Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали Код за ДК 021:2015 – 44110000-4. (Плитка тактильна).
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2020-05-20-003513-a 7338d9036d9041c693eb9e948300db44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Дарія Вікторівна


02089@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 05446166
Місцезнаходження: 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2
Контактна особа: Ільченко Дарія Вікторівна
,
02089@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:59
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Джерело фінасування - кошти місцевого бюджету та кошти підприємства.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 штуки
Конструкційні матеріали Код за ДК 021:2015 – 44110000-4. (Плитка тактильна).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІМПЕКС-ГРУП УКРАЇНА 330 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС" 339 900,00
UAH з ПДВ
339 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 17:07
Електронний підпис
12 червня 2020 17:06
МВД.pdf
12 червня 2020 10:26
Електронний підпис
12 червня 2020 10:25
1 мтб.pdf
12 червня 2020 10:25
1 договор склад.pdf
12 червня 2020 10:25
1 договір офіс.pdf
04 червня 2020 11:35
Електронний підпис
04 червня 2020 11:32
статистика.pdf
04 червня 2020 11:32
пропозиція.pdf
04 червня 2020 11:32
Папарига паспот ік.pdf
04 червня 2020 11:32
лист роз яснення.pdf
04 червня 2020 11:32
лист погодж з дог.pdf
04 червня 2020 11:32
договір з виробником.pdf
04 червня 2020 11:32
арифм помилка.pdf
04 червня 2020 11:32
24 лист санкції.pdf
04 червня 2020 11:32
22 довкілля .pdf
04 червня 2020 11:32
21 протокол такт пл (1).pdf
04 червня 2020 11:32
21 паспорт 1 .pdf
04 червня 2020 11:32
19 проект договора.pdf
04 червня 2020 11:32
18 лист про виробник .pdf
04 червня 2020 11:32
17 відомості.pdf
04 червня 2020 11:32
16 витяг ПДВ.pdf
04 червня 2020 11:32
15 госп відносини.pdf
04 червня 2020 11:32
13 довідка ліцензія.pdf
04 червня 2020 11:32
11 код доступа.pdf
04 червня 2020 11:32
10 статут 0506.pdf
04 червня 2020 11:32
9 тех вимоги.pdf
04 червня 2020 11:32
8 гарант лист штрафи.pdf
04 червня 2020 11:32
7 ст 17.pdf
04 червня 2020 11:32
5 Відгук.pdf
04 червня 2020 11:32
5 видаткова .pdf
04 червня 2020 11:32
4 аналог дог.pdf
04 червня 2020 11:32
3 штат.pdf
04 червня 2020 11:32
2 договір оренда офіс.pdf
04 червня 2020 11:32
1 мтб.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 16:10
Електронний підпис
01 червня 2020 16:08
Уставні та довідки.pdf
01 червня 2020 16:08
ТОВ 05052020.rar
01 червня 2020 16:08
Пропозиція1.pdf
01 червня 2020 16:08
МВС 19052020.rar
01 червня 2020 16:08
Документ_ЄДР_1006583358.zip
01 червня 2020 16:08
Директор 05052020.rar
01 червня 2020 16:08
public_doc(7).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІМПЕКС-ГРУП УКРАЇНА

ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ІМПЕКС-ГРУП УКРАЇНА
#39142757
Переможець 330 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 14:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2020 14:41

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: - поданий договір оренди нежитлового приміщення (офісу) №65А від 18.01.2019р. чинний до 31.12.2019р., тобто нечинний до кінця поточного року (до кінця строку поставки товару); - поданий договір оренди складу №1948/Р від 27 червня 2019р., який є чинним до 27 червня 2020р., тобто нечинний до кінця поточного року (до кінця строку поставки товару). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - п.1.1. Таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» 3. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Договір на оренду офісу, що є чинним до кінця строку поставки товару, або додаткову угоду до наданого договору, строк дії якої не менше ніж строк поставки товару; - Договір на оренду складу, що є чинним до кінця строку поставки товару, або додаткову угоду до наданого договору, строк дії якої не менше ніж строк поставки товару.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІМПЕКС-ГРУП УКРАЇНА
#39142757
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:46
ДУ 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 11:43
Договір.pdf укладений
23 червня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 330 000,00 грн. Обсяг - 2 500 штук.
Номер договору про закупівлю: 33/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 283 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 300,00 UAH)