Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 5 - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Рубіжанської міської ради, вул. В. Сосюри, 9, м. Рубіжне
Очікувана вартість
270 400,00 UAH
UA-2020-05-20-002480-c 1e8e7a1694f849f087a5af2ce9e37366
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Васько

+380645361358
+380935310451
cb.support@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Антон Васько
+380645361358,+380935310451
cb.support@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 14:07
Очікувана вартість: 270 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 408,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівлю проводить уповноважена особа (спрощена закупівля). керуючись рекомендаціями МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 (додаткові кошти). Сума річної потреби за предметом закупівлі не перевищує 1.5 млн. грн., але перевищує 50 тис. грн. Керуючись наказом МЕРТУ від 17.03.2016 № 454, капітальний ремонт визначено як роботи за об'єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Керуючись рекомендаціями МЕРТУ № 3304-04/25806-06 від 21.04.2020, оскільки відповідні поля для введення інформації про Категорію замовника, Місцезнаходження замовника відповідно до ч. 4. ст. 2. Закону України "Про публічні закупівлі" 922-VIII редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 яка набрала чинності від 19.04.2020 року на момент публікації змін до річного плану технічно не реалізовані, відповідну інформацію надаємо в полі примітки. Місцезнаходження замовника: 93000, Луганська обл., місто Рубіжне, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОЖЦІВ, будинок 28; Категорія замовника: ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 5 - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Рубіжанської міської ради, вул. В. Сосюри, 9, м. Рубіжне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, ВУЛИЦЯ В.СОСЮРИ, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-20-002480-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:41616809
Дата подання: 08 червня 2020 12:32
Оскарження рішення уповноваженої особи щодо результату закупівлі
Згідно з протоколом від 04.06.2020 № 28 про розгляд пропозицій на спрощену закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 5 - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Рубіжанської міської ради, вул. В. Сосюри, 9, м. Рубіжне», першою підставою для відхилення тендерної пропозиції є: «до п. 9 ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСТНИКІВ, який був визначений в Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме «Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (перелік). (ЗРАЗОК 3).». Зразок 3, що викладений у Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, встановлено графу «Підстава користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору», натомість Учасник всупереч встановленій формі за зразком, що визначає право користування обладнання, надав перелік без зазначення за якою формою користування у Учасника наявне зазначене обладнання». Але, виходячи з вимог тендерної документації п. 9 ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ Додаток № 2 учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді довідку у довільній формі на фірмовому бланку, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (перелік). (ЗРАЗОК 3), а саме замовник зазначив, що форма довідки може бути довільною, тому відхилення тендерною пропозиції посилаючись щодо недотримання зразка є безпідставною.
Другою підставою, відхилення тендерної пропозиції, є не дотримання вимоги, а саме «Разом з вищенаведеним, пропозиція учасника підтверджується такою, що відповідає технічним вимогам, якщо учасник складає проектно-кошторисну документацію за наведеними показниками в розумінні не ГІРШЕ (тобто, найменування робіт і витрат може відрізнятися від наведеного в ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ПРИМІРНОГО ОБСЯГУ РОБІТ І КІЛЬКОСТІ МАТЕРІАЛІВ лише в кращу сторону в межах поданої цінової пропозиції). Якщо Учасник змінює кількість, найменування робіт і витрат з поясненням що ці зміни є кращі ніж зазначений перелік в оголошенні закупівлі (в технічних вимогах), то Учасник надає обґрунтування по кожній зміненій позиції». Враховуючи викладене, повідомляємо, що представниками ТОВ «АЛЬФА БУД-ГРУП» було проведено обстеження об’єкту і складено відповідні акти, а саме акт обстеження (огляду) об’єкту та дефектний акт обсягів робіт який і є поясненням розбіжності об’ємів робіт ніж зазначено в оголошенні.
Разом з тим, повідомляємо, що в обґрунтуванні покращень немає необхідності, так як найменування робіт, кількість та матеріали не змінювались та відповідають дефектному акту зазначеному в оголошенні про закупівлю.
Таким чином відхилення тендерної пропозиції за предметом закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 5 - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Рубіжанської міської ради, вул. В. Сосюри, 9, м. Рубіжне» вважаємо безпідставною та необґрунтованою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 13:49
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

«09» червня 2020 р. № 30 м. Рубіжне
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом по управлінню освіти Рубіжанської міської ради Луганської області від 30 квітня 2020 року № 109.
Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення на вимогу Учасника спрощеної закупівлі ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" Оскарження рішення уповноваженої особи щодо результату закупівлі, що оприлюднено в електронній системі закупівель від 08.06.20, 12:32 ID: UA-2020-05-20-002480-c.c1, за предметом закупівлі Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 5 - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Рубіжанської міської ради, вул. В. Сосюри, 9, м. Рубіжне, відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні, закупівлі UA-2020-05-20-002480-c (текст роз’яснення додається).
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на вимогу до предмета закупівлі від Учасника, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 14 Закону.

Уповноважена особа Антон ВАСЬКО

РОЗ’ЯСНЕННЯ
(надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі)

Кваліфікаційною вимогою встановлено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-05-20-002480-c, затвердженим протоколом уповноваженої особи № 12 від 19.05.2020 року (далі, Оголошення). Відповідно до п.9 Додатку 2 до Оголошення встановлено, що «Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (перелік). (ЗРАЗОК 3).». Разом з цим, ЗРАЗОК 3 містить інформацію яку Замовник має право і вважає за необхідне запросити у Учасників спрощеної закупівлі відповідно до встановлених полів зазначених у Зразку 3 запитувану інформацію, а Учасник, в свою чергу, зобов’язаний запитувану інформацію надати. Довільна форма надає право Учаснику відхилятися від порядку та форми подання інформації (тобто, якщо б Учасник подав необхідну інформацію не в таблиці, а списком, Замовник не мав би права відхилити таку пропозицію в цій частині), але не змісту та суті. Відповідно до змісту та суті, Замовник запитує на яких правах Учасник володіє матеріально-технічною базою яку додає до пропозиції, а саме «Підстава користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору)». Натомість Учасник ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП", в довільній формі, але неспівставним переліком права власності на матеріально-технічну базу зазначає всі можливі варіанти права власності, в розумінні Учасника ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП", а у переліку самої матеріально-технічної бази, у відповідній графі таблиці, а саме «Підстава користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору)», вказує строки, не пояснюючи до чого вони відносяться, хоча по суті інформації яка повинна міститися в даній графі (або розділі, відповідно формулювання «довільна форма»), Учасник ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" мав вказати відповідно до кожного пункту матеріально-технічної бази підставу користування, а у відповідності до формулювання «довільна форма» Учасник ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" мав право розширити або доповнити надавану інформацію додатковими відомостями. За даною частиною вимоги щодо безпідставності відхилення Учасника ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" в даній частині, Учаснику ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" відмовлено у задовільнені.
По другій частині вимоги, повідомляю наступне. Вимогою до Учасників закупівлі яка викладена в Оголошенні (Додаток 1 до Оголошення, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), а саме «Разом з вищенаведеним, пропозиція учасника підтверджується такою, що відповідає технічним вимогам, якщо учасник складає проектно-кошторисну документацію за наведеними показниками в розумінні НЕ ГІРШЕ (тобто, найменування робіт і витрат може відрізнятися від наведеного в ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРИМІРНОГО ОБСЯГУ РОБІТ І КІЛЬКОСТІ МАТЕРІАЛІВ лише в кращу сторону в межах поданої цінової пропозиції). Якщо Учасник змінює кількість, найменування робіт і витрат з поясненням, що ці зміни є кращі ніж зазначений перелік в оголошенні закупівлі (в технічних вимогах), то Учасник надає обгрунтування по кожній зміненій позиції.». Дійсно, Учасник ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" здійснив огляд і зафіксував даний факт актом огляду у довільній формі, як того вимагалося в Додатку 1. Але разом з цим у другій частині вимоги Учасник ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП", зазначає «…та дефектний акт обсягів робіт який і є поясненням розбіжності об’ємів робіт ніж зазначено в оголошенні. Разом з тим, повідомляємо, що в обґрунтуванні покращень немає необхідності, так як найменування робіт, кількість та матеріали не змінювались та відповідають дефектному акту зазначеному в оголошенні про закупівлю.», що суперечить вимозі до Учасників «Разом з вищенаведеним, пропозиція учасника підтверджується такою, що відповідає технічним вимогам, якщо учасник складає проектно-кошторисну документацію за наведеними показниками в розумінні НЕ ГІРШЕ (тобто, найменування робіт і витрат може відрізнятися від наведеного в ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРИМІРНОГО ОБСЯГУ РОБІТ І КІЛЬКОСТІ МАТЕРІАЛІВ лише в кращу сторону в межах поданої цінової пропозиції). Якщо Учасник змінює кількість, найменування робіт і витрат з поясненням що ці зміни є кращі ніж зазначений перелік в оголошенні закупівлі (в технічних вимогах), то Учасник надає обгрунтування по кожній зміненій позиції.», бо дефектний акт є складовою на основі якого складається саме кошторисна документація до виконання робіт, і в вимогах не зазначалося, що саме дефектним актом Учасники мають пояснити розбіжності між ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРИМІРНОГО ОБСЯГУ РОБІТ І КІЛЬКОСТІ МАТЕРІАЛІВ і поданій в дефектному акті та кошторисній документації, але Учасник ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" дану вимогу не виконав, а саме зазначивши в дефектному акті інші обсяги (а в деяких частинах і найменування) які відрізняються від примірних, не надав пояснення по кожній зміненій позиції, що не дає можливість точно визначити суть покращення або зміни. Не зважаючи на в цілому професійний підхід до підготовки пропозиції Учасника ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" на закупівлю ID UA-2020-05-20-002480-c за предметом Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунального навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 5 - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Рубіжанської міської ради, вул. В. Сосюри, 9, м. Рубіжне, (відповідно до ЄЗС 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), натомість невиконані окремі частини вимог до закупівлі, які викладені в Оголошенні і відповідних додатках, не дають змогу задовольнити вимоги Учасника ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" як в другій частині вимоги так і в цілому.
Узагальнюючи відповідь Учаснику ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" на подану вимогу UA-2020-05-20-002480-c.c1, на підставі вищенаведених роз’яснень, а саме наданням додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції Учасника ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, рішенням уповноваженої особи затверджую Відхилити вимогу UA-2020-05-20-002480-c.c1 Учасника ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП" 220 068,00
UAH з ПДВ
214 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" 221 634,00
UAH з ПДВ
216 226,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2020 13:00
Електронний підпис
31 травня 2020 12:57
Комерційна частина.rar

Публічні документи

31 травня 2020 20:38
Електронний підпис
31 травня 2020 20:37
уставні.pdf
31 травня 2020 20:37
проект договору.pdf
31 травня 2020 20:37
про підпис.pdf
31 травня 2020 20:37
огляд.pdf
31 травня 2020 20:37
кошторис.pdf
31 травня 2020 20:37
кваліфікаційні.pdf
31 травня 2020 20:37
додаток 2.pdf
31 травня 2020 20:37
договір оренди, копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП"

ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА БУД-ГРУП"
#41616809
Відхилено 214 660,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 10:53
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ"
#41131482
Переможець 216 226,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 14:18

Документи

05 червня 2020 10:53
Електронний підпис

Документи

05 червня 2020 14:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ"
#41131482
216 226,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2020 14:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 18:14
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 14:13
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
13 липня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 14:32
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
02 липня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 16:31
Додаток № 1.pdf зміни до договору
01 липня 2020 16:30
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
01 липня 2020 16:30
Додаток № 1.pdf зміни до договору
01 липня 2020 14:50
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
01 липня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 12:53
Додатки до договору.pdf укладений
25 червня 2020 12:51
Договір № 165 .pdf укладений
25 червня 2020 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою виправлення технічної помилки. Сума договору та кількість робіт залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: Договір № 165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із погіршенням погодних умов подовження строку виконання робіт (звернення підрядника). Сума договору та обсяг робіт залишається незмінним.
Номер договору про закупівлю: Договір № 165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою виправлення технічної помилки. Сума договору, а також кількість та якість послуг залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: Договір № 165
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 209 244,85
UAH