Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу № 1 КУ Ржавецький ПНІ, розташований за адресою: Харківська обл., Харківський район с. Ржавець вул. Весела, 43
Очікувана вартість
1 427 217,60 UAH
UA-2020-05-20-003395-a ● 759800769b4a48bd8db19637d40979ff
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА РЖАВЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189593 |
Місцезнаходження: | 62459, Україна , Харківська обл., с. Ржавець, ВУЛИЦЯ ВЕСЕЛА, будинок 43 |
Контактна особа: |
Хоменко Тетяна Валеріївна +380577486181 RGAV10@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 1 427 217,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 136,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу № 1 КУ Ржавецький ПНІ, розташований за адресою: Харківська обл., Харківський район с. Ржавець вул. Весела, 43
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт покрівлі житлового корпусу № 1 КУ Ржавецький ПНІ, розташований за адресою: Харківська обл., Харківський район с. Ржавець вул. Весела, 43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62459, Україна, Харківська область, с. Ржавець, вул. Весела, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється після виконання повного обсягу відповідних робіт згідно з вимогами даного договору на підставі Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Підряднику протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році. Попередня оплата (аванс) за даним договором не передбачається(післяоплата у розмірі 100%) | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 16:36 |
Додаток_5_Форма_пропозицii.docx | |
20 травня 2020 16:36 |
Додаток_4_квалiф_критерii.docx | |
20 травня 2020 16:36 |
Додаток_3_Проект_договору.docx | |
20 травня 2020 16:36 |
Додаток_2_Роботи.docx | |
20 травня 2020 16:36 |
Додаток_1_Iнформацiя_про_технiчнi_якiснi_хараткеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-20-003395-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" , Код ЄДРПОУ:41718792
Дата подання: 04 червня 2020 16:35
виявлення порушення
пропозиція ФОП А.О. не містить дозволу або декларації на виконання робіт на висоті. Предметом даної закуіпвлі є виконання ремонту покрівлі (на висоті). наявність дозволу або декларації про відповідність матеріально - технічної бази є обов'язковою.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 17:55
Доброго дня!
Замовником не встановлено в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі вимогу щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Крім того, розділ 5 Оголошення містить перелік критеріїв та методику оцінки пропозиції – оцінка здійснюється на основі критерію «Ціна». Правила роботи на висоті урегульовані Правилами охорони праці від 27.03.2007 №62, затверджені наказом Державного Комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду.
Крім того, відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищенної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищенної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 №1107 встановлено термін подання Деклараціїї - Декларація відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці подається роботодацем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищенної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищенної небезпеки.
Тому вважаємо, що у нас немає підстав щодо причин невідповідності пропозиції учасника, визначеного Переможцем, умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, рішення Замовника залишається без змін.
Замовником не встановлено в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі вимогу щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Крім того, розділ 5 Оголошення містить перелік критеріїв та методику оцінки пропозиції – оцінка здійснюється на основі критерію «Ціна». Правила роботи на висоті урегульовані Правилами охорони праці від 27.03.2007 №62, затверджені наказом Державного Комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду.
Крім того, відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищенної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищенної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 №1107 встановлено термін подання Деклараціїї - Декларація відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці подається роботодацем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищенної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищенної небезпеки.
Тому вважаємо, що у нас немає підстав щодо причин невідповідності пропозиції учасника, визначеного Переможцем, умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, рішення Замовника залишається без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Юров Андрій Олександрович |
1 187 060,00
UAH з ПДВ
|
1 145 727,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
1 270 687,72
UAH з ПДВ
|
1 151 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛОЗОВИЙ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 421 349,00
UAH з ПДВ
|
1 151 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 242 863,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСК АРТЕЛЬ" |
1 355 695,33
UAH з ПДВ
|
1 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛДЕН І К» |
1 394 569,20
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Юров Андрій Олександрович #2350801253 |
Переможець |
1 145 727,80
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 16:24
|
0001 (2)-конвертирован (1).pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 12:51
|
57.PDF | укладений |
15 червня 2020 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ду № 1 від 15.07.2020 Сума договору після внесення змін лишилась незмінною. Необхідна кількість після внесення змін залишилась незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |