Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва»
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2020-05-20-005129-c 921b5561d0c843e0b09da96079bd469d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Андрущенко

+380502316530 grandstar999@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ"
Код ЄДРПОУ: 41835448
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ , вул. ШОЛУДЕНКА, буд. 26-28/4
Контактна особа: Світлана Андрущенко
+380502316530
grandstar999@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:15
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ"; Місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 26-28/4; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 41835448
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 26-28/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 71510000-6 — Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Замовником у національній валюті України шляхом перерахування у безготівковій формі грошових коштівна поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання
Дата подання: 20 травня 2020 16:11
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:56
Доброго дня! Просимо надати інформацію щодо глибини свердловин 1-17, так як у завдані надані характеристики тільки від св.18 до св.40.
Відповідь: Доброго дня! Глибини свердловин 1-17 становлять 8-10 метрів. Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до розміщеної в оголошенні документації щодо порушеного Вами питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-20-005129-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Говоруха Олег Володимирович, Код ЄДРПОУ:3120120917
Дата подання: 22 травня 2020 17:00
Невідповідність закону України «Про публічні закупівлі»
Пунктом 3.1. оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель передбачено закупівлю ПОСЛУГ - код ДК 021:2015 – 71510000-6 «Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань» (Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва») (п.3.1. Оголошення).
В той самий час , як пунктом 3.2. оголошення визначено вид предмета закупівлі - РОБОТИ.

Законом України «Про наукову та науково-технічну діяльність» визначено, що інженерні вишукування для будівництва є видом науково-технічної діяльності.

Пунктом 21 статті 1 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт;

Отже, виходячи з наведеного вище, Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва є ПОСЛУГАМИ.

Просимо визначитись з предметом закупівлі і привести оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель у відповідність до закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 19:34
Згідно п.27 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Оскільки вартість "Інженерно-геологічних вишукувань на об’єкті «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва»" буде включено до кошторисної вартості робіт з реставрації та реконструкції об'єкту, то предметом закупівлі в даному випадку будуть роботи. Оскільки існує невідповідність в законодавстві щодо визначення предмету закупівлі за єдиним закупівельним словником товарів, робіт та послуг ДК 021:2015, тому і виникають такі колізії, коли за Законом "Про публічні закупівлі" предмет повинен бути визначений як роботи, а в єдиному закупівельному словнику товарів, робіт та послуг ДК 021:2015 такі роботи визначаються як послуги.
Номер вимоги: UA-2020-05-20-005129-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ", Код ЄДРПОУ:42848091
Дата подання: 22 травня 2020 17:17
Відповідність технічному завданню
Вимогами Додатку № 2 до тендерної документації Замовника на закупівлю ДК 021:2015 – 71510000-6 Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань («Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель
по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва») передбачено виконати шурфи до низу підошви фундаментів.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII
(зі змінами та доповненнями) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що накуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що накуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Враховуючи наведене вище, вимагаємо надати в складі тендерної документації (Додаток №2) вихідні данні щодо місця шурфування та їх кількості, для визначення вартості надання послуг з урахуванням вимог технічного завдання.
Одночасно наголошуємо, що у разі не виконання даної вимоги будемо змушені повідомити за порушення законодавства організації, установи та відомства, що здійснюють регулювання і контроль у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 20:00
Дякуємо за Вашу цікавість до даної закупівлі та пильність. Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до розміщеної в оголошенні документації, в тому числі і з порушеного Вами питання, всі зауваження будуть враховані.
Номер вимоги: UA-2020-05-20-005129-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП", Код ЄДРПОУ:38915313
Дата подання: 22 травня 2020 17:17
Кваліфікаційні вимоги суперечать чинному законодавству України
Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження передбачають, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції завірену підписом та печаткою учасника пропозицію згідно технічного завдання та РОЗРАХУНКИ ВАРТОСТІ РОБІТ (кошторис, складених в цінах на дату складання Учасником тендерної пропозиції) наданий у форматі Excel ТА .IMD (ОСТАННЯ ВЕРСІЯ ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС АВК).


ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва» встановлено основні положення і вимоги до проведення інженерних вишукувань для будівництва на території України (нового будівництва, реконструкції існуючих будівель і споруд виробничого та невиробничого призначення, технічного переоснащення діючих підприємств), ліквідації будівель і споруд виробничого та невиробничого призначення, а також для розроблення оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) усіх видів планованого будівництва, техніко-економічних обґрунтувань інвестиційних проектів, генеральних планів розвитку територій, складання земельних кадастрів, інженерного захисту територій, а також перелік спеціалізованих вишукувань (або умовно вишукувальних робіт).


Мета виконання, програма виконання, склад та особливості інженерно-геологічних вишукувань визначаються розділом третім ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва».


Основні правила визначення кошторисної вартості для подальшого формування договірної ціни вишукувальних робіт встановлено ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (зі змінами). Визначення кошторисної вартості вишукувальних робіт здійснюється на підставі діючого Збірника цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва (Москва, 1982 р.) з застосуванням відповідних коефіцієнтів та індексів за кошторисами, які складаються за формою «2-П» або виходячи з обґрунтованого розрахунку трудомісткості робіт та відповідного економічного обґрунтування всіх витрат за кошторисами, складеними за формою «3-П».


Програмний комплекс АВК (Автоматизований Випуск Кошторисів) призначений для автоматизації визначення вартості будівництва – нового, реконструкції, капітального ремонту і технічного переоснащення та орієнтований на вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».


Отже, вимога щодо надання РОЗРАХУНКІВ ВАРТОСТІ РОБІТ НАДАНИЙ У ФОРМАТІ.IMD (ОСТАННЯ ВЕРСІЯ ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС АВК) – не відповідає вимогам чинного законодавства.


Просимо привести Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження у відповідність до вимог статті 16 закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 19:47
Дякуємо за Вашу цікавість до даної закупівлі та пильність. Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до розміщеної в оголошенні документації, в тому числі і з порушеного Вами питання, всі зауваження будуть враховані.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТАНДАРТ" 303 000,00
UAH з ПДВ
249 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЕОЕКОСИСТЕМИ 399 627,60
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП НИКОНЕНКО ТАРАС ЮРІЙОВИЧ 386 367,00
UAH з ПДВ
302 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сервісний центр нерухомості" 447 250,00
UAH з ПДВ
302 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 17:58
Електронний підпис

Публічні документи

28 травня 2020 19:21
Електронний підпис
28 травня 2020 19:20
Електронний підпис
28 травня 2020 19:19
Електронний підпис
28 травня 2020 19:19
Електронний підпис
28 травня 2020 19:19
Електронний підпис
28 травня 2020 19:18
Електронний підпис
28 травня 2020 18:52
Електронний підпис
28 травня 2020 18:52
Електронний підпис
28 травня 2020 18:47
14 Аналог Договору.pdf
28 травня 2020 18:47
04_Паспорт.pdf
28 травня 2020 18:47
02_Довідка статистика.pdf
28 травня 2020 18:47
07 Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2020 18:47
06_Довідка ФОП.pdf
28 травня 2020 18:47
08 Кошторис.pdf
28 травня 2020 18:47
11_Свідоцтва Дипломи.pdf
28 травня 2020 18:47
10_Довідка працівники.pdf
28 травня 2020 18:47
12_Лист згода на ОПД.pdf
28 травня 2020 18:47
01_Виписка ЄДРПОУ.pdf
28 травня 2020 18:47
05_ІПН.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 16:59
Електронний підпис
27 травня 2020 16:58
тех.завд..pdf
27 травня 2020 16:58
Сертифікат Ярошовець.pdf
27 травня 2020 16:58
Сертифікат Грибан.pdf
27 травня 2020 16:58
пропозиція.pdf
27 травня 2020 16:58
працівники.pdf
27 травня 2020 16:58
підписувати.pdf
27 травня 2020 16:58
Паспорт директора.pdf
27 травня 2020 16:58
Наказ.pdf
27 травня 2020 16:58
лист-згода.pdf
27 травня 2020 16:58
коштиорис.pdf
27 травня 2020 16:58
контактні дані.pdf
27 травня 2020 16:58
договір.pdf
27 травня 2020 16:58
ДОГОВІР ШПОЛА.pdf
27 травня 2020 16:58
договір мрія.pdf
27 травня 2020 16:58
диплом Ярошовець.pdf
27 травня 2020 16:58
диплом Паламарчук.pdf
27 травня 2020 16:58
диплом Кравчук.pdf
27 травня 2020 16:58
дипллом Грибан.pdf
27 травня 2020 16:58
гарантія.pdf
27 травня 2020 16:58
Витяг.pdf
27 травня 2020 16:58
Витяг про сплату ЄП.pdf
27 травня 2020 16:58
аналогічні.pdf
27 травня 2020 16:58
Cтатут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТАНДАРТ"

ТОВ ГЕОЕКОСИСТЕМИ

ФОП НИКОНЕНКО ТАРАС ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "Сервісний центр нерухомості"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТАНДАРТ"
#30372970
Переможець 249 500,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 14:41

Документи

03 червня 2020 14:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТАНДАРТ"
#30372970
249 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2020 14:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 11:39
Доп. 3 Дог. 20-022.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 13:30
Додаткова угода №2_11.08.20.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 14:39
Кошторис скан_Додаток №3.pdf зміни до договору
16 червня 2020 14:37
Додаткова угода № 1 від 16.06.2020.pdf зміни до договору
16 червня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 12:36
Договір №20-022 від 15.06.2020.pdf укладений
15 червня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 20-022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 20-022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20-022
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 583,33 UAH)