Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів CHEVROLET LACETTI, CHEVROLET EPICA, CHEVROLET CRUZE, ЗАЗ 110206, VOLKSWAGEN MULTIVAN
Очікувана вартість
552 820,00 UAH
UA-2020-05-20-003875-a b76b38b296d44e4c988cf5cb94f136a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Суровікіна Наталя

+380612246245 avtocenter@meriazp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізька комунальна установа "Автогоспцентр"
Код ЄДРПОУ: 35215496
Місцезнаходження: 69105, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, проспект Соборний, 206
Контактна особа: Суровікіна Наталя
+380612246245
avtocenter@meriazp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 20:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:10
Очікувана вартість: 552 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 764,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
498 посл.
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів CHEVROLET LACETTI, CHEVROLET EPICA, CHEVROLET CRUZE, ЗАЗ 110206, VOLKSWAGEN MULTIVAN
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, за адресою знаходження СТО Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється на підставі рахунку та підписаного Сторонами Акту здачі-прийняття виконаних робіт (наданих послуг) Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 18:19
ТД РЕМОНТ 2020 (зі змінами).doc
22 травня 2020 18:19
Перелік змін до ТД РЕМОНТ 2020.doc
22 травня 2020 18:19
Протокол внесення змін в ТД №15.pdf
22 травня 2020 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 20:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 18:19
ТД РЕМОНТ 2020 (зі змінами).doc
20 травня 2020 20:50
ТД РЕМОНТ 2020.doc
22 травня 2020 18:19
Перелік змін до ТД РЕМОНТ 2020.doc
22 травня 2020 18:19
Протокол внесення змін в ТД №15.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-21-000026 ● bfb2acff201648e081cfdfee3668b505
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.05.2020 № 82

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів CHEVROLET LACETTI, CHEVROLET EPICA, CHEVROLET CRUZE, ЗАЗ 110206, VOLKSWAGEN MULTIVAN), ID: UA-2020-05-20-003875-a, яка проводиться Запорізькою комунальною установою "Автогоспцентр".

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя» 544 588,70
UAH з ПДВ
544 588,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарнавський Мирослав Петрович 551 995,00
UAH з ПДВ
551 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПІДОРИЧ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ 552 800,00
UAH з ПДВ
552 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2020 14:38
Електронний підпис
13 червня 2020 14:12
Електронний підпис
13 червня 2020 13:41
Електронний підпис
13 червня 2020 13:25
Електронний підпис
13 червня 2020 13:23
Електронний підпис
13 червня 2020 13:20
Акт викон робіт 3.pdf
13 червня 2020 13:20
Акт викон робіт 1.pdf
13 червня 2020 13:20
Акт викон робіт.pdf
13 червня 2020 13:20
Договір.pdf
13 червня 2020 13:20
Акт викон робіт 2.pdf
04 червня 2020 19:58
Електронний підпис
04 червня 2020 19:56
Тендерна пропозиція.PDF
04 червня 2020 19:56
Тендерна пропозиція.PDF
04 червня 2020 19:56
Статут.PDF
04 червня 2020 19:56
Договір оренди майна.PDF
04 червня 2020 19:56
Витяг.PDF
04 червня 2020 19:56
Лист підтвердження.PDF
04 червня 2020 19:56
Свид.платника.PDF
04 червня 2020 19:56
Лист згода.PDF

Публічні документи

24 червня 2020 15:01
Електронний підпис
24 червня 2020 14:31
ДФС
24 червня 2020 14:31
мвс
24 червня 2020 14:31
Довідка частина 2 ст. 17
24 червня 2020 14:31
Довідка п 12 ст. 17
24 червня 2020 14:31
Довідка ст. 17 Загальна
24 червня 2020 14:31
пропозиція
05 червня 2020 09:33
Електронний підпис
05 червня 2020 09:23
13. Додаток 3.pdf
05 червня 2020 09:23
20.1 Копія режим роботи.pdf
05 червня 2020 09:23
9.1 Свідоцтво ФОП.pdf
05 червня 2020 09:23
9. Копія Паспорт_Код.pdf
05 червня 2020 09:23
5. ст 17.pdf
05 червня 2020 09:23
3. Довідка працівники.pdf
05 червня 2020 09:23
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 20:40
ФОП Підорич В.П. ІНН.jpg
04 червня 2020 20:40
тп.pdf
04 червня 2020 20:40
ед. налог1.jpg
04 червня 2020 20:40
ед. налог.jpg
04 червня 2020 20:40
Выписка з ЕДРПОУ.jpg
04 червня 2020 20:40
Выписка з ЕДРПОУ 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя»

ФОП Тарнавський Мирослав Петрович

ФОП ПІДОРИЧ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя»
#37708102
Відхилено 544 588,70
UAH з ПДВ
16 червня 2020 18:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 15:30
ФОП Тарнавський Мирослав Петрович
#2764815135
Переможець 551 995,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 18:49

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - інформація щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідає вимогам замовника і не дозволяє вважати підтвердженим відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 3 Додатку №2 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) складена в довільній формі із зазначенням дати та вихідного номеру за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менш 1-го договору) з підтверджуючими документами (копії договору(ів), копії актів наданих послуг та інш.) та позитивний(і) відгук(и) від отримувача послуг, вказаного у договорі(ах). Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, сума договору, інформацію про якість наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір з обслуговування парку автомобілів одного Замовника, який складає не менш ніж 17 автомобілів.

Документи

16 червня 2020 18:13
Електронний підпис
16 червня 2020 18:12
Протокол відхил.№17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 18:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тарнавський Мирослав Петрович
#2764815135
551 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 19:42
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 13:53
Дод.угода6 договір 2606 (1).pdf зміни до договору
15 лютого 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 17:05
Дод.угода5 договір 2606 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:52
Дод.угода4 договір 2606 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 16:50
Дод.угода3 договір 2606 (1).pdf зміни до договору
15 вересня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 18:07
Дод.угода2 договір 2606 (1).pdf зміни до договору
28 серпня 2020 18:06
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 17:37
Дод.угода1 договір 2606 (1).pdf зміни до договору
20 липня 2020 17:36
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 13:24
Договор 2606.pdf укладений
30 червня 2020 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення переліку наданих послуг
Номер договору про закупівлю: 26/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення переліку наданих послуг
Номер договору про закупівлю: 26/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення переліку наданих послуг
Номер договору про закупівлю: 26/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення переліку наданих послуг
Номер договору про закупівлю: 26/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 26/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.6 ст.41 розділу VIIІ Закону України "Про публічні закупівлі" продовження терміну дії договору до 31.03.2021 включно в обсязі, що не перевищує 20% суми, зазначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 26/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 662 393,00
UAH