Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 - М’ясо (Яловичина в/к, без кістки, Свинина без кості, Кури І гатунку, Філе куряче, Печінка ялова, Язик)
Code DK 021-2015 (CPV) 15110000-2 - Meat (Beef in / k, without bone, Pork without bone, Chickens of the I grade, Chicken fillet, Hepatic liver, Tongue)
Очікувана вартість
8 147 425,05 UAH
UA-2020-05-20-003883-a ffa0db02484e43a1ad744e8c0131b4d3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козирь Віталій Вікторович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Козирь Віталій Вікторович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Bober Dennis
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 травня 2020 21:29
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 15:09
Очікувана вартість: 8 147 425,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 737,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81400 UAH
Publication date: 20 травня 2020 21:29
Enquiries until: 15 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 21 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 8 147 425 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 737 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Scope of the procurement
Місцезнеаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Вид закупівлі: передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст.2 Закону з урахуванням ч. 3 ст. 10 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до тендерної документації; джерело фінансування- кошти місцевого бюджету
Location of the customer: Cherkasy, Str. Gogol, 251; Type of procurement: provided for in paragraph 1 item 5 part 2 of Art. 4 of the Law; Customer category: in accordance with paragraph 1 of Part 1 of Article 2 of the Law, taking into account Part 3 of Art. 10 of the Law; the language in which tender proposals must be prepared - in accordance with the tender documentation; source of funding - local budget funds
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24902 кг
Яловичина в/к, без кістки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаси, відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Beef in / k, without bone
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
8323 кг
Свинина без кості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаси, відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Pork without bone
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
27047 кг
Кури І гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаси, відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Chickens of the I grade
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
6135 кг
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаси, відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Chicken fillet
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
11105 кг
Печінка Ялова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаси, відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

liver
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
5495 кг
Язик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаси, відповідно до документації
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Tongue
CPV: 15110000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 19:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 18:57
Змiни-17.06.2020_мiжнароднi.docx
17 червня 2020 18:57
1511-_мясо_НОВА_РЕДАКЦIЯ.doc
20 травня 2020 21:29
1511- мясоМ_.doc
17 червня 2020 19:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 21:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 18:57
Змiни-17.06.2020_мiжнароднi.docx
17 червня 2020 18:57
1511-_мясо_НОВА_РЕДАКЦIЯ.doc
20 травня 2020 21:29
1511- мясоМ_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-20-003883-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Каштан-Плюс", Код ЄДРПОУ:30955757
Дата подання: 25 травня 2020 17:11
вимога про усунення порушень
Скаржник вважає незаконною вимогу п. 1.5. Розділу ІІІ тендерної документації щодо необхідності надання учасником документів, які видаються іншими уповноваженими установами, що видані у строк не більше ніж протягом 10 (десяти) днів щодо дати кінцевого подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою кінцевого подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель).
Так, строки отримання низки таких документів, зокрема відгуку про виконання аналогічних договорів нормами чинного законодавства не встановлені.
В зв’язку з наведеним Скаржник може отримати такі документи виключно в порядку встановленому Законом України “Про звернення громадян”.
При цьому, у відповідності до інформації про закупівлю розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна документація завантажена замовником 20.05.2020, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено до 22.06.2020.
У відповідності до вимог ст. 20 Закону України “Про звернення громадян” звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Крім того, контрагенти Скаржника можуть знаходитись в інших регіонах України, що потребує додаткового часу на направлення документів засобами поштового зв’язку.
Враховуючи наведене навіть за умови звернення Скаржника до відповідних органів для надання документів в день публікації тендерної документації не можливо отримати необхідні документи в строк встановлений для подання тендерної пропозиції.
Разом з тим, Скаржником організовано роботу зі збору відгуків про свою роботу за результатами виконання відповідних господарських зобов’язань, а не в зв’язку з підготовкою до участі в конкретній процедурі закупівлі.
При цьому, Замовником жодним чином не обґрунтовано встановлений строк протягом якого Скаржник має отримати відповідні документи, з урахуванням того, що у разі виникнення сумнівів в їх достовірності Замовник має повноваження щодо їх перевірки в порядку Закону України “Про публічні закупівлі”.
Резюмуючи викладене вважаю вказану вимогу тендерної документації незаконною та такою, що встановлює штучні обмеження щодо участі Скаржника в процедурі закупівлі.
Скаржник вважає незаконною вимогу п.2.3 Розділу V тендерної документації а саме, при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, що є більшою за ціну, згідно визначення, вказаного у п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону, як початкової так і остаточної за результатами аукціону, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає документально підтверджений* лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
*Документальним підтвердженням до даного листа є: експертний висновок/висновок, тощо, із зазначенням формування вартості цін за одиницю товару (згідно одиниці виміру, зазначеній в тендерній документації) у відповідності до середньо ринкових цін на товари, що складають предмет закупівлі, від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць оголошення даної закупівлі, що видано на ім’я учасника закупівлі, разом з розрахунком вартості товару(ів), що складають предмет закупівлі з урахуванням усіх додаткових витрат.
Оголошення про проведення спірної закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, що створює додаткові обмеження, як для Замовника так і для учасника процедури закупівлі.
Згідно з положеннями абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Орган оскарження сформував усталену практику щодо необхідності приховування налаштуваннями конфіденційності інформації про ціну пропозиції в таких закупівлях до моменту здійснення автоматичної оцінки пропозиції електронною системою.
Таким чином, як законодавець так і орган оскарження встановив додаткові обмеженнея для “Євротогів” щодо порядку оприлюднення ціни та доступу до цієї інформації як учасників процедури закупівлі так і замовника.
Одночасно інформація про середньо ринкові ціни є загальнодоступною, як учасники так і замовник фактично до моменту оцінки пропозиції отримають доступ до інформації про ціну кожної пропозиції, що нівелює наведені положення Закону та обмежує конкуренцію між учасниками.
Прошу також звернути увагу, що скаржником не виявлено в чинному законодавстві визначення поняття “Зріз (діапазон) цін”, в зв’язку з чим взагалі неможливо виконати такі вимоги тендерної документації через відсутність в чинному законодавстві відповідного терміну та неможливість в зв’язку з викладеним визначити орган який уповноважений видавати відповідні висновки та вимоги до їх фрорми та змісту, а Замовник в свою чергу зможе трактувати такий термін на власний розсуд, що є недопустимим.
Крім того, не зрозуміло чи потрібно учаснику приховувати наведені вище документи налаштуваннями конфіденційності чи ні.
Наведена вимога тендерної документації порушує основоположні принципи Закону України про публічні закупівлі.
Згідно з вимогами п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону Закупівлі здійснюються, в тому числі з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Разом з тим встановлюючи спірну вимогу тендерної документації Замовник штучно обмежив мінімальний поріг ціни пропозиції учасника середньою ціною на ринку.
Так, для скінченної сукупності середнє значення сукупності за певною властивістю дорівнює середньому арифметичному даної властивості за всіма членами цієї сукупності. Тобто, середнє значення ціни для сукупності дорівнює сумі цін низки учасників ринку, діленої на загальну кількість учасників, які взяті до уваги при формуванні виборки.
Звертаю увагу, що цілком природньо до складу такої виборки включаються, як учасники з високими відносно середньої ціни на ринку цінами так і з нижчими ніж середньоринкова ціна.
При цьому, замовник з урахуванням свободи здійснення підприємницької діяльності не може оцінювати ту обставину чи буде отримано учасником прибуток від здійснення поставки чи ні, оскільки господарська діяльність здійснюється на власний ризик суб’єкта господарювання.
Резюмуючи викладене вважаю, що спірна вимога тендерної документації суперечить принципам ефективності та економії публічних закупівель через штучне обмеження замовником кола учасників, які можуть запропонувати нижчу від середньоринкової ціну на предмет закупівлі, що може призвести до зайвих витрат з державного бюджету.
Зі змісту тендерної документації не зрозуміло на якій стадії закупівлі необхідно подавати зазначений лист.
Так, у відповідності до вимог п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону - аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Таким чином дізнатись про те, чи є ціна Скаржника аномально низькою останній може виключно після проведення аукціону, а Замовник вимагає надання відповідної довідки та висновку ще на стадії подання тендерної пропозиції.
Одночасно такі довідки та висновок слід вважати частиною тендерної документації Скаржника.
Однак після проведення електронного аукціону можливе завантаження лише вичерпного переліку документів, які стосуються переможця торгів.
Таким чином взагалі не зрозуміло яким чином можливо виконати дану вимогу тендерної документації.
Замовником в тендерній документації встановлено необхідність подання низки довідок та інформації, яка взагалі не передбачена Законом та не має жодного сенсу, що кваліфікується Скаржником як створення додаткових штучних критеріїв для відхилення пропозицій учасників, утруднює розуміння тендерної документації.
У відповідності до вимог ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Наведені положення Основного Закону в повній мірі розповсюджуються й на Замовника.
Одночасно Замовником не доведено необхідність надання учасниками наступної інформації та документів.
п. 1.1.1. Розділу І Тендерної документації: Учасник у складі пропозиції надає лист про те, що він гарантовано погоджується з умовами тендерної документації, розуміє її зміст та поняття, та про те, що уся інформація, подана ним у складі тендерної пропозиції є невід’ємною її частиною, чинною та достовірною.
Обґрунтування недоведеності необхідності надання такої довідки:
п. 1.3. Розділу ІІІ Тендерної документації встановлює без необхідності підтвердження жодними довідками: Подаючи тендерну пропозицію Учасник торгів тим самим погоджується з усіма умовами та вимогами цієї тендерної документації.
Крім того, виконання вимог тендерної документації є обов’язком учасника, як і подання достовірної інформації, тощо, для чого підтверджувати дану інформацію довідкою незрозуміло.
п. 1.10. Розділу ІІІ Тендерної документації: Для підтвердження надійності та ділової репутації постачальника, останній як учасник закупівлі, повинен надати гарантійний лист про відсутність заборгованості та наявності фінансових ресурсів для виконання умов закупівлі та відсутності застосування до учасника закупівлі господарських санкцій щодо невиконання або неналежного виконання взятих зобов’язань за попередньо-виконаними договорами. Під застосуванням господарських санкцій до учасника закупівлі слід розуміти заходи впливу за рішеннями суду, що набули законної сили стосовно відшкодування збитків, штрафних санкцій, пені, неустойки до постачальника, а також оперативно-господарські санкцій у вигляді компенсації за гарантійними зобов’язаннями перед контрагентами, банками.
Обґрунтування недоведеності необхідності надання такої довідки:
У відповідності до положень ч. 2 ст. 16 Закону:2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином надійність та ділова репутація постачальника до кваліфікаційних критеріїв законодавцем не віднесено, а тому вказана вимога тендерної документації є неправомірною.
З аналогічних мотивів є незаконною вимога п. 4.5 Розділу VІ Тендерної документації щодо подання у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючих банків з інформацією про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі.
Скаржник вважає необґрунтованими встановлені Замовником вимоги до змісту відгуку про виконання аналогічних договорів.
Так, у відповідності до вимог п. 1.3.4. розділу І Тендерної документації визначено, що позитивний відгук має містити зокрема інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виготовлення та/або здійснення поставки товару.
Не зрозуміло яким чином контрагенти Скаржника можуть надати інформацію про матеріально – технічну базу Скаржника, оскільки останні доступу до такої інформації не мають, одночасно поняття «достатність обладнання» та «наявність необхідної кількості працівників» є оціночними поняттями, які не можуть бути включені до складу тендерної документації.
Не відповідає критерію чіткості та неможливості двозначного тлумачення положення п.п. 1.1.Тендерної документації, а саме сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) в іншому випадку пропозиція учасника може бути відхилена.
Не зрозуміло яким чином Замовник не маючи спеціальних знань в галузі визначення нашарувань та накладень на копіях документів буде визначати наявність факту підроблення відповідних документів.
Крім того, дискримінаційною є вимога п. 1.11. Тендерної документації, а саме учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження державної реєстрації його потужностей з транспортування, зберігання, пакування та реалізації харчових продуктів, із зазначенням місця розташування потужностей.
Так, Скаржник не здійснює діяльності з пакування продуктів харчування таким чином позбавлений можливості надати документи на підтвердження реєстрації відповідних потужностей, а вказана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які не здійснюють діяльність з пакування продуктів харчування.
Скаржник вважає дискримінаційною умову щодо необхідності обов’язкового зазначення у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації наявність водія та вантажника.
Так, скаржник має намір залучати до виконання умов договору транспортні засоби на умовах договорів про надання послуг з перевезення продуктів харчування, в зв’язку з чим позбавлений можливості надати відповідну довідку, а наведену умову тендерної документації слід вважати дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які мають намір здійснювати доставку товарів на підставі договорів про надання транспортних послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 18:59
На вимоги, викладену у Вашій скарзі повідомляємо наступне:
По-перше:
Відповідно до норм Закону України «Про звернення громадян» визначено, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення. Водночас, під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Отже, згідно норм вказаного Закону, на який посилається Скаржник, повідомляємо, що звернення суб’єкта господарювання в особі його посадової/уповноваженої особи не є в розумінні норм цього Закону ані пропозицією (зауваженням), ані заявою (клопотанням), ані скаргою.
Також, відповідно до вимог п. 5.1.3. тендерної документації, частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, зокрема, що на підтвердження наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо постачання аналогічного товару (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічним вважається товар за Кодом ДК 021-2015 (CPV) згідно предмету закупівлі.
*Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої особи замовника (повноваження даної особи на підпис документів від ім’я замовника мають бути документально підтверджені), з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів).
Звертаємо увагу Скаржника, що стосовно відгуку визначено окрему вимогу в тендерній документації щодо дати його видачі.
Крім того, нормами Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язку доведення/обґрунтування необхідності надання того чи іншого документу, або дати їх видачі для Замовника не встановлено.
Отже законних підстав для задоволення скарги в цій частині немає.
По-друге:
Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При цьому, згідно з листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Звертаємо увагу Скаржника, що відповідно до положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", визначено поняття «Ціновий діапазон» - сукупність всіх цін в інтервалі від найменшої до найбільшої на товар або послугу, яка складається на ринку і яку покупець готовий заплатити.
Тобто, Замовник при включені даної вимоги до тендерної документації керувався виключно чинним законодавством в межах наданих йому прав та визначеного кола обов’язків.
Крім того, ані нормами Закону України «Про публічні закупівлі» ані іншими нормативними актами, обов’язку доведення/обґрунтування необхідності надання того чи іншого документу, або дати їх видачі для Замовника не встановлено.

Документи

29 травня 2020 18:59
Роз"яснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-20-003883-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 17 липня 2020 16:23
Неправомірні рішення
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2020-05-20-003883-a. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ниви Черкащини» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2020-05-20-003883-a для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. 3. Скасувати рішення про допущення учасників ТОВ «Каштан-Плюс» та ТОВ «Хлібний дім-Україна» до аукціону закупівлі за номером UA-2020-05-20-003883-a та зобов’язати замовника відхилити пропозицію цих учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 20:19
рішення від 22.07.2020 № 14107 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 20:19
рішення від 10.08.2020 № 15262.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 21:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зі скаргою АМКУ ознайомлений. Порушення усунуто
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2020 22:25

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000012 ● fa7877f41b9e46a396e0370fdea20093
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 11:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
21.07.2020 №49
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.07.2020 №49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-05-20-003883-a від 20.05.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-23 16:47:12

Про зупинення моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

23.07.2020 № 50
Тернопіль

Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-05-20-003883-a.b2 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-20-003883-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 20 травня 2020 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 21 липня 2020 №49 «Про початок моніторингу закупівель» до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-13 15:45:05

Запит про надання пояснень

В межах проведення моніторингу закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 - М’ясо (Яловичина в/к, без кістки, Свинина без кості, Кури І гатунку, Філе куряче, Печінка ялова, Язик, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-20-003883-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» у розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника.
Окрім цього, у п 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації замовником встановлено вимогу, що у разі залучення до виконання умов договору про закупівлю транспортних засобів на умовах договорів оренди транспортних засобів/надання послуг з перевезення продуктів харчування, у складі документів тендерної пропозиції, надати інформаційну довідку із зазначенням переліку таких договорів, ПІБ усіх осіб, які будуть виконувати обов’язки/функції водія та вантажника.
Однак, Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІКАРТ» (далі – ТзОВ «ВІКАРТ») у тендерній пропозиції вищевказані довідки не подано.
У зв’язку з чим, прошу пояснити чому пропозицію ТзОВ «ВІКАРТ» допущено до аукціону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-20 22:40:15

