Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Опори повітряних ліній електропередач
Support of overhead power lines.
Support of overhead power lines.
Очікувана вартість
11 200 000,00 UAH
UA-2020-05-20-003210-a ● ae866409f1cc437c8de9c67742193c91
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПрАТ Волиньобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська область обл., Луцьк, вул.Єршова, 4 |
Контактна особа: |
Мосійчук Анатолій Федорович +380332283525 tender@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Private LC Volunoblenergo |
National ID: | 00131512 |
Contact point: |
Mosijtshuk Anatolij Fedorovych +380332283525 tender@energy.volyn.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 травня 2020 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2020 13:43 |
Очікувана вартість: | 11 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 20 травня 2020 16:14 |
Enquiries until: | 12 червня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 18 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 червня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 11 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 56 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3068 шт
Опори повітряних ліній електропередач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Єршова,4
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Support of overhead power lines.
CPV: 44210000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Продукцію, що поставляється Постачальником, за даним Договором здійснюються у безготівковій формі впродовж 120 (сто двадцяти) банківських днів з дня одержання відповідної партії продукції Покупцем, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 16:15 |
Додаток 6.docx | |
20 травня 2020 16:15 |
Додаток 5.docx | |
20 травня 2020 16:15 |
Додаток 4.docx | |
20 травня 2020 16:15 |
Додаток 3.docx | |
20 травня 2020 16:15 |
Додаток 2.docx | |
20 травня 2020 16:15 |
Додаток 1.docx | |
20 травня 2020 16:15 |
ТД Опори.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1.Терміни подання довідки виданої Департаментом інформатизації МВС України. 2. Порядок надання відгуку від попереднього контрагента.
Дата подання: 11 червня 2020 20:11
Дата відповіді: 17 червня 2020 11:55
Питанння 1. Розділом 3 частиною 5 пунктом 5.4. передбачено що, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Тобто вказаним пунктом передбачається необхідність надання довідки з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір що становить 10 днів, та протягом яких переможець зобов"язаний завантажити її до електронної системи закупівель.
Аналогічна умова міститься в додатку 2 до ТД тільки з вимогою надання довідки виданої не раніше 30 днів відносно дати подання документу.
Просимо надати роз"яснення якою датою повинна бути видана довідка відносно дати повідомлення про намір укласти договір?
Питання 2. Додатком 1 до тендерної документації передбачається надання підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям в тому числі частиною 1 наявність документального підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме пунктом 1.2. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Документи повинні бути підписані власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
Просимо надати роз"яснення яким чином відгук від попереднього контрагента може бути підписаний власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням кваліфікаційного електронного підпису?
Крім пояснення просимо надати обгрунтування, як правильно надати запитувані документи в розумінні Вашої тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на обговорення повідомляємо наступне:
1. Так Розділом 3 частиною 5 пунктом 5.4. передбачено що, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Тобто вказаним пунктом передбачається необхідність надання довідки з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір що становить 10 днів, та протягом яких переможець зобов"язаний завантажити її до електронної системи закупівель.
Додатково повідомляємо, що «документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання (завантаження) документа» та «містити інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель» це два не пов»язаних між собою поняття.
Документи та інформація, надання яких передбачено Учасником-переможцем, не мають відношення до тендерної пропозиції.
2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям щодо підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копію аналогічного договору до предмету закупівлі з усіма додатками (зазначеними у договорі);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору).
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
1. Так Розділом 3 частиною 5 пунктом 5.4. передбачено що, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Тобто вказаним пунктом передбачається необхідність надання довідки з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір що становить 10 днів, та протягом яких переможець зобов"язаний завантажити її до електронної системи закупівель.
Додатково повідомляємо, що «документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання (завантаження) документа» та «містити інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель» це два не пов»язаних між собою поняття.
Документи та інформація, надання яких передбачено Учасником-переможцем, не мають відношення до тендерної пропозиції.
2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям щодо підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копію аналогічного договору до предмету закупівлі з усіма додатками (зазначеними у договорі);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента, який підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору).
Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 червня 2020
Найменування: | ПрАТ Волиньобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область обл., Луцьк, вул.Єршова, 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Приватне підприємство "ЮРОМИР ТРАНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" |
11 188 000,00
UAH з ПДВ
|
10 982 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЮРОМИР ТРАНС" |
11 195 000,00
UAH з ПДВ
|
10 982 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" #40273408 |
Переможець |
10 982 790,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 09:31
|
Звіт 19-20-667.pdf | укладений |
02 квітня 2021 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:53
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 09:25
|
19-20-667.pdf | укладений |
14 липня 2020 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 19/20-667 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |