста Девелоп" #35179778

№ рішення у справі

65/11-р/к

Дата рішення у справі

22.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
7 890 583,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:48
ДУ №8 від 28.12.2021 Дог.№28.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2021 09:55
Договір №28 ДУ №7 від 22.10.2021.pdf зміни до договору
22 жовтня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 11:21
ду 6 дог 28.PDF зміни до договору
03 вересня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 15:31
Договір №28 ДУ №5 від 20.05.2021.PDF зміни до договору
20 травня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:11
Д.У. № 4 до Договору № 28.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 08:29
Д.У. № 4 до Договору № 28.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 08:28
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:28
Д.У. № 4 до Договору № 28.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 11:41
SCAN0005.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 15:24
Договір №28 ДУ №2 від 21.09.2020.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 16:45
Договір №28 ДУ №1 від 02.07.2020.PDF зміни до договору
02 липня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 14:21
Договір №28 від 23.06.2020.PDF укладений
24 червня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.2 Розділу 5, п.13.1, п.13.1.3, п.13.1.5-13.1.7, п.13.2 Розділу 13 та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна директора Підрядника ТОВ "Веста Девелоп", внесення змін в розідл 16, Додаток №3 та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до преамбули договору
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання договірних умов
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Анулювання попередньої Угоди
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Анулювання попередньої додаткової угоди, подовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни в Додаток №2 до Договору 3. Внести зімни в Додаток №3 до Договору 4. Внести зміни до розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку № 1 "Договірна ціна" Договору (загальна ціна договору не змінюється)
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в Додаток №3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.12.1 розділу 12 Договору
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML