Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Опори повітряних ліній електропередач
Support of overhead power lines.
Очікувана вартість
11 200 000,00 UAH
UA-2020-05-20-003210-a ae866409f1cc437c8de9c67742193c91
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосійчук Анатолій Федорович

+380332283525 tender@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПрАТ Волиньобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська область обл., Луцьк, вул.Єршова, 4
Контактна особа: Мосійчук Анатолій Федорович
+380332283525
tender@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Private LC Volunoblenergo
National ID: 00131512
Contact point: Mosijtshuk Anatolij Fedorovych
+380332283525
tender@energy.volyn.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 травня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 13:43
Очікувана вартість: 11 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 20 травня 2020 16:14
Enquiries until: 12 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 18 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 11 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 56 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3068 шт
Опори повітряних ліній електропередач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Єршова,4
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Support of overhead power lines.
CPV: 44210000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Продукцію, що поставляється Постачальником, за даним Договором здійснюються у безготівковій формі впродовж 120 (сто двадцяти) банківських днів з дня одержання відповідної партії продукції Покупцем, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 16:15
Додаток 6.docx
20 травня 2020 16:15
Додаток 5.docx
20 травня 2020 16:15
Додаток 4.docx
20 травня 2020 16:15
Додаток 3.docx
20 травня 2020 16:15
Додаток 2.docx
20 травня 2020 16:15
Додаток 1.docx
20 травня 2020 16:15
ТД Опори.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1.Терміни подання довідки виданої Департаментом інформатизації МВС України. 2. Порядок надання відгуку від попереднього контрагента.
Дата подання: 11 червня 2020 20:11
Дата відповіді: 17 червня 2020 11:55
Питанння 1. Розділом 3 частиною 5 пунктом 5.4. передбачено що, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Тобто вказаним пунктом передбачається необхідність надання довідки з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір що становить 10 днів, та протягом яких переможець зобов"язаний завантажити її до електронної системи закупівель. Аналогічна умова міститься в додатку 2 до ТД тільки з вимогою надання довідки виданої не раніше 30 днів відносно дати подання документу. Просимо надати роз"яснення якою датою повинна бути видана довідка відносно дати повідомлення про намір укласти договір? Питання 2. Додатком 1 до тендерної документації передбачається надання підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям в тому числі частиною 1 наявність документального підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме пунктом 1.2. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Документи повинні бути підписані власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису. Просимо надати роз"яснення яким чином відгук від попереднього контрагента може бути підписаний власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням кваліфікаційного електронного підпису? Крім пояснення просимо надати обгрунтування, як правильно надати запитувані документи в розумінні Вашої тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на обговорення повідомляємо наступне:
1. Так Розділом 3 частиною 5 пунктом 5.4. передбачено що, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Тобто вказаним пунктом передбачається необхідність надання довідки з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір що становить 10 днів, та протягом яких переможець зобов"язаний завантажити її до електронної системи закупівель.
Додатково повідомляємо, що «документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання (завантаження) документа» та «містити інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель» це два не пов»язаних між собою поняття.
Документи та інформація, надання яких передбачено Учасником-переможцем, не мають відношення до тендерної пропозиції.
2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям щодо підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копію аналогічного договору до предмету закупівлі з усіма додатками (зазначеними у договорі);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору).
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 червня 2020
UA-2020-05-20-003210-aae866409f1cc437c8de9c67742193c91
Найменування: ПрАТ Волиньобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131512
Місцезнаходження: 43023, Україна, Волинська область обл., Луцьк, вул.Єршова, 4
Учасник Документи Рішення
Приватне підприємство "ЮРОМИР ТРАНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

19 червня 2020 15:22
Електронний підпис
19 червня 2020 15:22
Електронний підпис
19 червня 2020 14:57
17_Відомості_з_ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 16:13
Електронний підпис
18 червня 2020 16:13
Електронний підпис
18 червня 2020 16:13
Електронний підпис
18 червня 2020 16:07
24_Сертиф_Відпов_БЦ.pdf
18 червня 2020 16:07
15_Технічне_Завдання.pdf
18 червня 2020 16:07
23_Сертифікат_ISO_Дуліби.pdf
18 червня 2020 16:07
21_Сертиф_Відпов_Дуліби.pdf
18 червня 2020 16:07
25_Сертифікат_ISO_БЦ.pdf
18 червня 2020 16:07
26_Тех_Паспорт_БЦ.pdf
18 червня 2020 16:07
19_Свід_Офіц_Дилера_БЦ.pdf
18 червня 2020 16:07
18_Дов_про_Екол_ОП_ПБ.pdf
18 червня 2020 16:07
14_Дов_Тех_Якіс_Характ.pdf
18 червня 2020 16:07
11_Договора_Наяв_Досвід.pdf
18 червня 2020 16:07
12_Відгуки.pdf
18 червня 2020 16:07
08_Дов_Обладн_та_МТБ.pdf
18 червня 2020 16:07
05_Статут.pdf
18 червня 2020 16:07
27_Проект_Договору.pdf
18 червня 2020 16:07
34_Витяг_з_ЄДРЮОФОПГФ.pdf
18 червня 2020 16:07
36_Фін_Звітність.pdf
18 червня 2020 16:07
35_Витяг_з_ЄДР_ПДВ.pdf
18 червня 2020 16:07
30_Дов_ч1_п6_Ст_17.pdf
18 червня 2020 16:07
33_Дов_ч2_Ст_17.pdf
18 червня 2020 16:07
32_Дов_ч1_п13_Ст_17.pdf
18 червня 2020 16:07
31_Дов_ч1_п12_Ст_17.pdf
18 червня 2020 16:07
29_Дов_Ст_17.pdf
18 червня 2020 16:07
37_Виписка_з_ЄДРЮОФОПГФ.pdf
18 червня 2020 16:07
01_Дов_про_Підписання.pdf
18 червня 2020 16:07
13_Дов_про_Субпідряд.pdf
18 червня 2020 16:06
03_Дов_про_Учасника.pdf
18 червня 2020 16:06
16_Дов_про_обєднання.pdf
18 червня 2020 16:06
07_Наказ_про_призн_Дир.pdf

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 18:04
Електронний підпис
10 липня 2020 18:04
Електронний підпис
10 липня 2020 18:03
Іванців МВС оригінал.pdf
10 липня 2020 18:03
Довідка ч2 ст.17.pdf
10 липня 2020 18:03
Довідка п.12 ст17.pdf
10 липня 2020 18:03
Довідка МВС.pdf
10 липня 2020 18:03
Довідка АКП.pdf
03 липня 2020 14:21
Електронний підпис
03 липня 2020 14:21
Пропозиція.pdf
19 червня 2020 16:33
Електронний підпис
19 червня 2020 16:33
Електронний підпис
19 червня 2020 16:31
Фінансова звітність.pdf
19 червня 2020 16:31
Лист ТОВ.pdf
19 червня 2020 16:31
9 Тех.паспорти.pdf
19 червня 2020 16:31
7 Технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 16:31
6.1 Довідка ст.17.pdf
19 червня 2020 16:31
6 Довідка ст.17 повна.pdf
19 червня 2020 16:31
5 Довідка працівники.pdf
19 червня 2020 16:31
4 Довідка МТБ.pdf
19 червня 2020 16:31
3 Відгук до договору.pdf
19 червня 2020 16:31
25 Рішення ТОВ50%.pdf
19 червня 2020 16:31
24.1 Ідентиф.код Іванців.pdf
19 червня 2020 16:31
24 Паспорт Іванців Р.І..pdf
19 червня 2020 16:31
23 Лист уповн.особа.pdf
19 червня 2020 16:31
22.1ВІДОМІСТЬ ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 16:31
22 Витяг ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 16:31
21 Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 16:31
2 Договір аналогічний.pdf
19 червня 2020 16:31
19 Проєкт договору (2).pdf
19 червня 2020 16:31
18 Згода з ПД.pdf
19 червня 2020 16:31
17 Довідка субпідряд.pdf
19 червня 2020 16:30
16 Довідка обєднання.pdf
19 червня 2020 16:30
15 Виписка СМЕК.pdf
19 червня 2020 16:30
14 Статут СМЕК.pdf
19 червня 2020 16:30
13 Рішення директор.pdf
19 червня 2020 16:30
13 Наказ директор.pdf
19 червня 2020 16:30
11 Довідка про учасника.pdf
19 червня 2020 16:30
1 Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ЮРОМИР ТРАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" 11 188 000,00
UAH з ПДВ
10 982 790,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ЮРОМИР ТРАНС" 11 195 000,00
UAH з ПДВ
10 982 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 18:04
Електронний підпис
10 липня 2020 18:04
Електронний підпис
10 липня 2020 18:03
Іванців МВС оригінал.pdf
10 липня 2020 18:03
Довідка ч2 ст.17.pdf
10 липня 2020 18:03
Довідка п.12 ст17.pdf
10 липня 2020 18:03
Довідка МВС.pdf
10 липня 2020 18:03
Довідка АКП.pdf
03 липня 2020 14:21
Електронний підпис
03 липня 2020 14:21
Пропозиція.pdf
19 червня 2020 16:33
Електронний підпис
19 червня 2020 16:33
Електронний підпис
19 червня 2020 16:31
Фінансова звітність.pdf
19 червня 2020 16:31
Лист ТОВ.pdf
19 червня 2020 16:31
9 Тех.паспорти.pdf
19 червня 2020 16:31
7 Технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 16:31
6.1 Довідка ст.17.pdf
19 червня 2020 16:31
6 Довідка ст.17 повна.pdf
19 червня 2020 16:31
5 Довідка працівники.pdf
19 червня 2020 16:31
4 Довідка МТБ.pdf
19 червня 2020 16:31
3 Відгук до договору.pdf
19 червня 2020 16:31
25 Рішення ТОВ50%.pdf
19 червня 2020 16:31
24.1 Ідентиф.код Іванців.pdf
19 червня 2020 16:31
24 Паспорт Іванців Р.І..pdf
19 червня 2020 16:31
23 Лист уповн.особа.pdf
19 червня 2020 16:31
22.1ВІДОМІСТЬ ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 16:31
22 Витяг ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 16:31
21 Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 16:31
2 Договір аналогічний.pdf
19 червня 2020 16:31
19 Проєкт договору (2).pdf
19 червня 2020 16:31
18 Згода з ПД.pdf
19 червня 2020 16:31
17 Довідка субпідряд.pdf
19 червня 2020 16:30
16 Довідка обєднання.pdf
19 червня 2020 16:30
15 Виписка СМЕК.pdf
19 червня 2020 16:30
14 Статут СМЕК.pdf
19 червня 2020 16:30
13 Рішення директор.pdf
19 червня 2020 16:30
13 Наказ директор.pdf
19 червня 2020 16:30
11 Довідка про учасника.pdf
19 червня 2020 16:30
1 Довідка досвід.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:22
Електронний підпис
19 червня 2020 15:22
Електронний підпис
19 червня 2020 14:57
17_Відомості_з_ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 16:13
Електронний підпис
18 червня 2020 16:13
Електронний підпис
18 червня 2020 16:13
Електронний підпис
18 червня 2020 16:07
24_Сертиф_Відпов_БЦ.pdf
18 червня 2020 16:07
15_Технічне_Завдання.pdf
18 червня 2020 16:07
23_Сертифікат_ISO_Дуліби.pdf
18 червня 2020 16:07
21_Сертиф_Відпов_Дуліби.pdf
18 червня 2020 16:07
25_Сертифікат_ISO_БЦ.pdf
18 червня 2020 16:07
26_Тех_Паспорт_БЦ.pdf
18 червня 2020 16:07
19_Свід_Офіц_Дилера_БЦ.pdf
18 червня 2020 16:07
18_Дов_про_Екол_ОП_ПБ.pdf
18 червня 2020 16:07
14_Дов_Тех_Якіс_Характ.pdf
18 червня 2020 16:07
11_Договора_Наяв_Досвід.pdf
18 червня 2020 16:07
12_Відгуки.pdf
18 червня 2020 16:07
08_Дов_Обладн_та_МТБ.pdf
18 червня 2020 16:07
05_Статут.pdf
18 червня 2020 16:07
27_Проект_Договору.pdf
18 червня 2020 16:07
34_Витяг_з_ЄДРЮОФОПГФ.pdf
18 червня 2020 16:07
36_Фін_Звітність.pdf
18 червня 2020 16:07
35_Витяг_з_ЄДР_ПДВ.pdf
18 червня 2020 16:07
30_Дов_ч1_п6_Ст_17.pdf
18 червня 2020 16:07
33_Дов_ч2_Ст_17.pdf
18 червня 2020 16:07
32_Дов_ч1_п13_Ст_17.pdf
18 червня 2020 16:07
31_Дов_ч1_п12_Ст_17.pdf
18 червня 2020 16:07
29_Дов_Ст_17.pdf
18 червня 2020 16:07
37_Виписка_з_ЄДРЮОФОПГФ.pdf
18 червня 2020 16:07
01_Дов_про_Підписання.pdf
18 червня 2020 16:07
13_Дов_про_Субпідряд.pdf
18 червня 2020 16:06
03_Дов_про_Учасника.pdf
18 червня 2020 16:06
16_Дов_про_обєднання.pdf
18 червня 2020 16:06
07_Наказ_про_призн_Дир.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК"

Приватне підприємство "ЮРОМИР ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК"
#40273408
Переможець 10 982 790,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК"
#40273408
10 982 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:31
Звіт 19-20-667.pdf укладений
02 квітня 2021 09:28
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:53
ДУ.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 09:25
19-20-667.pdf укладений
14 липня 2020 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 19/20-667
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 10 187 448,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 697 908,00 UAH)