Пояснення на моніторинг

На Ваш запит в межах проведення моніторингу закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 - М’ясо (Яловичина в/к, без кістки, Свинина без кості, Кури І гатунку, Філе куряче, Печінка ялова, Язик, ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-20-003883-а), пояснюємо рнаступне
У пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» у розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. В довідці обов’язково зазначається прізвище, ім’я, по-батькові, посада визначеної особи та реквізити (назва, дата і номер) документу (усіх документів), що підтверджує (-ють) повноваження такої особи. Довідка має містити зразок підпису уповноваженої особи учасника, та надається за підписом керівника Учасника.
Дана довідка надана у складі пропозиції – файл « Довiдка_про_посадову_особу.pdf; Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.06.2020 16:30; Версія документу від: 25.06.2020 16:30; Розкрито: 25.06.2020 18:04»
Окрім цього, у п 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації замовником встановлено вимогу, що у разі залучення до виконання умов договору про закупівлю транспортних засобів на умовах договорів оренди транспортних засобів/надання послуг з перевезення продуктів харчування, у складі документів тендерної пропозиції, надати інформаційну довідку із зазначенням переліку таких договорів, ПІБ усіх осіб, які будуть виконувати обов’язки/функції водія та вантажника. ТОВ «ВІКАРТ» надано – «Довідка транспорт.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.06.2020 16:30 Версія документу від: 25.06.2020 16:30 Розкрито: 25.06.2020 18:04»
У зв’язку з чим, пропозицію ТзОВ «ВІКАРТ» допущено до аукціону.
Окрім того, після отримання тексту повного рішення АМКУ усі!!! Пропозиції було повернуто на повторний розгляд.
Стосовно порушень чинного законодавства України в свою чергу повідомляємо наступне: Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом.
У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління).
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві.
Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області .
Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними.
Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
Хоча усі порушення, зазначені Ваши у запиті, не знайшли свого підтвердження, а отже не підлягають усуненню.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (нова редакція), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, висновком стосовно виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Державної аудиторської служби України (західний офіс держаудитслужби, управління західного офісу держаудитслужби в тернопільській області) (опис виявлених порушень, які неможливо усунути на даному етапі закупівлі товару – відповідно до Висновку) ВИРІШИВ: 1. Відмінити тендер на закупівлю «Код ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 - М’ясо (Яловичина в/к, без кістки, Свинина без кості, Кури І гатунку, Філе куряче, Печінка ялова, Язик)», номер UA-2020-05-20-003883-a згідно пункту другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Опублікувати повідомлення про прийняте рішення на веб-порталі уповноваженого органу у поряду та строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі»

2020-08-22 18:14:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3 та 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2020-08-26 16:36:47

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-05-20-003883-affa0db02484e43a1ad744e8c0131b4d3
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ВІКАРТ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ВІКАРТ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 15:59
Електронний підпис
25 червня 2020 15:58
10 технічні м'ясо.pdf
25 червня 2020 15:58
гарантія мясо.rar
25 червня 2020 15:58
12 договор м'ясо.pdf
25 червня 2020 15:58
11 відомості ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2020 15:58
2 повноваження.pdf
25 червня 2020 15:58
5 листи та довідки.pdf
25 червня 2020 15:58
4 рішення зборів.pdf
25 червня 2020 15:58
8 фін звітність.pdf
25 червня 2020 15:58
3 довідка посадова.pdf
25 червня 2020 15:58
9 відгук мясо.pdf
25 червня 2020 15:58
1лист-згода1.pdf
25 червня 2020 15:58
1 лист-згода2.pdf
25 червня 2020 15:58
1 лист-згода.pdf

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 16:59
Електронний підпис
25 червня 2020 16:30
Протоколи ТЗ.pdf
25 червня 2020 16:30
Проект договору.pdf
25 червня 2020 16:30
Паспорт директора.pdf
25 червня 2020 16:30
Лист_згода працівники.pdf
25 червня 2020 16:30
Лист згода ст 17.pdf
25 червня 2020 16:30
Лист згода карантин.pdf
25 червня 2020 16:30
Договора оренди.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка_довкілля.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка транспорт.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка з Відомостями.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка дезінсекція.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка відхилення.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка ваги.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка _ працiвники.pdf
25 червня 2020 16:30
Відповідність ст 17.pdf
25 червня 2020 16:30
Відомості Статистика.pdf
25 червня 2020 16:30
Відгук Любич.pdf
25 червня 2020 16:30
Витяг з статуту.pdf
25 червня 2020 16:30
Баланс.pdf
25 червня 2020 16:30
GARANTIYA_TG_81 400,00UAH.zip

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 17:39
Електронний підпис
25 червня 2020 17:38
Статут К.pdf
25 червня 2020 17:38
протокол на ОЛексенко.pdf
25 червня 2020 17:38
проект договору (м).pdf
25 червня 2020 17:38
працівники (м_ясо).pdf
25 червня 2020 17:38
паспорт код ДИр.pdf
25 червня 2020 17:38
наказ на Олексенко.pdf
25 червня 2020 17:38
звітність за 2019 рік.pdf
25 червня 2020 17:38
документи по ст 44 тов.pdf
25 червня 2020 17:38
дозвіл.pdf
25 червня 2020 17:38
Довіреність Грицак.rar
25 червня 2020 17:38
довідка по ст 17.pdf
25 червня 2020 17:38
довідка калібрування.pdf
25 червня 2020 17:38
Гарант_1555_GR.rar
25 червня 2020 17:38
відомості ЄДР.pdf
25 червня 2020 17:38
відгук ЧДТУ мясо.pdf
25 червня 2020 17:38
витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 17:38
витяг з Статуту.pdf
25 червня 2020 17:38
Банківська ліцензія.rar
25 червня 2020 17:38
ISO 22000.pdf
25 червня 2020 17:38
ISO 9001.pdf
25 червня 2020 17:38
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 17:45
Електронний підпис
25 червня 2020 17:44
Протокол НР.7Z
25 червня 2020 17:44
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 червня 2020 17:44
Лист для клієнтів.7z
25 червня 2020 17:44
Згода на обробку.pdf
25 червня 2020 17:44
Гарантія 5334-20.7z
25 червня 2020 17:44
Витяг із Статуту.7z
25 червня 2020 17:44
Банківська ліцензія.7z
25 червня 2020 17:44
Фін звіт за 2019 (ДПС).pdf
25 червня 2020 17:44
Статут.pdf
25 червня 2020 17:44
Проект договору.pdf
25 червня 2020 17:44
Наказ Скай.rar
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Ткачова.pdf
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Соломаха.pdf
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Ковальчук.pdf
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Зайчук.pdf
25 червня 2020 17:44
Лист-відгук (м'ясо).pdf
25 червня 2020 17:44
Копія ІПН.pdf
25 червня 2020 17:44
Копії протоколів на ТЗ.pdf
25 червня 2020 17:44
Інформація за ст. 17.pdf
25 червня 2020 17:44
Документ_ЄДР_1006825678.zip
25 червня 2020 17:44
Договір КНС (м'ясо).pdf
25 червня 2020 17:44
Довідки 15.pdf
25 червня 2020 17:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 15:59
Електронний підпис
25 червня 2020 15:58
10 технічні м'ясо.pdf
25 червня 2020 15:58
гарантія мясо.rar
25 червня 2020 15:58
12 договор м'ясо.pdf
25 червня 2020 15:58
11 відомості ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2020 15:58
2 повноваження.pdf
25 червня 2020 15:58
5 листи та довідки.pdf
25 червня 2020 15:58
4 рішення зборів.pdf
25 червня 2020 15:58
8 фін звітність.pdf
25 червня 2020 15:58
3 довідка посадова.pdf
25 червня 2020 15:58
9 відгук мясо.pdf
25 червня 2020 15:58
1лист-згода1.pdf
25 червня 2020 15:58
1 лист-згода2.pdf
25 червня 2020 15:58
1 лист-згода.pdf

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 16:59
Електронний підпис
25 червня 2020 16:30
Протоколи ТЗ.pdf
25 червня 2020 16:30
Проект договору.pdf
25 червня 2020 16:30
Паспорт директора.pdf
25 червня 2020 16:30
Лист_згода працівники.pdf
25 червня 2020 16:30
Лист згода ст 17.pdf
25 червня 2020 16:30
Лист згода карантин.pdf
25 червня 2020 16:30
Договора оренди.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка_довкілля.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка транспорт.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка з Відомостями.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка дезінсекція.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка відхилення.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка ваги.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка _ працiвники.pdf
25 червня 2020 16:30
Відповідність ст 17.pdf
25 червня 2020 16:30
Відомості Статистика.pdf
25 червня 2020 16:30
Відгук Любич.pdf
25 червня 2020 16:30
Витяг з статуту.pdf
25 червня 2020 16:30
Баланс.pdf
25 червня 2020 16:30
GARANTIYA_TG_81 400,00UAH.zip

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 17:39
Електронний підпис
25 червня 2020 17:38
Статут К.pdf
25 червня 2020 17:38
протокол на ОЛексенко.pdf
25 червня 2020 17:38
проект договору (м).pdf
25 червня 2020 17:38
працівники (м_ясо).pdf
25 червня 2020 17:38
паспорт код ДИр.pdf
25 червня 2020 17:38
наказ на Олексенко.pdf
25 червня 2020 17:38
звітність за 2019 рік.pdf
25 червня 2020 17:38
документи по ст 44 тов.pdf
25 червня 2020 17:38
дозвіл.pdf
25 червня 2020 17:38
Довіреність Грицак.rar
25 червня 2020 17:38
довідка по ст 17.pdf
25 червня 2020 17:38
довідка калібрування.pdf
25 червня 2020 17:38
Гарант_1555_GR.rar
25 червня 2020 17:38
відомості ЄДР.pdf
25 червня 2020 17:38
відгук ЧДТУ мясо.pdf
25 червня 2020 17:38
витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 17:38
витяг з Статуту.pdf
25 червня 2020 17:38
Банківська ліцензія.rar
25 червня 2020 17:38
ISO 22000.pdf
25 червня 2020 17:38
ISO 9001.pdf
25 червня 2020 17:38
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 17:45
Електронний підпис
25 червня 2020 17:44
Протокол НР.7Z
25 червня 2020 17:44
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 червня 2020 17:44
Лист для клієнтів.7z
25 червня 2020 17:44
Згода на обробку.pdf
25 червня 2020 17:44
Гарантія 5334-20.7z
25 червня 2020 17:44
Витяг із Статуту.7z
25 червня 2020 17:44
Банківська ліцензія.7z
25 червня 2020 17:44
Фін звіт за 2019 (ДПС).pdf
25 червня 2020 17:44
Статут.pdf
25 червня 2020 17:44
Проект договору.pdf
25 червня 2020 17:44
Наказ Скай.rar
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Ткачова.pdf
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Соломаха.pdf
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Ковальчук.pdf
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Зайчук.pdf
25 червня 2020 17:44
Лист-відгук (м'ясо).pdf
25 червня 2020 17:44
Копія ІПН.pdf
25 червня 2020 17:44
Копії протоколів на ТЗ.pdf
25 червня 2020 17:44
Інформація за ст. 17.pdf
25 червня 2020 17:44
Документ_ЄДР_1006825678.zip
25 червня 2020 17:44
Договір КНС (м'ясо).pdf
25 червня 2020 17:44
Довідки 15.pdf
25 червня 2020 17:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"

ТОВ "ВІКАРТ"

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"

ТОВ "ВІКАРТ"

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" Документи
ТОВ "ВІКАРТ" Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" Документи

Публічні документи

25 червня 2020 15:59
Електронний підпис
25 червня 2020 15:58
10 технічні м'ясо.pdf
25 червня 2020 15:58
гарантія мясо.rar
25 червня 2020 15:58
12 договор м'ясо.pdf
25 червня 2020 15:58
11 відомості ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2020 15:58
2 повноваження.pdf
25 червня 2020 15:58
5 листи та довідки.pdf
25 червня 2020 15:58
4 рішення зборів.pdf
25 червня 2020 15:58
8 фін звітність.pdf
25 червня 2020 15:58
3 довідка посадова.pdf
25 червня 2020 15:58
9 відгук мясо.pdf
25 червня 2020 15:58
1лист-згода1.pdf
25 червня 2020 15:58
1 лист-згода2.pdf
25 червня 2020 15:58
1 лист-згода.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 16:59
Електронний підпис
25 червня 2020 16:30
Протоколи ТЗ.pdf
25 червня 2020 16:30
Проект договору.pdf
25 червня 2020 16:30
Паспорт директора.pdf
25 червня 2020 16:30
Лист_згода працівники.pdf
25 червня 2020 16:30
Лист згода ст 17.pdf
25 червня 2020 16:30
Лист згода карантин.pdf
25 червня 2020 16:30
Договора оренди.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка_довкілля.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка транспорт.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка з Відомостями.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка дезінсекція.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка відхилення.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка ваги.pdf
25 червня 2020 16:30
Довідка _ працiвники.pdf
25 червня 2020 16:30
Відповідність ст 17.pdf
25 червня 2020 16:30
Відомості Статистика.pdf
25 червня 2020 16:30
Відгук Любич.pdf
25 червня 2020 16:30
Витяг з статуту.pdf
25 червня 2020 16:30
Баланс.pdf
25 червня 2020 16:30
GARANTIYA_TG_81 400,00UAH.zip

Публічні документи

25 червня 2020 17:39
Електронний підпис
25 червня 2020 17:38
Статут К.pdf
25 червня 2020 17:38
протокол на ОЛексенко.pdf
25 червня 2020 17:38
проект договору (м).pdf
25 червня 2020 17:38
працівники (м_ясо).pdf
25 червня 2020 17:38
паспорт код ДИр.pdf
25 червня 2020 17:38
наказ на Олексенко.pdf
25 червня 2020 17:38
звітність за 2019 рік.pdf
25 червня 2020 17:38
документи по ст 44 тов.pdf
25 червня 2020 17:38
дозвіл.pdf
25 червня 2020 17:38
Довіреність Грицак.rar
25 червня 2020 17:38
довідка по ст 17.pdf
25 червня 2020 17:38
довідка калібрування.pdf
25 червня 2020 17:38
Гарант_1555_GR.rar
25 червня 2020 17:38
відомості ЄДР.pdf
25 червня 2020 17:38
відгук ЧДТУ мясо.pdf
25 червня 2020 17:38
витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 17:38
витяг з Статуту.pdf
25 червня 2020 17:38
Банківська ліцензія.rar
25 червня 2020 17:38
ISO 22000.pdf
25 червня 2020 17:38
ISO 9001.pdf
25 червня 2020 17:38
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Публічні документи

25 червня 2020 17:45
Електронний підпис
25 червня 2020 17:44
Протокол НР.7Z
25 червня 2020 17:44
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 червня 2020 17:44
Лист для клієнтів.7z
25 червня 2020 17:44
Згода на обробку.pdf
25 червня 2020 17:44
Гарантія 5334-20.7z
25 червня 2020 17:44
Витяг із Статуту.7z
25 червня 2020 17:44
Банківська ліцензія.7z
25 червня 2020 17:44
Фін звіт за 2019 (ДПС).pdf
25 червня 2020 17:44
Статут.pdf
25 червня 2020 17:44
Проект договору.pdf
25 червня 2020 17:44
Наказ Скай.rar
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Ткачова.pdf
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Соломаха.pdf
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Ковальчук.pdf
25 червня 2020 17:44
Медкнижка Зайчук.pdf
25 червня 2020 17:44
Лист-відгук (м'ясо).pdf
25 червня 2020 17:44
Копія ІПН.pdf
25 червня 2020 17:44
Копії протоколів на ТЗ.pdf
25 червня 2020 17:44
Інформація за ст. 17.pdf
25 червня 2020 17:44
Документ_ЄДР_1006825678.zip
25 червня 2020 17:44
Договір КНС (м'ясо).pdf
25 червня 2020 17:44
Довідки 15.pdf
25 червня 2020 17:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"

ТОВ "ВІКАРТ"

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 серпня 2020 18:21
Кінець періоду оскарження: 02 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 02 вересня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (нова редакція), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, висновком стосовно виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Державної аудиторської служби України (західний офіс держаудитслужби, управління західного офісу держаудитслужби в тернопільській області) (опис виявлених порушень, які неможливо усунути на даному етапі закупівлі товару – відповідно до Висновку) ВИРІШИВ: 1. Відмінити тендер на закупівлю «Код ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 - М’ясо (Яловичина в/к, без кістки, Свинина без кості, Кури І гатунку, Філе куряче, Печінка ялова, Язик)», номер UA-2020-05-20-003883-a згідно пункту другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Опублікувати повідомлення про прийняте рішення на веб-порталі уповноваженого органу у поряду та строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі»
Документи:
22 серпня 2020 18:20
Електронний підпис
22 серпня 2020 18:18
Протокольне рішення