Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Напівбрикети торф’яні
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2020-05-20-004501-c 5db98de20d9c4306b6af31859bbad07b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Петрівна

+380508523237 crl.dubno@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37624798
Вебсайт: http://www.crldubno.org.ua
Місцезнаходження: 35603, Україна , Рівненська обл., м. Дубно, вул. Львівська, буд. 73
Контактна особа: Ольга Петрівна
+380508523237
crl.dubno@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 13:35
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 13:35
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:52
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 тонни
Напівбрикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35603, Україна, Рівненська область, Дубно, вул. Львівська, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 15:00
тендерна документація 2020Тверде паливо.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-19-000032 ● e0634328c4014b1fb4d46649e669d3d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.06.2020 № 45

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.06.2020 № 45.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-20-004501-c 20.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-19 16:15:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару напівбрикети торф’яні, код ДК 021:2015: 09110000-3 — «Тверде паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-05-20-004501-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1.Згідно Додатку № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» передбачено, що на запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
Чи передбачена дана інформація в тендерній пропозиції учасника-переможця ДП «Рівнеторф»?
2. Додатком № 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» визначено, що якість продукції, що постачається, повинна відповідати зольності, вологості, механічній міцності, теплоті згорання, що вказана, та повинна відповідати діючим ДСТУ 2042-92 або РСТУРСР 1297-82, підтверджуватись копіями сертифікату та паспортів якості.
Учасником-переможцем ДП «Рівнеторф» в складі тендерної пропозиції завантажено сканована копія сертифікату якості, паспорт якості в тендерній пропозиції відсутній.
Поясніть, чому при встановленій Замовником вимозі в тендерній документації про надання обох документів, тендерна пропозиція учасника визнана такою, що відповідає вимогам тендерної пропозиції?
3. Відповідно до пп. 1.4 п. 1 розділу Ш «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Тендерна пропозиція, яка завантажена до електронної системи закупівель, учасником-переможцем ДП «Рівнеторф», не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікований електронний підпис).
Чому тендерна пропозиція вищезазначеного учасника не була відхилена згідно ч.1 ст. 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-24 18:50:20

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі напівбрикетів торф’яних надаємо пояснення.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерна пропозиція учасника-переможця ДП «Рівнеторф» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до частин першої статті 31 Закону, а саме не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

2020-07-03 16:35:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Рівнеторф" 482 000,00
UAH з ПДВ
482 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп" 490 000,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 14:35
Наказ на директора.pdf
05 червня 2020 08:08
Технічна специфікація.pdf
05 червня 2020 08:08
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 08:08
Сертифікат якості.pdf
05 червня 2020 08:08
Проект договору.pdf
05 червня 2020 08:08
Наявність працівників.pdf
05 червня 2020 08:08
Наявність обладнання.pdf
05 червня 2020 08:08
Наказ на директора.pdf
05 червня 2020 08:08
Лист відгук.pdf
05 червня 2020 08:08
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 червня 2020 08:08
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 14:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Рівнеторф"

Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Рівнеторф"
#02968193
Рішення скасоване 482 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:03
ДП "Рівнеторф"
#02968193
Відхилено 482 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 11:18
Приватне підприємство "ВестЕнерджиГруп"
#42769036
Відхилено 490 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 12:17

Інформація про відміну

Дата відміни
08 липня 2020 12:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі