Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт тротуару з прилеглою територією по проспекту Центральний м. Авдіївка Донецької області
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-05-20-003853-a bb42e85a93b54f7885c4ba4a10a86191
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Микита

380623632188 kpsz23@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Служба єдиного замовника" Авдіївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32270664
Місцезнаходження: 86060, Україна , Донецька обл., Авдіївка, вулиця Молодіжна, будинок 3
Контактна особа: Лисенко Микита
380623632188
kpsz23@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 19:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 11:19
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт тротуару з прилеглою територією по проспекту Центральний м. Авдіївка Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тендерної документації
Дата подання: 25 травня 2020 11:12
Дата відповіді: 25 травня 2020 19:18
Шановний Замовнику, просимо звернути вашу увагу на деякі питання стосовно тендерної документації та надати пояснення: - В «Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» пункт 5 вказано, що строк виконання послуг – 6 місяців, а в «Проекті договору» пункт 3.1 – 20 календарних днів; - Додаток 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» пункт 9 вказано -1 стадія «Робочий проект», а в «Проекті договору» розділ 6 – мова йдеться про техніко-економічне обґрунтування (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, таблиця 2); - Додаток 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» не надано техніко економічні показники, а саме площі забудови земельної ділянки, що є важливим для розрахунку цінової пропозиції; - Додаток 3 «Проект договору» розділ 4. Якщо згідно пункту 4.1 ціна договору є твердою. тоді не зрозуміло до чого пункти 11.7-11.9 розділу 11, – в контексті виконання проектних робіт. Також просимо пояснити, про які Акти прихованих робіт(пункт 4.3) йдеться мова? Згідно норм ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва» приховані роботи – це будівельні роботи, результати яких закриваються подальшими роботами і потребують перед цим підтвердження їх відповідності вимогам проектної документації. - Додаток 3 «Проект договору» розділ 10, пункт 10.1 строк дії договору до 31.12.2018 р - Додаток 4 «Страхова гарантія», у роз’ясненнях Замовника щодо повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, відсутня інформація стосовно повернення коштів учаснику, якій не став переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне.
1. Щодо строку виконання послуг, в документації допущено формальну описку, відповідні зміни внесено.
2. Щодо зазначеного в проєкті договору техніко-економічне обгрунтування, допущено формальну описку, відповідні зміни внесено.
3. Щодо зазначення площі забудови, відповідну інформацію зазначено в документації, шляхом внесення змін.
4. Щодо ціни договру. Ціна договру є твердою. п. 11.7-11.9 в проєкті договору передбачені Законом України "Про публічні закупівлі" чинна редакція. Пункт 4.3 (Акти прихованих робіт) проєкту видалено.
5. Щодо строку дії договору в проєкт внесено зміни.
6. Щодо підстав повернення забезпечення пропозиції, інформація додатково зазначена в документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Судовий будівельно-експертний центр" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 11:55
Електронний підпис
27 травня 2020 22:17
Календарний план.pdf
27 травня 2020 20:14
Електронний підпис
27 травня 2020 19:18
Ікод.jpeg
27 травня 2020 19:03
кошторис.jpeg
27 травня 2020 19:03
кал_план.jpeg
27 травня 2020 19:02
тз6.jpeg
27 травня 2020 19:02
тз5.jpeg
27 травня 2020 19:02
тз4.jpeg
27 травня 2020 19:02
тз3.jpeg
27 травня 2020 19:02
тз2.jpeg
27 травня 2020 19:01
тз1.jpeg
27 травня 2020 17:58
Итог2.pdf
27 травня 2020 17:48
Итог1.pdf
27 травня 2020 17:48
Додаток №2.pdf
27 травня 2020 17:46
Довідка.pdf
27 травня 2020 17:45
Проект договору.pdf
27 травня 2020 17:43
Лист.pdf
27 травня 2020 17:42
Лист-довідка.pdf
27 травня 2020 17:40
Паспорт завірений.pdf
27 травня 2020 17:37
Паспорт завірений.pdf
27 травня 2020 17:35
додаток 1 п.3.docx
27 травня 2020 17:35
дод.1 п.5.docx
27 травня 2020 17:34
дод.1 п.4.docx
27 травня 2020 17:34
дод.1_п.6.docx

Публічні документи

27 травня 2020 22:22
Електронний підпис
27 травня 2020 22:20
Електронний підпис
27 травня 2020 22:18
Страхова гарантія.zip
27 травня 2020 22:18
Статут (Скан Мінюст).zip
27 травня 2020 22:18
Витяг з ЄДР.pdf
27 травня 2020 22:18
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 травня 2020 22:18
Код опису.pdf
27 травня 2020 22:18
Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Судовий будівельно-експертний центр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Судовий будівельно-експертний центр"
#32706226
Переможець 1 188 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Судовий будівельно-експертний центр"
#32706226
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 20:24
доп195НБ.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 20:23
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 20:05
img176.pdf укладений
09 червня 2020 20:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 04-09/195НБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML